Idd ik kijk nu alles online terug maar dvd is leuker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:27 schreef droomkoningin het volgende:
zou leuk zijn als lotte op dvd verschijnt :-)
quote:Niet geheel vrijwillig belandt Lotte op de midgetgolfbaan. Tijdens een romantisch diner merkt Marcella dat Vico met zijn gedachten ergens anders is.
Zou wel leuk zijn dat ie dan minder bot gaat doen... kan wel een verzetje hebben deze weekquote:Op zondag 24 september 2006 02:05 schreef DJJoris het volgende:
hehe mooi, Vico zit met zijn gedachten al bij Lotte![]()
Dat snap ik maarquote:Op maandag 25 september 2006 13:32 schreef GlamourGirl het volgende:
Het bovenstaande is NIET de originele verhaallijn van Lotte. Je moet het meer zien als mijn versie van het verloop van het sprookje.
Ja nu alquote:
lijkt me sterk, ik denk dat hugo indirect onbewust begon door te krijgen waar freddy mee bezig was.quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef DJJoris het volgende:
Ach hij zit er waarschijnlijk maar 10 afleveringen in tochdus geen zorgen:).
Gaan we trouwens nu een Hugo-->Freddy liefdeskoppel krijgen in de serie?
Vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:53 schreef janimie het volgende:
u fill up my senses ?die heb ik ook thuis , thuis als in m'n ouderlijk huis dan
beetje trutterige muziek
hehe die was strak ja, tot de reclame gekeken, 2e stuk kijk ik morgen wel ff terugquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef janimie het volgende:
Hugo "de een is nog lelijker dan de ander"![]()
Laat Hugo lekker naar zichzelf kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef janimie het volgende:
Hugo "de een is nog lelijker dan de ander"![]()
Hier ook ik lig dan al in het ziekenhuis komt dus goed uitquote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef DJJoris het volgende:
Hier nog iemand die dan crazy wordt![]()
![]()
rekening houdend met ditquote:Op woensdag 27 september 2006 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens de gids is Lotte niet zo gecharmeerd van Peter en wel nogsteeds van Vico.
En van vrijdag: "Lotte raakt erg van slag als ze een romantische uitnodiging krijgt uit onverwachte hoek"
Zou hetVico
zijn?
denk ik dat het vico isquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:02 schreef janimie het volgende:
En, het slaat meteen aan bijVico
Aflevering 99:
Niet geheel vrijwillig belandt Lotte op de midgetgolfbaan. Tijdens een romantisch diner merkt Marcella dat Vico met zijn gedachten ergens anders is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erop zal zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |