Hij wil geen CL, terwijl het wel degelijk voordelen biedt. Moeilijk te ontkennenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft weinig met fan of geen fan te maken, ik vind het alleen nogal egoistisch.
Heeft Feyenoord toch zelf bekend gemaakt vorige week?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou Kuijt of Nevland? Nevland staat helemaal niet op de lijst als vervanger voor Kuijt![]()
Ik ga liever naar een wedstrijd die sfeervol is. Dat hoeft niet perse CL te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij wil geen CL, terwijl het wel degelijk voordelen biedt. Moeilijk te ontkennen
Lul niet zo manquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord toch zelf bekend gemaakt vorige week?
Ja, dat ie niet op t lijstje stondquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord toch zelf bekend gemaakt vorige week?
Toch zeer egoistisch. En waarom zou feyenoord-Arsenal (om maar iets te noemen), niet sfeervol kunnen zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een wedstrijd die sfeervol is. Dat hoeft niet perse CL te zijn.
quote:
De woorden "maak je geen zorgen" zeggen in mijn inziens genoeg over hoe Feyenoord over Nevland denkt, geen waardige vervanger voor Kuijt.quote:Hoi ......,
Maak je geen zorgen, Nevland komt niet op de lijst voor, sterker nog, ik ga er vanuit dat Kuijt blijft.
Groeten/Chris
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik geloof gewoon niet dat Feijenoord met geld verkregen uit het C(?)L vooruit zal gaan. Ook niet met een nieuwe voorzitter.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef daaaaan het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen. De ene keer zeg je dat het grootste probleem van Feyenoord is dat ze geen geld hebben en de andere keer dat je met CL ( = geld) er niet bovenop komt.
Het is wel zo dat je dat geld goed moet besteden, maar dat komt wel goed met Jansen.
Niet alles geloven wat Woerts naar je mailt hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou Kuijt of Nevland? Nevland staat helemaal niet op de lijst als vervanger voor Kuijt![]()
Omdat hij reargeerd op een mail die ik hem stuur?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef daaaaan het volgende:
Waarom mailt Woerts zomaar dit soort dingen naar supporters?
Want?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik geloof gewoon niet dat Feijenoord met geld verkregen uit het C(?)L vooruit zal gaan. Ook niet met een nieuwe voorzitter.
Ja maar normaal mailen ze dan zoiets terug in de trant van "hier kunnen wij geen uitspraken over doen, je zult moeten afwachten".quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat hij reargeerd op een mail die ik hem stuur?
Dus als ie zoiets stuurt, zal t wel totaal geen optie zijn. Als wij DK geloven danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja maar normaal mailen ze dan zoiets terug in de trant van "hier kunnen wij geen uitspraken over doen, je zult moeten afwachten".
Omdat ajax en psv altijd een voorsprong zullen behouden op Feijenoord. Daar valt weinig meer aan te doen op het moment. Pas wanneer die twee clubs in de problemen komen bestaat de kans dat het wat kan worden. Feijenoord heeft de naam al tegen zich, dat gaat niet zo snel goedkomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Want?Scouts niet goed? trainer niet goed?
Mwoah, in de voetballerij kan het snel gaan. 3 jaar geleden was AZ helemaal niets, nu verkiezen spelers ze boven Feyenoord, Heerenveen, enz.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat ajax en psv altijd een voorsprong zullen behouden op Feijenoord. Daar valt weinig meer aan te doen op het moment. Pas wanneer die twee clubs in de problemen komen bestaat de kans dat het wat kan worden. Feijenoord heeft de naam al tegen zich, dat gaat niet zo snel goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |