quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
*schiet het volgende idee in*
Misschien leuk om de stopdata op volgorde te zetten ipv nicknames op alfabet? Dat zet denk ik users aan om hun stopdatum te vermelden en het stoppen ook vast te houden omdat ze anders weer uit de lijst kukelen
Ik zou dan ook 1x per jaar even verifiëren of alle users nog op FOK rondlopen om de "rankings" fair en overzichtelijk te houden..
DEquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat in. Alleen even afwachten wat DarkElf ervan vindt. Die heeft momenteel vakantie.
Zo is mijn instelling ook. Zelfs als ik net als zaterdag waanzinning dronken ben kan ik alle verleiding aan. Ik rook niet meer. Nooit meer. Och, en dan zondagmorgen zo trots als een pauw hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
ah![]()
Je moet je instelling veranderen....zo blijf je het moeilijk houden........
van: ik ben al 4 maanden gestopt met roken en hopelijk houd ik het vol
naar: ik rook nooit meer, fuck die troep!
that's it my boyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo is mijn instelling ook. Zelfs als ik net als zaterdag waanzinning dronken ben kan ik alle verleiding aan. Ik rook niet meer. Nooit meer. Och, en dan zondagmorgen zo trots als een pauw he.
Doe es wat voor je modschap gvdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef DarkElf het volgende:
ja dahaag, veel te veel werk
en ik vind eerlijk gezegd de usernames op alfabet ook geen slechte manier hoor.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doe es wat voor je modschap gvd![]()
Niet zo happen DEquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]dat iemand met een idee komt hoeft toch niet te betekenen dat de mods in de houding moeten springen? ik geef gewoon mijn mening, meer niet. ik heb het er nog wel over met schatje.
NEEquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gebruik dan een beter posticoon men![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef deliberator het volgende:
6 minutes and 54 seconds. 0 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,02. Life saved: 0 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |