zeg piep dit is de eerste keer dat ik postquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Omdat ik deze persoon dit al meerdere keren heb zien posten. Mijn reactie heeft daarom een ontzettend hoog " het boeit me geen ene ruk" gehalte, maar voor jou moet ik het dan weer gaan uitleggen waardoor de lol eraf is..
Bedankt he![]()
Stop maarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:01 schreef danos het volgende:
Danos gaat ook maar weer eens een poging wagen met stoppen
naja misschien klonk dat een beetje nonchalant, maar zo was het niet bedoeld, danos gaat stoppen hoe dan ook!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Stop maar![]()
Een poging doen betekend dat je niet zeker weet of je gaat slagen, dus je houdt rekening met het mislukken........
Dank je! Muchas gracias en thanks a lot... Ik zie dat ik er twee keer insta btw, in de eregallerij bovenaan (meer dan een jaar gestoptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:39 schreef schatje het volgende:
Goed gedaan man.
Ik heb je meteen omhoog geschopt.
succesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef sassa het volgende:
Het moest er een keer van komen. Sinds gister ben ik een niet roker. Ha.Maar jezus, wat vind ik het moeilijk!
![]()
Ja! Jij ook he! Zit nu lekker aan een zoethoutje en heb net ff t boek van Allen Carr gehaald.quote:
Van de 1e paar 100 euro een home cinemaset gekocht. Schrok me net wel de tiefus wat een pakje marlboro kostquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:17 schreef Da_Sandman het volgende:
En wat heb je met die 4 en een half duizend gedaan.
Dag negen voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |