abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 14:12:11 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40132992
Zijn er Fok!ers die voor de verkiezingen nog snel hun huis gaan verkopen ?

Zoals het er nu naar uitziet wordt de PvdA de grootste partij
Hypotheekrente aftrek
Huizenprijs

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_40133024
Niet nodig, de PVDA zal niet de grootste worden. Zeker niet met Bosch als roerganger. De mensen zijn hem ondertussen weer moe!
  maandag 24 juli 2006 @ 14:13:18 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_40133030
ik wacht iig met het kopen van een huis tot na de verkiezingen!
pi_40133084
Het PvdA heeft de ruggegraat niet om de HRA per direct af te kappen. Als er al wat mee gaat gebeuren (en dat is nog een grote als), dan wordt het een mooi afbouwproject.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_40133087
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:

Hypotheekrente aftrek
Huizenprijs

En dan: huren?
Anders heeft het geen nut natuurlijk.

En bij huren is het sowieso
Geld
  maandag 24 juli 2006 @ 14:16:13 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40133144
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef remlof het volgende:
ik wacht iig met het kopen van een huis tot na de verkiezingen!
Dat zou ik sowieso doen ja !
Laat er eerst maar eens duidelijkheid komen over de hypotheekrente aftrek.
Je loopt momenteel een enorm koersrisico als je nu een huis koopt.
Mijn reisverslagen
pi_40133314
Het lijkt me wel verstandig om je spaargeld op een buitenlandse rekening te zetten voor geval het rampscenario uitkomt en GL, SP en PvdA samen een meerderheid halen.

Voor je het weet wordt elk bedrag boven de ¤1.000 geconfisceerd om alle werklozen, minima en illegalen schadeloos te kunnen stellen voor 'het sociaal-economische onrecht' dat al deze mensen jarenlang is aangedaan.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 24 juli 2006 @ 14:23:00 #8
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40133335
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tikorev het volgende:
Het lijkt me wel verstandig om je spaargeld op een buitenlandse rekening te zetten voor geval het rampscenario uitkomt en GL, SP en PvdA samen een meerderheid halen.
Check
Mijn reisverslagen
  maandag 24 juli 2006 @ 14:39:50 #9
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40133844
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef _The_General_ het volgende:
Niet nodig, de PVDA zal niet de grootste worden. Zeker niet met Bosch als roerganger. De mensen zijn hem ondertussen weer moe!
Kwats! Een lekker kontje blijft een lekker kontje. Goede argumenten gaan vervelen. lekkere billen nooit.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:40:58 #10
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40133873
volgens mij kun je nu beter snel een huis kopen of heel lang in je huurhuis blijven zitten. Dekker gaat proberen nog flink te lopen kloten
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40133874
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:

Hypotheekrente aftrek
Huizenprijs

Lang leven de VVD dan maar
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_40134003
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tikorev het volgende:

Voor je het weet wordt elk bedrag boven de ¤1.000 geconfisceerd om alle werklozen, minima en illegalen schadeloos te kunnen stellen voor 'het sociaal-economische onrecht' dat al deze mensen jarenlang is aangedaan.
Uiteraard wordt alles wat rechts is ook opgesloten in het kader van de linkse overheersing

God, wat een domheid in dit topic.
pi_40136156
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
Het PvdA heeft de ruggegraat niet om de HRA per direct af te kappen. Als er al wat mee gaat gebeuren (en dat is nog een grote als), dan wordt het een mooi afbouwproject.
Geen kwestie van ruggegraat, kwestie van gezond verstand gebruiken. Per direct en voor reeds lopende hypotheken de HRA afschaffen zou nl. rampzalige gevolgen hebben. Dan snapt de PvdA ook wel.

Volgens mij zijn er voorzichtige voorstellen om de HRA in nieuwe gevallen beperkt (tot 200.000) aftrekbaar te maken.

Maar vooral verkopen, dat huis!
pi_40137352
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uiteraard wordt alles wat rechts is ook opgesloten in het kader van de linkse overheersing
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

God, wat een domheid in dit topic.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40137658
Als je afhankelijk bent van je Hypotheekrente aftrek doe je toch iets niet goed.
Een beetje gezond mens denkt na voor die een huis koopt en houdt hier rekening mee.
Dit is al zo lang aan de gang, en van mij hebben ze gelijk.

Kunnen ze gelijk ook de uitkeringen stopzetten voor die gasten die niet WILLEN werken.
pi_40138212
Nou het foute eraan is dat je zonder de hra sowieso al belachelijke bedragen moet neerleggen om uberhaupt in een fatsoenlijke woning te kunnen wonen. Als je dan een gezinnetje gaat stichten dan wordt het al snel zo dat men ook afhnakelijk wordt van die paar honderd euro extra in de maand.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:16:04 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40138255
Ja, ik ga mijn huis verkopen inderdaad. Oh, minor detail, ik heb nog geen 100 jaar woonduur opgebouwd om te kunnen huren. Dan maar onder een brug slapen
pi_40138803
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:14 schreef Vitalogy het volgende:
Nou het foute eraan is dat je zonder de hra sowieso al belachelijke bedragen moet neerleggen om uberhaupt in een fatsoenlijke woning te kunnen wonen. Als je dan een gezinnetje gaat stichten dan wordt het al snel zo dat men ook afhnakelijk wordt van die paar honderd euro extra in de maand.
die paar honderd euro zijn op een andere manier ook wel terug te verdienen.
en als je zelf afhankelijk maakt van giften ben je wel erg dom bezig.
pi_40139985
Goed dan vind ik dat alle extra giften die de belastingbetaler vice versa maakt ook maar afgeschaft moeten worden. Ik neem aan dat Europa de maatstaf is? Dan zeg maar dag tegen die belachelijk hoge bpm, accijnzen, milieu-heffingen en weet ik veel wat nog meer.

Het lijkt me dat een gezin waarin maar één van de ouders werkt dan wel weer een Opel Zafira en een twee-onder-één kap kan betalen. Want dat kan dus tegenwoordig niet eens meer.
En dan krijgt men nog een "gift" toe ook nog.
pi_40140017
HEEL goed om de HRA af te schaffen, prima maar dan ook de gesubsidieerde studies, museums, ziekenzorg, kinderopvang en noem maar op. Ohhhhhhhh neeeee de partij van de Armoede wil natuurlijk HERVERDELEN, want dat is SOCIAAL, lekker de hard werkende mensen laten betalen, zodat de paupers tot 2 uur op hun bed kunnen blijven liggen en in hun golfje door de stad tuffen.

Hou toch op met die flauwekul.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40260531
Bos zegt gewoon dat het zeker niet gaat gelden voor hypotheken in het oude regime, dus ik denk dat de OP niet echt van belang is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40262109
De PvdA gaat echt niet de hypotheekrente in 1 klap de nek omdraaien. Hooguit langzaam afbouwen voor nieuwe hypotheken boven een bepaalde grens, 2 ton hoor ik vaak.

Vind ik overigens een prima zaak
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:41:31 #23
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40262148
Ik ook..
Denk dat ik nu maar voor de PVDA ga stemmen ook
pi_40262189
Ik wil binnenkort een huis kopen, maar ik wacht wel tot na de verkiezingen.

Ik hoop dat de HRA beperkt wordt voor hele dure huizen, en dat dit geld naar starters gaat. Ik heb een hekel aan huren en zou graag een leuk huisje willen kopen.

Ik denk dat dit een verkiezingsitem gaat worden, zeker voor de PvdA.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_40262338
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:43 schreef frankium het volgende:
Ik wil binnenkort een huis kopen, maar ik wacht wel tot na de verkiezingen.

Ik hoop dat de HRA beperkt wordt voor hele dure huizen, en dat dit geld naar starters gaat. Ik heb een hekel aan huren en zou graag een leuk huisje willen kopen.

Ik denk dat dit een verkiezingsitem gaat worden, zeker voor de PvdA.
Lijkt me als bezitter van een goedkopere woning een goed idee. Hebben die starters weer geld om mijn huisje te kopen en kan ik door de goedkopere "duurdere" huizen ook eens doorstromen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')