En dan: huren?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:
Zijn er Fok!ers die voor de verkiezingen nog snel hun huis gaan verkopen ?
Zoals het er nu naar uitziet wordt de PvdA de grootste partij
Hypotheekrente aftrek
Huizenprijs
Dat zou ik sowieso doen ja !quote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef remlof het volgende:
ik wacht iig met het kopen van een huis tot na de verkiezingen!![]()
Checkquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tikorev het volgende:
Het lijkt me wel verstandig om je spaargeld op een buitenlandse rekening te zetten voor geval het rampscenario uitkomt en GL, SP en PvdA samen een meerderheid halen.
Kwats! Een lekker kontje blijft een lekker kontje. Goede argumenten gaan vervelen. lekkere billen nooit.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef _The_General_ het volgende:
Niet nodig, de PVDA zal niet de grootste worden. Zeker niet met Bosch als roerganger. De mensen zijn hem ondertussen weer moe!
Lang leven de VVD dan maarquote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:
Zijn er Fok!ers die voor de verkiezingen nog snel hun huis gaan verkopen ?
Zoals het er nu naar uitziet wordt de PvdA de grootste partij
Hypotheekrente aftrek
Huizenprijs
Uiteraard wordt alles wat rechts is ook opgesloten in het kader van de linkse overheersingquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tikorev het volgende:
Het lijkt me wel verstandig om je spaargeld op een buitenlandse rekening te zetten voor geval het rampscenario uitkomt en GL, SP en PvdA samen een meerderheid halen.
Voor je het weet wordt elk bedrag boven de ¤1.000 geconfisceerd om alle werklozen, minima en illegalen schadeloos te kunnen stellen voor 'het sociaal-economische onrecht' dat al deze mensen jarenlang is aangedaan.
Geen kwestie van ruggegraat, kwestie van gezond verstand gebruiken. Per direct en voor reeds lopende hypotheken de HRA afschaffen zou nl. rampzalige gevolgen hebben. Dan snapt de PvdA ook wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
Het PvdA heeft de ruggegraat niet om de HRA per direct af te kappen. Als er al wat mee gaat gebeuren (en dat is nog een grote als), dan wordt het een mooi afbouwproject.
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uiteraard wordt alles wat rechts is ook opgesloten in het kader van de linkse overheersing
quote:
die paar honderd euro zijn op een andere manier ook wel terug te verdienen.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:14 schreef Vitalogy het volgende:
Nou het foute eraan is dat je zonder de hra sowieso al belachelijke bedragen moet neerleggen om uberhaupt in een fatsoenlijke woning te kunnen wonen. Als je dan een gezinnetje gaat stichten dan wordt het al snel zo dat men ook afhnakelijk wordt van die paar honderd euro extra in de maand.
Lijkt me als bezitter van een goedkopere woning een goed idee. Hebben die starters weer geld om mijn huisje te kopen en kan ik door de goedkopere "duurdere" huizen ook eens doorstromenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:43 schreef frankium het volgende:
Ik wil binnenkort een huis kopen, maar ik wacht wel tot na de verkiezingen.
Ik hoop dat de HRA beperkt wordt voor hele dure huizen, en dat dit geld naar starters gaat. Ik heb een hekel aan huren en zou graag een leuk huisje willen kopen.
Ik denk dat dit een verkiezingsitem gaat worden, zeker voor de PvdA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |