wel hoor mag welquote:[b]Mocro's hebben gemiddeld weinig respect voor dames. Maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk.
Zoals Finnen, bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef Disorder het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat er standaard een steekje los zit bij sommige bevolkingsgroepen.
De hele bevolkingsgroep nog welquote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef longinus het volgende:
Sorry hoor, maar met zo'n berichtje is dat de bevolkingsgroep waar ik meteen aan denk.
Verzwijgen is niet de oplossing, gewoon het probleem benoemen.
Wat heeeft zionisme met het Nederlanderschap te makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef manhattan het volgende:
[..]
Jij bent voor mij geen Nederlander met je anti-zionistische uitspraken i.c.m je achtergrond.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:06 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Wat heeeft zionisme met het Nederlanderschap te maken![]()
zi·o·nis·me (het ~)
1 het streven om de Joden naar een eigen zelfstandige, nationale staat in Palestina terug te brengen
Ik vind je sneu.quote:Maar gelukkig doet het er niet toe wat jij vind.![]()
Het wel noemen van de afkomst riekt naar stemmingmakerij en zal dit soort dingen alleen maar verergeren, maargoed agenten zijn allemaal achterlijke lui.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met zo'n berichtje is dat de bevolkingsgroep waar ik meteen aan denk.
Verzwijgen is niet de oplossing, gewoon het probleem benoemen.
Ooooooooh, maar dat doen ze ook niet bij hun eigen vrouwen. Die gaan als maagd het huwelijk in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:11 schreef arneaux het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed he. Dat je dan als gast op straat allerlei opzichtige foute 'versierpogingen' doet. Ok, als ik zat ben doe ik ook wel eens een poging maar zelf kun je toch wel realiseren of iets realistisch is of niet? Net alsof die vrouwen op straat zeggen, oo ja nee tuurlijk joh, waar moet ik gaan liggen?!
Ik had t eigenlijk gewoon over alle gasten die dat doen, ongeacht huidskleur of afkomstquote:Op woensdag 26 juli 2006 05:16 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ooooooooh, maar dat doen ze ook niet bij hun eigen vrouwen. Die gaan als maagd het huwelijk in.
Nee, als prooi hebben de heren de blonde, Nederlandse vrouwen op het oog. Die zijn immers niet gelovig, en daarom denken ze daar alles mee te kunnen doen, flikken en uithalen wat Allah god verboden heeft. Daarna kunnen ze altijd nog achter de ramen....
Tot zover een kijkje in de Islamitische keuken, Take care of Yourself, aaand eachother...
Ik ken geen Nederlanders die dat doen: zichzelf midden op straat opdringen aan vrouwen. Nooit gezien ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had t eigenlijk gewoon over alle gasten die dat doen, ongeacht huidskleur of afkomst![]()
En jij woont waar precies?quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:25 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik ken geen Nederlanders die dat doen: zichzelf midden op straat opdringen aan vrouwen. Nooit gezien ook.
Man stel je niet aan dat is er heus wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:25 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik ken geen Nederlanders die dat doen: zichzelf midden op straat opdringen aan vrouwen. Nooit gezien ook.
Zal wel, ik ken ze in ieder geval niet. Wel heb ik dit regelatig meegemaakt met moslims.quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Man stel je niet aan dat is er heus wel.
Genoeg ervaring mee. Van brave huisvaders die mij (14) midden op een dansfeest van de personeelfeest van mijn vader ineens bij mijn reet grepen tot dronken boeren die spelletjes doen als "huppel-van-vrouw-tot-vrouw-en-steek-je-tong-in-hun-oor".quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:25 schreef manhattan het volgende:
[..]
wtf jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Genoeg ervaring mee. Van brave huisvaders die mij (14) midden op een dansfeest van de personeelfeest van mijn vader ineens bij mijn reet grepen tot dronken boeren die spelletjes doen als "huppel-van-vrouw-tot-vrouw-en-steek-je-tong-in-hun-oor".
Dat vertel ik die "Marokkaan" net zo hard als die "Nederlander", zoals uit m'n post ook al bleekquote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef ExTec het volgende:
Vertel dat tegen die marokkaan, niet tegen die nederlander die zich er aan ergert.
Ja joh, zadel hem maar op met de daden die anderen gepleegd hebben. Generalisatie enzoquote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarbij jij oorzaak en gevolg omdraait.
Want de slechte naam hebben jij en je landgenoten louter aan jezelf te danken, is niet iets wat wij nederlanders hebben bedacht ofzo
Wtf jij bent 14?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Genoeg ervaring mee. Van brave huisvaders die mij (14) midden op een dansfeest van de personeelfeest van mijn vader ineens bij mijn reet grepen tot dronken boeren die spelletjes doen als "huppel-van-vrouw-tot-vrouw-en-steek-je-tong-in-hun-oor".
Logisch.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
tja, ach. Die vrouw was gewoon een vuile hoer en wilde alleen maar niet met hun mee omdat ze Marokkaans waren, tegen Nederlanders had ze ja gezegd, ik weet zeker!
Was het maar waarquote:
Ik dacht al: wat een uitermate welbespraakt en erudiet meisje van 14!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Was het maar waarLekker het VMBO doorbreezeren en zeuren over mn ouders...
![]()
Destijds, is het codewoord, destijds....29
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Beesten als beesten behandelen, dat is de enige manier van aanpak. Dit zouden die gasten in hun eigen land moeten doen; dan weten ze wel hoe laat t is. 'Ze' blijven maar 'hun' eigen glazen ingooien ...![]()
Nee hoor, niet allemaal, sommige zijn zemmel.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, het kan heel makkelijk! Zo zijn alle moslims terroristen en Marokkanen hoerenlopers. Dat zijn gewoon feiten.
Ja, dat kan. Das net zo iets als "er vielen 6 doden, waarvan 3 ernstig".quote:
...being?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, niet allemaal, sommige zijn zemmel.![]()
ooo, bijna dertig!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Was het maar waarLekker het VMBO doorbreezeren en zeuren over mn ouders...
![]()
Destijds, is het codewoord, destijds....29
...ze heeft vast wel eens prijsvergelijk gedaan en reviews gekeken op kieskeurig.nl...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ooo, bijna dertig!!
voel je het al komen? Die rollator?
Ja, dat zijn ook beings ja, op geheel eigen wijze natuurlijk.quote:
ah...ok..dat scheelt natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook beings ja, op geheel eigen wijze natuurlijk.![]()
Hersteld maagd bedoel jequote:Op woensdag 26 juli 2006 05:16 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ooooooooh, maar dat doen ze ook niet bij hun eigen vrouwen. Die gaan als maagd het huwelijk in.
Nee, als prooi hebben de heren de blonde, Nederlandse vrouwen op het oog. Die zijn immers niet gelovig, en daarom denken ze daar alles mee te kunnen doen, flikken en uithalen wat Allah god verboden heeft. Daarna kunnen ze altijd nog achter de ramen....
Tot zover een kijkje in de Islamitische keuken, Take care of Yourself, aaand eachother...
Vooral in Finland is het een heuse traditie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Pracissor het volgende:
Wat is de nieuwswaarde van dit bericht? Soortgelijke gevallen gebeuren dagelijks.
Elke cultuur is gelijkwaardig, dat jij niet met andere culturen kan leven is een ander verhaal.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of is het misschien beide?
Maar ho, dat kan niet, dan zou je ens toe moeten geven dat de ene cultuur beschaafder is dan de ander, dat kan niet, dan ga je tegen het geloofsartikel der cultuur relativisme in.. Het naieve geloof dat elke cultuur gelijkwaardig is.
Ben het er niet mee eens dat culturen gelijkwaardig zijn. Sommige culturen zijn gewoon beter op bepaalde vlakken. Ik vind het een schande dat dit soort tuig overtuigd is dat ze gods geschenk voor de vrouwen zijn. Zodra er nee gezegd wordt slaan de stoppen door, waarom denk je eigenlijk dat er een deurbeleid is bij disco's. Dat is door dit soort (en mindere) incidenten ontstaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Elke cultuur is gelijkwaardig, dat jij niet met andere culturen kan leven is een ander verhaal.
Als het in een bepaalde cultuur gewoon is dat vrouwen en homo's minderwaardige schepsels zijn,quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Elke cultuur is gelijkwaardig, dat jij niet met andere culturen kan leven is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |