Hell no.quote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
Ik wil een rijstwafel en een peuk godfried bomans.
Verzin maar iets goeds.quote:
Soms gebeurt dat wel eens inderdaad, zomaar. Ik was hem vandaag ook kwijt, maar ik had onbewust het hele venster uitgerekt tot achter de startbalk.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef Croupouque het volgende:
Dank je wel, ehqo. Geen idee hoe hij opeens weg kon gaan, waarschijnlijk heb ik dat per ongeluk gedaan ofzo..
Een ligbad vol melk waarbij ik verkoeling breng middels het wapperen van een palmblad. En erna, een massage met avocado-olie, van enkele uren. En terwijl je in slaap valt fluister ik je sprookjes toe, in dichterlijke vorm.quote:
Ieuw.. melkquote:Op maandag 24 juli 2006 02:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een ligbad vol melk waarbij ik verkoeling breng middels het wapperen van een palmblad. En erna, een massage met avocado-olie, van enkele uren. En terwijl je in slaap valt fluister ik je sprookjes toe, in dichterlijke vorm.
Ehhh.. ondoorzichtig water..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ieuw.. melk![]()
We houden het op water met een lekker geurtje.
Maar de rest klinkt goed.
Maar, melk van een drachtige koe. Hydraterend als de pest hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ieuw.. melk![]()
We houden het op water met een lekker geurtje.
Maar de rest klinkt goed.
Bij koeien heet dat tochtig. Lees ik net in een topic. Waar yvonne zo beschreven wordtquote:Op maandag 24 juli 2006 02:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, melk van een drachtige koe. Hydraterend als de pest hoor.
Hmm..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, melk van een drachtige koe. Hydraterend als de pest hoor.
Preuts. Ik zal niet kijken hoor, ik ben niet zo vleselijk ingesteld.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehhh.. ondoorzichtig water..
Ehh.. nou ja..
Laat dat bad maar zitten dan..
Hmm..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Preuts. Ik zal niet kijken hoor, ik ben niet zo vleselijk ingesteld.
Ik doe mijn ogen dicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:33 schreef Janetje het volgende:
Ik hoestte.
Het gaat echter om het idee uiteraard.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:47 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het zo stom om twee keer achter elkaar 'Slaap lekker' te posten.
Natuurlijk, lieve Janetje. Slaap lekker!quote:Op maandag 24 juli 2006 02:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het gaat echter om het idee uiteraard.
Dan wens ik u ook een goede nacht, mits deze opmerking naar mij gericht was.
Ik hou je in de gaten hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou croup, dan blijven slechts jij en ik over.
Heb ik net de cam uitgezet...quote:Op maandag 24 juli 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou croup, dan blijven slechts jij en ik over.
Onzin!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder cam kunnen we ons ook vermaken.
Is het omdat je me bellen hebt zien blazen?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die is nu ook niet meer wat het twee uur geleden nog wel was!
Nou, hoeraquote:Op maandag 24 juli 2006 07:59 schreef jogy het volgende:
Goedmorgen, we kunnen er weer een week tegen aan!
Ik ben dan ook in een jubelstemming!quote:
Doe mij ook wat van die jubel.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:18 schreef jogy het volgende:
Ik ben dan ook in een jubelstemming!
Goed punt.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
jubel zit tussen je oren, JD. Het lijkt me geen strak plan als ik daar tussen ga wroeten
WChZ.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef Chowi het volgende:
Bah.
Tief op met die jubelstemming van je, joog, je werkt me op de zenuwen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef jogy het volgende:
Ch, hoe is het met jou op deze geweldige dag?
Tof. Hoi.quote:
Dag mevrouw.quote:
Ahhhhh, cheer up Ch, het leven is goed, de vogels fluiten! Er zijn zoveel mensen die het slechter hebben dan jij, wees blij! Jubileer!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tief op met die jubelstemming van je, joog, je werkt me op de zenuwen.
Hallo. Je bent niet blij, hoop ik?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhhhh, cheer up Ch, het leven is goed, de vogels fluiten! Er zijn zoveel mensen die het slechter hebben dan jij, wees blij! Jubileer!![]()
![]()
![]()
![]()
!
Woah, die was moeilijk aan te klikken.quote:
Of je springt van drie hoog terwijl je de vogeltjesdans fluit.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef jogy het volgende:
Ik ben zó blij dat ik straks maar even lachend mijn polsen doorsnij denk ik![]()
.
Niet echt, inderdaad.quote:
Oeh! De mogelijkheden zijn eindeloos!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je springt van drie hoog terwijl je de vogeltjesdans fluit.
Tof. Vertel.quote:
Of je schiet een kogel door je clownsneus terwijl je verkleed bent in, wel ja, clownskleding.quote:
Je zit vol met goede ideëen Ch, ik waardeeer het, echt!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je schiet een kogel door je clownsneus terwijl je verkleed bent in, wel ja, clownskleding.
Ideëen? Je waardeeert het?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zit vol met goede ideëen Ch, ik waardeeer het, echt!![]()
Och, dingen. Nóg een week kantoor voor de boeg. Zin in vakantie. En nog wel wat.quote:
Ja! onder dat harde uiterlijk schuilt een onschuldig lief meisje die nog steeds met poppen speelt en van roze pluizige gezelligheid houdt.quote:
Ah, okay. Ik heb de hele nacht besteed aan het schrijven van een brief die ik uiteindelijk maar verscheurd heb. OMG. Dit gaat echt tever.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dingen. Nóg een week kantoor voor de boeg. Zin in vakantie. En nog wel wat.
Nee, onder dat harde uiterlijk zit helemaal niets.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja! onder dat harde uiterlijk schuilt een onschuldig lief meisje die nog steeds met poppen speelt en van roze pluizige gezelligheid houdt.
Leugens, dat kan niet anders!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, onder dat harde uiterlijk zit helemaal niets.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef jogy het volgende:
Ok, het is weer voorbij, iedereen mag weer dood.
Oh.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef jogy het volgende:
Ok, het is weer voorbij, iedereen mag weer dood.
Aan [die van dat boek]?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef Chowi het volgende:
Ah, okay. Ik heb de hele nacht besteed aan het schrijven van een brief die ik uiteindelijk maar verscheurd heb. OMG. Dit gaat echt tever.
Hm-hm. Dat je daar nog aan twijfelde.quote:
Ik kon het toch proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo weet inderdaad niemand dat het over BS gaat.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo weet inderdaad niemand dat het over BS gaat.
Wapper ik een keer met m'n rode manen in de virtuele wind, is het weer niet goed. Mannen!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
Ah, het is weer veilig.
Ok ok, sorrie mevrouw. Wanneer heb je het geverft, waarom, wat ging er door je heen toen je in de spiegel keek, heb je er spijt van? Vertel me álles!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wapper ik een keer met m'n rode manen in de virtuele wind, is het weer niet goed. Mannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |