pjuttertjequote:
Nerdquote:
Yns.. verdorie ik heb slecht geslapen..quote:
een nieuwe laptopquote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Yns.. verdorie ik heb slecht geslapen..wat voor pjuttertje..
(je bedoelt toch niet dat ding om thuis te bankieren?)
Ah oké ...nu snap ik je ongeduld...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
een nieuwe laptop
de oude heeft nu definitief de geest gegeven
Je moet hem ook niet laten vallen, heeft niemand dat je verteld danquote:Op maandag 24 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
een nieuwe laptop
de oude heeft nu definitief de geest gegeven
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet laten vallen, heeft niemand dat je verteld dan
vrijdag heerlijk geslapenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah oké ...nu snap ik je ongeduld...![]()
Hoe is het in het weekend met je pols gegaan?
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:05 schreef Aarti het volgende:
Had ik hier al goedemorgen gezegd?
Hoe staat het leven ?!quote:
Dat klinkt goedquote:
Prima... jah, nog vakantiebaantje jaquote:
Quequote:
Zo noemen de bands het zelf.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Que
Mijn broertje moest er werken gisteren, dus het is niet dat ik zelf ben geweest... (weer niet)
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen mnn schatjes
roze mandaag moche!!!!!!quote:
en kun je weer wireless internetten met kabel?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen mnn schatjes
ik hoop niet dat je suggereert wat ik denk dat je suggereertquote:Op maandag 24 juli 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roze mandaag moche!!!!!!
ga je ook??????
is onwijs tof!quote:
wil je een jurkje van me lenen? dan word je gewoon travo!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je suggereert wat ik denk dat je suggereert
Misschien kan ik daar iemand opduiken voor een trioquote:
Om 6uur opstaan volgende keerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef MoChe het volgende:
*gaaap* van laat wakker worden word men echt moe zeg
het is geen vijver waar je zomaar even een leuke lesbienne uit kunt vissen voor sexuele doeleindenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
Misschien kan ik daar iemand opduiken voor een trio![]()
En dan mij een vies ventje vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
Misschien kan ik daar iemand opduiken voor een trio![]()
Ik zoek dan ook geen pot.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is geen vijver waar je zomaar even een leuke lesbienne uit kunt vissen voor sexuele doeleinden
en dan nog is het mijn vijver!!!
En dan ook een hoogspanningskabel graagquote:Op maandag 24 juli 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
en kun je weer wireless internetten met kabel?
"Maar hij was toch wireless?"quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan ook een hoogspanningskabel graag
Ik wil best helpen doneren.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Draadloos highspeed high voltage internet
valt wel mee hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef Aarti het volgende:
arm kind
Een kind zonder arm is pas zieligquote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef Aarti het volgende:
arm kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |