Idd ik kijk nu alles online terug maar dvd is leuker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:27 schreef droomkoningin het volgende:
zou leuk zijn als lotte op dvd verschijnt :-)
quote:Niet geheel vrijwillig belandt Lotte op de midgetgolfbaan. Tijdens een romantisch diner merkt Marcella dat Vico met zijn gedachten ergens anders is.
Zou wel leuk zijn dat ie dan minder bot gaat doen... kan wel een verzetje hebben deze weekquote:Op zondag 24 september 2006 02:05 schreef DJJoris het volgende:
hehe mooi, Vico zit met zijn gedachten al bij Lotte![]()
Dat snap ik maarquote:Op maandag 25 september 2006 13:32 schreef GlamourGirl het volgende:
Het bovenstaande is NIET de originele verhaallijn van Lotte. Je moet het meer zien als mijn versie van het verloop van het sprookje.
Ja nu alquote:
lijkt me sterk, ik denk dat hugo indirect onbewust begon door te krijgen waar freddy mee bezig was.quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef DJJoris het volgende:
Ach hij zit er waarschijnlijk maar 10 afleveringen in tochdus geen zorgen:).
Gaan we trouwens nu een Hugo-->Freddy liefdeskoppel krijgen in de serie?
Vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:53 schreef janimie het volgende:
u fill up my senses ?die heb ik ook thuis , thuis als in m'n ouderlijk huis dan
beetje trutterige muziek
hehe die was strak ja, tot de reclame gekeken, 2e stuk kijk ik morgen wel ff terugquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef janimie het volgende:
Hugo "de een is nog lelijker dan de ander"![]()
Laat Hugo lekker naar zichzelf kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef janimie het volgende:
Hugo "de een is nog lelijker dan de ander"![]()
Hier ook ik lig dan al in het ziekenhuis komt dus goed uitquote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef DJJoris het volgende:
Hier nog iemand die dan crazy wordt![]()
![]()
rekening houdend met ditquote:Op woensdag 27 september 2006 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens de gids is Lotte niet zo gecharmeerd van Peter en wel nogsteeds van Vico.
En van vrijdag: "Lotte raakt erg van slag als ze een romantische uitnodiging krijgt uit onverwachte hoek"
Zou hetVico
zijn?
denk ik dat het vico isquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:02 schreef janimie het volgende:
En, het slaat meteen aan bijVico
Aflevering 99:
Niet geheel vrijwillig belandt Lotte op de midgetgolfbaan. Tijdens een romantisch diner merkt Marcella dat Vico met zijn gedachten ergens anders is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erop zal zeggen![]()
KLOPTquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vico was is het begin een k#tventje
een megasukkelquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar nu is ie
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Winston Post en nu nogsteedsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef DJJoris het volgende:
hehe ik ben zeer nieuwsgierig naar Donderdag en vrijdagavond, lijkt mij zeer leuke uitzendingen. Maar Lotte & Peter klinkt wel leuk
![]()
![]()
die 2 saampjes zijn ook schattigquote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef DJJoris het volgende:
Maar Lotte & Peter klinkt wel leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:28 schreef janimie het volgende:
[..]
die 2 saampjes zijn ook schattig![]()
Als vico er idd erg spannend en geloofwaardig uit zou hebben gezien dan zou ik het helemaal met je eens zijn maar eigelijk is vico niet meer dan een zak patatquote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
schattig
het is wel leuk maar V & L zijn leuker samen vooral omdat veel meer impact heeft op heel Emoda
![]()
Dan zou mr Peter al weg moeten zijn want hij is er maar 10 afleveringen en het komt uit onverwachte hoek en Peter is niet echt onverwacht maar we zullen zien ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef DJJoris het volgende:
Lotte voelde zich betrapt daarom rende ze weg, misschien is dus die romantische uitnodiging toch voor Lotte.
Jammer dat het alweer bijna weekend isnet nu het interessant begint te worden
.
Ik zie het verRassingselement niet als Peter het zou doen want tja die heeft al bekent dat hij verliefd op haar is.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef janimie het volgende:
vico doet zo droog en bot tegen lotte na die zoen dus het zou best van peter kunnen zijn , maar als verassingselement zou het ook gewoon van vico kunnen zijn
whehe zit net te kijken, op die golfbaan die peterquote:Aflevering 99
Tijdens een romantisch diner merkt Marcella dat Vico met zijn gedachten ergens anders is. Niet geheel vrijwillig belandt Lotte op de midgetgolfbaan.
Jawelquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:50 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik vind ook dat Vico nu eens eindelijk de knoop moet doorhakken en Lotte laten weten dat hij wat in haar ziet. Maar dan zou Talpa geen 100 afleveringen meer kunnen vullen.
was zal die marcella toch raar opkijken als ze erachterkomt dat die grote geite-ogen wederzijds zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:51 schreef Fleur_Powers het volgende:
Marcella: Lotte begon een onnatuurlijke interesse in Vico te krijgen: zat ze hem de hele tijd aante kijken met die grote geiten-ogen aan te kijken![]()
das helemaal niet klote maar juist leuk, ik erger me aan 20 korte minuutjes lottequote:Op zaterdag 30 september 2006 08:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens volgens mij komen Vico en Niek op haar kamerklote dat ik bijna niks kan zien volgende week
![]()
Het is wel een goed teken dat hij zo reageerd op Lotte, want dat zeggen ze toch altijd als je je klote voelt pak je toch altijd degene die je het meest lief is om op af te reageren![]()
Idd dan breekt de hel uit volgens mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:36 schreef janimie het volgende:
[..]
was zal die marcella toch raar opkijken als ze erachterkomt dat die grote geite-ogen wederzijds zijn![]()
Haha is WinstonPost net aan zijn beugeltje gewent, mag hij er weer afstand van doenquote:Donderdag is Peter voor het laatsthoop ik
als ie maar 10 afleveringen er was..
En verliefd en een relatie dat is natuurlijk nog een verschilquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef DJJoris het volgende:
hehe zolang Lotte en Vico in een relatie gaat denk ik niet gebeuren, ik denk echt pas in een van de laatste uitzendingen omdat het wel het einde van het sprookje eigenlijk isen ach, Peter was wel grappig voor zolang het duurde.
Geert Hoes is toch ook homo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:04 schreef GlamourGirl het volgende:
Dat dacht ik dus ook, dat Lars homo is. Die liefdescenes met Marcella bijvoorbeeld (totaal over the top acteerwerk). Maakt op zich niet uit maar dan vind ik dat ze bijvoorbeeld Geert Hoes de rol hadden moeten geven van Vicco.
Volgens mij is hij 29 ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:46 schreef janimie het volgende:
je zou niet zeggen dat lars pas 26 is als je sommige van die fotoos bekijk!
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:12 schreef janimie het volgende:
daniel probeert op die manier alleen toch info uit niek te krijgen over terra moda/emoda ?
Ik kan het nu niet eens kwalijk nemen hoe Vico doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:55 schreef GlamourGirl het volgende:
IK zag in de preview dat Lotte weer close wordt met Peter. Ik kan echt niet wachten tot hij weg is.
Dat is toch juist z'n rol? Dat ie niet geniet van de sex met Marcella, maar stiekem al een oogje heeft op Lotte?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:04 schreef GlamourGirl het volgende:
Dat dacht ik dus ook, dat Lars homo is. Die liefdescenes met Marcella bijvoorbeeld (totaal over the top acteerwerk). Maakt op zich niet uit maar dan vind ik dat ze bijvoorbeeld Geert Hoes de rol hadden moeten geven van Vicco.
Ik ook niet, vind hem echt schijtirritant! En voor iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad is ie me iets teveel een casanova.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:55 schreef GlamourGirl het volgende:
IK zag in de preview dat Lotte weer close wordt met Peter. Ik kan echt niet wachten tot hij weg is.
Jawel, maar je kan het acteren ook overdrijven. Ach, misschien komt het doordat hij in engeland heeft gewoond. En de engelsen staan erom bekend.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch juist z'n rol? Dat ie niet geniet van de sex met Marcella, maar stiekem al een oogje heeft op Lotte?
Dat is maar schijn. En ligt het aan mij of probeert Marcella wat te verbergen onder die wijde kleding. Ze heeft de laatste paar maanden een wat voller gezicht gekregen en haar buik wordt krampachtig bedekt. ZAL ZE WEGGAAN UIT DE SERIE OMDAT ZE MISSCHIEN ZWANGER IS? zWANGER VAN HAAR NIEUWE VRIEND DIE ZE PAS NOG KENT.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef janimie het volgende:
en zondedat vico nu weer terug druipt naar marcella ...maarja marcella blijft nog maar een maandje
![]()
Ja het is even wennen met de laptopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:05 schreef DJJoris het volgende:
Hey GlamourGirl, je Caps Lock blijft vastzitten.
Heeft Marcella dan een nieuwe vriend in de serie? Of bedoel je de actrice die de rol van Marcella speelt?
Ik zat er al bij, maar wist niet dat de topicreeks een vervolg zou krijgen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:17 schreef GlamourGirl het volgende:
Welkom to the club, Gollemrulez.
dat was toch allang al duidelijk ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:46 schreef GlamourGirl het volgende:
Maar het staat eindelijk officieel op de site van Lotte: VICO BEGINT GEVOELENS TE KRIJGEN VOOR LOTTE. It was about time fot that!! Talpa heeft ons lang genoeg laten wachten.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:19 schreef GlamourGirl het volgende:
Okay, dan ben ik de newbee hierzo. En dan al zoooo verslaafd aan Lotte!
Dat komt omdat er make up op zit. Zelfs de mannen in 'Lotte'krijgen meer make up dan Lotte zelf. Ik vind Vico mooier zoals hij op zijn site staat. Met lichte baardgroei en iets langer haar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:00 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Vico trouwens rare roze lippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |