geniet nog ff van deze vrijheid/ vrije tijd..quote:Op maandag 24 juli 2006 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij tot 21 augustus tot mijn stage begint.
Dus dan kan ik meer Fok!ken.
Jah... behoorlijke gaarheid... Is van Rabo -> Postbank ook zoquote:
helaas wel, ze zijn het wel aan 't versnellen heb ik gelezen op postbank.nl, maar tot zover 't goed werkt gaat 't alsnog 2-3 werkdagen duren.quote:
Liever 2 dagen verrot werken dan 5quote:Op maandag 24 juli 2006 10:38 schreef Dickies het volgende:
Ik ben blij met deze maandag. Hele weekend me verrot gewerktMorgen naar het strand met vriending en 's avonds uit eten. Morgen zijn we weer zoveel maanden ofzo samen
ik wil een andere rekeningquote:Op maandag 24 juli 2006 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... behoorlijke gaarheid... Is van Rabo -> Postbank ook zo![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
helaas wel, ze zijn het wel aan 't versnellen heb ik gelezen op postbank.nl, maar tot zover 't goed werkt gaat 't alsnog 2-3 werkdagen duren.
True. Ik werk onregelmatig, behalve het vorige weekend dat is m'n 'vaste' om en om. Verder werk ik wanneer ze me nodig hebben.quote:
Ik werk nu toevallig ook 50uur in de week. Normaal is dit naast mijn studie ook maar 5-10 uur.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:41 schreef Dickies het volgende:
[..]
True. Ik werk onregelmatig, behalve het vorige weekend dat is m'n 'vaste' om en om. Verder werk ik wanneer ze me nodig hebben.
Directeur wil geen radio hierquote:
Van jou wordt ook verwacht dat je daadwerkelijk iets doetquote:Op maandag 24 juli 2006 10:51 schreef Dickies het volgende:
Kon ik maar lekker achter een pc zitten op m'n werk
of oordopkes en telefoonquote:
Dat vind hij vast wel goed jah....quote:
nah das ook niet allles hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 10:51 schreef Dickies het volgende:
Kon ik maar lekker achter een pc zitten op m'n werk
Idd, mijn projecten doen er niet toequote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Van jou wordt ook verwacht dat je daadwerkelijk iets doet![]()
welk speeltje?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil een andere rekening
nu moet ik nog langer wachten op mijn speeltje
Gelukkig wel... ben kapotquote:Op maandag 24 juli 2006 10:55 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |