KLOPTquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vico was is het begin een k#tventje
een megasukkelquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar nu is ie
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Winston Post en nu nogsteedsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef DJJoris het volgende:
hehe ik ben zeer nieuwsgierig naar Donderdag en vrijdagavond, lijkt mij zeer leuke uitzendingen. Maar Lotte & Peter klinkt wel leuk
![]()
![]()
die 2 saampjes zijn ook schattigquote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef DJJoris het volgende:
Maar Lotte & Peter klinkt wel leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:28 schreef janimie het volgende:
[..]
die 2 saampjes zijn ook schattig![]()
Als vico er idd erg spannend en geloofwaardig uit zou hebben gezien dan zou ik het helemaal met je eens zijn maar eigelijk is vico niet meer dan een zak patatquote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
schattig
het is wel leuk maar V & L zijn leuker samen vooral omdat veel meer impact heeft op heel Emoda
![]()
Dan zou mr Peter al weg moeten zijn want hij is er maar 10 afleveringen en het komt uit onverwachte hoek en Peter is niet echt onverwacht maar we zullen zien ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef DJJoris het volgende:
Lotte voelde zich betrapt daarom rende ze weg, misschien is dus die romantische uitnodiging toch voor Lotte.
Jammer dat het alweer bijna weekend isnet nu het interessant begint te worden
.
Ik zie het verRassingselement niet als Peter het zou doen want tja die heeft al bekent dat hij verliefd op haar is.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef janimie het volgende:
vico doet zo droog en bot tegen lotte na die zoen dus het zou best van peter kunnen zijn , maar als verassingselement zou het ook gewoon van vico kunnen zijn
whehe zit net te kijken, op die golfbaan die peterquote:Aflevering 99
Tijdens een romantisch diner merkt Marcella dat Vico met zijn gedachten ergens anders is. Niet geheel vrijwillig belandt Lotte op de midgetgolfbaan.
Jawelquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:50 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik vind ook dat Vico nu eens eindelijk de knoop moet doorhakken en Lotte laten weten dat hij wat in haar ziet. Maar dan zou Talpa geen 100 afleveringen meer kunnen vullen.
was zal die marcella toch raar opkijken als ze erachterkomt dat die grote geite-ogen wederzijds zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:51 schreef Fleur_Powers het volgende:
Marcella: Lotte begon een onnatuurlijke interesse in Vico te krijgen: zat ze hem de hele tijd aante kijken met die grote geiten-ogen aan te kijken![]()
das helemaal niet klote maar juist leuk, ik erger me aan 20 korte minuutjes lottequote:Op zaterdag 30 september 2006 08:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens volgens mij komen Vico en Niek op haar kamerklote dat ik bijna niks kan zien volgende week
![]()
Het is wel een goed teken dat hij zo reageerd op Lotte, want dat zeggen ze toch altijd als je je klote voelt pak je toch altijd degene die je het meest lief is om op af te reageren![]()
Idd dan breekt de hel uit volgens mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:36 schreef janimie het volgende:
[..]
was zal die marcella toch raar opkijken als ze erachterkomt dat die grote geite-ogen wederzijds zijn![]()
Haha is WinstonPost net aan zijn beugeltje gewent, mag hij er weer afstand van doenquote:Donderdag is Peter voor het laatsthoop ik
als ie maar 10 afleveringen er was..
En verliefd en een relatie dat is natuurlijk nog een verschilquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef DJJoris het volgende:
hehe zolang Lotte en Vico in een relatie gaat denk ik niet gebeuren, ik denk echt pas in een van de laatste uitzendingen omdat het wel het einde van het sprookje eigenlijk isen ach, Peter was wel grappig voor zolang het duurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |