Maar er zit, vooral in dat laatste, vooruitgang de afgelopen seizoenen. Dat moet jij toch ook kunnen zien?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind de eredivisie nog steeds ondermaats en de nederlandse clubs behoorlijk tekort komen in europees verband.
De toeschouwersaantallen vielen erg tegen...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Play-offs komen er in voor, zij het (te) kort.
Ik zal een van de weinige zijn die de Play-Offs goed vind. Het viel mij op dat Nederlandse clubs altijd ZUIGEN in knockout-ronden. Het was vooral dramatisch om te zien hoe UEFA-cupgangers de mentale hardheid mistten om te overleven en er altijd uitvloegen tegen een of andere ploeg uit Moldavië ofzo.
Nederlandse clubs hebben altijd wel redelijk voetballend vermogen maar Europees missen we vaak de leepheid die vereist is om te overleven. Die hard/leepheid moeten clubs zich nu aanleren door de play-offs. Door de play-offs leren Nederlandse clubs alles op alles te zetten om te pieken in een paar wedstrijden en dat is nodig om Europees een vuist te maken!
Voor mij was het daarom duidelijk dat Ajax na de play-offs de meest geschikte kandidaat was om CL te gaan spelen. Het was eigenlijk niet eerlijk, tuurlijk.... maar Ajax heeft door de play-offs bewezen het meest geschikt te zijn voor de CL.
Moraal van het verhaal: play-offs brengen mentale hardheid wat weer ten goede komt aan de kwaliteit van de 'Europa-gangers'. Bovendien heb je ook een paar extra topwedstrijden wat positiieve gevolgen heeft voor toeschouwersaantallen en budgetten van clubs!
Goede zaak dus die play-offs(doodsbedreigingen mogen naar deef001@hotmail.com)
quote:
ZOu ik ook zeggen na vorig seizoenquote:Verders ben ik het oneens met dit stukje, de Eredivisie wordt/is met de invoering v/d playoffs het lachertje van Europa.
Uiteraard, maar de supporter moet genaaid worden, dus vragen ze er gewoon geld voor...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:37 schreef ASroma het volgende:
volgens mij als de play-offs gewoon in de seizoenskaart worden inbegrepen zitten de stadions gewoon vol.
Klopt ook wel. Ik sta in grote lijnen wel achter mijn stukje, maar je moet het altijd net even iets extremer aandikken om een discussie op gang te brengen.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef Hells_Angel het volgende:
En daarom vind ik jouw stukje ook helemaal geweldig. Niet dat alles klopt, want het is allemaal erg positief
En dat heb je goed gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Ik sta in grote lijnen wel achter mijn stukje, maar je moet het altijd net even iets extremer aandikken om een discussie op gang te brengen.
God zegene de man die jou heeft leren rekenen, je hebt gelijk!quote:Op maandag 24 juli 2006 17:08 schreef Plastic_Power het volgende:
Is het niet 6 extra topwedstrijden omdat de klassieke top 3 uit en thuis tegen AZ speelt?
Ik vind de play-offs ook kut en ben geen Feyenoord-fan?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
[..]
ZOu ik ook zeggen na vorig seizoen![]()
gelukkig hebben jullie de dvd nog
Zelf geschreven, ik studeer journalistiek ja, ik moet wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
Leuk verhaal in de OP.
Zelf geschreven of overgeschreven?
Jammer dat die weredtoppers (voetballers) er op een WK geen reet van terecht brengenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef tong80 het volgende:
Mooie OP. Zo moesten er meer zijn.
Ik ben ook altijd verbaasd geweest over dat Mickey Mouse verhaal. Als je ziet hoeveel wereldtoppers Nederland heeft voortgebracht is het nonsens. Nu AZ aansluiting heeft gevonden is het er alleen maar leuker op geworden. Taktisch horen we zowiezo bij de wereldtop, kijk maar eens hoeveel Nederlandse coaches in de buitenlandse top werken.
Dat is weer een andere discussie, lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat die weredtoppers (voetballers) er op een WK geen reet van terecht brengen
Nah ik probeer er alleen maar aan te geven dat die wereldtoppers in het buitenland voetballen grotendeels en dat imo de Nederlandse competitie in vergelijking een B-niveau isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie, lijkt mij.
Klopt ook wel, maar dat maakt de competitie niet minder leuk. En ik geloof dat de Eredivisie, ook qua kwaliteit, in de lift zit!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nah ik probeer er alleen maar aan te geven dat die wereldtoppers in het buitenland voetballen grotendeels en dat imo de Nederlandse competitie in vergelijking een B-niveau is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |