Rock onquote:Uitleg
Heeft u 12, 13, 14, 15, of 16 punten dan bent u waarschijnlijk matig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is duidelijk aanwezig. Het is aan te bevelen hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
0.
enige wat me depressief maakt is zo'n test. bar slecht in mekaar gezet.
Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
uw score: 5
Uitleg
Heeft u 5, 6, 7, 8, 9, 10 of 11 punten dan bent u waarschijnlijk licht depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is niet groot. Toch is het verstandig hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
Als ik er 4 had gehad was ik dus niet depressief?
Wat een nonsens.
wat hij zegt....quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
idd zeg.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:51 schreef Jaytonism het volgende:
Wat een verschrikkelijke slechte test.
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef bas-beest het volgende:Nee, je meent het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Mijn uitslag: 0Het was geen quiz, het was een testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Kies uit onderstaande opties het goede antwoordquote:
damn....quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was geen quiz, het was een test![]()
eenschquote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
0.
Waar is de vraag?quote:vraag: 1 van 13:
Kies een van de onderstaande mogelijkheden.
- Ik voel me niet verdrietig.
- Ik voel me verdrietig.
- Ik ben voortdurend verdrietig en ik kan het niet van me afzetten.
- Ik ben zo verdrietig of ongelukkig dat ik het niet meer verdragen kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |