Iemand met het Imelda Marcos syndroom!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wat is iemand die per jaar tientallen schoenen verslijt?
Dat zeg ik ook al jaren van Fok!.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga zo maar aanstalten maken om te vertrekken.
maar dat ben ik niet hé? dus ik mag dat....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat als vent zegt wordt je uitgemaakt voor stalker...![]()
tieten voor president?quote:
Imelda beschouwt ze als versleten na éénmaal dragen...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
btw Imelda Marcus verslijt geen schoenen... ze koopt gewoon steeds nieuwe... Leuk toch?![]()
Je komt toch nog wel terug?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga zo maar aanstalten maken om te vertrekken.
Ik ga stoppen bij mijn 10.000e posts!quote:
kijk.... dat doe ík dus niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Imelda beschouwt ze als versleten na éénmaal dragen...![]()
Hilary Duff? Cc, hier is een scoop!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Misschien wel als Hilary for President gaat.
Kwestie van tijd... Imelda is ook niet zo begonnen natuurlijk...quote:
Ah, dan een kloon? Je lijkt vosss welquote:
Je hebt een volgend slachtoffer?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk rustig hier, tickets weg werken en daarnaast een beetjemailen
en fokken
Neuh, heb ik al die moeite voor niks gedaan... Er zijn er al genoeg die op 10.000 zijn gestopt als ik de dag- en totaalstanden zo zie.... Niet origineel meer dus...quote:
Ik heb mijn laatste mooie ronde getal gemistquote:
Spreekt hier een voormalig slachtoffer?quote:
Die heb ik gezien geloof ik. Was nog redelijk recent. Je was, al dan niet toevallig, net op een rond getal gestopt met posten...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste mooie ronde getal gemist.
ik mijn laatste palindroom, zie ik netquote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste mooie ronde getal gemist.
Nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekt hier een voormalig slachtoffer?
Ik ook, in principe kan ik dat in een dag wel halenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga opletten zodat ik mijn 33.333ste post niet mis.
warm? waar?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, in principe kan ik dat in een dag wel halen
Maar daar is het te warm voor, dus dat doe ik niet
Jemig.. ik zit pas op 2258... ik doe niet genoeg mn best..quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga opletten zodat ik mijn 33.333ste post niet mis.
Dat scheelt weer een sappige roddel... Kan mijn neurotische e-mailen naar jou al als stalkgedrag worden betiteld?quote:
Uiteraard. Ik moest wel even van dit monument aan tijdsverspilling kunnen genieten natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik gezien geloof ik. Was nog redelijk recent. Je was, al dan niet toevallig, net op een rond getal gestopt met posten...
hier nog iets minder dan 10.000 te gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jemig.. ik zit pas op 2258... ik doe niet genoeg mn best..![]()
Ik ben nog op zoek naar een leuk topic om de mijne te posten... Ik denk dat het dag- en weekstanden topic maar gebruik. De enige uitzondering die ik daarvoor maak is als Cc een foto in het S&G topic post en dat ik daar dan eenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik moest wel even van dit monument aan tijdsverspilling kunnen genieten natuurlijk.
Buiten. Ik heb mijn vorige record al op een warme dag gemaakt, dus nu even niet meer. RSI technisch gezien ook beterquote:
Ik wilde eigenlijk al iets zeggen van dat ik jouw slachtoffer toch al was. Enzeau. Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een sappige roddel... Kan mijn neurotische e-mailen naar jou al als stalkgedrag worden betiteld?![]()
Te ongeloofwaardig... Maar ik weet dan ook hoe het echt zit...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al iets zeggen van dat ik jouw slachtoffer toch al was. Enzeau. Hoe voorspelbaar.
Ja, ik word ondertussen wel een beetje gestoord van al diemailtjes
van jou.
Tering, houd eens op man.
En als 9.999e, en als 9.998e, en...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
dat ik daar dan eenpost als 10.000e post...
Jij charmeur!quote:
Je laatste mail was pas 6 dagen geleden. LAAT ME TOCH EENS MET RUST VERDOMME!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te ongeloofwaardig... Maar ik weet dan ook hoe het echt zit...
Die was geeneens voor jou persoonlijk. En die heb je in de SC beantwoordt. Mijn hartje brak wel toen...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je laatste mail was pas 6 dagen geleden. LAAT ME TOCH EENS MET RUST VERDOMME!
Oh, sorry daarvoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was geeneens voor jou persoonlijk. En die heb je in de SC beantwoordt. Mijn hartje brak wel toen...![]()
Niks wat met een tietenfoto meerdere tietenfoto's niet goed te maken is hoor...quote:
Mijn voorraad is in utrecht.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een tietenfoto meerdere tietenfoto's niet goed te maken is hoor...![]()
Wanneer ben je daar weer?quote:
En we hadden er al één...quote:
Ow? Wie dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En we hadden er al één...Nu zijn het er 2...
![]()
Zo spreekt je niet over klantenquote:
een inlikkerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En we hadden er al één...Nu zijn het er 2...
![]()
Vraag je naar de bekende weg...?quote:
Ook ik ben niet vies van complimentjes!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vraag je naar de bekende weg...?jij! heb ik vorige week nog tegen jou gezegd..
![]()
En dat mag zijn?quote:
Als de temperatuur dusdanig is dat ik voor de lol kan likken in plaats van om vocht binnen te krijgen.quote:
Als je een goede likkert bent dan kun je het één met het ander combineren...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de temperatuur dusdanig is dat ik voor de lol kan likken in plaats van om vocht binnen te krijgen.
Zelfs met de juiste techniek ben je overgeleverd aan je bronmateriaal.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een goede likkert bent dan kun je het één met het ander combineren...![]()
"quote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo spreekt je niet over klanten.
en al zou het een vrouw zijn, het is dan nog geen slachtoffer
Dat geeft me weer iets om me naar uit te kijken... Er vanuitgaande dat ze je dan meteen opstuurt natuurlijk!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, eind deze week sowieso.
En dat ook nog voor een vrouwquote:
Subtiele woordspeling... eerst spreken over vocht nuttigen en dan spreken over bronmateriaal.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelfs met de juiste techniek ben je overgeleverd aan je bronmateriaal.
Natuuuuuuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geeft me weer iets om me naar uit te kijken... Er vanuitgaande dat ze je dan meteen opstuurt natuurlijk!![]()
Damn, ik kan wel een koude douche gebruiken nu...quote:
Ik wist het al.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dit brengt je nog niet aan het twijfelen?
daarom juistquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan nog steeds natuurlijk, maar dan zonder onderbouwing.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi!
Ik nog 4quote:
Ik moet gewoon tot 5 uur, niks extra doorwerkenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je langer door moet werken wel ja
Lekker simpelquote:Op maandag 24 juli 2006 15:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 5 uur, niks extra doorwerken
En dan ben je vrijquote:
Bikkelquote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
Ik kan nu al naar huis, maar ik doe het niet
Hart voor zijn werkquote:
Zij zijn immers ook hard voor jou!quote:
Hardquote:
hard onder de riem steken?quote:
Ben ik cool genoegquote:
Zoiets jaquote:
ik krijg straks wodka mango ijsjesquote:
Daar zal niet veel wodka inzitten denk ikquote:
Da's duidelijkquote:
dat je lekker tieten hebt wil nog niet zeggen dat je alles kunt maken he!quote:
Heeft ze die dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat je lekker tieten hebt wil nog niet zeggen dat je alles kunt maken he!![]()
![]()
vanmiddag 2 uurquote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
Wanneer begint die roze maandag? De opening was toch al vanmiddag?
de roze maandag is op maandagquote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
Wanneer begint die roze maandag? De opening was toch al vanmiddag?
Het lijkt me redelijk maandag vandaagquote:
Helder licht ben jijquote:
Dank voor deze uiteenzetting, dat is wat ik vroegquote:
Tsja, ik wist het nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank voor deze uiteenzetting, dat is wat ik vroeg
Wat moet je met mest?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef liefie_ het volgende:
en ik krijg humus en tapanade en lasagne en een potentieel lekkere dame!
Ik ook niet, vandaar dat ik het vroegquote:
jij als egypte ganger zou humus toch moeten kennen!quote:
PI, let op de PIquote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij als egypte ganger zou humus toch moeten kennen!
Van Dobbequote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in patat!
Patat speciaal!
En een Van Dobbe dan wel Kwekkeboom kroket.
Nu!
Ligt maar net aan welke snackbar ik bezoeken ga.quote:
Gewoon vragen en weg lopen als het kwek isquote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt maar net aan welke snackbar ik bezoeken ga.
De een heeft Van Dobbe, de ander Kwekkeboom ...En uiteraard weet ik nooit bij welke ze welk merk kroketten voeren.
Goed idee, ik ga ook maar eens inpakken. Heel langzaam dan!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiiis
Nee, Kwek is ook zeer goed te doen.quote:
Ik hier nog een half uur.... vanavond nog even 3uurtjesquote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiiis
weet ik nietquote:
In NRC Next staat een zeer typerende foto van de Tilburgse kermis.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
ik ben thuuuiiiisssssss
maar ik wil naar de kermis!
over 2 uur
tilburg is een pauper stadquote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
In NRC Next staat een zeer typerende foto van de Tilburgse kermis.
Wat een gajes komt daar toch altijd op af.
I know, ik heb er zelf ook wat jaartjes gewoondquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
I know, ik heb er zelf ook wat jaartjes gewoond.
Maar die kermis heb ik altijd gemeden als de pest.
Oh ja, maar van Dobbe heeft bij mij de voorkeurquote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Kwek is ook zeer goed te doen.
Volgens mij is het bij de Sjonnie snackbar Kwek en bij de China snackbar Van Dobbe ... of was het nu andersom???
Ik heb er eigenlijk ook niks mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
Jody Bernal, I rest my casequote:
Volgens mij bestond die in mijn tijd nog niet eens in Tilburgquote:
Vroegah, toen de vissen nog liepenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij bestond die in mijn tijd nog niet eens in Tilburg.
Ik mijd elke kermis als de pest. Volgens mij is het publiek daar allemaal hetzelfde. Alle kampvolk gaat daar, en je kunt er donder op zeggen dat 90% van de meiden die daar rondlopen een sugababes account hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
I know, ik heb er zelf ook wat jaartjes gewoond.
ow god weer zo'n knulletje dat zich overal te goed voor voeltquote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik mijd elke kermis als de pest. Volgens mij is het publiek daar allemaal hetzelfde. Alle kampvolk gaat daar, en je kunt er donder op zeggen dat 90% van de meiden die daar rondlopen een sugababes account hebben![]()
En dan vooral hangen bij de botsauto's en de 'stoerste' () jongens staan dan om de beurten een euro in die boksbal automaat te flikkeren om vervolgens heel stoer te kijken als de mep-o-meter zegt dat ze een superman zijn
![]()
Ja, heel leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god weer zo'n knulletje dat zich overal te goed voor voelt
is het leuk achter je beeldschermpje?
Oh god weer zo'n figuur dat denkt stoer te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god weer zo'n knulletje dat zich overal te goed voor voelt
is het leuk achter je beeldschermpje?
het is eens per jaar en ik woon er nog ook dus eens per jaar ga ik lekker naar roze maandagmensen kijken, gezien worden... mensen van overal uit het land en nog heerlijk losse mensen die wel van een feestje houden ook
ik voel me niet aangesproken ik erger me de hele dag al aan je postsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh god weer zo'n figuur dat denkt stoer te zijn.
Jij trekt wel mooie conclusies op basis van een post he. Je kent me niet eens. Moet jij weten, ik weet in ieder geval dat de kermis bij ons zo is zoals ik beschrijf. Ik vind het wel frappant dat jij je aangesproken voelt, alleen maar omdat je naar de kermis gaat.
Lekker belangrijk of jij je aan me ergert. Je moet misschien het internet niet zo serieus nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken ik erger me de hele dag al aan je posts
komt de sc binnen alleen omdat ie ergens anders is weg gestuurd vanwege kut posts om hier lekker door te gaan
gezellige aanwinst wow!!
blijkbaar vind je het belangrijk genoeg om er op in te blijven gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of jij je aan me ergert. Je moet misschien het internet niet zo serieus nemenAls je trouwens wat verder zou kijken dan je neus lang is, dan zou je zien dat ik (op vandaag na, want ik post nooit in SC) altijd serieus reageer.
Hi-larisch zou ik haast willen zeggen.quote:
Selectief quoten is niet tof, Waldorfquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hi-larisch zou ik haast willen zeggen.
Kermis en kampers.
You just made my dayquote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want ik moet douchen want ik wil mn haar wassen en dat heeft tijd nodig te drogen want ik ga zo naar roze maandag
Ik bedoelde dus selectief interpreteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Selectief quoten is niet tof, Waldorf.
En ik mocht niet quoten.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus selectief interpreteren.
Nu weet je ook waarom iedereen hier krastquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
(ik snap nu ook waarom je je aangesproken voelde).
Ja maar... ik heb mijn mooiste kleren aangedaan voor de kermisquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Selectief quoten is niet tof, Waldorf
Uit welke SC ben jij weggestuurd?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
You just made my day(ik snap nu ook waarom je je aangesproken voelde).
Ik denk dat ze maar zo eens in de war zou kunnen zijn met skippy22 (die jij persoonlijk uit R&P FB hebt weggestuurd).quote:
Dit forum wordt mogelijk gemaakt door...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu weet je ook waarom iedereen hier krast.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:03 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat ze maar zo eens in de war zou kunnen zijn met skippy22 (die jij persoonlijk uit R&P FB hebt weggestuurd).
Ach, op die manier heeft Q. ook weer eens aanspraakquote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die kwam vervolgens hier vervelen, geloof ik?
Sorry nog.
Ja ja..quote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
Oh, en ik kras niet, maar dacht afgelopen weekend wel dat een struik me uit de weg zou gaan. Niet dus en nu heb ik een rare kras op de binnenkant van mijn bovenarm.
ow wauw heb ik net mn benen mee geschorenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit forum wordt mogelijk gemaakt door...
[afbeelding]
Ja, echt!quote:
Ah, Q.quote:
*opgeslagen voor chantagedoeleinden*quote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef nozem het volgende:
Snel mensen. Snel snel. Er staat een heuse foto van nozem ergens op FOK!
potverdorie ik kijken zie ik een kikkertquote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef nozem het volgende:
Snel mensen. Snel snel. Er staat een heuse foto van nozem ergens op FOK!
Veel plezier.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
daaaaaaaaag
ik ga lekker roze maandag doen!
En je had werkelijk de intelligentie niet om op die kikkert te klikken?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik kijken zie ik een kikkert
Waarom lig je verdulle niet in mijn bed?quote:
Een goede vraag. Ik weet het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom lig je verdulle niet in mijn bed?
Het kostte mij 5 jaar voor ik iets eetbaars neer kon zetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
woei eten koken was gelukten nog heerlijk ook
dit is de 2e keer in mn leven dat ik gekookt hebquote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kostte mij 5 jaar voor ik iets eetbaars neer kon zetten.
Mja dat zin inderdaad zal het hier ook vaak aan schortenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:44 schreef nozem het volgende:
Ik woon al jaren op mezelf maar ik kook zelden. Ik kan prima koken hoor, ik heb er alleen geen zin in.
Je mag wel een keer voor mij koken hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is de 2e keer in mn leven dat ik gekookt heben tis perfect gegaan, ik zei altijd ik hoef het niet te leren en dat blijkt maar weer
tis ook erg makkelijk natuurlijk
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Ik eet met dit warme weer veel pizza: weinig zin om een tijd achter zo'n warm fornuis te gaan staan.
Tis ge edit hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, ik ben maar één man.
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Je bent er wel ERG blij mee, Annie.
En weer een illusie armer...quote:
Ik zie hem niet meer. Jullie wel? Stomme Imageshack.quote:
Chocola met caramel erinquote:
ctrl-f5 werktquote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer. Jullie wel? Stomme Imageshack.
Hmm nooit van gehoordquote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Chocola met caramel erin.
Werkt enorm goed als troost-voer, net als kip-masala.
Of gewoon voor de lekker, natuurlijk!
Refreshen doet inderdaad de truc... Ik had je voorgesteld met een enorme coole Fonzie vetkuif. Ben je gewoon een krullenbol...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer. Jullie wel? Stomme Imageshack.
Beste Airwin, ik heb dit account al dik 5 jaar. Kapsels veranderen wel eens.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Refreshen doet inderdaad de truc... Ik had je voorgesteld met een enorme coole Fonzie vetkuif. Ben je gewoon een krullenbol...![]()
Als ik een mooie krullenbol wil zien, dan kijk ik wel in de spiegel...quote:
Ik zat meer te denken in de richting van je Morrissey icoontje...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Beste Airwin, ik heb dit account al dik 5 jaar. Kapsels veranderen wel eens.![]()
Dat kan ik ook doen, jaquote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een mooie krullenbol wil zien, dan kijk ik wel in de spiegel...![]()
Haha dat komt dan plat aan ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Mail me je adres, dan stuur ik een keertje een op.
Anders laat ik er één achter op een geheime locatie op de uni, en dan mail ik je aanwijzingen waaar je 'm kan vindenquote:
quote:
Ik zit er stevig over te denken om mezelf weer een vetkuif aan te laten meten eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken in de richting van je Morrissey icoontje...![]()
Hoe kan ik daar beter op reageren dan met:quote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zit er stevig over te denken om mezelf weer een vetkuif aan te laten meten eigenlijk.![]()
freakquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef nixxx het volgende:
ben ik weermet grote blikken grolsch en een hele boel groene kleertjes
Ik zou me bijna diep geroerd voelen. Ware het niet dat ik je veelvuldige 'ik zoek een leuke posters voor m'n nieuwe huis, want nu heb ik niks' posts als de dag van gister kan herinneren...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Of ik kijk naar de levensgrote AirwiN-poster boven mijn bed.
Hahaquote:Op maandag 24 juli 2006 20:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Anders laat ik er één achter op een geheime locatie op de uni, en dan mail ik je aanwijzingen waaar je 'm kan vinden.
quote:
Klopt! Daarom heb ik ook een levensgrote poster van jou laten drukken en nu heb ik wel iets leuks voor in m'n nieuwe huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou me bijna diep geroerd voelen. Ware het niet dat ik je veelvuldige 'ik zoek een leuke posters voor m'n nieuwe huis, want nu heb ik niks' posts als de dag van gister kan herinneren...![]()
Dan pas je goed bij AirwiN.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:23 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb mijn GVB gehaald.Ik ben nu wel zo verbrand dan ik neutraal moet kijken
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2006 20:23 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb mijn GVB gehaald.Ik ben nu wel zo verbrand dan ik neutraal moet kijken
![]()
stalk je d'r nu ook al op de golfbaan?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
gefeliciteerdmisschien zie ik je wel als ik eens een balletje ga slaan in tiel.. of golf je in nijmegen?
niet dat ik golf, maar vriend van me wel.. een keertje naar de driving range geweest.. best geinig
jaquote:Op maandag 24 juli 2006 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
stalk je d'r nu ook al op de golfbaan?.
Ik ben gelukkig alweer aan 't bijkleuren. Morgen ben ik bruin!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt! Daarom heb ik ook een levensgrote poster van jou laten drukken en nu heb ik wel iets leuks voor in m'n nieuwe huis..
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja![]()
als je het doet moet je het goed doen he
ik heb je al helemaal nat gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 20:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Gelukkig stalk je mij niet, want ik ga NU in bad..
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Goh, dat heb je wel eens als je gaat zwemmen..
geen sex.. ik ben Q-oliekquote:
Eindelijk weer de gelegenheid om het briljante nummer Strand van Boudewijn de Groot weer eens te quoten:quote:
Uit 't zelfde nummer:quote:
mja.. er waren wel wat van die opgepompte patsersquote:Op maandag 24 juli 2006 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit 't zelfde nummer:
Dan ga je kijken naar een vrouw die je wel graag versieren zou
Dan krijg je ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan
En met je tanden in je hand sjok je weer verder over 't strand
Boudewijn. Tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit 't zelfde nummer:
Dan ga je kijken naar een vrouw die je wel graag versieren zou
Dan krijg je ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan
En met je tanden in je hand sjok je weer verder over 't strand
De teksten van Boudewijn zijn dan ook uit het leven gegrepen!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
mja.. er waren wel wat van die opgepompte patsers
daaaaaat is uit het leven gegrepenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De teksten van Boudewijn zijn dan ook uit het leven gegrepen!
zeekomkommer?quote:
Huuuu, in je vrije tijd? Wat een hel.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik moet een stukje voor de nieuwsbrief van m'n werk schrijven
nixxx moet!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik moet een stukje voor de nieuwsbrief van m'n werk schrijven
Omdat Q. al hoogbejaard is voor een jonge, jongedame als ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef nozem het volgende:
Chowi en Q. Waarom gaan jullie niet een keer stevig van bil?
Tof, die gradaties. Volgens mij heeft Q. veel invloed op jullie.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:55 schreef nixxx het volgende:
erzijn Q's in verschillende gradaties hier..
ik ben Q-1 jaar...
plato is Q-2 jaar...
als je nog jonger wilt moet je naar PUB
Als je het hoogtepunt der tofheid bereikt hebt, natuurlijk!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Thisbe het volgende:
En wanneer ben je een Q?
als je laatste keer sex buiten je lange termijn geheugen ligt?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Thisbe het volgende:
En wanneer ben je een Q?
jij bent een kloon, jij mag er bijtellenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jemig.. ik zit pas op 2258... ik doe niet genoeg mn best..![]()
Nou dat herinner ik me nog als de dag van gisteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef nixxx het volgende:
als je laatste keer sex buiten je lange termijn geheugen ligt?
zijn je hersenen zo goed?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou dat herinner ik me nog als de dag van gisteren.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je laatste keer sex buiten je lange termijn geheugen ligt?
Hellloooo, precies op tijd, je hebt nog 36 minuten voor je moet maffenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
hooooi aarti!
whehe en wat kan jij in precies 36 minuten?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hellloooo, precies op tijd, je hebt nog 36 minuten voor je moet maffen![]()
niet veel denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe en wat kan jij in precies 36 minuten?
dan blijf ik wel langer wakkerquote:
voor jou!quote:
kloptquote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Thisbe het volgende:
In 36 minuten kun je best wel neuken, pijpen en beffen.
voor sex moet je de tijd nemen...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Thisbe het volgende:
In 36 minuten kun je best wel neuken, pijpen en beffen.
nee nee, nu ga je bijstellen, das danweer jammerquote:Op maandag 24 juli 2006 21:30 schreef nixxx het volgende:
het mag een onsje/minuutje meer zijn
je hebt mij dan ook nog niet gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 21:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee nee, nu ga je bijstellen, das danweer jammer
Ik heb trouwens helemaal geen zin in sex![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |