quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Een schoonzus is toch getrouwd met je broer, of bedoel je de zus van je schoonzus.
Misschien ook wel de zus van je vrouwquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Een schoonzus is toch getrouwd met je broer, of bedoel je de zus van je schoonzus.
Hij bedoelt de zus van z'n vriendin... Geen idee hoe dat heet eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Zijn schoonzus is de zus van zijn vriendin...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
quote:
Het zijn geen relationele gevoelens (misschien niet duidelijk omschreven) maar meer opwinding, gewoon eens met haar het bed in willen duiken!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Sorry Ik zou je er graag mee willen helpen maar ik heb nooit in een dergelijke situatie gezeten en misschien past dit topic beter in Relaties & psychologie.
En of het nu je schoonzusje is of niet, als je gevoelens krijgt voor een ander moet je zelf kijken of je relatie nog wel goed zit...
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef vosss het volgende:
Ik zou zeggen stel het eens voor; met een beetje lullen zit er misschien wel een trio in, who knows
Zeker op Google naar "schoonzus" gezochtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef vosss het volgende:
Ik zou zeggen stel het eens voor; met een beetje lullen zit er misschien wel een trio in, who knows
http://www.seksgids.com/verhalen/verhaal322.htmquote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeker op Google naar "schoonzus" gezocht![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef rrrik het volgende:
Je vriendin dit topic laten lezen, kan je lachen
Om even de kans dat dat lukt aan te geven draaien we het even om :quote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef SpookY22 het volgende:
hmmz pakken wat je pakken kunt inderdaad, anders vraag je der toch voor een trio met je eigen girl, of is dat weer een sick en twisted mind kronkel van mij?
ik ken er die een relatie hebben met hun stiefzus, U geval is eigenlijk vergelijkbare situatie. Moet je je niet vreemd om voelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef GekkeGerben het volgende:
Hee Peepz,
De laatste tijd betrap ik me er steeds vaker op dat ik met andere ogen naar m'n schoonzusje kijk. Ze is 6 jaar jonger en gewoon een leuke meid, ze heeft geen vriendje maar toch het blijft je schoonzusje, dus diegevoelens zijn toch wel vreemd.
Nu ben ik wel geïnteresseerd of meer mensen dat bij het zusje/broertje van hun partner hebben.
Ben benieuwd!
Een Nieuwe Fokker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |