Nee ik ben van 5 af wakker, en ga om 11 uur beginnen tot 19 uurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
Dan ben je dus van 5 tot 19:00 bezig? [afbeelding]
mijne net nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:47 schreef Jarno het volgende:
Jeeeee, salaris binnen. Weer een maand ploeteren dus.
Idem. En alle rekeningen al betaald. Wat is het leven toch mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:47 schreef Jarno het volgende:
Jeeeee, salaris binnen. Weer een maand ploeteren dus.
Ik met mijn salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:48 schreef jogy het volgende:
Je bent een gelukkig man, Jarno.
Heb je zo een goed salaris jarno !quote:
Nouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. En alle rekeningen al betaald. Wat is het leven toch mooi.
Ja !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Nog goedgekomen met die kat, el?
Goedemorgen.
De volgende keer kijkt ie wel uit wrsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja !
Hij is in volle vaart de reling opgesprongen en gelijk maar helemaal eroverheen ook. Lag hij daar beneden tussen de garageboxen. Ik hoorde het meteen, dus heb wat aangetrokken en ben naar beneden gesprint.
Hoop gejank en onderweg heb ik heb een paar keer neergelegd om te kijken of hij nou pijn had of gewoon zielig deed. Eenmaal boven kon ik goed kijken, nergens bloed, geen kaakbreuk en alleen een beetje mank.
Vannacht heb ik hem maar extra met rust gelaten (wel een paar keer gekeken), hij is nogsteeds een beetje gefuckt als Bil in de buurt komt, dus hij wil gewoon rust. Hij ligt veel, maar kan gewoon eten en geluid maken enzo. Als ik hem aai knort hij me doof, het enige is dat hij een beetje mank loopt en geen grote sprongen kan maken.
Best zielig want zijn mandje staat op het bureau.
Maar goed, ik geloof dat het allemaal met een sisser afgelopen is, maar de schrik zit er goed in bij die tijger.
Dit is de derde keer en daarmee ligt hij nu aan kop. De eerste keer dacht ik ook dat hij geschrokken was, toen hing hij heel lang te spartelen aan de reling en hield hij het net.quote:
Wat is de economie ook een geweldig iets, minimaal 40 uur vrijwillige vrijheidsberoving per week voor geld wat eigenlijk nog niet eens écht allemaal bestaat, behalve dan digitaal.quote:
Je moet er van houden, Joog.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:21 schreef jogy het volgende:
Wat heb jij een geweldige kat, el.
True, maar altijd nog beter dan een kussen met pootjes.quote:
Geiligheid!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, bijna LL.
Kaartjes zijn al binnen.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:34 schreef Joene het volgende:
Hebben we nog geneukt ?
Slecht geheugen of lang geleden ?quote:
Domme vraag idd.quote:
Whehehhequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens bij mij achter woont een idioot die midden in de nacht opera's afspeelt. Op een niet gering volume. Ik zit nu dan ook al 3 kwartier op kantoor dwaas voor mij uit te staren.
Hé! Zo'n dag heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens bij mij achter woont een idioot die midden in de nacht opera's afspeelt. Op een niet gering volume. Ik zit nu dan ook al 3 kwartier op kantoor dwaas voor mij uit te staren.
Ik heb begrepen dat je voeten ervan slinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Had ik al gezegd dat de combo airco's en slaapkamers een behoorlijk puike is?
is het woord vandaag deugd ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Het doet me deugd niet de enige te zijn. Waarvoor dank.
Check, ik pas 's ochtends zo in m'n maatje 36 hoge hakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je voeten ervan slinken
Nee, vertel eensch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Had ik al gezegd dat de combo airco's en slaapkamers een behoorlijk puike is?
Dat zal "enig" staan , maak je een foto ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, ik pas 's ochtends zo in m'n maatje 36 hoge hakken.
Oh okay. Nou, het is echt heerlijk dus. We slapen zo weer de hele nacht door en worden heerlijk uitgeslapen wakker. Echt een aanrader dus!quote:
Ik ben ook bezig mijn vrouwmensch te overtuigen zou dit een goed argument zijn ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay. Nou, het is echt heerlijk dus. We slapen zo weer de hele nacht door en worden heerlijk uitgeslapen wakker. Echt een aanrader dus!
Sinds ik maar 4 uur per dag slaap zijn mijn werkdagen gevoelsmatig een stuk korter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay. Nou, het is echt heerlijk dus. We slapen zo weer de hele nacht door en worden heerlijk uitgeslapen wakker. Echt een aanrader dus!
Tsja, het is echt zo'n aanschaf van 'zou ik dat nou wel doen' en waarvan je achteraf zegt 'had ik dat maar 5 jaar eerder gedaan'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig mijn vrouwmensch te overtuigen zou dit een goed argument zijn ?
Dat is opzich dus een nadeel als je weer goed slaapt, dan heb je zin om wat te doen overdag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Sinds ik maar 4 uur per dag slaap zijn mijn werkdagen gevoelsmatig een stuk korter.
maar in mijn hoofd zie ik die energiemeter al rondjes gierenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsja, het is echt zo'n aanschaf van 'zou ik dat nou wel doen' en waarvan je achteraf zegt 'had ik dat maar 5 jaar eerder gedaan'.
Ja nou, voor lekker slapen heb ik die paar euro wel over hoor. En hoe vaak is het nou echt zo extreem als nu?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
maar in mijn hoofd zie ik die energiemeter al rondjes gieren
Als je de knmi mag geloven gaat het elk jaar erger wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja nou, voor lekker slapen heb ik die paar euro wel over hoor. En hoe vaak is het nou echt zo extreem als nu?
Wegens de nachtelijke gebeurtenissen heb ik niet nagedacht over het woord dat ik vandaag wil promoten. Maar deugd is een goede. Al doet het me wel te veel denken aan normen en waarden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
is het woord vandaag deugd ?
Helaas heb ik maar een 88cm breedbeeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
Als je nou gewoon elke keer dat je de airco gebruikt de 46 inch Plasmatelevisie uitzet dan heft het elkaar op.
Ik heb een 160cm breedbed. Ook lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaas heb ik maar een 88cm breedbeeld.
Tsjah ik heb niet eens een plek waar ik een 160cm iets neer moet zetten of hangenquote:
Ik wel hoor, heb een matras van 2m10.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:23 schreef Joene het volgende:
Tsjah ik heb niet eens een plek waar ik een 160cm iets neer moet zetten of hangen
daar heb ik aan een cm of 18 genoeg he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb een matras van 2m10..
Dus je voeten hangen van de rand?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb een matras van 2m10..
Een beetje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef jogy het volgende:
Dus je voeten hangen van de rand?
Daarom heb ik er geenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Ik vind breedbeeld stom en lelijk. Net als LCD TV's.
Daarom heb je plasma ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Ik vind breedbeeld stom en lelijk. Net als LCD TV's.
Nee, ik heb gewoon een 4:3 CRT. Niks mis mee.quote:
whehehhee een garpje !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een 4:3 CRT. Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |