Hell no.quote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
Ik wil een rijstwafel en een peuk godfried bomans.
Verzin maar iets goeds.quote:
Soms gebeurt dat wel eens inderdaad, zomaar. Ik was hem vandaag ook kwijt, maar ik had onbewust het hele venster uitgerekt tot achter de startbalk.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef Croupouque het volgende:
Dank je wel, ehqo. Geen idee hoe hij opeens weg kon gaan, waarschijnlijk heb ik dat per ongeluk gedaan ofzo..
Een ligbad vol melk waarbij ik verkoeling breng middels het wapperen van een palmblad. En erna, een massage met avocado-olie, van enkele uren. En terwijl je in slaap valt fluister ik je sprookjes toe, in dichterlijke vorm.quote:
Ieuw.. melkquote:Op maandag 24 juli 2006 02:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een ligbad vol melk waarbij ik verkoeling breng middels het wapperen van een palmblad. En erna, een massage met avocado-olie, van enkele uren. En terwijl je in slaap valt fluister ik je sprookjes toe, in dichterlijke vorm.
Ehhh.. ondoorzichtig water..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ieuw.. melk![]()
We houden het op water met een lekker geurtje.
Maar de rest klinkt goed.
Maar, melk van een drachtige koe. Hydraterend als de pest hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ieuw.. melk![]()
We houden het op water met een lekker geurtje.
Maar de rest klinkt goed.
Bij koeien heet dat tochtig. Lees ik net in een topic. Waar yvonne zo beschreven wordtquote:Op maandag 24 juli 2006 02:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, melk van een drachtige koe. Hydraterend als de pest hoor.
Hmm..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, melk van een drachtige koe. Hydraterend als de pest hoor.
Preuts. Ik zal niet kijken hoor, ik ben niet zo vleselijk ingesteld.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehhh.. ondoorzichtig water..
Ehh.. nou ja..
Laat dat bad maar zitten dan..
Hmm..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Preuts. Ik zal niet kijken hoor, ik ben niet zo vleselijk ingesteld.
Ik doe mijn ogen dicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:33 schreef Janetje het volgende:
Ik hoestte.
Het gaat echter om het idee uiteraard.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:47 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het zo stom om twee keer achter elkaar 'Slaap lekker' te posten.
Natuurlijk, lieve Janetje. Slaap lekker!quote:Op maandag 24 juli 2006 02:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het gaat echter om het idee uiteraard.
Dan wens ik u ook een goede nacht, mits deze opmerking naar mij gericht was.
Ik hou je in de gaten hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou croup, dan blijven slechts jij en ik over.
Heb ik net de cam uitgezet...quote:Op maandag 24 juli 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou croup, dan blijven slechts jij en ik over.
Onzin!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder cam kunnen we ons ook vermaken.
Is het omdat je me bellen hebt zien blazen?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die is nu ook niet meer wat het twee uur geleden nog wel was!
Nou, hoeraquote:Op maandag 24 juli 2006 07:59 schreef jogy het volgende:
Goedmorgen, we kunnen er weer een week tegen aan!
Ik ben dan ook in een jubelstemming!quote:
Doe mij ook wat van die jubel.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:18 schreef jogy het volgende:
Ik ben dan ook in een jubelstemming!
Goed punt.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
jubel zit tussen je oren, JD. Het lijkt me geen strak plan als ik daar tussen ga wroeten
WChZ.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef Chowi het volgende:
Bah.
Tief op met die jubelstemming van je, joog, je werkt me op de zenuwen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef jogy het volgende:
Ch, hoe is het met jou op deze geweldige dag?
Tof. Hoi.quote:
Dag mevrouw.quote:
Ahhhhh, cheer up Ch, het leven is goed, de vogels fluiten! Er zijn zoveel mensen die het slechter hebben dan jij, wees blij! Jubileer!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tief op met die jubelstemming van je, joog, je werkt me op de zenuwen.
Hallo. Je bent niet blij, hoop ik?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhhhh, cheer up Ch, het leven is goed, de vogels fluiten! Er zijn zoveel mensen die het slechter hebben dan jij, wees blij! Jubileer!![]()
![]()
![]()
![]()
!
Woah, die was moeilijk aan te klikken.quote:
Of je springt van drie hoog terwijl je de vogeltjesdans fluit.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef jogy het volgende:
Ik ben zó blij dat ik straks maar even lachend mijn polsen doorsnij denk ik![]()
.
Niet echt, inderdaad.quote:
Oeh! De mogelijkheden zijn eindeloos!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je springt van drie hoog terwijl je de vogeltjesdans fluit.
Tof. Vertel.quote:
Of je schiet een kogel door je clownsneus terwijl je verkleed bent in, wel ja, clownskleding.quote:
Je zit vol met goede ideëen Ch, ik waardeeer het, echt!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je schiet een kogel door je clownsneus terwijl je verkleed bent in, wel ja, clownskleding.
Ideëen? Je waardeeert het?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zit vol met goede ideëen Ch, ik waardeeer het, echt!![]()
Och, dingen. Nóg een week kantoor voor de boeg. Zin in vakantie. En nog wel wat.quote:
Ja! onder dat harde uiterlijk schuilt een onschuldig lief meisje die nog steeds met poppen speelt en van roze pluizige gezelligheid houdt.quote:
Ah, okay. Ik heb de hele nacht besteed aan het schrijven van een brief die ik uiteindelijk maar verscheurd heb. OMG. Dit gaat echt tever.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dingen. Nóg een week kantoor voor de boeg. Zin in vakantie. En nog wel wat.
Nee, onder dat harde uiterlijk zit helemaal niets.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja! onder dat harde uiterlijk schuilt een onschuldig lief meisje die nog steeds met poppen speelt en van roze pluizige gezelligheid houdt.
Leugens, dat kan niet anders!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, onder dat harde uiterlijk zit helemaal niets.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef jogy het volgende:
Ok, het is weer voorbij, iedereen mag weer dood.
Oh.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef jogy het volgende:
Ok, het is weer voorbij, iedereen mag weer dood.
Aan [die van dat boek]?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef Chowi het volgende:
Ah, okay. Ik heb de hele nacht besteed aan het schrijven van een brief die ik uiteindelijk maar verscheurd heb. OMG. Dit gaat echt tever.
Hm-hm. Dat je daar nog aan twijfelde.quote:
Ik kon het toch proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo weet inderdaad niemand dat het over BS gaat.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo weet inderdaad niemand dat het over BS gaat.
Wapper ik een keer met m'n rode manen in de virtuele wind, is het weer niet goed. Mannen!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
Ah, het is weer veilig.
Ok ok, sorrie mevrouw. Wanneer heb je het geverft, waarom, wat ging er door je heen toen je in de spiegel keek, heb je er spijt van? Vertel me álles!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wapper ik een keer met m'n rode manen in de virtuele wind, is het weer niet goed. Mannen!
Gisteren, samen metquote:Op maandag 24 juli 2006 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok ok, sorrie mevrouw. Wanneer heb je het geverft, waarom, wat ging er door je heen toen je in de spiegel keek, heb je er spijt van? Vertel me álles!
Als ik maar wil j.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:14 schreef jogy het volgende:
e. Wat breng je dat toch weer sensueel.
Toffe shit. Ben nu wel blij dat ik niet ben blijven slapen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gisteren, samen metJanet
! Dat van haar is ook rodig trouwens.
Ja, nu konden we tenminste naroddelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Toffe shit. Ben nu wel blij dat ik niet ben blijven slapen.
Dat ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nu konden we tenminste naroddelen.
Dingen over seks, jou en meets.quote:
Ik heb het nauwelijks over hasj.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat compenseert de brief aan BS, hasj, nog meer dingen over seks en jou.
Daar maakt hij immers altijd opmerkingen over, niet ik. Ik reageer er alleen maar op.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Nou. Vervang het dan maar door de wereldschokkende seks die jij en JD hebben gehad.
Dat is dan weer het werk van JD. me dunkt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Nou. Vervang het dan maar door de wereldschokkende seks die jij en JD hebben gehad.
Altijd leuk, en knijpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Krabben?
Sorry, net mijn nagels geknipt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Krabben?
Mwa, je kan er nog steeds niet tegen als je even niet het middelpunt van de aandacht bent of als mensen niet inzien hoe fantastisch je wel niet bent, dus ach.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
Ik ben veel minder erg dan jij denkt, c_c.
Whehe, die is nog best grappig.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
Nog niemand die iets aan de OP heeft gezien. Dat is niet gek, daar lees ik ook altijd overheen.
Look who's talking.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, je kan er nog steeds niet tegen als je even niet het middelpunt van de aandacht bent of als mensen niet inzien hoe fantastisch je wel niet bent, dus ach.
Ha j.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
Hey, J.
Mt. zou nooit zoiets zeggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
Nog niemand die iets aan de OP heeft gezien. Dat is niet gek, daar lees ik ook altijd overheen.
Haai e.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Oh ja, door alle tumult heen even J. begroeten natuurlijk.
Heb je genoeg voor twee?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef jogy het volgende:
Moment, ik ga even popcorn opwarmen.
quote:
Ja hoor. Kom maar gezellig naast me zitten. Neem jij het drinken mee?quote:
Komt voor de bakker.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom maar gezellig naast me zitten. Neem jij het drinken mee?
Ja daag.quote:
Ik wou al vragen of je het tussen z'n billen vandaan zou willen eten.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef Janetje het volgende:
Gewoon uit een bakje dit keer he joog.
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
Het blijft toch niet plakken op mijn rug, J.
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou al vragen of je het tussen z'n billen vandaan zou willen eten.
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
Oh speel jij voor trog vandaag?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
Okee. Vrijheid!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef JDude het volgende:
Wat een sfeertje hier. Zullen we van 700 maar Deeltje Laatst maken?
Nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef JDude het volgende:
Goed, dan ga ik wel gewoon verder met posten in [Oldbies].quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef JDude het volgende:
Ouwe zeiksnol.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef JDude het volgende:
Neh, lekker uit laten razen en de zooi pas opdoeken als het 'van hoger hand'besloten wordt omdat we vervelend worden. dat is de weg van een ware reeks.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef JDude het volgende:
Mijn nieuwe hobby.quote:
Heh bah..quote:
Hallo.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Mogeh.
Verkoeling is okay. Al had je 'm van mij wel mogen bewaren tot ik vanmiddag weer op spoor 4 sta te bakken, in afwachting van mijn forensen-expres naar Brabant.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:57 schreef Janetje het volgende:
*koud water over iedereen heengooit.
*over mer nog een extra teiltje mikt.
Zo, en nou weer lief doen.
Hallo.quote:
Waarom ik extra?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:57 schreef Janetje het volgende:
*koud water over iedereen heengooit.
*over mer nog een extra teiltje mikt.
Zo, en nou weer lief doen.
Voor gister.quote:
Kijk. Dat liedje hè. Als jíj het neuriet, dan is het gewoon waar, maar omdat het wederzijds is is het niet erg. Als ik het neurie (wat een woord) is het óók waar, maar durf je het niet toe te geven. Dus laat het neuriën maar aan mij over.quote:
Braaf zo.quote:
Hmm.. maar jij vindt het ook vervelend om te horen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk. Dat liedje hè. Als jíj het neuriet, dan is het gewoon waar, maar omdat het wederzijds is is het niet erg. Als ik het neurie (wat een woord) is het óók waar, maar durf je het niet toe te geven. Dus laat het neuriën maar aan mij over.
Uuuuhuh.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. maar jij vindt het ook vervelend om te horen.
En in mijn geval is het niet waar.
Groetjes aan de kitrand van het kozijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uuuuhuh.
Hoe dan ook, ik ga maar eens sociale dingen doen. Tot later, kiddies.
Ik sta al bij 6 anderen ingeschreven waar ik niets van hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Kut voor je ehqo, ik zou naar een andere gaan hoor..
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef Janetje het volgende:
M'n moeder was vervelend..
Net zo lang kusjes komen geven tot ik wakker werd..
Dat terwijl ik allang wakker was maar m'n ogen niet open wou doen.
quote:
Nog geen zin om naar Mestreech terug te keren?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:19 schreef Janetje het volgende:Ach dat krijg je ervan als je op de bank in de huiskamer slaapt..
Like we give a damnquote:Op maandag 24 juli 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Janet, niet verklappen wat we neuriën.
Ha lange! Koud daarboven?quote:
Hmmm.. over een paar daagjes weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog geen zin om naar Mestreech terug te keren?
Uiteraard niet lieverd.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Janet, niet verklappen wat we neuriën.
Broodje kipkerrie.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef jogy het volgende:
Voedsel is goed.
Ik zal er aan denken, terwijl ik mijn lunch uitpak.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef Janetje het volgende:
Voedsel is slecht heur.
Voor mensen die het niet hebben wel, of in de vorm van een 10 kilo zak meel die van 30 meter op je hoofd valt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef Janetje het volgende:
Voedsel is slecht heur.
Das wel ok..quote:
Doe dat..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, terwijl ik mijn lunch uitpak.
Das waar.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor mensen die het niet hebben wel, of in de vorm van een 10 kilo zak meel die van 30 meter op je hoofd valt.
Ohja. Goed punt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef Janetje het volgende:
Das waar.
Maar ook als het vergiftigd is.
Oeh, oeh, oeh, oeh.. of bedorven..quote:
Hier niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef Litso het volgende:
Seks.
Bijna.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Q. het volgende:
Is het al weekend?
Ah kijk, ik vónd de tijd al zo snel gaan vandaag.quote:
Bwhehe. Wacht, ik heb iets grappigs.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef jogy het volgende:
Gecondoleerd stofje.
Ik zocht gisteren topics, die door StofjeB geopend waren. De sluitpost op dit topic was gewoon niet aardig, jogyquote:
Whehehehe, dat is dan wel weer leuk ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren topics, die door StofjeB geopend waren. De sluitpost op dit topic was gewoon niet aardig, jogy. Wel volkomen terecht overigens, jezuschristus, wat heb ik een bagger geopend vroegah.
Succes.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef jogy het volgende:
Ik ga ook even kijken of ik nog steeds geen straatangst heb.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
JDUDE, IK VIND JE TOF.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Stofje het volgende:
[..]. Dit gaat een nieuwe relatie opleveren, ik voel het aan álles.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
JDUDE, IK VIND JE TOF.
Mer ga het gewoon es in het echt doen joh, je mond loopt er van over. Of is dit een TE geanalyseerde uitspraak voor een psychologie giebelkutje die niet weet hoe ze met 'echte' problemen om moet gaan?quote:
Ik zou nog even gaan studeren als ik jou was.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Mer ga het gewoon es in het echt doen joh, je mond loopt er van over. Of is dit een TE geanalyseerde uitspraak voor een psychologie giebelkutje die niet weet hoe ze met 'echte' problemen om moet gaan?![]()
Gaan jullie trouwen?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
JDUDE, IK VIND JE TOF.
Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Mer ga het gewoon es in het echt doen joh, je mond loopt er van over. Of is dit een TE geanalyseerde uitspraak voor een psychologie giebelkutje die niet weet hoe ze met 'echte' problemen om moet gaan?![]()
Niet van dat vlotte he!quote:
Je zit echt nog steeds met het feit dat ik wel gewoon kan geinen over seks en met jongens om kan gaan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik ken haar het best en ik begrijp niet waarom ze ineens zo veel over seks praat. Daar komt nog eens bij dat zij als eerst persoonlijk begon te worden en mij afkraakte op het forum. Dus nu kan ze het krijgen ook.quote:
Als ik jou was he, zou ik een andere studie kiezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik ken haar het best en ik begrijp niet waarom ze ineens zo veel over seks praat. Daar komt nog eens bij dat zij als eerst persoonlijk begon te worden en mij afkraakte op het forum. Dus nu kan ze het krijgen ook.![]()
Hmm.. dat gebeurt mij nou nooit.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef Croupouque het volgende:
Altijd leuk, mensen die je zo bijzonder vinden dat ze je hele postgeschiedenis gaan doorbladeren..
Ik zie niet in waarom het jou wat aangaat waar zij het over heeft? En wat dat 'zij begon' betreft, aks je er dan zo mee zit wees dan tenminste zo volwassen om het niet op de zelfde manier terug te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik ken haar het best en ik begrijp niet waarom ze ineens zo veel over seks praat. Daar komt nog eens bij dat zij als eerst persoonlijk begon te worden en mij afkraakte op het forum. Dus nu kan ze het krijgen ook.![]()
Doe ik nog wel eens bij jouquote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef Croupouque het volgende:
Altijd leuk, mensen die je zo bijzonder vinden dat ze je hele postgeschiedenis gaan doorbladeren..
Klopt.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef JDude het volgende:
Vanwaar al die edits? Mag niemand weten waar "Mer" voor staat?
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik spit hem nu door, dat begrijp je.
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Croupouque het volgende:
"Oeh...sex op een gymbal."
Ik bén bijzonder kroep, dat weet je.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef Croupouque het volgende:
Vreemd, dat vind ik nou altijd juist het leuke aan Belgische supermarktenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Litso het volgende:
Oeh, ik heb trouwens net voor het eerst in 2 weken weer boodschappen gedaan in een Nederlandse supermarkt. En heel veel lekkers gekocht dat ze in België niet hadden
Ze hadden vannalles nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Vreemd, dat vind ik nou altijd juist het leuke aan Belgische supermarkten.
Noem je dat geinen? Oke jouw zaak, betrek mij nergens meer in. Geen nutteloze posts over giebelkutjes.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zit echt nog steeds met het feit dat ik wel gewoon kan geinen over seks en met jongens om kan gaan?.
M´n postgeschiedenis langsgaan om dit soort posts te kunnen vinden is een beetje zielig. Wij hebben elkaar al heel lang niets meer te zeggen. Doei.
Nou keitof. En nu ophoeren naar MSN.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Noem je dat geinen? Oke jouw zaak, betrek mij nergens meer in. Geen nutteloze posts over giebelkutjes.
En ik hoef je postgeschiedenis niet na te gaan, ik zie de OP van Bef en je posts in dit topic en ik weet genoeg hoor.
Pak je mij, pak ik jou (en nou niet weer vies denken he).
![]()
Ach mens, jij hebt sowieso nooit de grens tussen gewoon grappig met elkaar omgaan en meer kunnen zien als het op jongens aankomt. En FYI, de meesten hier hebben me in real life meegemaakt en weten hoe ik ben. Dit is zielig op de man spelen, aangezien ik je naam niet genoemd heb.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Noem je dat geinen? Oke jouw zaak, betrek mij nergens meer in. Geen nutteloze posts over giebelkutjes.
En ik hoef je postgeschiedenis niet na te gaan, ik zie de OP van Bef en je posts in dit topic en ik weet genoeg hoor.
Pak je mij, pak ik jou (en nou niet weer vies denken he).
![]()
Damn, rel gemistquote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach mens, jij hebt sowieso nooit de grens tussen gewoon grappig met elkaar omgaan en meer kunnen zien als het op jongens aankomt. En FYI, de meesten hier hebben me in real life meegemaakt en weten hoe ik ben. Dit is zielig op de man spelen, aangezien ik je naam niet genoemd heb.
Als je écht rommel op een forum wil gooien mag je van mij je gang gaan. Ik heb liever dat je gewoon weggaat though.
Neuh, je hebt niet veel gemist hoor. Het was alweer over voordat het begon, geen krabben of haren trekken, viel tegenquote:
Dan ga ik maar naar huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, je hebt niet veel gemist hoor. Het was alweer over voordat het begon, geen krabben of haren trekken, viel tegen
Ik ben ook klaar voor vandaag. Maar moet nog even twintig minuutjes opvullen tot het tijd wordt om naar mijn transportmiddel te wandelen.quote:
Jammer dat jij die grens nooit over gaat en dat je het nog blijft proberen is helemaal zielig. Doe gewoon je h.d.je (dalijk wordt er weer wat ge-edit) af.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach mens, jij hebt sowieso nooit de grens tussen gewoon grappig met elkaar omgaan en meer kunnen zien als het op jongens aankomt. En FYI, de meesten hier hebben me in real life meegemaakt en weten hoe ik ben. Dit is zielig op de man spelen, aangezien ik je naam niet genoemd heb.
Als je écht rommel op een forum wil gooien mag je van mij je gang gaan. Ik heb liever dat je gewoon weggaat though.
Doei!quote:
WJZ.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Doei!
Ja, hoi.quote:
Dag meid met de bruine ogenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Jammer dat jij die grens nooit over gaat en dat je het nog blijft proberen is helemaal zielig. Doe gewoon je h.d.je (dalijk wordt er weer wat ge-edit) af.
Ik denk dat deze mensen wel anders reageren op het moment dat je ook tegen hun zegt dat je graag een aantal messen tussen hun ribben ziet.
Jij speelde zelf op de man, en je moet niet denken dat je dan niets terug kan verwachten.
Dus kap met je gezeik over psychologie giebelkutjes en vriendjes daarvan. Dan laat ik jou lekker in je shit gaarkoken.
Ciao!![]()
Ha, wie. Met mij.quote:
Ja, mer vond het niet zo leuk dat ik haar gister aan jogy meegegeven had.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
Is er weer ruzie?
Je verdient het.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Litso het volgende:
Chowi je hebt me geblokkeerd he?
Geen idee, ik voelde gewoon de drang om het te zeggen.quote:
Zoiets verwachtte ik half alquote:Op maandag 24 juli 2006 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, ik voelde gewoon de drang om het te zeggen.
Nee. Wilde je iets tegen me zeggen dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Litso het volgende:
Chowi je hebt me geblokkeerd he?
Het kan in iedergeval, maar ik moet wel de 25 een uurtje rijlessen maar dat is niet erg of wel?quote:
Ik ging ook automatisch mijn gmail checken.quote:
Ik ook. En geen mail.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ging ook automatisch mijn gmail checken..
Same. Verdulle.quote:
Heul niet erg.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Het kan in iedergeval, maar ik moet wel de 25 een uurtje rijlessen maar dat is niet erg of wel?
Dus roept u maar.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ging ook automatisch mijn gmail checken..
Ja maar jullie zijn ziek.quote:
Ik goat nu eten ende.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heul niet erg.
Kom ff online, dan spreek ik u erover.
[..]
[..]
Ja maar jullie zijn ziek.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik goat nu eten ende.
Ben er over een uurtje weer.
Dahag,quote:Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik goat nu eten ende.
Ben er over een uurtje weer.
Niet dringend, maar ik wilde je wat vragenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Wilde je iets tegen me zeggen dan?
Ik ben nu online.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet dringend, maar ik wilde je wat vragen
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je IN-box opgevuld, Q.
Pleonasme.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef Janetje het volgende:
Ik ben een slechte vrouw.
quote:
Oei, dat woord moest ik ooit leren voor Nederlands.quote:
Lieverd, ga er nou niet op inquote:Op maandag 24 juli 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Ik moet jullie wat vertellen.
Ik heb een hoofddoek. Ik heb het geheim proberen te houden, echt! Al die keren dat jullie me gezien hebben, die kapsels, het was allemaal een leugen! Een facade! Lits, die blonde stoot, dat was ik niet! Wil je het nu uitmaken?
.
Sorry, ik ben druk bezig een mes tussen mijn ribben vandaan te peuteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Steph! Je hebt verdomme niet eens geantwoord met 'nee natuurlijk niet, ben je mal!'.
Ohja, sorry daarvoor. Verkracht me maar, dan staan we weer gelijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry, ik ben druk bezig een mes tussen mijn ribben vandaan te peuteren.
Ik knevel je met je eigen hoofddoek en verkracht je met je clit richting mekkaquote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, sorry daarvoor. Verkracht me maar, dan staan we weer gelijk.
Jij hebt er goed over nagedacht.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik knevel je met je eigen hoofddoek en verkracht je met je clit richting mekka
En sensatie. Ik zal het niet worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef ehqo het volgende:
Wie gaat voor die #700? Wat een spanning.
Every Time I Close My Eyesquote:Op maandag 24 juli 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt er goed over nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |