Ok, heb je een punt, maar blijkbaar staat ie open voor Feyenoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar geen geld voor![]()
Die gozer verdient daar goud geld.
Stel je toch eens voor jaquote:Op maandag 24 juli 2006 01:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat we kampioen zouden worden en/of CL zouden halenJij vindt het allemaal wel best zo he?
Zou mooi zijn voor de NL competitie als Timoschuk zou komen. Is echt een goede voetballer, Zou leuk zijn voor Feyenoord. Is het alleen een gerucht, of is het al rond?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:31 schreef dedeur het volgende:
Met Timoschuk en Kuijt ben je kampioenskandidaat.
quote:
kutjoodquote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Zonder nu afbraak te willen doen van alle feestvreugde en kampioenschapaspiraties....dit is net zo grappig als Ajacieden die dachten dat Viera zou komen![]()
Tja, van Juve naar Ajax, of van Shaktar naar Feyenoord...Dan geef ik de 2e transfer iets meer kans..:)quote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Zonder nu afbraak te willen doen van alle feestvreugde en kampioenschapaspiraties....dit is net zo grappig als Ajacieden die dachten dat Viera zou komen![]()
ehhe...Ik ben ook geen feyenoord fan ofzo hoor, maar vind het wel mooi als topspelers naar een nederlandse club komen...al is het bij de concurent(liever niet natuurlijk...:p ...:)quote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kutjoodKunnen ze jou niet een spuitje geven oid?
Hoewel ook Shaktar geld zat heeft, en zijn spelers zelden laat gaan. Ze kunnen een elftal op de been brengen dat in NL in de top-3 zou eindigen!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:35 schreef Dynia het volgende:
[..]
Tja, van Juve naar Ajax, of van Shaktar naar Feyenoord...Dan geef ik de 2e transfer iets meer kans..:)
dat is wel waar ja, ze laten spelers maar moielijk gaan, en als ze ze al willen laten gaan vragen ze de hoofdprijs. Maar toch....een west europese clubs is toch weer een treetje hoger denk ik zo. Alleen salarissen weet ik niet hoe dat zit daar, en bij Feyenoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:37 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoewel ook Shaktar geld zat heeft, en zijn spelers zelden laat gaan. Ze kunnen een elftal op de been brengen dat in NL in de top-3 zou eindigen!
Heerlijk die verkapte doodsverwensingenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kutjoodKunnen ze jou niet een spuitje geven oid?
Lok jij het ook niet uit dan.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heerlijk die verkapte doodsverwensingen
Does liev.....![]()
Ze hebben in ieder geval een bron, iets dat bij Vieira nooit is geweest.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
niet echt, merkte gewoon op dat het nogal onwaarschijnlijk is dat hij komt
Het applaus bij elke ademhaling van Vieira in de Bergkamp-testimonialquote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een bron, iets dat bij Vieira nooit is geweest.
Viera is een wereldtopper, dit niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Lucius kan ook rechtsback spelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Als die Oekrainer komt dan verliest of Lucius of Hofs of De Guzman zijn basisplaats.
Die plek hadden ze Greene al toebedeeld. Ik zie overigens het probleem niet zo als een van de spelers zijn basisplek verliest. Voor vooruitgang moet je offers maken, bedankt voor de gespeelde wedstrijden dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef Luni het volgende:
Lucius kan ook rechtsback spelen.
Hoe meer concurrentie, hoe beter. Daar wordt het elftal natuurlijk alleen maar sterker vanquote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
Die plek hadden ze Greene al toebedeeld. Ik zie overigens het probleem niet zo als een van de spelers zijn basisplek verliest. Voor vooruitgang moet je offers maken, bedankt voor de gespeelde wedstrijden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |