Als de match van Hogan op de komende Summerslam net zo bout wordt als zijn match op Summerslam van vorig jaar(tegen HBK en ook nog eens de main event), dan spoel ik 'm heel snel door. Maar ik hoop dat Randy deze legend ook ff killtquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Goede ideeen, kan me in de meesten wel vinden.Maarre ff wat anders dit kan naar mijn mening een geweldige Summerslam worden:
WWE Champion Edge vs. John Cena
World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
D-Generation X vs. The McMahons
Hulk Hogan vs. Randy Orton
Mick Foley vs. Ric Flair ("I Quit" Match)
Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero
En de kaart is nog niet af.In mijn ogen zit er geen één saaie match tussen.Ik hoop op Cena als nieuwe champ, want ik durf zelfs te zeggen dat Edge als champ niet geloofwaardig is, wat een lulletje is dat.Dat Batista moet winnen is voor mij vanzelfsprekend, maar goed Booker blijft wel een poosje champ, ben ik bang.Randy Orton zal Hogan wel verslaan,aangezien de WWE grote plannen heb met Randy, en dit kan hem wederom een push geven.En hij is natuurlijk de "legend killer".Bij Rey en Chavo maakt het me weinig uit, maar bij Foley tegen Flair mag foley het winnen, wat vind ik Flair een kneus zeg.En uiteraard zal DX,de McMahons verslaan.Hoewel ik zeker weet dat Vince nog een verrassing zal hebben tijdens de match, rat dat ie is.
Jij ziet liever Cena weer als kampioen?quote:
Zijn Mic Skills zijn inderdaad niet je van het, maar ik heb het onderhand wel een beetje gehad met Cena.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:26 schreef Fugie het volgende:
champ zijn draait niet alleen om worstelen (helaas)
benjamin moet het alleen van zijn in ring kwaliteit hebben want daarbuiten is het een groot drama
Hadden ze ook jou bordje afgepakt met anti Cena leuzen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Big_Poppa het volgende:
Ik ben allang blij dat Cena niet meer optreedt op RAW en dat we niet meer getrakteerd worden op een van zijn nieuwe videoclips voordat de main event begint![]()
Cena... Toen ik eind april in Brussel was tijdens de Wrestlemania Revenge tour heb ik me helemaal schor geschreeuwd met "F*ck you Cena" en *Cena sucks* chants.
![]()
Ook goed die Carlito, ligt ook lekker bij het publiek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:47 schreef Fugie het volgende:
ik zie liever dat ze carlito eens gaan pushen naar wwe champ, heeft wel potentieel die jongen
Dat wil ik ook eigenlijk wel weten, was ook een best goede worstelaar met redelijke Mic Skills maar volgens mij vond het publiek die gast echt helemaal niks.quote:en wat is er gebeurd met the masterpiece ?
Ik haat Cena, maar je denkt toch niet serieus dat Shelton WWE Champ wordquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jij ziet liever Cena weer als kampioen?
Ik vind dat die gast nogal saai aan het worstelen is.
Zijn movelist is wel beperkt, het is elke keer weer hetzelfde liedje.
Nee dan heb ik liever Benjamin die gewoon echt kan worstelen.
Ik vond Cena eerst best tof, maar zijn movelist verpest alles gewoon.
Nee ik denk niet dat dat zal gebeuren, maar ik zou het zeker wel waarderen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik haat Cena, maar je denkt toch niet serieus dat Shelton WWE Champ word?
Orton zit op Raw omdat management hem in de gaten kan houden en Triple H is 1 van zn betere vrienden dus die houdt hem ook in de gaten, Shelton is geen geloofwaardige kandidaat (in de ogen vh internet wel maar goed als die het zouden runnen is de WWE binnen de kortste keren failliet) en Carlito is dat ook niet. Ben het er wel mee eens dat er IETS moet gebeuren maar ik zie SD meer als de show voor het nieuwe talent en Raw voor het al bekende talent (is ook het vlaggenschip)quote:* Rosters moeten gebalanceerd worden: Al het talent zit nu op RAW. Ik begrijp ook echt niet dat WWE Randy Orton weer terug gedraft heeft neer RAW. Draft RKO terug naar SD, samen met Carlito en Shelton Benjamin. Dan heb je gelijk geloofwaardige titelkandidaten.
Cruiserweights zijn leuk ja maar kunnen niet dag in dag uit heen en weer vliegen want dat kan je lichaam niet aan, er zijn maar een paar cruiserweights in de WERELD die iets kunnen zonder te hoeven vertrouwen op big spots en nogmaals....het algemene publiek zal er niet veel voor geven en die zorgen voor de inkomsten, zie WCW die hadden de beste cruiserweights ooit maar de mensen kwamen voor de NWO enzo en dat was een mooi bijgerecht al die vliegende gassies.quote:* Cruisterweight division moet nieuw leven ingeblazen worden. Het zijn dan misschien wel kleine gasten, maar so what? Ik vind die high flyers in de cruiserweight division, zoals London en Kendrick echt een genot om naar te kijken. En die division heeft ook een coole champ in Gregory Helms.
uhm nee dan krijg je dus de vervaging van de grens tussen ECW Rules en hardcore championship rules wat dus nergens op slaat, misschien wel een gewone titel maar dan de 24/7 rule ofzo (GEEN hardcore)quote:* Voer de hardcore championship opnieuw in. Ik kan me een hardcore match herinneren tussen Hardcore Holly en Sylvan op SD, een hele tijd geleden. Ik zat toen stiekem te hopen dat de hardcore championship opnieuw ingevoerd zou worden. Ik denk dat deze belt het goed zou doen op SD. Alle cheaters zouden voor deze belt kunnen gaan (ik zie nu al William Regal of Paul Burchill als heel met de hardcore championship belt om zijn middel )
Meer Tag Teams oke ben ik met je eens maar de teams die jij aangeeft??quote:* Maak meer tag teams, zodat de tag team division ook wat gaat voorstellen. Het is steeds hetzelfde: je hebt een team dat champ is, er wordt dan een nieuw team gevormd dat vervolgens de belts wint, er staat dan weer een nieuw team op etc etc. Maak meerdere teams, dan gaat het met die tag belts ook nog ergens over. Maar ook hier komt het McMahon-probleem om de hoek kijken: Vince schijnt geen fan van tag team matches te zijn
Eventuele teams: Finlay/Regal, JBL/Kennedy (die hebben 1x ge-tagged en naar mijn idee was dat een match made in heaven), Benoit/Gunnar Scott (wanneer deze goed genoeg wordt bevonden), Paul Burchill/Joey Mercury (wanneer deze uit rehab komt).
Masters had anabolen gebruikt en is geschorst.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ook goed die Carlito, ligt ook lekker bij het publiek.
[..]
Dat wil ik ook eigenlijk wel weten, was ook een best goede worstelaar met redelijke Mic Skills maar volgens mij vond het publiek die gast echt helemaal niks.
hmmmmm wat vreemdquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Masters had anabolen gebruikt en is geschorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit, ik hou niet zo van gouden kikkers*
[ Bericht 6% gewijzigd door Twizla op 13-08-2006 21:39:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder wordt flair vs foley de bom. Kijk maar naar wat flair deed tijdens money in the bank @ wrestlemania. Zowel foley als flair weten dat ze oud zijn en dat het publiek ze als oud ziet, dat gaat dus vol gas en daarna zie je ze allebei een tijdje niet (vind je het gek met die oude lichamen)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:30 schreef Paxlie het volgende:True, ongelofelijk dat flair er zo voor gaat, ik neem aan dat je ecw ook hebt gezien toen hij vs de big show moest, jezus die punaises in zn knie enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder wordt flair vs foley de bom. Kijk maar naar wat flair deed tijdens money in the bank @ wrestlemania. Zowel foley als flair weten dat ze oud zijn en dat het publiek ze als oud ziet, dat gaat dus vol gas en daarna zie je ze allebei een tijdje niet (vind je het gek met die oude lichamen)
!
Flair/Foley staat bij mij wel bovenaan, daarnaast edge vs cena waarbij ik hoop dat cena verliest.
Ik ben meer zo'n heel aanmoediger :p.
[ Bericht 1% gewijzigd door Twizla op 13-08-2006 21:51:42 ]
In FWA was hij verreweg de GROOTSTE die er was...in WWE is ie tsja....gewoontjes, niet groter dan gemiddeld, niet echt veel uitstraling (wel als Pirate maar goed) ik weet niet misschien moeten ze hem brengen als ze in het begin deden....Here to hurt peoplequote:In FWA heeft hij echte zieke shit laten zien, hij moet nu nog de kans op Smackdown krijgen. In zijn pirate gimmick is hij echt niet tot full potential gebruikt en dat is zonde!
Ow er zit echt wel potentieel in...maar geen groot marktaandeel potentieel. Funaki en Scotty zijn populair omdat dat een "oude garde" is uit de Attitude tijd. London was populair mede dankzij zn eigen inbreng en zn aparte stijl van worstelen (net als RvD) en er werd heel even een beetje effort in die jongen gestoken. Kash en Noble zijn bezig met een Tag Team net als London en Kendrick dus de aandacht ligt daar. Cruiserweights zijn leuk....alleen niet als geldtrekkersquote:Ben ik niet met je eens. Als je kijkt hoe populair sommige cruiserweights zijn... Zelfs Funaki (Smackdown Jobba... Numba one!) en Scotty 2 Jobby krijgen enorme pops. En London was al erg populair voordat hij tag team champ werd. En dan heb je ook nog de Mexicools, Kash, Noble en Helms. Stuk voor stuk goede worstelaars. Als de cruisterweight division wat competatiever wordt gemaakt, zit er echt wel potentieel in.
Omdat er toen genoeg mensen waren die voor de WWE title gingen en ze Benoit niet op een zijspoor wilde schuiven wat is je punt nou eigenlijk?quote:- Ook toen Benoit niet geblesseerd was, mocht hij alleen fued-en met Booker T en worstelen voor de US championship. De kans is heel groot dat Batriesta de belt terug wint van Booker en geloof mij maar, als dat gebeurt zul je Benoit en Batista NOOIT tegenover elkaar zien staan. Bij WWE moet het tenslotte altijd tussen heels en faces gaan.
Ja Hard Justice was idd erg goed, vooral de match voor de X-division vond ik erg goed en de 3way tussen Rhino, Joe en Monty ook!! Alleen het einde was erg voorspelbaar..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:12 schreef roepdeman het volgende:
TNA PPV was trouwens heel dope! Alleen het publiek mocht me wat levendiger, maar de matches waren top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo de 1e match van Raw dus gezien, begint lekker.Nu snel verder kijken!GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |