quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Een schoonzus is toch getrouwd met je broer, of bedoel je de zus van je schoonzus.
Misschien ook wel de zus van je vrouwquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Een schoonzus is toch getrouwd met je broer, of bedoel je de zus van je schoonzus.
Hij bedoelt de zus van z'n vriendin... Geen idee hoe dat heet eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Zijn schoonzus is de zus van zijn vriendin...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
quote:
Het zijn geen relationele gevoelens (misschien niet duidelijk omschreven) maar meer opwinding, gewoon eens met haar het bed in willen duiken!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Sorry Ik zou je er graag mee willen helpen maar ik heb nooit in een dergelijke situatie gezeten en misschien past dit topic beter in Relaties & psychologie.
En of het nu je schoonzusje is of niet, als je gevoelens krijgt voor een ander moet je zelf kijken of je relatie nog wel goed zit...
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef vosss het volgende:
Ik zou zeggen stel het eens voor; met een beetje lullen zit er misschien wel een trio in, who knows
Zeker op Google naar "schoonzus" gezochtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef vosss het volgende:
Ik zou zeggen stel het eens voor; met een beetje lullen zit er misschien wel een trio in, who knows
http://www.seksgids.com/verhalen/verhaal322.htmquote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeker op Google naar "schoonzus" gezocht![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef rrrik het volgende:
Je vriendin dit topic laten lezen, kan je lachen
Om even de kans dat dat lukt aan te geven draaien we het even om :quote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef SpookY22 het volgende:
hmmz pakken wat je pakken kunt inderdaad, anders vraag je der toch voor een trio met je eigen girl, of is dat weer een sick en twisted mind kronkel van mij?
ik ken er die een relatie hebben met hun stiefzus, U geval is eigenlijk vergelijkbare situatie. Moet je je niet vreemd om voelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef GekkeGerben het volgende:
Hee Peepz,
De laatste tijd betrap ik me er steeds vaker op dat ik met andere ogen naar m'n schoonzusje kijk. Ze is 6 jaar jonger en gewoon een leuke meid, ze heeft geen vriendje maar toch het blijft je schoonzusje, dus diegevoelens zijn toch wel vreemd.
Nu ben ik wel geïnteresseerd of meer mensen dat bij het zusje/broertje van hun partner hebben.
Ben benieuwd!
Een Nieuwe Fokker![]()
Er is een groot verschil tussen een stiefzus en een schoonzus hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 16:10 schreef flyckje het volgende:
[..]
ik ken er die een relatie hebben met hun stiefzus, U geval is eigenlijk vergelijkbare situatie. Moet je je niet vreemd om voelen.
Nee hoor; dit soort geniale invallen heb ik aan de lopende bandquote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeker op Google naar "schoonzus" gezocht![]()
OK, gelukkig maar! Had jou ook wel als schoonzusje willen hebben hoorrrrr.................quote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef Kiteless het volgende:
TS:
Dat gebeurt wel vaker hoor..
Maar waar ken je m'n schoonzus van trouwens ?
Dus je hebt nog niet de verkeerde gepaald?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:06 schreef Ivo1986 het volgende:
mijn vriendin heeft een tweelingzus, ik heb er nog geen problemen mee gehad.
Nee haha, er zijn een paar verschillen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt nog niet de verkeerde gepaald?![]()
Idem hiero,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:06 schreef Ivo1986 het volgende:
mijn vriendin heeft een tweelingzus, ik heb er nog geen problemen mee gehad.
Trio!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Idem hiero,
Vraag me altijd af of er uberhaupt wel veel verschil is. Ze beleven sex in ieder geval wel op dezelfde manier, dus er worden nog wel eens tips uitgewisseld tussen die twee.
Ohja om maar on topic te blijven; nee ik heb verder niet echt gevoelend voor de tweelingzus van mijn vriendin; het blijft bij beperkte nieuwsgierigheid, maar niets dat je niet te weten zou kunnen komen door er met elkaar over te praten.
met jou?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Ze beleven sex in ieder geval wel op dezelfde manier,
Nee dat weer niet, maar ze vinden wel dezelfde standjes lekker, bepaalde stimulatie , en volgen elkaars advies opquote:
Hoezo gewone zussen niet ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee dat weer niet, maar ze vinden wel dezelfde standjes lekker, bepaalde stimulatie , en volgen elkaars advies op
Overigens roept iedereen altijd maar trio zodra je over een tweeling als vriendin begint, iets wat ik neit echt begrijp; alsof tweelingen in een keer wel graag met hun zus het bed induilen, maar gewone zussen niet...
Inderdaad...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee dat weer niet, maar ze vinden wel dezelfde standjes lekker, bepaalde stimulatie , en volgen elkaars advies op
Overigens roept iedereen altijd maar trio zodra je over een tweeling als vriendin begint, iets wat ik neit echt begrijp; alsof tweelingen in een keer wel graag met hun zus het bed induilen, maar gewone zussen niet...
ik denkd at dat komt omdat tweelingen altijd veel closer zijn dan zussen waar leeftijdsverschil tussen ziet...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hij doet ze beiden?quote:
Wat raar. Ik heb ook een tweelingzus, maar ik zou absoluut niet willen dat mijn zus met haar vriend over mijn seksualiteit zou praten. Laat staan met zijn 3-en naar de sauna.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef zatoichi het volgende:
Inderdaad mijn vriendin vertelt me dat (die is er namelijk zelf ook erg nieuwsgierig naar) en die tweelingzus vertelt mij dat ook zelf; het is tenslotte een ook gewoon een goede vriendin van me, en dan praat je over dat soort dingen.
Overigens ben ik wel eens met allebei in de sauna geweest; dat was erg interessant; en ja ze hebben echt exact hetzelfde lichaam (ok moedervlekken enzo zullen wel verschillen, maar om nu op close inspection te gaan is ook weer zo....)
Hmm we gaan wel off-topic zo; misschien meer iets voor het tweelingen topic
Waarom ben je zo uptight dan ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat raar. Ik heb ook een tweelingzus, maar ik zou absoluut niet willen dat mijn zus met haar vriend over mijn seksualiteit zou praten. Laat staan met zijn 3-en naar de sauna.![]()
Zeikerd, je noemt de moeder van je vriend / vriendin toch ook gewoon 'schoonmoeder'. Zo raar is dat niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef D.Rose het volgende:
als je niet getrouwd bent heet het ook geen schoonzus, want er is (nog) geen familieband
Sinds wanneer is praten over sexualiteit en naar de sauna gaan incestueuze shit?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Uptight?
Dat ben ik niet, ben alleen niet zo van dat soort incestueuze shit
Je hebt geluk man...je moet mijn topic eens checken!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef GekkeGerben het volgende:
Hee Peepz,
De laatste tijd betrap ik me er steeds vaker op dat ik met andere ogen naar m'n schoonzusje kijk. Ze is 6 jaar jonger en gewoon een leuke meid, ze heeft geen vriendje maar toch het blijft je schoonzusje, dus diegevoelens zijn toch wel vreemd.
Nu ben ik wel geïnteresseerd of meer mensen dat bij het zusje/broertje van hun partner hebben.
Ben benieuwd!
Een Nieuwe Fokker![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Je hebt geluk man...je moet mijn topic eens checken!![]()
Heb ik ook wel hoor, maar ja, ik ben best wel close met de zus van m'n ex-vriendin (ex-ooit-bijna-schoonzus?). En we weten allebei dat we wel seks met elkaar zouden willen, maar het is meer een fantasie. Ik denk als het ooit zou gebeuren, het meer kwaad dan goed zou doen. Dus we laten het gewoon een beetje zoals het nu is, zit er tenminste een beetje speelsheid in onze vriendschapquote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef GekkeGerben het volgende:
Hee Peepz,
Ben benieuwd!
Een Nieuwe Fokker![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Je hebt geluk man...je moet mijn topic eens checken!![]()
Nee, ik noem de moeder van mijn vrouw schoonmoeder, de moeder van mijn vriendin noem ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zeikerd, je noemt de moeder van je vriend / vriendin toch ook gewoon 'schoonmoeder'. Zo raar is dat niet.
* Kiteless checkt fotoboekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef exec het volgende:
Mijn eerste serieuze vriendinnetje had ook een leuk zusje, maar met mijn vriendin ging het toen uit na 2.5 maand, en toen heb ik ong 2 weken wat gehad met haar zusje, daarna wilde mijn ex toen me weer terug, en toen had ik weer met haar oudere zus
ja ik ben een klootzak ik weet het![]()
![]()
Haha, je hoeft het niet te geloven hoor meid.quote:
trio geen idee? je hebt ze nu allebei gehadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef exec het volgende:
Mijn eerste serieuze vriendinnetje had ook een leuk zusje, maar met mijn vriendin ging het toen uit na 2.5 maand, en toen heb ik ong 2 weken wat gehad met haar zusje, daarna wilde mijn ex toen me weer terug, en toen had ik weer met haar oudere zus
ja ik ben een klootzak ik weet het![]()
![]()
Gelukkig is dat al zo'n 3 á 4 jaar geleden..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:13 schreef Blackletter het volgende:
[..]
trio geen idee? je hebt ze nu allebei gehad![]()
Tieten op de rug?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef 2walletjes het volgende:
De zus van m'n ex leek op een Kameel, dus ik had er niet zo'n last van![]()
Oeh... de familie, je moet er idd niet aan denken dat de 'schoonouders' het niet zouden waarderen. Dan kun je al die leuke avondjes kaasfondue met aansluitend bowlen ook wel vergeten...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:11 schreef Blackletter het volgende:
mocht het ooit uitgaan met je huidige vriendin en je zou wat met haar zusje beginnen zal de familie niet echt kunnen waarderen denk ik.
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
hoogstens gevoelens om haar voor een trein te flikkeren ')
Of uit het raam van een rijdende, afhankelijk van de leeftijd natuurlijkquote:
ik zou r gewoon neukenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:51 schreef rrrik het volgende:
[..]
Of uit het raam van een rijdende, afhankelijk van de leeftijd natuurlijk![]()
En dan kijken hoe de mensen reageren![]()
altijd achteraf vragenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:55 schreef rrrik het volgende:
[..]
Niet geheel afhankelijk van de leeftijd zeker?![]()
Net zo uniek als iedereen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef Salsagirl het volgende:
Als ik zo leesmag ik wel blij zijn dat ik geen zusjes hebzelfs geen broertjes
Dus ik ben uniek![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
hoogstens gevoelens om haar voor een trein te flikkeren ')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |