abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40264512
En die vis, zondag, dat wordt je meesterwerk!! (en geeft ook niet zoveel afwas, twee snijplanken en een pan voor de pasta of kom voor de couscous)

Succes!
pi_40268060
Nosh, we zijn trots op je. Onze kleine jongen is groot geworden deze twee weken
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_40269920
*tissues uitdeelt*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:07:34 #104
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_40272525
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef MUUS het volgende:
*tissues uitdeelt*
Sterk spul he, die fishermans frend?
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:24:29 #105
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40279978
En Nosh hoe vonden ze de smoothies?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:35:13 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40286941
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef MUUS het volgende:
*tissues uitdeelt*
Dankje.

Traantje wegpinkt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 juli 2006 @ 02:22:33 #107
136780 Nosh
hurpdurp
pi_40314001
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
En Nosh hoe vonden ze de smoothies?
Tof!

En ook veel, veel complimenten van hun kant voor jullie. Ze hebben het helemaal doorgelezen (na een korte cursus 'forum navigeren'), en met name de reacties van Muus en de filmpjes van conflict vonden ze briljant.

Al blijft het hele concept van 'wildvreemden die helpen zonder er iets voor terug te willen' nogal eng voor ze, maar toch.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 30 juli 2006 @ 02:28:46 #108
82136 Xennia
gekroond
pi_40314076
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef Nosh het volgende:

[..]

Tof!

En ook veel, veel complimenten van hun kant voor jullie. Ze hebben het helemaal doorgelezen (na een korte cursus 'forum navigeren'), en met name de reacties van Muus en de filmpjes van conflict vonden ze briljant.

Al blijft het hele concept van 'wildvreemden die helpen zonder er iets voor terug te willen' nogal eng voor ze, maar toch.
We hebben er vermaak voor terug gekregen en een plaatsje in de hemel omdat jij niet verhongerd bent
pi_40314194
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef Nosh het volgende:

[..]

zonder er iets voor terug te willen
je ging toch voor heel fok! koken????
suck my asshole taco bender
pi_40317377
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef Xennia het volgende:
Goed zo Nosh.

Ouders zouden vaker op vakantie moeten gaan, het bevordert de zelfredzaamheid
Idd
  zondag 30 juli 2006 @ 11:40:53 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40317417
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:38 schreef Remco_h het volgende:

[..]

je ging toch voor heel fok! koken????
Ja zo iets had ik ook begrepen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40323609
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Nosh het volgende:
Zeg me dat het niet erin gaat, zoals ik denk dat het erin gaat.
sorry dat ik me rot heb gelachen, maar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja, als je dat niet weet, is het wel een normale vraag natuurlijk en nu je het eenmaal weet kun je ook lachen als iemand anders dat een keer niet weet.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_40323849
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 06:38 schreef Nosh het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Ik hoopte dat mijn manier van 'wachten tot het minder drassig is van boven, en ondertussen hopen dat de onderkant niet verwoest is' ook zou werken, maar de bord-methode gebruik ik de volgende keer.

En bedankt voor de complimenten, de recepten en alles.
Echt, had niet verwacht dat dit zo'n toffe thread zou gaan worden, en dat ik daadwerkelijk een hele kip zou gaan bakken. Een typisch voorbeeld hoe fok users elkaar bijspringen, en ondertussen ook nog voor leuk leesvoer zorgen voor de rest. (ook al sta ik bij Tong80 nu bekend 'als die ene die een ei kon bakken, en dat met iedereen wilde delen' )
Complimenten hoor!!!
Ik heb zelf ook niet al te veel ervaring, maar een hele kip durf ik niet, nu misschien wel, nodig ik mjin ouders uit, flesje wijn erbij , lekker toetje na. Zouden ze heel leuk vinden, en ik ook
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 augustus 2006 @ 20:47:51 #114
39237 crew  H_T
2733
pi_40775286
Misschien dat het al es gevraagd is, maar met de zoekfunctie kon ik het niet vinden

Ik vind van mezelf dat ik best redelijk kan koken, en meestal is het resultaat ook erg lekker. Een enkele keer ook totaal niet, maar over het algemeen ben ik wel positief .

Waar ik alleen af en toe last van heb is dat als ik iets aan het bakken ben, er wat rook van de pan af komt. Soms ben ik erg aan het prutsen en is het erg veel rook, maar het eten is daarna alsnog prima te doen.

Nu vroeg ik me af of een van de users hier een of meerdere goede tips heeft om dit roken te voorkomen/verminderen, want erg netjes is het niet. En echt heel lekker ruikt het meestal ook niet.

Kortom: bij bakken onstaat soms rook. Hoe te voorkomen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_40787909
Waar bak je in? Boter en bakboter kan minder heet worden dan olie. En heb je het vuur niet te hoog staan? Dingen worden ook wel gaar als je het gas iets lager zet.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 14 augustus 2006 @ 12:27:24 #116
39237 crew  H_T
2733
pi_40791484
Meestal bak ik in boter, soms ook in olie. Het vuur lager is misschien een idee, maar dan wordt volgens mij de kans groter dat wat je aan het bakken bent zich vol zuigt met vet. En de biefstuk wordt dan ook minder lekker, maar bedankt voor de suggestie!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_40792706
Als je vind dat het teveel walmt, zou ik toch in olie gaan bakken. Dat kan veel heter worden. Als het dan walmt, is het echt goed heet! Het vuur hoeft ook weer niet zo laag dat de olie wordt opgezogen. Iets er tussenin.

Oh, en een kleinere pan, als je 1 stukje vlees bakt.

Trouwens, over biefstukken heet of lauw bakken zijn de meningen nogal verdeeld. Er is wel ergens een recent topic over in CUL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')