Heb je gelijk in. De echte wereldtoppers als speler spelen nooit lang in Nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat die weredtoppers (voetballers) er op een WK geen reet van terecht brengen
Als je het topic interessant vindt en je verwacht nog meer interessants, maar je hebt op dat moment niks te melden of geen tijd om iets te melden post je TVP.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik loop hier nog niet zo lang mee, wat wordt er nou bedoeld met 'TVP'?![]()
(het rijmt)
Ook dat wordt steeds lastiger. Je ziet aan een aantal clubs dat ze ambities krijgen. Ook bij een Heerenveen is het niet meer een kwestie van "mogen" maar het moet.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:34 schreef Riskowitz het volgende:
OT: Zolang Ajax zijn succes nog gewoon bij Heerenveen kan kopen vind ik niet dat er sprake is van een bredere top, feitelijk is alleen AZ er dan bij gekomen.
Met de bedoeling om dit topic dan makkelijk terug te vinden via de My active topics link boven en onderaan de paginaquote:
Ja, als je kijkt naar 10 jaar geleden, toen Ajax de wereld domineerde, zijn we wel gezakt ja. De acht jaar daarna waren een regelrecht vrije val kan. Maar ik heb het idee dat we de laatste jaren weer een beetje een stijgende lijn te pakken hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:29 schreef reem het volgende:
Er is een organisatie die de "sterkte" van alle competities meet. Nederland is daar juist op gezakt de afgelopen tien jaar. Ik kan zo 1-2-3 niet op de url komen.
Stijn Vrevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 06:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Internationals die vertrokken zijn sinds 31-8-2005
Landzaat
Majstorvic
De Jong
Pienaar
Galasek
Samaras
Kuyt
Geen international wel goede speler
Kalou
Maxwell
Waarschijnlijk:
VoH
Ooijer
Lijkt me dat er toch zeker niet zoveel internationals zijn terug gekomen
Ik vind van niet als die vertrekken wordt je competitie zwakkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef Erasmusch het volgende:
Raar om de NLse internationals mee te tellen.
Jij telt Majstorovic (niet eens in de WK-selectie), De Jong (idem) en Samaras ook mee...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echte namen. Allemaal vaste keuzes in hun nationale team
Ze konden vast overal tekenen maar kozen voor de sterke HCE
Dan kan je ook wel Schaars, Emanuelson en Jansen er bij optellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind van niet als die vertrekken wordt je competitie zwakker
Het is natuurlijk nog maar afwachten of dat zo blijft. RKC stond vorig seizoen na 5 wedstrijden ook bovenaan en die zakten ook in. Hoewel in Heerenveen en Groningen wat constanter inschat.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik weet niet of de Eredivisie sterker is geworden, maar dat de concurrentie voor de TOP4 is toegenomen lijkt mij vrij duidelijk.
Groningen, Roda en Heerenveen manifesteren zich prima.
Dit zou wel eens een heel verassend seizoen kunnen worden.
Qua infrastructuur is er veel veranderd en de subtop is breder geworden denk ik. De competitie krijgt daardoor meer aanzien in het buitenland, maar of dat wil zeggen dat de competitie sterker is geworden?quote:Op zondag 5 november 2006 11:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat de Eredivisie steeds sterker wordt. En Arveladze is het met me eens
"Als ik al die nieuwe stadions zie en de ambitites van andere clubs, dan zijn er wel meer clubs aan het groeien naar een topniveau. Daarmee kom je ook eindelijk eens af van het verhaal dat Nederland een 'easy league' zou zijn. Die tijden lijken echt te veranderen" - Shota Arvaldze in de nieuwe VI.
En waar baseer je dat op?quote:Op zondag 5 november 2006 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kwaliteit wordt toch echt ieder jaar minder hoor
Resultaten in Europa vallen de laatste drie jaar best mee. Veldspel is subjectief.quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op resultaten in Europa, veldspel. Spelers die aangekocht worden, spelers die vertrekken, speler prestaties
Resultaten in Europa zijn de laatste jaren juist prima. PSV kwalificeert zich 3 keer op rij voor de tweede ronde van de Champions League, Ajax deed dat vorig jaar ook nog. AZ behoort jaarlijks tot een van de beste ploegen van de UEFA cup.quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op resultaten in Europa, veldspel. Spelers die aangekocht worden, spelers die vertrekken, speler prestaties
Manchester verloor ook van Kopenhagen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax verliest van Kopenhagen, Twente van een stel Esten, Heerenveen van een stel semi-amateurs uit Denemarken.
Kijk naar de UEFA ranglijst. Nederland heeft nog nooit zo laag gestaanquote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Manchester verloor ook van Kopenhagen.
Zo nietszeggend is dit. Dat Nederlandse ploegen verliezen van nietszeggende clubs gebeurde 10 jaar geleden ook wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |