Heb je gelijk in. De echte wereldtoppers als speler spelen nooit lang in Nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat die weredtoppers (voetballers) er op een WK geen reet van terecht brengen
Als je het topic interessant vindt en je verwacht nog meer interessants, maar je hebt op dat moment niks te melden of geen tijd om iets te melden post je TVP.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik loop hier nog niet zo lang mee, wat wordt er nou bedoeld met 'TVP'?![]()
(het rijmt)
Ook dat wordt steeds lastiger. Je ziet aan een aantal clubs dat ze ambities krijgen. Ook bij een Heerenveen is het niet meer een kwestie van "mogen" maar het moet.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:34 schreef Riskowitz het volgende:
OT: Zolang Ajax zijn succes nog gewoon bij Heerenveen kan kopen vind ik niet dat er sprake is van een bredere top, feitelijk is alleen AZ er dan bij gekomen.
Met de bedoeling om dit topic dan makkelijk terug te vinden via de My active topics link boven en onderaan de paginaquote:
Ja, als je kijkt naar 10 jaar geleden, toen Ajax de wereld domineerde, zijn we wel gezakt ja. De acht jaar daarna waren een regelrecht vrije val kan. Maar ik heb het idee dat we de laatste jaren weer een beetje een stijgende lijn te pakken hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:29 schreef reem het volgende:
Er is een organisatie die de "sterkte" van alle competities meet. Nederland is daar juist op gezakt de afgelopen tien jaar. Ik kan zo 1-2-3 niet op de url komen.
Stijn Vrevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 06:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Internationals die vertrokken zijn sinds 31-8-2005
Landzaat
Majstorvic
De Jong
Pienaar
Galasek
Samaras
Kuyt
Geen international wel goede speler
Kalou
Maxwell
Waarschijnlijk:
VoH
Ooijer
Lijkt me dat er toch zeker niet zoveel internationals zijn terug gekomen
Ik vind van niet als die vertrekken wordt je competitie zwakkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef Erasmusch het volgende:
Raar om de NLse internationals mee te tellen.
Jij telt Majstorovic (niet eens in de WK-selectie), De Jong (idem) en Samaras ook mee...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echte namen. Allemaal vaste keuzes in hun nationale team
Ze konden vast overal tekenen maar kozen voor de sterke HCE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |