abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48051884
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef Devano het volgende:

[..]

Als ik naar het niveau zie in Duitsland zie denk ik dat ik toch wel de Bundesliga beter vind. Het heeft allemaal leuke spelers, HSV zou in Nederland nooit zo ver kunnen afzakken.

Maar als ik naar het voetbal van Excelsior, ADO, zie etc. vind ik het wel een beetje ondermaats.
pi_48052903
Tuurlijk is de BL sterker, maar het is hier wel flink vooruitgegaan vergelijk met 10jaar geleden.
pi_48418373
Waar is hier?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48418408
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is hier?
Ben je er weer?

Vind je de Portugese, Turkse en Griekse competitie nog steeds sterker dan de Eredivisie?

[ Bericht 2% gewijzigd door koningdavid op 17-04-2007 14:43:07 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48418482
Portuguze ken ik niet en de Turkse en Griekse kan ik alleen beoordelen aan de stand van de UEFA
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:14:40 #231
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48420326
Dan is de Roemeense ook sterker volgens mij, Dat land staat ook boven NL als ik het goed heb. Maar het lijkt me toch echt geen betere competitie. Zeker niet als je nog meer meeneemt dan het resultaat van de clubs (kwaliteit stadions etc.)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 15:19:19 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48420572
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Dan is de Roemeense ook sterker volgens mij, Dat land staat ook boven NL als ik het goed heb. Maar het lijkt me toch echt geen betere competitie. Zeker niet als je nog meer meeneemt dan het resultaat van de clubs (kwaliteit stadions etc.)
komt door de berekening van de ranking, Roemenië doet met veel minder clubs mee dus goede resultaten gaan niet tte niet wordeng edaan door slechte resulaten van andere clubs. Als Nederland alleen AZ en PSV zou inzenden dan zouden we heel hoog staan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48626586
Leukste competitie ter wereld.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48638462
De play-offs is in elk geval innovatief.
  maandag 23 april 2007 @ 17:09:53 #235
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48638623
Ik zou toch graag zien dat de laatste 2 of 3 direct degraderen.
Bevordert de doorstroming naar mijn mening.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_48638664
Pff, dan krijg je dadelijk kutploegen als Emmen, Volendam, Telstar en zo in de eredivisie
  maandag 23 april 2007 @ 17:14:30 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48638780
Die worden op den duur ook sterker omdat ze meer inkomsten krijgen. Nu is de kloof te groot.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 17:14:51 #238
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48638819
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef Damzkieee het volgende:
Die worden op den duur ook sterker omdat ze meer inkomsten krijgen. Nu is de kloof te groot.
Nee, die vliegen er na een jaar weer uit. Laat de nummer 2 tot 8 of zo maar bewijzen dat ze beter zijn dan de nummer 16 en 17
  maandag 23 april 2007 @ 17:23:55 #240
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_48639105
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die vliegen er na een jaar weer uit. Laat de nummer 2 tot 8 of zo maar bewijzen dat ze beter zijn dan de nummer 16 en 17
Precies. Het gat tussen ere- en eerste divisie is gewoon groot, en ons land te klein voor heel veel eredivisieclubs met een grote en sterke achterban. Per ongeluk een keer 16 of 17 worden en gelijk degraderen vind ik een te zware straf, en zal bij veel clubs tot een (bijna) faillisement leiden.
pi_48751613
Ik ben het eigenlijk wel met damzkiee eens. Ik heb d'r meer vertrouwen in dat een ploeg als RBC die 2de eindigt in de jupiler league het goed doet in de eredivisie dan een club die 10de eindigt en via de play-offs uiteindelijk de eredivisie bereikt. Het was voor clubs trouwens ook altijd een probleem om aan spelers te komen, dankzij de nacompetitie, omdat ze pas laat wisten waar ze aan toe waren, dat zou je dan ook niet hebben.

Dankzij de play-offs heb je trouwens een grotere kans op kutploegen in de eredivisie dan zonder. Een club die aan het eind van de competitie 2de staat heeft de zaken over het algemeen beter voor mekaar als iemand die 10de eindigt maar via de play-offs hogerop komt. De nummer 16 of 17 kan nog steeds heel makkelijk degraderen trouwens, als je nu een keer een offday hebt kun je zo het komende jaar in de eerste divisie terechtkomen. Dat lijkt me zelfs oneerlijker. Nederland is vind ik trouwens ook te klein voor een competitie met achttien clubs, ik denk dat als je zoals in Portugal met 16 ploegen speelt het niveau gemiddeld hoger ligt. Heb je ook meer rust en tijd om automatismen in te slijpen, wat tot mooier voetbal leidt. Niemand in de eredivisie zit trouwens te wachten op clubs als Excelsior.
pi_48754540
Heerenveen promoveerde als nummer 16 (in 1990 ofzo), en kwam het jaar daarop slechts 1 doelpunt te kort voor handhaving.
pi_48757987
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Solstice het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met damzkiee eens. Ik heb d'r meer vertrouwen in dat een ploeg als RBC die 2de eindigt in de jupiler league het goed doet in de eredivisie dan een club die 10de eindigt en via de play-offs uiteindelijk de eredivisie bereikt. Het was voor clubs trouwens ook altijd een probleem om aan spelers te komen, dankzij de nacompetitie, omdat ze pas laat wisten waar ze aan toe waren, dat zou je dan ook niet hebben.

Dankzij de play-offs heb je trouwens een grotere kans op kutploegen in de eredivisie dan zonder. Een club die aan het eind van de competitie 2de staat heeft de zaken over het algemeen beter voor mekaar als iemand die 10de eindigt maar via de play-offs hogerop komt. De nummer 16 of 17 kan nog steeds heel makkelijk degraderen trouwens, als je nu een keer een offday hebt kun je zo het komende jaar in de eerste divisie terechtkomen. Dat lijkt me zelfs oneerlijker. Nederland is vind ik trouwens ook te klein voor een competitie met achttien clubs, ik denk dat als je zoals in Portugal met 16 ploegen speelt het niveau gemiddeld hoger ligt. Heb je ook meer rust en tijd om automatismen in te slijpen, wat tot mooier voetbal leidt. Niemand in de eredivisie zit trouwens te wachten op clubs als Excelsior.
Leuke competitie als 10 ploegen in december al nergens meer voor spelen en 13-14 in febuari
pi_48758331
Nog eventjes, en spelers willen bij Barcelona gaan spelen, om zo in de kijkert te lopen bij de Nederlandse topclubs.
pi_48799097
Bezoekersrecord voor de Eredivisie
De Eredivisie trekt dit jaar meer bezoekers dan normaal. Eén wedstrijd voor het einde van de reguliere competitie is het bezoekersaantal van vorig seizoen al overschreden. Er zaten ruim 150.000 supporters meer in de stadions.

Nog nooit was het bezoekersaantal zo hoog als dit jaar. Vorig seizoen stokte de teller op 5.137.468 bewonderaars, dit seizoen zijn er al 5.373.955 mensen gespot op de tribunes. Gemiddeld zitten er 18.094 personen per wedstrijd in het stadion.

Bron

Zozo Dat is zelfs meer als dat er in italie de wedstrijden worden bezocht
Op dit moment geen signature
pi_48799101
Das eenmalig
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:12:49 #247
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_48802976
Het zal alleen maar meer worden, aangezien een hoop clubs gaan uitbreiden.

Maar wel jammer dat het nieuwe stadion van ADO er volgend jaar niet bij is. Al is het natuurlijk maar de vraag of dat elke week vol had gezeten, ook in de Eredivisie.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_48803012
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:12 schreef Devano het volgende:
Het zal alleen maar meer worden, aangezien een hoop clubs gaan uitbreiden.

Maar wel jammer dat het nieuwe stadion van ADO er volgend jaar niet bij is. Al is het natuurlijk maar de vraag of dat elke week vol had gezeten, ook in de Eredivisie.
Uitbreiden betekent niet automatisch meer bezoekers
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:13:24 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48811698
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Want?
Verbod op fans?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: