Hij wil geen CL, terwijl het wel degelijk voordelen biedt. Moeilijk te ontkennenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft weinig met fan of geen fan te maken, ik vind het alleen nogal egoistisch.
Heeft Feyenoord toch zelf bekend gemaakt vorige week?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou Kuijt of Nevland? Nevland staat helemaal niet op de lijst als vervanger voor Kuijt![]()
Ik ga liever naar een wedstrijd die sfeervol is. Dat hoeft niet perse CL te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij wil geen CL, terwijl het wel degelijk voordelen biedt. Moeilijk te ontkennen
Lul niet zo manquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord toch zelf bekend gemaakt vorige week?
Ja, dat ie niet op t lijstje stondquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord toch zelf bekend gemaakt vorige week?
Toch zeer egoistisch. En waarom zou feyenoord-Arsenal (om maar iets te noemen), niet sfeervol kunnen zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een wedstrijd die sfeervol is. Dat hoeft niet perse CL te zijn.
quote:
De woorden "maak je geen zorgen" zeggen in mijn inziens genoeg over hoe Feyenoord over Nevland denkt, geen waardige vervanger voor Kuijt.quote:Hoi ......,
Maak je geen zorgen, Nevland komt niet op de lijst voor, sterker nog, ik ga er vanuit dat Kuijt blijft.
Groeten/Chris
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik geloof gewoon niet dat Feijenoord met geld verkregen uit het C(?)L vooruit zal gaan. Ook niet met een nieuwe voorzitter.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef daaaaan het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen. De ene keer zeg je dat het grootste probleem van Feyenoord is dat ze geen geld hebben en de andere keer dat je met CL ( = geld) er niet bovenop komt.
Het is wel zo dat je dat geld goed moet besteden, maar dat komt wel goed met Jansen.
Niet alles geloven wat Woerts naar je mailt hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou Kuijt of Nevland? Nevland staat helemaal niet op de lijst als vervanger voor Kuijt![]()
Omdat hij reargeerd op een mail die ik hem stuur?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef daaaaan het volgende:
Waarom mailt Woerts zomaar dit soort dingen naar supporters?
Want?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik geloof gewoon niet dat Feijenoord met geld verkregen uit het C(?)L vooruit zal gaan. Ook niet met een nieuwe voorzitter.
Ja maar normaal mailen ze dan zoiets terug in de trant van "hier kunnen wij geen uitspraken over doen, je zult moeten afwachten".quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat hij reargeerd op een mail die ik hem stuur?
Dus als ie zoiets stuurt, zal t wel totaal geen optie zijn. Als wij DK geloven danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja maar normaal mailen ze dan zoiets terug in de trant van "hier kunnen wij geen uitspraken over doen, je zult moeten afwachten".
Omdat ajax en psv altijd een voorsprong zullen behouden op Feijenoord. Daar valt weinig meer aan te doen op het moment. Pas wanneer die twee clubs in de problemen komen bestaat de kans dat het wat kan worden. Feijenoord heeft de naam al tegen zich, dat gaat niet zo snel goedkomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Want?Scouts niet goed? trainer niet goed?
Mwoah, in de voetballerij kan het snel gaan. 3 jaar geleden was AZ helemaal niets, nu verkiezen spelers ze boven Feyenoord, Heerenveen, enz.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat ajax en psv altijd een voorsprong zullen behouden op Feijenoord. Daar valt weinig meer aan te doen op het moment. Pas wanneer die twee clubs in de problemen komen bestaat de kans dat het wat kan worden. Feijenoord heeft de naam al tegen zich, dat gaat niet zo snel goedkomen.
Meevaller jaquote:Op zondag 23 juli 2006 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Da's dan wel weer een meevaller van deze transferperiode: Jaliens en Opdam blijven lekker in Alkmaar.
Ik snap niet waarop iedereen het baseert dat we 5e of 6e eindigen.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:04 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Zelfs met Kuyt gaat Feyenoord niks maken, ik snap niet waar Feyenoord mee bezig is. Nu ben ik zelf Ajaxied dus zo erg is het ook weer niet, maar dit moeten de supporters van Feyenoord toch ook inzien? Ik zie Feyenoord niet bij de eerste drie eindigen, misschien 5e of 6e.
Tip : leer eerst je eigen soortnaam spellenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:04 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Nu ben ik zelf Ajaxied
vier lettersquote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tip : leer eerst je eigen soortnaam spellen
Dat is echt elk jaar zo, en na zo'n 7 competitie-rondes is het : "Oh Feyenoord doet het best goed eigenlijk". En dan na 10 tot 20 weken heb je nog de mensen die bij elk misstapje gaan roepen : "Ja ze gaan nog wel instorten."quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop iedereen het baseert dat we 5e of 6e eindigen.
Slaat gewoon nergens op.
Nu ja. Vorig jaar dacht ik echt dat we negende zouden eindigen. Nu vind ik dat we er beter op zijn geworden.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is echt elk jaar zo, en na zo'n 7 competitie-rondes is het : "Oh Feyenoord doet het best goed eigenlijk". We zullen wel ergens tussen de 4e en 1e plek eindigen.
Dit jaar echt hoor!!!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vind hun "wij zijn de beste en we winnen de CL dit jaar" elk jaar wel grappig eigenlijk
PSV is niet verzwakt is alleen maar sterker geworden.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie het ook lang niet zo somber in als sommigen, sterker nog, ik denk dat de titelstrijd spannender zal zijn. Ajax en in mindere mate AZ en Feyenoord hebben zich versterkt, PSV is verzwakt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
PSV is niet verzwakt is alleen maar sterker geworden.
Nee hoor. Hiddink vs Koeman is gewoon 3 stappen achteruit ipv vooruit.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
PSV is niet verzwakt is alleen maar sterker geworden.
Zelfs Feyenoord zou met Hiddink kampioen wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor. Hiddink vs Koeman is gewoon 3 stappen achteruit ipv vooruit.
Inderdaad. En dan altijd wéér verrast zijn als Feyenoord 1e of 2e staat in de winterstopquote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is echt elk jaar zo, en na zo'n 7 competitie-rondes is het : "Oh Feyenoord doet het best goed eigenlijk". En dan na 10 tot 20 weken heb je nog de mensen die bij elk misstapje gaan roepen : "Ja ze gaan nog wel instorten."Na 25 weken word je eindelijk een beetje serieus genomen en dan storten ze wél in
We zullen wel ergens tussen de 4e en 1e plek eindigen.
overdrijven is ook een vak hequote:Op maandag 24 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord zou met Hiddink kampioen worden
Een team is niks zonder een coach die alles uitstippeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb het over het team PSV. Niet over de coach.
http://www.ad.nl/sport/article491038.ecequote:Komt Tymoschuk naar de Kuip?
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM/KIEV - Feyenoord stelt alles in het werk om de internationaal zeer ervaren middenvelder Anatoli Tymoschuk nog deze week naar Nederland over te laten komen.
Er ligt in de Kuip een meerjarig contract klaar voor de 27-jarige ploeggenoot van Andrei Shevchenko in het nationale team van Oekraïne.
De afgelopen dagen verbleven namens Feyenoord algemeen directeur Chris Woerts, de nieuwe technisch directeur Peter Bosz en jurist Joris van Benthem in Oost-Europa om de vedette van topclub Shakhtar Donetsk in te lijven. De onderhandelingen verliepen moeizaam, omdat de Oekraïnse leiding aanvankelijk inzette op een enorm hoge transfersom. Na de met 5-0 gewonnen competitiewedstrijd gisteravond tegen Kryvbas Kryviy Rih, verklaarde trainer Mircea Lucescu: ,,Tymoschuk is hier de absolute held, maar ik geloof dat hij nu toe is aan de volgende stap in zijn loopbaan. Die lijkt hij te gaan doen in Rotterdam.’’
Anatoli Tymoschuk speelde op het WK in Duitsland alle duels voor Oekraïne. Tegen Tunesië werd hij door de FIFA uitgeroepen tot man van de wedstrijd. De blonde speler met de lange haren was de controlerende en brekende man op het middenveld.
Tymoschuk is bij Shakhtar Donetsk al acht seizoenen een vaste waarde. Hij won er twee landstitels, drie nationale bekers en kwalificeerde zich met zijn club meerdere keren voor de Champions League. Hij werd geboren in de provinciestad Lutsk. Op zijn veertiende verhuisde hij naar de voetbalacademie van Dinamo Kiev. Drie seizoenen later tekende hij een profcontract bij FC Volyn Lutsk in zijn geboorteplaats.
Tymoschuk komt uit een echte topsportfamilie, zoals die vroeger in de oude Sovjet-staten bestonden. Zijn vader en moeder waren allebei topatleten op de middenlange afstand. Zijn zus was jarenlang aanvoerster van de nationale basketbalploeg van Oekraïne. Niet toevallig staat Tymoschuk bekend om zijn ijzeren wil om te winnen en hij heeft een groot loopvermogen.
Feyenoord denkt met de ervaren middenvelder, die op het WK het rugnummer vier had, een grote versterking binnen te halen voor het nieuwe seizoen. Hij zou de rol op zich moeten nemen die eigenlijk is toebedeeld aan de langdurig geblesseerde Alfred Schreuder. Feyenoord wil de transfer ook gebruiken als aansporing voor Dirk Kuyt. De komst van een grote speler met internationale ervaring zou voor de topscorer een stimulans moeten zijn om door te gaan bij Feyenoord. Het bestuur van Feyenoord had eerder al toezeggingen aan Kuyt gedaan dat alles in het werk zou worden gesteld om trainer Erwin Koeman middelen aan te reiken die het elftal weer in staat zouden stellen serieus mee te doen in de strijd om de landstitel.
Feyenoord liet Anatoli Tymoschuk afgelopen week een videoband zien met daarop beelden van Feyenoord, de Kuip en het supporterslegioen. Daarbij was een begeleidende tekst ingesproken door een Oekraïnse tolk. Ook kreeg hij al een Feyenoord-shirt aangereikt met daarop zijn naam. Tymoschuk verklaarde een goed gevoel te hebben over een overstap en sloot een persoonlijk akkoord af met de Nederlandse delegatie. Hij zal zich zo gauw mogelijk bij de selectie van Feyenoord voegen.
Zodra zijn papieren in orde zijn, vliegt hij naar Nederland en sluit hij zich aan bij de rest van de spelersgroep, die al enkele weken in training is. De verwachting is dat de speler in enkele grote oefenpartijen (Feyenoord speelt voor de start van de competitie onder meer nog tegen Chelsea) aanwezig kan zijn. Saillant detail is dat Tymoschuks landgenoot Shevchenko zijn eerste grote wedstrijd met zijn nieuwe werkgever Chelsea in de Kuip speelt.
Dat betekent meestal wel goed nieuws. Vlaar kwam ook zo maar uit de lucht vallen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef heiden6 het volgende:
Vreemd artikel trouwens, er staan nergens bronvermeldingen of iets dergelijks, en er is verder nergens iets te vinden over Feyenoord en deze speler.
AD zit er wel eens naast, maar hebben ook heel vaak primeursquote:Op maandag 24 juli 2006 00:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat betekent meestal wel goed nieuws. Vlaar kwam ook zo maar uit de lucht vallen.
Speler zegt me overigens niks, dus kan er echt niks zinnigs over zeggen...
Het is gewoon nieuws van het AD waarom hoort daar bronvermelding bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef heiden6 het volgende:
Tymoschuk is een hele goede. Heb echt van hem genoten op het WK.
Vreemd artikel trouwens, er staan nergens bronvermeldingen of iets dergelijks, en er is verder nergens iets te vinden over Feyenoord en deze speler.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:53 schreef daaaaan het volgende:
Lucius dan maarDan heb je een sterk en breed middenveld
Ze lopen alleen nu alweer te piepen over geld, dus het zal wel niet doorgaan. Zal wel naar een club als Everton ofzo gaan uiteindelijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Timoschuk zou geweldig zijn voor Feijenoord, als dat geen typische Feijenoorder is met een fikse tackel als het nodig is, weet ik het ook niet meer. Het is niet echt een technicus op het middenveld ( net voor de verdediging), maar zeker iemand met karakter. Timoschuk moet wel voor de uitdaging gaan dan, voor het geld zit hij nu goed.
Omdat ik ook zo'n artikel kan schrijven.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het is gewoon nieuws van het AD waarom hoort daar bronvermelding bij?
Wat lul je nou, joh. Er staat nergens iets over geld.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ze lopen alleen nu alweer te piepen over geld, dus het zal wel niet doorgaan. Zal wel naar een club als Everton ofzo gaan uiteindelijk.
Dit ook een rare zin. Komen dr helemaal niet meer op terug.quote:De onderhandelingen verliepen moeizaam, omdat de Oekraïnse leiding aanvankelijk inzette op een enorm hoge transfersom.
Het AD gaat er in het stuk ookal uit dat het helemaal rond is..quote:Op maandag 24 juli 2006 01:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dit ook een rare zin. Komen dr helemaal niet meer op terug.
Mja, dat verhaal heeft er wel voor gezorgd dat het AD voortaan wel even dubbel checkt of iets waar is...quote:Op maandag 24 juli 2006 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Het artikel geeft mij een beetje eenzelfde gevoel als dat verhaal van ze over 'Soccer Investments en Representations' dat Kuyt en Kalou had gekocht.![]()
Laten we het hopen.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mja, dat verhaal heeft er wel voor gezorgd dat het AD voortaan wel even dubbel checkt of iets waar is...
quote:Op maandag 24 juli 2006 01:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat lul je nou, joh. Er staat nergens iets over geld.
Dacht je dat ze met schelpen betaalden?quote:De onderhandelingen verliepen moeizaam, omdat de Oekraïnse leiding aanvankelijk inzette op een enorm hoge transfersom
Hofs of de Guzman dan dusquote:En Lucius zal gewoon in de basis komen te staan. En dat zal dan ten koste moeten gaan van iets of iemand.
Hebben ze niet gedaan, is onderling opgelost na een retificatie van het AD.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het is gelopen met de aangifte die Feyenoord toen heeft gedaan.![]()
Heb jij nooit een fout gemaakt op je werk? En ben je daardoor nu onbetrouwbaar en geen goede werknemer?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Het artikel geeft mij een beetje eenzelfde gevoel als dat verhaal van ze over 'Soccer Investments en Representations' dat Kuyt en Kalou had gekocht.![]()
Nee want het CL-geld is niet genoeg en niet structureel van aard, dus dat helpt je niet om er bovenop te komen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef daaaaan het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen. De ene keer zeg je dat het grootste probleem van Feyenoord is dat ze geen geld hebben en de andere keer dat je met CL ( = geld) er niet bovenop komt.
Het is wel zo dat je dat geld goed moet besteden, maar dat komt wel goed met Jansen.
Wat is er met jou gebeurd? Ga eens weg ofzo, een realist hoort niet thuis op fokquote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef Cart_man het volgende:
Omdat ajax en psv altijd een voorsprong zullen behouden op Feijenoord. Daar valt weinig meer aan te doen op het moment. Pas wanneer die twee clubs in de problemen komen bestaat de kans dat het wat kan worden. Feijenoord heeft de naam al tegen zich, dat gaat niet zo snel goedkomen.
Hangt er vanaf : CL-inkomsten > betere spelers kunnen halen en aantrekkelijker voor spelers > Ajax, AZ of PSV verzwakt door mislopen CL-inkomsten > komend seizoen grotere kans om weer CL te halenquote:Op maandag 24 juli 2006 01:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee want het CL-geld is niet genoeg en niet structureel van aard, dus dat helpt je niet om er bovenop te komen.
http://www.halfvol.nu/quote:
Nee, stel je voor dat we kampioen zouden worden en/of CL zouden halenquote:
Feyenoord heeft daar geen geld voorquote:Op maandag 24 juli 2006 01:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat we kampioen zouden worden en/of CL zouden halenJij vindt het allemaal wel best zo he?
Ok, heb je een punt, maar blijkbaar staat ie open voor Feyenoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar geen geld voor![]()
Die gozer verdient daar goud geld.
Stel je toch eens voor jaquote:Op maandag 24 juli 2006 01:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat we kampioen zouden worden en/of CL zouden halenJij vindt het allemaal wel best zo he?
Zou mooi zijn voor de NL competitie als Timoschuk zou komen. Is echt een goede voetballer, Zou leuk zijn voor Feyenoord. Is het alleen een gerucht, of is het al rond?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:31 schreef dedeur het volgende:
Met Timoschuk en Kuijt ben je kampioenskandidaat.
quote:
kutjoodquote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Zonder nu afbraak te willen doen van alle feestvreugde en kampioenschapaspiraties....dit is net zo grappig als Ajacieden die dachten dat Viera zou komen![]()
Tja, van Juve naar Ajax, of van Shaktar naar Feyenoord...Dan geef ik de 2e transfer iets meer kans..:)quote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Zonder nu afbraak te willen doen van alle feestvreugde en kampioenschapaspiraties....dit is net zo grappig als Ajacieden die dachten dat Viera zou komen![]()
ehhe...Ik ben ook geen feyenoord fan ofzo hoor, maar vind het wel mooi als topspelers naar een nederlandse club komen...al is het bij de concurent(liever niet natuurlijk...:p ...:)quote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kutjoodKunnen ze jou niet een spuitje geven oid?
Hoewel ook Shaktar geld zat heeft, en zijn spelers zelden laat gaan. Ze kunnen een elftal op de been brengen dat in NL in de top-3 zou eindigen!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:35 schreef Dynia het volgende:
[..]
Tja, van Juve naar Ajax, of van Shaktar naar Feyenoord...Dan geef ik de 2e transfer iets meer kans..:)
dat is wel waar ja, ze laten spelers maar moielijk gaan, en als ze ze al willen laten gaan vragen ze de hoofdprijs. Maar toch....een west europese clubs is toch weer een treetje hoger denk ik zo. Alleen salarissen weet ik niet hoe dat zit daar, en bij Feyenoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:37 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoewel ook Shaktar geld zat heeft, en zijn spelers zelden laat gaan. Ze kunnen een elftal op de been brengen dat in NL in de top-3 zou eindigen!
Heerlijk die verkapte doodsverwensingenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kutjoodKunnen ze jou niet een spuitje geven oid?
Lok jij het ook niet uit dan.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heerlijk die verkapte doodsverwensingen
Does liev.....![]()
Ze hebben in ieder geval een bron, iets dat bij Vieira nooit is geweest.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
niet echt, merkte gewoon op dat het nogal onwaarschijnlijk is dat hij komt
Het applaus bij elke ademhaling van Vieira in de Bergkamp-testimonialquote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een bron, iets dat bij Vieira nooit is geweest.
Viera is een wereldtopper, dit niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Lucius kan ook rechtsback spelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Als die Oekrainer komt dan verliest of Lucius of Hofs of De Guzman zijn basisplaats.
Die plek hadden ze Greene al toebedeeld. Ik zie overigens het probleem niet zo als een van de spelers zijn basisplek verliest. Voor vooruitgang moet je offers maken, bedankt voor de gespeelde wedstrijden dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef Luni het volgende:
Lucius kan ook rechtsback spelen.
Hoe meer concurrentie, hoe beter. Daar wordt het elftal natuurlijk alleen maar sterker vanquote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
Die plek hadden ze Greene al toebedeeld. Ik zie overigens het probleem niet zo als een van de spelers zijn basisplek verliest. Voor vooruitgang moet je offers maken, bedankt voor de gespeelde wedstrijden dus.
http://www.belgiumsoccer.be/news/?c=133&a=8655quote:'Zeer veel interesse voor Tymoschuk'
Tymoschuk kan op heel wat belangstelling rekenen
Het goede WK-optreden van Anatoly Timoschuk is niet onopgemerkt gebleven. Volgens diverse media heeft een hele rits aan Europese clubs belangstelling voor de Oekrainse middenvelder, die momenteel onder contract staat bij Shaktar Donetsk.
Tymoschuk bereikte met Oekraine de kwartfinale van het WK, waarin werd verloren van Italie (3-0). Desondanks maakt de blonde middenvelder wel degelijk indruk op de aanwezige scouts. Maar liefst acht Europese clubs noteerden zijn naam op het lijstje met mogelijke versterkingen.
Naar verluidt gaat het om Internazionale, Tottenham Hotspur, Arsenal, Everton, Bolton Wanderers, Newcastle United en Middlesbrough. Het is nog onbekend hoeveel Shaktar Donetsk vraagt voor Tymoschuk.
Lijkt me een goede opstelling, alleen ik zou Timmer in de goal zetten in plaats van Ekramy. Jammer dat Benji niet mee kan doen omdat Castelen net iets beter isquote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef Cart_man het volgende:
Wat ze kunnen gaan doen is spelen met een driemansverdediging met vlak ervoor Tymoshuk en Lucius en daarvoor Hofs en de Guzman.
----------------------Ekramy--------------------
--------Greene-----Vlaar---Bahia-------------
-------------Lucius------Tymoshuk-----------
--------Hofs------------------De Guzman-----
Castelen------------Kuijt----------Huysegems
Ach...eerst maar eens zien wat er waar is van de geruchten...
Die clubs zijn denk ik allemaal bezig met Italie nu.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef snabbi het volgende:
Overigens is dit een oud bericht, maar wanneer deze clubs werkelijk bereid zijn hem over te nemen maken we natuurlijk geen schijn van kans:
[..]
http://www.belgiumsoccer.be/news/?c=133&a=8655
Is hij trouwens linksbenig? Ruit een optie met De Guzman achter de spits en Lucius als verdedigende middenvelder, Hofs rechts en Tymoshuk links?
quote:Gyan geen optie voor Excelsior
[Bron: AD Sportwereld]
Chris Gyan maakt niet langer deel uit van de A-selectie van Feyenoord. De 27-jarige Ghanees gaat deze week niet mee op traininskamp in Winterswijk. Trainer Erwin Koeman laat ook Patrick Mtiliga, Maikel Aerts, Diego Biseswar, Jeffrey Altheer en Sammuel thuis. Het zestal wordt toegevoegd aan het beloftenteam.
Gyan, bezig aan zijn elfde seizoen en daarmee de langst dienende speler in de Kuip, mag van Feyenoord uitzien naar een andere club. Als het aan Feyenoord ligt, speelt de verdediger dit seizoen bij Excelsior. ,,Chris lijkt me een speler die een club als Excelsior een geweldige impuls kan geven," zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts.
Op Woudestein, waar voor het eerst sinds tien jaar (nog) geen Feyenoorder is gestald, zit men echter niet op Gyan te wachten. ,,Hij is voor ons geen optie," zegt Excelsior-directeur Simon Kelder kort maar krachtig.
Behalve Gyan, mogen ook doelman Aerts en Mtiliga vertrekken uit de Kuip. Feyenoord wil beide spelers, voor wie zich al enkele clubs hebben gemeld, verkopen.
Voor Diego Biseswar, die vorig seizoen zes wedstrijden in de hoofdmacht speelde, hopen de Rotterdammers een eredivisieclub te vinden waar de jonge aanvaller op huurbasis een jaartje ervaring kan opdoen.
Hmm interesse voor Aerts, hoeveel moeten we bijbetalen?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:26 schreef Cart_man het volgende:
..
Gyan is veel te goed voor dat soort nietszeggende clubs. Excelsior is al helemaal dom bezig. Zonder Gyan degraderen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:27 schreef johannes1986 het volgende:
Dat is toch wel triest, als zelfs Excelsior je niet meer wilBij AGOVV zoeken ze nog een rechtsback
Precies. Maar voor deze opstelling hoeft Feyenoord zich echt niet te schamen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef Cart_man het volgende:
Wat ze kunnen gaan doen is spelen met een driemansverdediging met vlak ervoor Tymoshuk en Lucius en daarvoor Hofs en de Guzman.
Dan mag ik ook hopen dat hij een waardig afscheid krijgt van Feyenoord.quote:
Dat lijkt mij te verdedigend, ik zou Lucius op de rechtsback zetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef ub40_bboy het volgende:
----------------------Timmer--------------------
--Lucius-----Greene-----Vlaar---Bahia-----
----------------Tymoshuk----------------------
Dit zou mijn opstelling zijn. Ben je ook van het gekloot met de linksback af.
Bahia zal er niet blij mee zijn, maar hij kan het wel.quote:
Wat heeft Ekramy nou laten zien?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]alleen dan Ekramy op de goal en De Ceulaer voor Castelen
Foute beslissing dan. Ben er nooit zo blij mee wanneer trainers spelers op een andere positie zetten, dan degene waarvoor ze zijn gehaald.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:13 schreef daaaaan het volgende:
Bahia heeft niet zoveel te willen. Koeman beslist.
Frank de Boer vond het ook nooit leuk om linksback te spelen maar het is wel het beste voor Feyenoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:12 schreef Cart_man het volgende:
ALs Bahia er niet blij mee zou zijn, dan vind ik het bij voorbaat al een slecht idee om hem op linksback te zetten.
Ik weet niet voor welke positie Gullit destijds Bahia heeft gehaald, maar er zit nu een andere trainer die een andere mening kan hebben. Zoals hierboven gezegd speelde F. de Boer ook geweldig op een plek waar ie eigenlijk niet blij mee was.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Foute beslissing dan. Ben er nooit zo blij mee wanneer trainers spelers op een andere positie zetten, dan degene waarvoor ze zijn gehaald.
quote:Bekeken Geplaatst door Louis 2 uur en 16 minuten geleden in Overige
Hij stond in tranen op het veld van de Kuip na de laatste (verloren) playoffwedstrijd tegen Ajax, het kon immers zeer goed zijn laatste optreden voor Feyenoord zijn geweest. Maar vandaag voegt Dirk Kuijt zich weer bij de Rotterdammers in het trainingskamp in Winterswijk. „Ik heb er zin in“, meldde de voetballer gisteren.
Gisteravond laat bevestigde ook directeur Chris Woerts van Feyenoord dat zich voor Kuijt geen club heeft gemeld. „Er is geen enkele beweging, met welke club dan ook.“ Daarmee is de interesse in Nederlands voetballer van het jaar 2005-2006 niet verder gekomen dan een informatief telefoontje van Liverpool, enkele weken geleden. „Tot onderhandelen is het toen niet gekomen. Ze informeerden, we hebben aangegeven binnen welke marges Dirk kon vertrekken, en daarna hebben we niets meer gehoord“, aldus Woerts.
Dat de club nog wordt verrast, lijkt uitgesloten. „Zeg nooit nooit in de voetbalwereld, morgen kan alles anders zijn. Maar we trekken samen met Dirk en zijn zaakwaarnemers op in deze. We hebben samen afgesproken binnen welke marges Dirk kan vertrekken. Er is veel wederzijds respect. En let wel: Dirk ziet er allerminst tegenop bij Feyenoord te blijven. De club wil er veel aan doen hem te behouden en Dirk weet en waardeert dat.“
Kuijt geeft aan dat hij ‘voor 99 procent zeker’ nog een jaar bij Feyenoord voetbalt nu hij de training bij de club hervat. Vorige week kreeg hij van de club nog een week extra rust om na het WK alles nog eens goed op een rij te zetten en de eventuele belangstelling van een club af te wachten. „Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Het is geen straf om te blijven“, bevestigt de voetballer nogmaals.
quote:24-07-2006 - Schijndel nu geen probleem voor Nick Hofs
Bron: Algemeen Dagblad
Jagen op een basisplaats
Op het veld waar hij een jaar geleden zwaar geblesseerd raakte, vervolgde Nicky Hofs zaterdagmiddag zijn jacht op een basisplaats bij Feyenoord. Gesterkt door zijn succesvolle EK met Jong Oranje, onderstreepte hij in Schijndel zijn gretigheid. Hofs, bezig aan een goede voorbereiding, zette tegen de hoofdklasser de toon voor een 6-0 oefenzege.
Een trauma had hij niet overgehouden aan die rampzalige 6 augustus 2005, toen hij zijn kruisband afscheurde na een duel bij de achterlijn. ,,Natuurlijk heb ik er tijdens de warming-up wel even bij stil gestaan," sprak Hofs, die na de fatale actie een half jaar moest revalideren. ,,Ik wist ook nog precies waar het gebeurde. Ik wilde een bal binnenhouden en kreeg een schop van achteren."
De vervelende herinnering was hij snel kwijt. Had hij de 'dader' nog gezien? ,,Ik weet niet eens of hij er vandaag bij was. Daar heb ik eerlijk gezegd ook niet op gelet. Ik moet verder en wilde gewoon voetballen."
Want Hofs voelt zich goed nadat hij deze zomer in Portugal Europees kampioen werd. ,,Met dank aan Foppe de Haan. Hij is in me blijven geloven, ook toen ik de eerste twee wedstrijden op het EK slecht speelde. Ik heb toen een vrijere rol gekregen en ben steeds beter gaan voetballen."
Met de Europese titel revancheerde hij zich voor een teleurstellend competitieslot. De Arnhemmer, basisspeler sinds de winterstop, raakte zijn plaats kwijt toen de play-offs begonnen. ,,En dat deed zeer, want dat waren de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Ik heb daar met Foppe veel over gesproken. Onder hem heb ik ook hard getraind."
Die ijver betaalt zich terug. Hofs zit fysiek en mentaal goed in zijn vel. Na zijn vier goals tegen Halsteren schoot hij in Schijndel, dat Feyenoord vorig jaar nog op 2-2 hield, vanaf een meter of twintig de 0-1 binnen. ,,Lekker voor het zelfvertrouwen," sprak de schutter, die even later een strafschop verdiende.
Of Hofs straks in de basis mag beginnen, is nog maar de vraag. Trainer Erwin Koeman lijkt zijn elftal voor het grootste gedeelte reeds in zijn hoofd te hebben en kan vanwege een schorsing op de eerste speeldag nog niet over de Arnhemmer beschikken. Met de eveneens voor de rechterkant gehaalde Theo Lucius, Jonathan de Guzman en Serginho Greene, ook in Schijndel weer aanvoerder bij afwezigheid van Kuyt, is de concurrentie groot. ,,Maar dat is alleen maar goed, want daar word je beter van. Iedereen zal moeten knokken voor een basisplaats."
Koeman, die de licht geblesseerde Lucius aan de kant hield, liet in Schijndel twintig spelers opdraven. Henk Timmer maakte zijn rentree in het Feyenoord-doel.
Tegen het zeer defensief ingestelde Schijndel zorgde Pierre van Hooijdonk met zijn fraaie traptechniek voor het meeste vermaak. De Brabander, koelbloedig vanaf elf meter, knalde kort voor rust een vrije trap in de kruising en zorgde in de tweede helft met een bekeken stiftbal voor 0-4. Nadat Bahia een vrije trap van Pardo binnenkopte (0-5) was het laatste woord aan Boussaboun, die als invaller voor Van Hooijdonk weer zijn goaltje meepikte.
Opstelling Feyenoord: Timmer (46. Lodewijks); Collen, Vlaar, Bahia,(82. Davids), Drenthe (57. Bosschaart); Hofs (57. Pardo), Greene (77. Vincken), De Guzman (77. Abubakari); Castelen (46. De Ceulaer), Van Hooijdonk (57. Boussaboun), Huysegems (66. Kolkka).
Ik ga nergens op hopen. Is veel te voorbarig om nu al te stellen dat het wel goed komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:00 schreef daaaaan het volgende:
Kuyt gaat blijven, als die Oekraiiner dan nog komt kan het een leuk seizoen worden![]()
Dat zouden we toch wel doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:15 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, dan eindigen we misschien wel bij de top4![]()
ja, leuk t/m aprilquote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Kuyt blijft en die Oekrainer komt dan krijgen we een erg leuk eredivisie seizoen met 4 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Word in het Feyenoord topic alles wat Kuijt doet gemeld dan? Nee, wij zijn gewoon nuchter.
quote:
Ok, had al het vermoeden dat die laatste ole ole op het randje was.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Doopy laatste waarschuwing, normaal meeposten of wegwezen. En lees je mail eens.
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Doopy laatste waarschuwing, normaal meeposten of wegwezen. En lees je mail eens.
het is geen S Kalou hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Als hij blijft is dat duidelijk niet uit eigen wil maar meer omdat er geen club bereid is zijn vraagprijs te betalen.
Zal hij zich dan ook zo in blijven zetten voor feyenoord zoals hij dat de afgelopen jaren heeft gedaan of zal er in het achterhoofd iets van rancune en teleurstelling zitten?
anders lees je het topic ff doorquote:Op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Als hij blijft is dat duidelijk niet uit eigen wil maar meer omdat er geen club bereid is zijn vraagprijs te betalen.
Zal hij zich dan ook zo in blijven zetten voor feyenoord zoals hij dat de afgelopen jaren heeft gedaan of zal er in het achterhoofd iets van rancune en teleurstelling zitten?
Das in iedergeval scherp opgemerkt.quote:
Hahaha, subtiel.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Das in iedergeval scherp opgemerkt.
Ik kan me echter zo voorstellen dat er toch onderhuids iets van irritatie zit dat hij nog steeds niet de transfer heeft gehad waar hij al tijden op wacht en dat hij niet op nog een jaar zonder prijzen (wat er natuurlijk altijd inzit) zit te wachten.
quote:
Dat vraag ik me dus af. Kan hij zich genoeg opladen voor NOG een seizoen waarbij de kans reëel aanwezig is dat ondanks al zijn inzet weer met lege handen het seizoen wordt afgesloten.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Over de instelling van Dirk Kuyt hoef je niet te twijfelen.
ja..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Kan hij zich genoeg opladen voor NOG een seizoen waarbij de kans reëel aanwezig is dat ondanks al zijn inzet weer met lege handen het seizoen wordt afgesloten.
Is er niemand die hier serieus aan twijfeld?
Nee, geen twijfels over. Kuijt blijft professioneel. En het is ook niet de schuld van Feijenoord dat hij niet weg is.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Kan hij zich genoeg opladen voor NOG een seizoen waarbij de kans reëel aanwezig is dat ondanks al zijn inzet weer met lege handen het seizoen wordt afgesloten.
Is er niemand die hier serieus aan twijfeld?
Is dat zo? Volgens mij is er een bedrag gevraagd waarvan ze wisten dat Liverpool dat nooit zou betalen om hem te behouden.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En het is ook niet de schuld van Feijenoord dat hij niet weg is.
Het is in overleg gedaan met Kuijt en zijn zaakwaarnemers. Zij wisten welke ruimte Feijenoord andere clubs zouden gunnen, zaakwaarnemers en Kuijt hebben daar mee ingestemd.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is er een bedrag gevraagd waarvan ze wisten dat Liverpool dat nooit zou betalen om hem te behouden.
quote:Woerts denkt Kuyt te behouden
[Auteur: EvD Bron: BN/De Stem]
Hij stond in tranen op het veld van de Kuip na de laatste (verloren) playoffwedstrijd tegen Ajax, het kon immers zeer goed zijn laatste optreden voor Feyenoord zijn geweest. Maar vandaag voegt Dirk Kuijt zich weer bij de Rotterdammers in het trainingskamp in Winterswijk. ,,Ik heb er zin in", meldde de voetballer gisteren.
Gisteravond laat bevestigde ook directeur Chris Woerts van Feyenoord dat zich voor Kuijt geen club heeft gemeld. ,,Er is geen enkele beweging, met welke club dan ook." Daarmee is de interesse in Nederlands voetballer van het jaar 2005-2006 niet verder gekomen dan een informatief telefoontje van Liverpool, enkele weken geleden. ,,Tot onderhandelen is het toen niet gekomen. Ze informeerden, we hebben aangegeven binnen welke marges Dirk kon vertrekken, en daarna hebben we niets meer gehoord", aldus Woerts.
Dat de club nog wordt verrast, lijkt uitgesloten. ,,Zeg nooit nooit in de voetbalwereld, morgen kan alles anders zijn. Maar we trekken samen met Dirk en zijn zaakwaarnemers op in deze. We hebben samen afgesproken binnen welke marges Dirk kan vertrekken. Er is veel wederzijds respect. En let wel: Dirk ziet er allerminst tegenop bij Feyenoord te blijven. De club wil er veel aan doen hem te behouden en Dirk weet en waardeert dat."
Kuijt geeft aan dat hij 'voor 99 procent zeker' nog een jaar bij Feyenoord voetbalt nu hij de training bij de club hervat. Vorige week kreeg hij van de club nog een week extra rust om na het WK alles nog eens goed op een rij te zetten en de eventuele belangstelling van een club af te wachten. ,,Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Het is geen straf om te blijven", bevestigt de voetballer nogmaals.
Was al gepost door Erasmusch, paar posts boven je.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is in overleg gedaan met Kuijt en zijn zaakwaarnemers. Zij wisten welke ruimte Feijenoord andere clubs zouden gunnen, zaakwaarnemers en Kuijt hebben daar mee ingestemd.
[..]
Niks aan het handje dus, ben je nu klaar ?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Gelukkig weten we dat het woord van een voetballer (zelfs van het troetelkind Dirk) zo waterdicht als een tampon is
quote:TYMOSHCHUK WANTS FEYENOORD MOVE
Shakhtar Donetsk midfielder Anatoliy Tymoshchuk has revealed he is desperate to join Feyenoord before the start of next season.
The 27-year-old has reportedly been in discussions with the Eredivisie side and a deal could be in place before the end of the week.
"I want to join Feyenoord as soon as possible," Tymoshchuk told AD Sportwereld.
"I will take the plane to Holland when the paperwork is done."
Shakhtar coach Mircea Lucescu has already resigned himself to losing Tymoshchuk and believes the midfielder will be a success if he does join Feyenoord.
"Tymoshchuk is the absolute hero here, but I certainly believe he is ready for the next step in his career," Lucescu said.
"And it seems that will be done in Rotterdam."
geen idee, maar zou zomaar kunnenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
!
Maar de club stribbelde toch nog tegen omdat Feyenoord te laag bood?
beter dan Vieira zeggen zequote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef koningdavid het volgende:
Is ie nou zo goed, die Tymodinges?
geen ideequote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef koningdavid het volgende:
Ze stribbelde niet tegen, ze zetten hoog in.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
!
Maar de club stribbelde toch nog tegen omdat Feyenoord te laag bood?
Speelde een erg sterk WK, werd daar na de wedstrijd tegen Tunesië uitgeroepen tot man van de wedstrijd. En als de trainer van Shakhtar dan ook nog eens zegt dat Tymoschuk de belangrijkste man is, dan moet het wel goed zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef koningdavid het volgende:
Nou, hopen dat het wat wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze stribbelde niet tegen, ze zetten hoog in.
Ik vond hem 1 van de betere centrale middenvelders op het WK, lijkt me een type Simonsquote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef koningdavid het volgende:
quote:Feyenoord onderhandelt met Oekrainer Tymoschuk
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord dichtbij de transfer van Anatoli Tymoschuk is. Daarmee zou de club eindelijk de zo gewenste ervaren verdedigende middenvelder weten binnen te halen. Hij zou persoonlijk al een akkoord hebben bereikt met Feyenoord. Feyenoord was met Chris Woerts, Peter Bosz en jurist Joris van Benthem de afgelopen dagen in de Oekraine om de vedette van topclub Shakhtar Donetsk los te weken.
De onderhandelingen verliepen moeizaam, omdat de Oekraïnse leiding aanvankelijk inzette op een enorm hoge transfersom. Na de met 5-0 gewonnen competitiewedstrijd gisteravond tegen Kryvbas Kryviy Rih, verklaarde trainer Mircea Lucescu: ,,Tymoschuk is hier de absolute held, maar ik geloof dat hij nu toe is aan de volgende stap in zijn loopbaan. Die lijkt hij te gaan doen in Rotterdam.’’
Anatoli Tymoschuk speelde op het WK in Duitsland alle duels voor Oekraïne. Tegen Tunesië werd hij door de FIFA uitgeroepen tot man van de wedstrijd. De blonde speler met de lange haren was de controlerende en brekende man op het middenveld.
Feyenoord denkt met de ervaren middenvelder, die op het WK het rugnummer vier had, een grote versterking binnen te halen voor het nieuwe seizoen. Hij zou de rol op zich moeten nemen die eigenlijk is toebedeeld aan de langdurig geblesseerde Alfred Schreuder. Feyenoord wil de transfer ook gebruiken als aansporing voor Dirk Kuyt. De komst van een grote speler met internationale ervaring zou voor de topscorer een stimulans moeten zijn om door te gaan bij Feyenoord. Het bestuur van Feyenoord had eerder al toezeggingen aan Kuyt gedaan dat alles in het werk zou worden gesteld om trainer Erwin Koeman middelen aan te reiken die het elftal weer in staat zouden stellen serieus mee te doen in de strijd om de landstitel.
Feyenoord liet Anatoli Tymoschuk afgelopen week een videoband zien met daarop beelden van Feyenoord, de Kuip en het supporterslegioen. Daarbij was een begeleidende tekst ingesproken door een Oekraïnse tolk. Ook kreeg hij al een Feyenoord-shirt aangereikt met daarop zijn naam. Tymoschuk verklaarde een goed gevoel te hebben over een overstap en sloot een persoonlijk akkoord af met de Nederlandse delegatie. Hij zal zich zo gauw mogelijk bij de selectie van Feyenoord voegen. Zodra zijn papieren in orde zijn, vliegt hij naar Nederland en sluit hij zich aan bij de rest van de spelersgroep, die al enkele weken in training is. De verwachting is dat de speler in enkele grote oefenpartijen (Feyenoord speelt voor de start van de competitie onder meer nog tegen Chelsea) aanwezig kan zijn. Saillant detail is dat Tymoschuks landgenoot Shevchenko zijn eerste grote wedstrijd met zijn nieuwe werkgever Chelsea in de Kuip speelt.
Bron: AD
Fr-fans
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:14 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Dus Kuijt blijft en Tymoschuk komt? Zouden we dan toch eindelijk weer eens kampioen worden?
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:14 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zouden we dan toch eindelijk weer eens kampioen worden?
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Als Tymoschuk komt weet Feyenoord sinds tijden weer eens een echte topper de Kuip binnen te halen...
Oh, dan kom ik ook even kijken.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef cultheld het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat Feyenoord tegen Babberich gaat doen. Een paar bekenden van mij doen in ieder geval mee bij Babberich, dus misschien kom ik ff kijken.
Hij spreekt alleen geen Nederlands/Engels.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Als Tymoschuk komt weet Feyenoord sinds tijden weer eens een echte topper de Kuip binnen te halen...
Kon je het weer niet laten om hier elke minuut v/d dag rond te neuzenquote:
Babberich is een kwartiertje rijden, ik ga ook wel even een kijkje nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef cultheld het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat Feyenoord tegen Babberich gaat doen. Een paar bekenden van mij doen in ieder geval mee bij Babberich, dus misschien kom ik ff kijken.
welke bekenden van jou doen mee dan , dan weet ik waarop ik moet letten.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef cultheld het volgende:
Jasmin en Patrick.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
welke bekenden van jou doen mee dan , dan weet ik waarop ik moet letten.
zie ze niet op de site staan maar ik zal er op letten morgen als ze spelen want baberich heeft aardig wat spelers met een naam.quote:
Staan wel op de site hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zie ze niet op de site staan maar ik zal er op letten morgen als ze spelen want baberich heeft aardig wat spelers met een naam.
las net wel dat ongeveer 2000 kaarten al verkocht zijn voor het duel van morgen.
onderaan staan de nieuwe spelers die er dit seizoen bijgekomen zijn o.aquote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
veel meer dan sponsors zie ik niet op de site
't is natuurlijk ook maar de vraag wat er waar is van het hele verhaal...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Toch best apart dat nieuws over Tymoschuk. Ik dacht dat Shaktar gigantische salarissen betaalde die een Nederlandse club eigenlijk nooit zou kunnen betalen.
Misschien is het allemaal wel een complot van het AD, joh. Plaatsen een verhaal over een vrij goede speler die waarschijnlijk naar Feijenoord komt. Supporters springen bijna allemaal een gat in de lucht, want eindelijk lijkt het erop dat we een speler van kaliber binnenhalen. Dagen zie je allerlei positieve berichten verschijnen in de media, maar uiteindelijk lopen de onderhandelingen spaak. Supporters teleurgesteld, boos op Feijenoord en het AD heeft weer vulling voor haar flutblad.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook maar de vraag wat er waar is van het hele verhaal...
AD heeft wel de beste en de leukste sportkatern van Nederland.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal wel een complot van het AD, joh. Plaatsen een verhaal over een vrij goede speler die waarschijnlijk naar Feijenoord komt. Supporters springen bijna allemaal een gat in de lucht, want eindelijk lijkt het erop dat we een speler van kaliber binnenhalen. Dagen zie je allerlei positieve berichten verschijnen in de media, maar uiteindelijk lopen de onderhandelingen spaak. Supporters teleurgesteld, boos op Feijenoord en het AD heeft weer vulling voor haar flutblad.
En onbetrouwbaarste...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
AD heeft wel de beste en de leukste sportkatern van Nederland.
quote:Kuyt: "Geen concrete belangstelling"
24 juli 2006, 22:26
Door: Patrick Boor
De geruchtenmachine rond een mogelijke overgang van Feyenoorder Dirk Kuyt naar een Engelse topclub maakt overuren. Liverpool lijkt de belangrijkste gegadigde om de Katwijker in te lijven, maar dan moet eerst Xabi Alonso aan Real Madrid worden verkocht.
"Er is vooralsnog geen enkele club die zich gemeld heeft of een bod heeft uitgebracht", reageerde Kuyt tegenover Radio 1. Dat neemt niet weg dat de international alle opties open laat. "Het kan elke dag, nee, elke minuut nog veranderen."
Kuyt wil het liefst op korte termijn duidelijkheid. "Dat is wel de bedoeling, dan kan Feyenoord ook nog op zoek naar een vervanger." De technische staf van Feyenoord blijft zoeken naar een opvolger voor de Katwijker. "We hebben geloof ik een lijstje met ongeveer twintig namen," sprak trainer Erwin Koeman.
Huh? Dit wist ik nietquote:* - Jessica 4+5 AUGUSTUS zegt:
In 2001 werkte Rosenberg een oefenstage af bij Feyenoord.
De spits zou een week meetrainen bij Feyenoord, maar raakte al na twee dagen geblesseerd. Rosenberg keerde niet terug naar Feyenoord voor nog een stage. Ook Heerenveen en Lokomotiv Moskou hadden interesse in de Zweed. Heerenveen had zelfs al geïnformeerd naar de prijs voor Markus.
Die wil gewoon weg hoor.quote:"Dat is wel de bedoeling, dan kan Feyenoord ook nog op zoek naar een vervanger."
Als ie weer geblesseerd raakt, vind ik het goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien moeten ze die Rosenberg nog een keer stage laten lopen.
Na alleen een seizoen in de competitie en een paar rondes in de UEFA Cup? Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:26 schreef ruud_fr het volgende:
Volgend jaar gaat Dirk voor 25 mln de deur uit
uiteraard was het een mopjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Na alleen een seizoen in de competitie en een paar rondes in de UEFA Cup? Geloof je het zelf?
Ze willen nu iets van 20; mogen ze blij zijn met 15 a 17 miljoen.
Volgende zomer is het onder de 15.
Een jaar minder lang contract, een seizoen op lager niveau (geen WK of CL).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
uiteraard was het een mopje
maar waarom denk jij dat ie minder opbrengt volgend jaar?
Een contract dat weer een jaar minder te gaan heeft?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
uiteraard was het een mopje
maar waarom denk jij dat ie minder opbrengt volgend jaar?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:05 schreef daaaaan het volgende:
Of was het nou de Guzman die tot 2010 had bijgetekend?
quote:'Tymoschuk bijna van Feyenoord'
[Bron: AD]
Het bestuur van Shaktar Donetsk is in spoedzitting bijeengekomen om zich te beraden over een transfer van sterspeler Anatoli Tymoschuk naar Feyenoord.
Waarschijnlijk valt binnen enkele dagen de beslissing. Twistpunt zou de hoogte van de transfersom zijn. Een delegatie van Feyenoord bracht afgelopen week een bezoek aan de Oekraïnse club en bereikte een persoonlijk akkoord met Tymoschuk, die 60-voudig International is.
De 27-jarige verdedigende middenvelder wil na een dienstverband van 8 jaar graag overstappen naar de Nederlandse topclub.
Over 25min weer op Rijnmondquote:
Nee, dat doet me weinig. Wordt alleen ze moe van dit soort nietszeggende berichten door het AD. Hoe meer van dat soort berichten verschijnen, hoe minder waarschijnlijk het, in mijn ogen, wordt dat hij ook echt komt.quote:
Ik vind dit toch een stuk realistischer dan als het op voetbalzone ofzo had gestaan. AD verzint niet zomaar zoiets (bij de K2-soap vorig jaar hadden ze 'bewijs' maar dit hadden ze beter na moeten checken), wat zouden ze daarmee opschieten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat doet me weinig. Wordt alleen ze moe van dit soort nietszeggende berichten door het AD. Hoe meer van dat soort berichten verschijnen, hoe minder waarschijnlijk het, in mijn ogen, wordt dat hij ook echt komt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een stuk realistischer dan als het op voetbalzone ofzo had gestaan. AD verzint niet zomaar zoiets (bij de K2-soap vorig jaar hadden ze 'bewijs' maar dit hadden ze beter na moeten checken), wat zouden ze daarmee opschieten?
quote:Misschien is het allemaal wel een complot van het AD, joh. Plaatsen een verhaal over een vrij goede speler die waarschijnlijk naar Feijenoord komt. Supporters springen bijna allemaal een gat in de lucht, want eindelijk lijkt het erop dat we een speler van kaliber binnenhalen. Dagen zie je allerlei positieve berichten verschijnen in de media, maar uiteindelijk lopen de onderhandelingen spaak. Supporters teleurgesteld, boos op Feijenoord en het AD heeft weer vulling voor haar flutblad.
quote:
Wat doen ze fout dan? Ze hebben niet gezegd dat de clubs rond waren...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef ruud_fr het volgende:
nog zo'n fout en het wordt wel een erg ongeloofwaardige krant
het zal wel 3x gecheckt zijn
bij Kuijt en Kalou destijds bedoel ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat doen ze fout dan? Ze hebben niet gezegd dat de clubs rond waren...
Wel dat ze in onderhandeling waren, en dat leek jou al een lulverhaal. Er hoeft maar 1 iemand Woerts te zien rond het maasgebouw en het AD kan wel inpakken bij de helft van de Feyenoord-fans.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat doen ze fout dan? Ze hebben niet gezegd dat de clubs rond waren...
Of ze willen een bepaald bedrag niet betalen voor Theo en voor Tymo wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord kan Dikke Theo niet betalen en Tymoschuk wel (hoop ik)
Dat was vroeger veel meer dan nu, dat het een echte Feyenoord krant was. Tegenwoordig hebben ze in NL toch wel de betere sport redactie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef daaaaan het volgende:
Denk eigenlijk dat de complete AD-redactie Feyenoord-fan is aangezien de redactie in Rotterdam zit, waarom dan geen lulverhalen over Ajax of PSV
Precies. Janssen is nog geen vier miljoen waard.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of ze willen een bepaald bedrag niet betalen voor Theo en voor Tymo wel?![]()
Nog geen 2 miljoen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Janssen is nog geen vier miljoen waard.
quote:
wat hebben z'n amandelen er nou mee te maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, als ie niet aan zijn amandelen moest werden geholpen toendertijd , dan was ie al international geweest , maar letten jullie dit seizoen maar is op theo hij gaat zeker 4 miljoen waard zijn
omdat ie bij NEC speelt?quote:als je het nou over spelers hebt baretto is nog geen stuiver waard.
toen in der tijd werd ie opgeroepen voor oranje vlak voor het wk maar toen kon ie niet mee omdat ie geopereerd moest worden , anders was ie international en dan is ie meer waardquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat hebben z'n amandelen er nou mee te maken?
[..]
nee dat niet maar een tijd geleden spraken ze over 10 miljoen nou dan moet iemand wel heel goed zijn wil een club zoveel betalen , en zo goed is ie niet anders had ie ook wel vaker gespeeld op het wk, nek heeft sowiso al een slechter team dit seizoen ( ook al je naar de voorberreiding kijkt ) en dan draait hij ook minder.quote:omdat ie bij NEK speelt?![]()
heeft die volgensmij al uitgelegd , omdat feyenoord het geld niet heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Waarom deze reactie op die Oekraïner? Ik denk dat dit een versterking is voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |