Sterk spul he, die fishermans frend?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef MUUS het volgende:
*tissues uitdeelt*
Dankje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef MUUS het volgende:
*tissues uitdeelt*
Tof!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
En Nosh hoe vonden ze de smoothies?
We hebben er vermaak voor terug gekregen en een plaatsje in de hemel omdat jij niet verhongerd bentquote:Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof!
En ook veel, veel complimenten van hun kant voor jullie. Ze hebben het helemaal doorgelezen (na een korte cursus 'forum navigeren'), en met name de reacties van Muus en de filmpjes van conflict vonden ze briljant.
Al blijft het hele concept van 'wildvreemden die helpen zonder er iets voor terug te willen' nogal eng voor ze, maar toch.
![]()
Iddquote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef Xennia het volgende:
Goed zo Nosh.
Ouders zouden vaker op vakantie moeten gaan, het bevordert de zelfredzaamheid
Ja zo iets had ik ook begrepenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Nosh het volgende:
Zeg me dat het niet erin gaat, zoals ik denk dat het erin gaat.
Complimenten hoor!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik hoopte dat mijn manier van 'wachten tot het minder drassig is van boven, en ondertussen hopen dat de onderkant niet verwoest is' ook zou werken, maar de bord-methode gebruik ik de volgende keer.![]()
En bedankt voor de complimenten, de recepten en alles.![]()
Echt, had niet verwacht dat dit zo'n toffe thread zou gaan worden, en dat ik daadwerkelijk een hele kip zou gaan bakken. Een typisch voorbeeld hoe fok users elkaar bijspringen, en ondertussen ook nog voor leuk leesvoer zorgen voor de rest. (ook al sta ik bij Tong80 nu bekend 'als die ene die een ei kon bakken, en dat met iedereen wilde delen')
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |