abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40768051
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Goede ideeen, kan me in de meesten wel vinden.Maarre ff wat anders dit kan naar mijn mening een geweldige Summerslam worden:

WWE Champion Edge vs. John Cena
World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
D-Generation X vs. The McMahons
Hulk Hogan vs. Randy Orton
Mick Foley vs. Ric Flair ("I Quit" Match)
Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero

En de kaart is nog niet af.In mijn ogen zit er geen één saaie match tussen.Ik hoop op Cena als nieuwe champ, want ik durf zelfs te zeggen dat Edge als champ niet geloofwaardig is, wat een lulletje is dat.Dat Batista moet winnen is voor mij vanzelfsprekend, maar goed Booker blijft wel een poosje champ, ben ik bang.Randy Orton zal Hogan wel verslaan,aangezien de WWE grote plannen heb met Randy, en dit kan hem wederom een push geven.En hij is natuurlijk de "legend killer".Bij Rey en Chavo maakt het me weinig uit, maar bij Foley tegen Flair mag foley het winnen, wat vind ik Flair een kneus zeg.En uiteraard zal DX,de McMahons verslaan.Hoewel ik zeker weet dat Vince nog een verrassing zal hebben tijdens de match, rat dat ie is.
Als de match van Hogan op de komende Summerslam net zo bout wordt als zijn match op Summerslam van vorig jaar(tegen HBK en ook nog eens de main event), dan spoel ik 'm heel snel door. Maar ik hoop dat Randy deze legend ook ff killt
Ik verkies ook Foley boven Flair, wat Foley allemaal doet tijdens zijn matches, OMG! Daar kijk ik liever naar dan een 57-jarige have been die alleen maar chops kan geven en zijn tegenstanders bij de kl*ten pakt.
Cena zal ongetwijfeld de belt terug winnen, hij moet tenslotte in de spotlight blijven (merchandise inkomsten). Helemaal nu die film van 'm ook binnenkort uitkomt. Ik hoop dat het niet gaat gebeuren, persoonlijk zie ik een nieuwe, lange title reign van Cena echt niet zitten. Ik vind die gast echt niks. Elke match van hem is hetzelfde. Ook wel kinderachtig: WWE haalt gewoon anti-Cena signs uit het publiek voordat RAW of een PPV begint.
Ik denk dat iedereen ondertussen weet wat ik van Batriesta vind, dus over die match ga ik niks zeggen
DX vs the McMahons zal wel weer een squash match worden, waarna de spirit squad komt interferen.
Chavo vs Rey: zal Rey wel winnen. Ik hoop dat ze na die match kappen met die Eddie angle. Laat die gozer lekker in vrede rusten.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:21:55 #242
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40768461
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij ziet liever Cena weer als kampioen?
Ik vind dat die gast nogal saai aan het worstelen is.
Zijn movelist is wel beperkt, het is elke keer weer hetzelfde liedje.
Nee dan heb ik liever Benjamin die gewoon echt kan worstelen.
Ik vond Cena eerst best tof, maar zijn movelist verpest alles gewoon.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:26:59 #243
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40768623
champ zijn draait niet alleen om worstelen (helaas)

benjamin moet het alleen van zijn in ring kwaliteit hebben want daarbuiten is het een groot drama
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:30:38 #244
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40768735
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:26 schreef Fugie het volgende:
champ zijn draait niet alleen om worstelen (helaas)

benjamin moet het alleen van zijn in ring kwaliteit hebben want daarbuiten is het een groot drama
Zijn Mic Skills zijn inderdaad niet je van het, maar ik heb het onderhand wel een beetje gehad met Cena.
Laat die gast maar naar SD gaan ofzo, ik wil worstelaars zien en mooie moves.
Geen wannabee rapper die elke keer maar weer dezelfde movelist gebruikt.
pi_40768829
Ik ben allang blij dat Cena niet meer optreedt op RAW en dat we niet meer getrakteerd worden op een van zijn nieuwe videoclips voordat de main event begint
Cena... Toen ik eind april in Brussel was tijdens de Wrestlemania Revenge tour heb ik me helemaal schor geschreeuwd met "F*ck you Cena" en *Cena sucks* chants.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:46:00 #246
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40769130
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Big_Poppa het volgende:
Ik ben allang blij dat Cena niet meer optreedt op RAW en dat we niet meer getrakteerd worden op een van zijn nieuwe videoclips voordat de main event begint
Cena... Toen ik eind april in Brussel was tijdens de Wrestlemania Revenge tour heb ik me helemaal schor geschreeuwd met "F*ck you Cena" en *Cena sucks* chants.
Hadden ze ook jou bordje afgepakt met anti Cena leuzen?
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:47:18 #247
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40769160
ik zie liever dat ze carlito eens gaan pushen naar wwe champ, heeft wel potentieel die jongen

en wat is er gebeurd met the masterpiece ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:49:52 #248
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40769217
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:47 schreef Fugie het volgende:
ik zie liever dat ze carlito eens gaan pushen naar wwe champ, heeft wel potentieel die jongen
Ook goed die Carlito, ligt ook lekker bij het publiek.
quote:
en wat is er gebeurd met the masterpiece ?
Dat wil ik ook eigenlijk wel weten, was ook een best goede worstelaar met redelijke Mic Skills maar volgens mij vond het publiek die gast echt helemaal niks.
pi_40769220
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Jij ziet liever Cena weer als kampioen?
Ik vind dat die gast nogal saai aan het worstelen is.
Zijn movelist is wel beperkt, het is elke keer weer hetzelfde liedje.
Nee dan heb ik liever Benjamin die gewoon echt kan worstelen.
Ik vond Cena eerst best tof, maar zijn movelist verpest alles gewoon.
Ik haat Cena, maar je denkt toch niet serieus dat Shelton WWE Champ word ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:51:43 #250
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40769269
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik haat Cena, maar je denkt toch niet serieus dat Shelton WWE Champ word ?
Nee ik denk niet dat dat zal gebeuren, maar ik zou het zeker wel waarderen.
Ik vind hem samen met Carlito en Charlie Haas gewoon de beste op Raw.
Indrukwekkende moves en een beetje een foute uitstraling, perfect in mijn ogen als Champ.
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:02:25 #251
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40769516
Masterpiece Chris Masters was een van de eerste "slachtoffers" van de nieuwe drug policy. Moest ook wel, met zo'n fysiek ...

Maar goed, die zit dus nu in rehab

Mijn helden van dit moment: Carlito, Mr Kennedy, Shelton Benjamin. Mooie stable zou dat wezen, een soort angry young men
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:07:39 #252
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40769672
quote:
* Rosters moeten gebalanceerd worden: Al het talent zit nu op RAW. Ik begrijp ook echt niet dat WWE Randy Orton weer terug gedraft heeft neer RAW. Draft RKO terug naar SD, samen met Carlito en Shelton Benjamin. Dan heb je gelijk geloofwaardige titelkandidaten.
Orton zit op Raw omdat management hem in de gaten kan houden en Triple H is 1 van zn betere vrienden dus die houdt hem ook in de gaten, Shelton is geen geloofwaardige kandidaat (in de ogen vh internet wel maar goed als die het zouden runnen is de WWE binnen de kortste keren failliet) en Carlito is dat ook niet. Ben het er wel mee eens dat er IETS moet gebeuren maar ik zie SD meer als de show voor het nieuwe talent en Raw voor het al bekende talent (is ook het vlaggenschip)
quote:
* Cruisterweight division moet nieuw leven ingeblazen worden. Het zijn dan misschien wel kleine gasten, maar so what? Ik vind die high flyers in de cruiserweight division, zoals London en Kendrick echt een genot om naar te kijken. En die division heeft ook een coole champ in Gregory Helms.
Cruiserweights zijn leuk ja maar kunnen niet dag in dag uit heen en weer vliegen want dat kan je lichaam niet aan, er zijn maar een paar cruiserweights in de WERELD die iets kunnen zonder te hoeven vertrouwen op big spots en nogmaals....het algemene publiek zal er niet veel voor geven en die zorgen voor de inkomsten, zie WCW die hadden de beste cruiserweights ooit maar de mensen kwamen voor de NWO enzo en dat was een mooi bijgerecht al die vliegende gassies.
quote:
* Voer de hardcore championship opnieuw in. Ik kan me een hardcore match herinneren tussen Hardcore Holly en Sylvan op SD, een hele tijd geleden. Ik zat toen stiekem te hopen dat de hardcore championship opnieuw ingevoerd zou worden. Ik denk dat deze belt het goed zou doen op SD. Alle cheaters zouden voor deze belt kunnen gaan (ik zie nu al William Regal of Paul Burchill als heel met de hardcore championship belt om zijn middel )
uhm nee dan krijg je dus de vervaging van de grens tussen ECW Rules en hardcore championship rules wat dus nergens op slaat, misschien wel een gewone titel maar dan de 24/7 rule ofzo (GEEN hardcore)
quote:
* Maak meer tag teams, zodat de tag team division ook wat gaat voorstellen. Het is steeds hetzelfde: je hebt een team dat champ is, er wordt dan een nieuw team gevormd dat vervolgens de belts wint, er staat dan weer een nieuw team op etc etc. Maak meerdere teams, dan gaat het met die tag belts ook nog ergens over. Maar ook hier komt het McMahon-probleem om de hoek kijken: Vince schijnt geen fan van tag team matches te zijn
Eventuele teams: Finlay/Regal, JBL/Kennedy (die hebben 1x ge-tagged en naar mijn idee was dat een match made in heaven), Benoit/Gunnar Scott (wanneer deze goed genoeg wordt bevonden), Paul Burchill/Joey Mercury (wanneer deze uit rehab komt).
Meer Tag Teams oke ben ik met je eens maar de teams die jij aangeeft??
-JBL/Kennedy? die hebben niks gemeens met elkaar en JBL is retired en kom niet aan met je Kayfabe hij heeft het tegen vrienden en alles gezegd hij HOEFT niet meer te worstelen hij heeft alles bereikt.
- Benoit/Gunnar? dus je wilt 1 vd weinige kredietwaardige titelkandidaten in Benoit maar laten taggen met Gunnar (die voorlopig niet terugkomt want men vond zn uitstraling 3x kut) waardoor je dus een probleem hebt met titelkandidaten? nee lijkt mij ook geen optie.
-Burchill/Mercury? en waarom zouden die taggen? Men kent Mercury dalijk als de mindere helft van MNM en Burchill als de Ex-Piraat...Nee Burchill moeten ze weer hervormen en dan in de US title mix gooien en Mercury kan of wegblijven of hervormen en in de Cruiserweights gooien.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_40769719
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ook goed die Carlito, ligt ook lekker bij het publiek.
[..]

Dat wil ik ook eigenlijk wel weten, was ook een best goede worstelaar met redelijke Mic Skills maar volgens mij vond het publiek die gast echt helemaal niks.
Masters had anabolen gebruikt en is geschorst.
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:41:58 #254
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40770743
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef Big_Poppa het volgende:

[..]

Masters had anabolen gebruikt en is geschorst.
hmmmmm wat vreemd

vond hem ook niet zo boeiend, mis je weinig aan.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:28:44 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40774619
Shelton is geen heavyweight championship waardig. Laat die drie idd maar lekker voor de intercontineltal title vechten, als iemand van de drie de stap kan maken is het Carlito wel imo. Voor de rest; Edge moet nu gewoon een tijdje champ blijven en er een leuke storyline van bouwen. Op SD moet Batista eigenlijk winnen, Booker is opzich al erg genoeg laat staan dat ie de titel een hele tijd kan houden. Maar ik denk ook dat hij hem wel een tijdje heeft helaas... en flair is gewoon TE saaai, altijd hetzelfde liedje met die gast dus laat Foley maar lekker winnen. Als laatste DX.. die zullen wel verliezen, ben bang dat ze geen lang leven maar hebben. (of is die operatie van michaels niet meer nodig???)

PS. Je ideeen waren best goed Poppa!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_40776819
Masters is idd ontzettend lame, wederom weer iemand zonder storyline etc,
ik kijk wel uit naar flair/foley, die match wordt bruut, ook fijn dat ze bij de promo's creative control hebben dat merk je gelijk als je het ziet. Booker vind ik een mid-carter vind ik.
Zucht ik mis de wcw dagen daar had je tenminste nog weleens heels die wonnen, dat zie je bij wwe ook niet omdat het een babyface company is.
En als klap op de vuurpijl komt die waardeloze boogeyman ook terug.. Kan het nog erger?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*edit, ik hou niet zo van gouden kikkers*

[ Bericht 6% gewijzigd door Twizla op 13-08-2006 21:39:35 ]
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:30:31 #257
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40776930
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder wordt flair vs foley de bom. Kijk maar naar wat flair deed tijdens money in the bank @ wrestlemania. Zowel foley als flair weten dat ze oud zijn en dat het publiek ze als oud ziet, dat gaat dus vol gas en daarna zie je ze allebei een tijdje niet (vind je het gek met die oude lichamen )
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40777388
Haha zo is het, en daarom word dat een prachtige wedstrijd. Summerslam ziet er erg goed uit iig. Vraag me af of de Hardy Boyz al bij Summerslam komen eigenlijk. Hopelijk dan voor Smackdown, want die hebben pas 2 wedstrijden voor Summerslam. Zal wel niet natuurlijk, maar je kan het altijd hopen
pi_40777405
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:30 schreef Paxlie het volgende:
SPOILER
verder wordt flair vs foley de bom. Kijk maar naar wat flair deed tijdens money in the bank @ wrestlemania. Zowel foley als flair weten dat ze oud zijn en dat het publiek ze als oud ziet, dat gaat dus vol gas en daarna zie je ze allebei een tijdje niet (vind je het gek met die oude lichamen )
True, ongelofelijk dat flair er zo voor gaat, ik neem aan dat je ecw ook hebt gezien toen hij vs de big show moest, jezus die punaises in zn knie enzo !
Flair/Foley staat bij mij wel bovenaan, daarnaast edge vs cena waarbij ik hoop dat cena verliest.
Ik ben meer zo'n heel aanmoediger :p.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twizla op 13-08-2006 21:51:42 ]
pi_40780248
Lees net weer dit:

Seeing how his in-ring wrestling career is pretty much over, and he is just working as an announcer one or two days a week, JBL is now working as an investment banker in New York City.

Kans is dus erg klein dat hij nog gaat worstelen.
pi_40782906
[quote]Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Orton zit op Raw omdat management hem in de gaten kan houden en Triple H is 1 van zn betere vrienden dus die houdt hem ook in de gaten, Shelton is geen geloofwaardige kandidaat (in de ogen vh internet wel maar goed als die het zouden runnen is de WWE binnen de kortste keren failliet) en Carlito is dat ook niet. Ben het er wel mee eens dat er IETS moet gebeuren maar ik zie SD meer als de show voor het nieuwe talent en Raw voor het al bekende talent (is ook het vlaggenschip)

- Terwijl dat niet altijd zo geweest is. Vorig jaar, voor de draft... mooie tijden waren dat. o.a. Angle, Big Show, RVD, Rene Dupree... Allemaal op Smackdown.
Ik vind Shelton trouwens wel een geloofwaardige titelkandidaat voor de WWE championship. Het wordt tijd dat hij eens doorgroeit. Hij is nu of intercontinental champ of hij gaat weer voor de belt. Het wordt echt saai. En die fued tussen Edge en Cena heb ik nu wel gezien. Het wordt tijd voor nieuwe titelkandidaten.

Cruiserweights zijn leuk ja maar kunnen niet dag in dag uit heen en weer vliegen want dat kan je lichaam niet aan, er zijn maar een paar cruiserweights in de WERELD die iets kunnen zonder te hoeven vertrouwen op big spots en nogmaals....het algemene publiek zal er niet veel voor geven en die zorgen voor de inkomsten, zie WCW die hadden de beste cruiserweights ooit maar de mensen kwamen voor de NWO enzo en dat was een mooi bijgerecht al die vliegende gassies.

- Ben ik niet met je eens. Als je kijkt hoe populair sommige cruiserweights zijn... Zelfs Funaki (Smackdown Jobba... Numba one!) en Scotty 2 Jobby krijgen enorme pops. En London was al erg populair voordat hij tag team champ werd. En dan heb je ook nog de Mexicools, Kash, Noble en Helms. Stuk voor stuk goede worstelaars. Als de cruisterweight division wat competatiever wordt gemaakt, zit er echt wel potentieel in.

uhm nee dan krijg je dus de vervaging van de grens tussen ECW Rules en hardcore championship rules wat dus nergens op slaat, misschien wel een gewone titel maar dan de 24/7 rule ofzo (GEEN hardcore)

Je zou anders een eventuel hardcore championship cross brand kunnen maken. Dat zou ook wel tof zijn. En lang niet alle matches op ECW zijn onder extreme rules...

Meer Tag Teams oke ben ik met je eens maar de teams die jij aangeeft??
-JBL/Kennedy? die hebben niks gemeens met elkaar en JBL is retired en kom niet aan met je Kayfabe hij heeft het tegen vrienden en alles gezegd hij HOEFT niet meer te worstelen hij heeft alles bereikt.
- Benoit/Gunnar? dus je wilt 1 vd weinige kredietwaardige titelkandidaten in Benoit maar laten taggen met Gunnar (die voorlopig niet terugkomt want men vond zn uitstraling 3x kut) waardoor je dus een probleem hebt met titelkandidaten? nee lijkt mij ook geen optie.
-Burchill/Mercury? en waarom zouden die taggen? Men kent Mercury dalijk als de mindere helft van MNM en Burchill als de Ex-Piraat...Nee Burchill moeten ze weer hervormen en dan in de US title mix gooien en Mercury kan of wegblijven of hervormen en in de Cruiserweights gooien.

- JBL en Kennedy hebben al een keer eerder ge-tagged en dat ging ze erg goed af. Er was duidelijk chemistry tussen hen. Het is jammer dat WWE hen niet vaker heeft laten taggen.
Gunnar Scott is gebracht als protege van Benoit. Als je die 2 samen laat taggen, is dat een perfecte manier om hem over te laten komen bij het publiek en een goede manier om Benoit van zijn ringrust af te laten komen. Trouwens, Batriesta en Gay Hysterio zijn ook tag team champs geweest, dus...
Waarom zouden Burchill en Mercury niet taggen? Laat creative daar maar een passende storyline voor bedenken. Ik denk dat het voor Burchill's ontwikkeling goed zou zijn als hij begint als tag team champ. Niet voor het een of ander, maar volgens mij realiseren maar erg weinig mensen hier op Fok hoeveel potentieel Paul Burchill heeft. In FWA heeft hij echte zieke shit laten zien, hij moet nu nog de kans op Smackdown krijgen. In zijn pirate gimmick is hij echt niet tot full potential gebruikt en dat is zonde! Mercury heeft meer single matches geworstel op Smackdown dan Nitro. En imo is Mercury solo beter dan Nitro. Maar je zou hem bij een comeback best weer kunnen brengen als kandidaat voor de tag team belts (met een passende gimmick natuurlijk).

http://www.paulburchill.co.uk/home/downloads
Bekijk Burchill's monster moments maar eens
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:21:12 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40783630
quote:
In FWA heeft hij echte zieke shit laten zien, hij moet nu nog de kans op Smackdown krijgen. In zijn pirate gimmick is hij echt niet tot full potential gebruikt en dat is zonde!
In FWA was hij verreweg de GROOTSTE die er was...in WWE is ie tsja....gewoontjes, niet groter dan gemiddeld, niet echt veel uitstraling (wel als Pirate maar goed) ik weet niet misschien moeten ze hem brengen als ze in het begin deden....Here to hurt people

In Benoit bedoelde ik dat er gezeken word dat er zo weinig titelkandidaten zijn terwijl je in Benoit als hij terug is METEEN iemand hebt, en iemand Tag Champ laten zijn EN World champ werkt nooit voor lang aangezien die 2 voor wel 2 hele weken champs zijn geweest en dat was eigenlijk ook alleen maar om hun Armageddon Tag match met Kane & Big Show een beetje meer glans te geven door een Champs vs Champs affiche te kunnen geven.

Je kan niet zomaar 2 singles bij elkaar gooien dat werkt vaak niet, zeker niet als ze al een beetje bekend zijn bij het publiek en toch hoog geprofileerd zijn (Kennedy, JBL, Benoit). Kendrick en London waren ook singles ja maar deden niet veel en zijn HEEL langzaam gebracht en dat werkt dus wel. Nee ik vind dat een Tag Team SAMEN moet debuteren (ala MNM, WGTT, Highlanders, Cade/Murdoch) en die eerst een tijdje samen te laten werken, dan kan je na een tijdje kijken of je ze kan opbreken (mocht dat nodig zijn) als er 1 echt duidelijk boven de ander uit steekt (Rockers verhaal).
quote:
Ben ik niet met je eens. Als je kijkt hoe populair sommige cruiserweights zijn... Zelfs Funaki (Smackdown Jobba... Numba one!) en Scotty 2 Jobby krijgen enorme pops. En London was al erg populair voordat hij tag team champ werd. En dan heb je ook nog de Mexicools, Kash, Noble en Helms. Stuk voor stuk goede worstelaars. Als de cruisterweight division wat competatiever wordt gemaakt, zit er echt wel potentieel in.
Ow er zit echt wel potentieel in...maar geen groot marktaandeel potentieel. Funaki en Scotty zijn populair omdat dat een "oude garde" is uit de Attitude tijd. London was populair mede dankzij zn eigen inbreng en zn aparte stijl van worstelen (net als RvD) en er werd heel even een beetje effort in die jongen gestoken. Kash en Noble zijn bezig met een Tag Team net als London en Kendrick dus de aandacht ligt daar. Cruiserweights zijn leuk....alleen niet als geldtrekkers
Luck is for losers
pi_40783887
In Benoit bedoelde ik dat er gezeken word dat er zo weinig titelkandidaten zijn terwijl je in Benoit als hij terug is METEEN iemand hebt, en iemand Tag Champ laten zijn EN World champ werkt nooit voor lang aangezien die 2 voor wel 2 hele weken champs zijn geweest en dat was eigenlijk ook alleen maar om hun Armageddon Tag match met Kane & Big Show een beetje meer glans te geven door een Champs vs Champs affiche te kunnen geven.

- Ook toen Benoit niet geblesseerd was, mocht hij alleen fued-en met Booker T en worstelen voor de US championship. De kans is heel groot dat Batriesta de belt terug wint van Booker en geloof mij maar, als dat gebeurt zul je Benoit en Batista NOOIT tegenover elkaar zien staan. Bij WWE moet het tenslotte altijd tussen heels en faces gaan.
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:35:05 #264
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40788151
Zoals het al sinds het begin vh worstelen is.....ga nou niet de WWE hiermee er uit lichten want het was in WCW niet anders in ECW is het niet anders in TNA is het zo en in de Indies is het zo dus dat argument raakt kant noch wal. Zelfs in de succesvolste periode vd WWE was het heel vs face en zo zal he ook altijd blijven dus ik snap je probleem niet. Soms zal het face vs face worden of heel vs heel maar dan zal je gedurende die feud zien dat er toch 1tje geturnd word.
quote:
- Ook toen Benoit niet geblesseerd was, mocht hij alleen fued-en met Booker T en worstelen voor de US championship. De kans is heel groot dat Batriesta de belt terug wint van Booker en geloof mij maar, als dat gebeurt zul je Benoit en Batista NOOIT tegenover elkaar zien staan. Bij WWE moet het tenslotte altijd tussen heels en faces gaan.
Omdat er toen genoeg mensen waren die voor de WWE title gingen en ze Benoit niet op een zijspoor wilde schuiven wat is je punt nou eigenlijk?
Toen Benoit met Booker bezig was was Batista bezig met Henry en kwam Mysterio er langzaam bij nadat Angle de titel won, dus was er geen plaats voor een ander want je kan niet zomaar gaan mixen want dan ga je het publiek verwarren. Ooit wel eens gedacht dat Benoit niet als face terugkomt? Eddie storyline enzo?........
Luck is for losers
pi_40792331
Ahja de eddie storyline, hij draait zich nu om in zn graf. Hoeveel willen ze dat nog gaan uitbuiten..
pi_40820699
TNA PPV was trouwens heel dope! Alleen het publiek mocht me wat levendiger, maar de matches waren top!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:44:35 #267
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40821174
Ja the Roof was on fire hahahahah amateuristisch gedoe allemaal en dan gewoon vertellen dat het een "hellecious fire" was, terwijl er 1 balke in brand stond.....
Luck is for losers
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:41:37 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40826051
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 07:12 schreef roepdeman het volgende:
TNA PPV was trouwens heel dope! Alleen het publiek mocht me wat levendiger, maar de matches waren top!
Ja Hard Justice was idd erg goed, vooral de match voor de X-division vond ik erg goed en de 3way tussen Rhino, Joe en Monty ook!! Alleen het einde was erg voorspelbaar..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_40829897
RAW was leuk, toch Jeff naar RAW dus

Erg jammer.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:38:51 #270
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_40829898
SPOILER
Zo de 1e match van Raw dus gezien, begint lekker.Nu snel verder kijken!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')