Rock onquote:Uitleg
Heeft u 12, 13, 14, 15, of 16 punten dan bent u waarschijnlijk matig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is duidelijk aanwezig. Het is aan te bevelen hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
0.
enige wat me depressief maakt is zo'n test. bar slecht in mekaar gezet.
Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
uw score: 5
Uitleg
Heeft u 5, 6, 7, 8, 9, 10 of 11 punten dan bent u waarschijnlijk licht depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is niet groot. Toch is het verstandig hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
Als ik er 4 had gehad was ik dus niet depressief?
Wat een nonsens.
wat hij zegt....quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
idd zeg.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:51 schreef Jaytonism het volgende:
Wat een verschrikkelijke slechte test.
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef bas-beest het volgende:Nee, je meent het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Mijn uitslag: 0Het was geen quiz, het was een testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Kies uit onderstaande opties het goede antwoordquote:
damn....quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was geen quiz, het was een test![]()
eenschquote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
0.
Waar is de vraag?quote:vraag: 1 van 13:
Kies een van de onderstaande mogelijkheden.
- Ik voel me niet verdrietig.
- Ik voel me verdrietig.
- Ik ben voortdurend verdrietig en ik kan het niet van me afzetten.
- Ik ben zo verdrietig of ongelukkig dat ik het niet meer verdragen kan.
ik moest lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:15 schreef teh_m0nkey het volgende:
GA TOCH KRASSEN MAN, DAN WIN JE NOG WAT!!!![]()
Waar is de optie "ik beleef overal veel meer plezier aan dan vroeger" ?quote:- Ik beleef overal net zoveel plezier aan als vroeger.
- Ik geniet niet meer zoals vroeger.
- Ik vind nergens nog echte bevrediging in.
- Ik heb nergens meer voldoening van; ik vind alles vervelend.
* Keiichi denkt hetzelfde er over.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:22 schreef nog.een.keer het volgende:
Wat leuk ook dat ze er van uitgaan dat je al depri bent en je geen positieve antwoorden kan kiezen. Ze maken je depri terwijl je de test aan het maken bent![]()
[..]
Waar is de optie "ik beleef overal veel meer plezier aan dan vroeger" ?
Die test is zeker in elkaar gezet door Talpa-kijkers...
achjah... ik voel me gewoon goedquote:uw score: 1
Uitleg
Heeft u 0, 1, 2, 3 of 4 punten dan bent u waarschijnlijk niet depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is klein. Mocht u ondanks de uitkomst van deze test toch twijfels hebben is het aan te bevelen een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
Nee, hij is voor de kijkersquote:Op maandag 24 juli 2006 00:22 schreef nog.een.keer het volgende:
Die test is zeker in elkaar gezet door Talpa-kijkers...
Ik ben niet depressief maar als ik twijfel moet ik toch even contact opnemen met een deskundige?quote:uw score: 1
Uitleg
Heeft u 0, 1, 2, 3 of 4 punten dan bent u waarschijnlijk niet depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is klein. Mocht u ondanks de uitkomst van deze test toch twijfels hebben is het aan te bevelen een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
Juist, dat viel mij ook al op :s Ik wil het leuker hebben dan vroeger, maar dat mag niet van zequote:Op maandag 24 juli 2006 00:22 schreef nog.een.keer het volgende:
Wat leuk ook dat ze er van uitgaan dat je al depri bent en je geen positieve antwoorden kan kiezen. Ze maken je depri terwijl je de test aan het maken bent![]()
[..]
Waar is de optie "ik beleef overal veel meer plezier aan dan vroeger" ?
Die test is zeker in elkaar gezet door Talpa-volgelingen...
Als je daarmee bedoelt dat je minder depressief bent dan vroeger dan is de test ook niks voor je want dan weet je het al.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik voel me ook slecht.. Maar niet zo slecht als vroeger.
Ja, foute woordkeuze. Misschien moet ik zeggen dat het nogal suggereert dat je dan niet depressief bentquote:Op maandag 24 juli 2006 11:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
En uitsluitsel vind ik een groot woord.
Sinds wanneer zorgen depressies voor de gruwelijk zwakzinnige neiging om als een tourette-josti overal het woord 'kanker' tussen te gooien?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef Myst.nl het volgende:
uw score: 23
Uitleg
Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk k*nker depressief. De kans dat u aan een k*nker depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt
*kras kras kras*quote:uw score: 39
Uitleg
Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk ernstig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt.
Jij hebt gisteren Comedy Central gekeken zeker?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:35 schreef nog.een.keer het volgende:
Wat een zelfmoordfetisjisten hier...
(als ik nu geen Googlewhack krijg geef ik het op)
Dat maakt me nou wel weer een beetje depressiefquote:Op maandag 24 juli 2006 16:51 schreef Individual het volgende:
Jij hebt gisteren Comedy Central gekeken zeker?Ik denk toch dat je met een Nederlandse Googlewhack minder ver komt dan met een Engelse!
Dat is zo opgelost;quote:Op maandag 24 juli 2006 16:57 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Dat maakt me nou wel weer een beetje depressief
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef zarGon het volgende:
uw score: 0
Ze willen je geloof ik wel graag een depressie aanpraten. Zelfs de vragen zijn zodanig dat je alleen maar gelijk of slechter kan zijn dan in het verleden, nergens kan je invullen dat je je nu klote voelt, maar dat je het idee hebt dat je je binnenkort beter gaat voelen.quote:Heeft u 0, 1, 2, 3 of 4 punten dan bent u waarschijnlijk niet depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is klein. Mocht u ondanks de uitkomst van deze test toch twijfels hebben is het aan te bevelen een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
Puik plan. Wat een partij bloed zal er dan op de vloer komen zegquote:Op maandag 24 juli 2006 21:59 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik heb 5 punten.
Iedereen met 5 punten of meer zullen we volgende week ritueel zelfmoord gaan plegen.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef J-Will het volgende:
Pff zelfs het meest positieve antwoord is negatief
Wat denkt u?
1. het glas is halfleeg
2. het glas is bijna leeg
3. Dat glas komt nooit meer vol
4. Dat glas bevat gif, ik wil het drinken!
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef J-Will het volgende:
4. Dat glas bevat gif, ik wil het drinken!
Lijkt me logisch, wij mensen zijn nou niet het toonbeeld van een toekomstgerichte levensvorm. Iedere realist die een beetje het nieuws checkt weet dat.quote:Vraag 2: Ik zie de toekomst somber in:
Ja. Dat heet ouder worden. Face it. Overkomt iedereen. Tenzij je al lelijk was, dan misschien niet.quote:Ik heb het gevoel dat mijn uiterlijk blijvend veranderd is, waardoor ik er onaantrekkelijk uitzie.
Helpt ook al niet als de jaren beginnen te tellen.quote:Ik word eerder moe dan vroeger.
nee joh, je bent gewoon depriequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef ArtyShock het volgende:
6.
En dan zou ik naar de dokter moeten? Kom op zeg, een depressie kun je je ook aan laten praten.
[..]
Lijkt me logisch, wij mensen zijn nou niet het toonbeeld van een toekomstgerichte levensvorm. Iedere realist die een beetje het nieuws checkt weet dat.
Of:
[..]
Ja. Dat heet ouder worden. Face it. Overkomt iedereen. Tenzij je al lelijk was, dan misschien niet.
En:
[..]
Helpt ook al niet als de jaren beginnen te tellen.
http://www.google.com/search?q=zelfmoordfetisjistenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:35 schreef nog.een.keer het volgende:
Wat een zelfmoordfetisjisten hier...
(als ik nu geen Googlewhack krijg geef ik het op)
maar 'zelfmoordfetisjisten' & 'maandag' wel!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:35 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=zelfmoordfetisjisten
ja ik weet dat het geen Googlewhack is
quote:De website wordt ondersteund door Wyeth Pharmaceuticals b.v.
Ze vroegen iets over uiterlijk. Ik heb het afgelopen jaar flink lopen zuipen, dus dat is minder dan vroeger. (quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:14 schreef erikkll het volgende:
uw score: 0
Uitleg
Ik had hem nogal snel gedaan en toen ik hem nog een keer deed kwam er 17 uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
16.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |