Orton zit op Raw omdat management hem in de gaten kan houden en Triple H is 1 van zn betere vrienden dus die houdt hem ook in de gaten, Shelton is geen geloofwaardige kandidaat (in de ogen vh internet wel maar goed als die het zouden runnen is de WWE binnen de kortste keren failliet) en Carlito is dat ook niet. Ben het er wel mee eens dat er IETS moet gebeuren maar ik zie SD meer als de show voor het nieuwe talent en Raw voor het al bekende talent (is ook het vlaggenschip)quote:* Rosters moeten gebalanceerd worden: Al het talent zit nu op RAW. Ik begrijp ook echt niet dat WWE Randy Orton weer terug gedraft heeft neer RAW. Draft RKO terug naar SD, samen met Carlito en Shelton Benjamin. Dan heb je gelijk geloofwaardige titelkandidaten.
Cruiserweights zijn leuk ja maar kunnen niet dag in dag uit heen en weer vliegen want dat kan je lichaam niet aan, er zijn maar een paar cruiserweights in de WERELD die iets kunnen zonder te hoeven vertrouwen op big spots en nogmaals....het algemene publiek zal er niet veel voor geven en die zorgen voor de inkomsten, zie WCW die hadden de beste cruiserweights ooit maar de mensen kwamen voor de NWO enzo en dat was een mooi bijgerecht al die vliegende gassies.quote:* Cruisterweight division moet nieuw leven ingeblazen worden. Het zijn dan misschien wel kleine gasten, maar so what? Ik vind die high flyers in de cruiserweight division, zoals London en Kendrick echt een genot om naar te kijken. En die division heeft ook een coole champ in Gregory Helms.
uhm nee dan krijg je dus de vervaging van de grens tussen ECW Rules en hardcore championship rules wat dus nergens op slaat, misschien wel een gewone titel maar dan de 24/7 rule ofzo (GEEN hardcore)quote:* Voer de hardcore championship opnieuw in. Ik kan me een hardcore match herinneren tussen Hardcore Holly en Sylvan op SD, een hele tijd geleden. Ik zat toen stiekem te hopen dat de hardcore championship opnieuw ingevoerd zou worden. Ik denk dat deze belt het goed zou doen op SD. Alle cheaters zouden voor deze belt kunnen gaan (ik zie nu al William Regal of Paul Burchill als heel met de hardcore championship belt om zijn middel )
Meer Tag Teams oke ben ik met je eens maar de teams die jij aangeeft??quote:* Maak meer tag teams, zodat de tag team division ook wat gaat voorstellen. Het is steeds hetzelfde: je hebt een team dat champ is, er wordt dan een nieuw team gevormd dat vervolgens de belts wint, er staat dan weer een nieuw team op etc etc. Maak meerdere teams, dan gaat het met die tag belts ook nog ergens over. Maar ook hier komt het McMahon-probleem om de hoek kijken: Vince schijnt geen fan van tag team matches te zijn
Eventuele teams: Finlay/Regal, JBL/Kennedy (die hebben 1x ge-tagged en naar mijn idee was dat een match made in heaven), Benoit/Gunnar Scott (wanneer deze goed genoeg wordt bevonden), Paul Burchill/Joey Mercury (wanneer deze uit rehab komt).
Masters had anabolen gebruikt en is geschorst.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ook goed die Carlito, ligt ook lekker bij het publiek.
[..]
Dat wil ik ook eigenlijk wel weten, was ook een best goede worstelaar met redelijke Mic Skills maar volgens mij vond het publiek die gast echt helemaal niks.
hmmmmm wat vreemdquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Masters had anabolen gebruikt en is geschorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit, ik hou niet zo van gouden kikkers*
[ Bericht 6% gewijzigd door Twizla op 13-08-2006 21:39:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder wordt flair vs foley de bom. Kijk maar naar wat flair deed tijdens money in the bank @ wrestlemania. Zowel foley als flair weten dat ze oud zijn en dat het publiek ze als oud ziet, dat gaat dus vol gas en daarna zie je ze allebei een tijdje niet (vind je het gek met die oude lichamen)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:30 schreef Paxlie het volgende:True, ongelofelijk dat flair er zo voor gaat, ik neem aan dat je ecw ook hebt gezien toen hij vs de big show moest, jezus die punaises in zn knie enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder wordt flair vs foley de bom. Kijk maar naar wat flair deed tijdens money in the bank @ wrestlemania. Zowel foley als flair weten dat ze oud zijn en dat het publiek ze als oud ziet, dat gaat dus vol gas en daarna zie je ze allebei een tijdje niet (vind je het gek met die oude lichamen)
!
Flair/Foley staat bij mij wel bovenaan, daarnaast edge vs cena waarbij ik hoop dat cena verliest.
Ik ben meer zo'n heel aanmoediger :p.
[ Bericht 1% gewijzigd door Twizla op 13-08-2006 21:51:42 ]
In FWA was hij verreweg de GROOTSTE die er was...in WWE is ie tsja....gewoontjes, niet groter dan gemiddeld, niet echt veel uitstraling (wel als Pirate maar goed) ik weet niet misschien moeten ze hem brengen als ze in het begin deden....Here to hurt peoplequote:In FWA heeft hij echte zieke shit laten zien, hij moet nu nog de kans op Smackdown krijgen. In zijn pirate gimmick is hij echt niet tot full potential gebruikt en dat is zonde!
Ow er zit echt wel potentieel in...maar geen groot marktaandeel potentieel. Funaki en Scotty zijn populair omdat dat een "oude garde" is uit de Attitude tijd. London was populair mede dankzij zn eigen inbreng en zn aparte stijl van worstelen (net als RvD) en er werd heel even een beetje effort in die jongen gestoken. Kash en Noble zijn bezig met een Tag Team net als London en Kendrick dus de aandacht ligt daar. Cruiserweights zijn leuk....alleen niet als geldtrekkersquote:Ben ik niet met je eens. Als je kijkt hoe populair sommige cruiserweights zijn... Zelfs Funaki (Smackdown Jobba... Numba one!) en Scotty 2 Jobby krijgen enorme pops. En London was al erg populair voordat hij tag team champ werd. En dan heb je ook nog de Mexicools, Kash, Noble en Helms. Stuk voor stuk goede worstelaars. Als de cruisterweight division wat competatiever wordt gemaakt, zit er echt wel potentieel in.
Omdat er toen genoeg mensen waren die voor de WWE title gingen en ze Benoit niet op een zijspoor wilde schuiven wat is je punt nou eigenlijk?quote:- Ook toen Benoit niet geblesseerd was, mocht hij alleen fued-en met Booker T en worstelen voor de US championship. De kans is heel groot dat Batriesta de belt terug wint van Booker en geloof mij maar, als dat gebeurt zul je Benoit en Batista NOOIT tegenover elkaar zien staan. Bij WWE moet het tenslotte altijd tussen heels en faces gaan.
Ja Hard Justice was idd erg goed, vooral de match voor de X-division vond ik erg goed en de 3way tussen Rhino, Joe en Monty ook!! Alleen het einde was erg voorspelbaar..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:12 schreef roepdeman het volgende:
TNA PPV was trouwens heel dope! Alleen het publiek mocht me wat levendiger, maar de matches waren top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo de 1e match van Raw dus gezien, begint lekker.Nu snel verder kijken!GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Dat had je wel even in een spoiler kunnen zettenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
RAW was leuk, toch Jeff naar RAW dus
Erg jammer.
Ik had nog de hoop dat ie naar Smackdown zou gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het word gewoon vermeld in een filmpje, niks boeiends.
Bedoel je van die match of de hele PPV? Want de turn van CC die zag je inderdaad van mijlenver aankomen en eigenlijk ook wel de winst van Joe. Die gozer gaat het maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja Hard Justice was idd erg goed, vooral de match voor de X-division vond ik erg goed en de 3way tussen Rhino, Joe en Monty ook!! Alleen het einde was erg voorspelbaar..
wil het ook graag maar SS komt te vroeg denk ik..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef mouce het volgende:
schorsing van 30 dagen? toch? maar jah WWE kenende zouden ze daar ook wel weer een verhaaltje op kunnen verzinnen dus
misschien dat ze op SS toch nog samen komen
quote:Jeff Hardy’s hiring by WWE was expected for some time, and it’s represents something bad. Jeff’s drug history was well known within wrestling during his last stay with WWE, and after eventually being tested, which he felt insulted by and claimed to be clean, he failed and was fired for refusing to go to rehab. TNA had no problem hiring him with such a history, as they also did with people like Scott Hall, Crash Holly and BG James, all of whom had well known problems with drugs. Some nights Hardy was on, sometimes he wasn’t. At one PPV, he was expressly told by TNA not to do a stunt where he risked killing himself, but he went out and did the stunt anyway. Even with a very light schedule, Hardy missed dates, even missing a PPV, and was such a mess that Jeff Jarrett, who was the one keeping him in, gave up on him in the end.
While everyone deserves a second, or sometimes third chance, if they prove themselves, Jeff didn’t. Bringing up names like Eddie Guerrero, William Regal or Shane Douglas to defend hiring Jeff misses a key point, because they did end up going to rehab. And while Guerrero got fired after messing up his first rehab, he wound up working Indy’s and Internationally, and made such a great impression in and out of the ring, by always working hard and never missing dates, that he had proven something, and he had to do that for months before being rehired. Hardy did the exact opposite, even with a much lighter schedule. And while Hardy has apparently worked hard to clean himself up, TNA was considering hiring him back not that long ago and the fact they didn’t is telling.
While TNA were bad to hire him when they did, WWE proved to be as bad, maybe even worse, when they brought him back. TNA could rationalize hiring him because of the idea the easier schedule would be something Jeff could cope with, but when that blew up in their faces, to the point that Jeff Jarrett gave up defending him, they couldn’t rationalize anymore.
If Hardy had done what Guerrero did, and worked all over with great reports of his in-ring and out of the ring performances, it would be one thing, but Jeff was even worse after WWE then he was when got fired.
There is no rationale to bring him back. WWE don’t push tag teams, and while his return will get a big pop for week or maybe a month and he’ll be a favorite, after a month or so that and $3 will get out a coffee at Starbucks. He has a bad track record as it is, and his strengths involve a style WWE has moved away from, while his weaknesses are something now emphasized.
Dacht dat het was om die Staph Infection een soortgelijk iets waar Hardcore Holly aan leed. (die maakt het nu trouwens een stuk beter)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef mouce het volgende:
schorsing van 30 dagen? toch? maar jah WWE kenende zouden ze daar ook wel weer een verhaaltje op kunnen verzinnen dus
misschien dat ze op SS toch nog samen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten tot Summerslam
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
En het punt hiervan is? Precies, niks.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
hier word perfect verwoord waarom ik het Bullshit vind dat Jeff weer terug komt
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef BigFire het volgende:EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten tot Summerslam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geen slap smoesje van Heyman, lees de nieuws sites eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comment on last nights ECW on Sci Fi
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
te laten zien hoe DUBBEL de WWE is....dat is wel duidelijk gemaakt in het verhaal maar dat zal je wel niet gelezen hebben. Jeff Hardy is zo ongelofelijk onnodig nu voor de WWE dat ik het echt bullshit vind om JunkieBoy weer aan te nemen zonder dat hij er ook maar iets aan heeft gedaan om zichzelf te verbeteren.quote:En het punt hiervan is? Precies, niks.
Ik kan heus wel lezen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
te laten zien hoe DUBBEL de WWE is....dat is wel duidelijk gemaakt in het verhaal maar dat zal je wel niet gelezen hebben. Jeff Hardy is zo ongelofelijk onnodig nu voor de WWE dat ik het echt bullshit vind om JunkieBoy weer aan te nemen zonder dat hij er ook maar iets aan heeft gedaan om zichzelf te verbeteren.
Zijn idd absolute tegenpolen, maar kweet niet of dat wel goeie matches worden.. ben benieuwdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef kidkash19 het volgende:
Ik dacht zelf dat Renee Dupree en Balls Mahoney wel eens zouden kunnen gaat feuden....Zijn absolute tegenpolen van elkaar als ik de promos eens vergelijk
o dat geloof ik graag hoor daarom zitten zij daar en ik hier ben ik absoluut met je eens... maar je mag er best een mening over hebben en als je dan kijkt net zoals diegene in het verhaal kijkt dan zie je dat er gewoon heel erg met dubbele standaarden gewerkt word.quote:En de WWE heeft nodig wat ze nodig hebben, denk dat hun dat zelf wel beter kunnen beslissen dan jij.
ppv live?? dan moet je ten eerste amerikaanse zenders ontvangen en ooknogus een kastje van de ppv provider hebben en dik betalen.. but i'm not sure of dat zo gaat..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik download Raw, ECW en Smackdown altijd(wat de meesten hier zullen doen).Maar PPV kan je toch live kijken?Iemand die weet hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |