't Is een tvp-reeks.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Sanne het volgende:
Eerst lopen jullie met haar weg en nu kan ze geen goed meer doen?
Boehoequote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb haar altijd al een aandachtsgeil kutwijf gevonden. De tyfusquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Sanne het volgende:
Laten we het dan maar over mij gaan hebben hier!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Ericr het volgende:
Nietszeggende figuren moet je geen aandacht aan besteden, zonde van je tijd.
Rick is okayquote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef veldmuis het volgende:
Die Rick is trouwens wel een huilie zeg.
Heb haar anders altijd een vervelend misbaksel gevondenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb die hele hype ook nooit begrepen moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb haar anders altijd een vervelend misbaksel gevonden
Ik ook niet. Een vervelend misbaksel vind ik d'r ook niet. Ik ken d'r niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb die hele hype ook nooit begrepen moet ik eerlijk bekennen.
Defineer lekker wijf.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
het is toch gewoon een lekker wijf, o ben ik nou gek
niet slank, zeker niet dik, lekke koppie, en een geile uitstralingquote:
En wat kleine tetten.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niet slank, zeker niet dik, lekke koppie, en een geile uitstraling
Om alleen je leuter in te steken vind ik haar niet eens geschikt (smaken verschillen) echter komt er nog wel wat meer bij kijken zoals haar persoonlijkheid en uitstraling en daar scoort ze erg slecht opquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig, die zijn er alleen voor har genotquote:
nou ben ik toch heel benieuwd in welke vrouwen jij je leuter hebt gestoken, en of die veel knapper zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Om alleen je leuter in te steken vind ik haar niet eens geschikt (smaken verschillen) echter komt er nog wel wat meer bij kijken zoals haar persoonlijkheid en uitstraling en daar scoort ze erg slecht op
En kleine tetten geven een dame meer genot dan grote tetten!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig, die zijn er alleen voor har genot
Vind je haar echt zo aantrekkelijk?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou ben ik toch heel benieuwd in welke vrouwen jij je leuter hebt gestoken, en of die veel knapper zijn
en wat heb ik daaraanquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En kleine tetten geven een dame meer genot dan grote tetten!
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
The girl next door.quote:
Mijn buurvrouw is knapperquote:
Ik heb Marokkanen naast me wonenquote:
paal voor toepsquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef longinus het volgende:
Toeps Voor Paal
Zit dat nou onder een burkaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zitten ook leuke tussen hoor
[afbeelding]
True, truequote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zitten ook leuke tussen hoor
[afbeelding]
Ik ben geen Marokkaan.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, nee. Haar manier van praten maakt het er ook niet beter op.
Had ze die niet al lang gehad?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
Whehe, wat een feest!
Nou meid, hier heb je dan je 15 minutes of fame, geniet er van!!
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
Toeps... tsja...wat moet je ervan zeggen. Het type: ''Ik probeer intelligent over te komen, maar eigenlijk ben ik gewoon een studerende breezer die denkt dat ze heel lekker is''
Jij vindt haar lekker? Ik vind het meer een dertien in een dozijn tiepje die net zo goed achter de kassa bij de AH kan zitten of een jonge alleenstaande bijstandsmoeder die opgescheept zit met 2 halfbloed Antilliaantjes.quote:
my words exactlyquote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij vindt haar lekker? Ik vind het meer een dertien in een dozijn tiepje die net zo goed achter de kassa bij de AH kan zitten of een jonge alleenstaande bijstandsmoeder die opgescheept zit met 2 halfbloed Antilliaantjes.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij vindt haar lekker? Ik vind het meer een dertien in een dozijn tiepje die net zo goed achter de kassa bij de AH kan zitten of een jonge alleenstaande bijstandsmoeder die opgescheept zit met 2 halfbloed Antilliaantjes.
Ik heb haar altijd al een Attention Whore gevonden van de bovenste plank en stilletjes gehoopt dat ze zich met haar vriend om een boom zou vouwen, maar dat terzijde.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Sanne het volgende:
quote:Eerst mezelf even voorstellen; ik ben Robin (ja, van 538) en ik wil ook wel even vertellen wat er gebeurd is, aangezien Bianca het verhaal niet helemaal objectief naar voren heeft gebracht.
Zoals al door meerdere is geopperd, is het niet echt verstandig van Bianca geweest dat ze zonder voorkennis van het programma richting Hilversum is gekomen. Bij binnenkomt ben ik degene geweest die zich namens 538/MIDNR heeft voorgesteld aan de studiogasten, aangezien Rick en Erik-Jan daar op dat moment geen tijd voor hadden. Daarna heb ik haar de plek gewezen waar ze plaats kon nemen en het programma kon volgen. Heb haar verteld dat ik haar even later zou vertellen wat de bedoeling was, wat ik later ook heb gedaan.
Door het eerder beluisteren van het programma, had ze kunnen weten dat het de enige 'taak' van de sidechicks is om een weerbericht voor te lezen wat overdreven is aangedikt met seksistisch opmerking; zie het als een traditie. Elke avond krijgen de sidechicks een weerbericht voor hun neus wat ze zonder voorkennis 'moeten' voordragen. Dit zorgt soms voor hilariteit en sidechicks met enig inzicht zien daar de grap ook wel in. Daarentegen deed Bianca haar uiterste best om maar niet te insinueren dat het verhaal wat ze voorlas, ook echt door haar geschreven was. 'Geintje, kom op zeg... moet kunnen toch?' Als ze het gewoon had voorgelezen, was het even glimlachen en na 5 minuten is iedereen het weer vergeten. Alsof er ook maar 1 luisteraar geweest is die echt dacht, dat Bianca daadwerkelijk op het balkon 'verwend' zou worden, nee dus...
Nog even terugkomend op het verhaal over dat vooral Rick 'onpersoonlijk' was tegenover de gasten. Wanneer je communicatie studeer, lijkt het me dat je wel door hebt hoe te moeten communiceren. Wanneer het (in jouw ogen) niet van de ene kant komt, kan je zelf ook voor communicatie zorgen, toch? Zo assertief als je bent in je logs, zou je dat ook in 'real-life' kunnen zijn. Achter haar toetsenbord kan in geuren en kleuren tot in detail 'zeuren' over wat haar allemaal dwars zat, maar in de studio kon ze dit alleen maar laten merken aan ons door zeer ongeïnteresseerd in een stoel te hangen Ik zou zeggen; komt eens wat vaker achter je PC'je vandaan en probeer in het 'echte leven' ook communicatief te zijn. Misschien tijd voor Bianca om haar afwezigheidspercentage op de hogeschool iets te verlagen en tijdens de communicatielessen goed op te letten?
Arthur, even over het borsten-verhaal. Het was Erik-Jan die zei: "ze heeft lekkere borsten." (ja, EJ is een lul...) en ik vroeg of ze lekker in de hand lagen. Even voor de beeldvorming voor de luisteraars.Wil je echt dat ik reageer op je opmerking: "P.S: Robin, je zou willen dat jou vriendin zulke lekkere tieten had!"
Laat ik zeggen; i've had better..
Gegroet,
Robin Leféber
-=BRON=-
speak for yourselfquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Bupatih het volgende:
Prachtig hoe die DJ na een half uurtje Toeps precies weet te vertellen wat de meesten hier ook van haar vinden.[afbeelding]
En je bent niet de enigequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd al een Attention Whore gevonden van de bovenste plank en stilletjes gehoopt dat ze zich met haar vriend om een boom zou vouwen, maar dat terzijde.
nee, maar ik heb Toeps meerdere malen ontmoet...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach zout op, heb je die uitzending geluisterd uberhaupt??
Sure, ga eerst even de uitzending enzo luisteren, dan kan je gewoon horen hoe ze zelf reageert.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, maar ik heb Toeps meerdere malen ontmoet...
ow wacht dat telt natuurlijk niet...maar dat maakt niet uit.
ga maar door met bashen, ik weet beter
ja ik ga radio kijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sure, ga eerst even de uitzending enzo luisteren, dan kan je gewoon zien hoe ze zelf reageert.
jij wel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach zout op, heb je die uitzending geluisterd uberhaupt??
Anyways, ik heb zelden zo`n ongeinteresseerd en dom gansje meegemaakt als die Toeps. En dan die stemquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik ga radio kijken
snel editen he?
nee. Ik mag die Rick niet. Maar dit keer ben ik het wel met hem eens.quote:
Ik ook. Rick is een kwal, een eikel, een lul die zegt wat hij denkt, maar in dit geval kon ik niks anders dan hem 100% gelijk geven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef frankium het volgende:
[..]
nee. Ik mag die Rick niet. Maar dit keer ben ik het wel met hem eens.
Weet jij hoe snel ieder mens een mening vormt over een ander? Volgens mij was het inclusief spraak en beeld minder dan 2 secondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef ASroma het volgende:
wel leuk dat mensen een mening over iemand klaar hebben die ze eigenlijk niet kennen![]()
dan ben je zelf eigenlijk ook wel een naief meeloop figuurtje![]()
Dus je moet iemand kennen voordat je een mening kunt vormen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef ASroma het volgende:
wel leuk dat mensen een mening over iemand klaar hebben die ze eigenlijk niet kennen![]()
Wat achterhaald!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef frankium het volgende:
[..]
Dus je moet iemand kennen voordat je een mening kunt vormen...![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anyways, ik heb zelden zo`n ongeinteresseerd en dom gansje meegemaakt als die Toeps. En dan die stemmagoed, daar kan ze niks aan doen.
Owja, wat een domme opmerking. Magoed, typo`s mogen niet bij zwakzinnigen zoals jij voorkomen?![]()
Edit: OMG! Je bent al zo oud, en je reageert nog zo kinderachtig? Damn!
Ach, ik kan dan iig me leeftijd nog de schuld geven, whats your excuse?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nee jij doet lekker volwassen
maar zoals ik al zei, ga lekker door..succes!
quote:
Wat doe jij dan in deze zin:quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef ASroma het volgende:
quote:dan ben je zelf eigenlijk ook wel een naief meeloop figuurtje![]()
Puckzz, dat jullie in FOT met haar dwepen omdat jullie haar gemeet hebben is prima, maar de postenden hier zijn het kots en kotsbeu dat idiote gesopam en eigengeilerij van d'r, ze heeft heel FOK! onder mogen spammen met die kutverkiezing, maar zonder FOK! had ze die verkiezing heus niet gewonnen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nee jij doet lekker volwassen
maar zoals ik al zei, ga lekker door..succes!
Oke, dat is wel een redelijk sterke aanwijzing hoe je over haar denktquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puckzz, dat jullie in FOT met haar dwepen omdat jullie haar gemeet hebben is prima, maar de postenden hier zijn het kots en kotsbeu dat idiote gesopam en eigengeilerij van d'r, ze heeft heel FOK! onder mogen spammen met die kutverkiezing, maar zonder FOK! had ze die verkiezing heus niet gewonnen.
Of je alleen van foto's , haar blog en de uitzending kunt zeggen dat het een leeghoofd is?
Ja, imho wel, zonder haar ook maar 1 seconde gezien te hebben.
Die moest nog komenquote:
Idd! En dan later nog gaan heulen met Geenstijlquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puckzz, dat jullie in FOT met haar dwepen omdat jullie haar gemeet hebben is prima, maar de postenden hier zijn het kots en kotsbeu dat idiote gesopam en eigengeilerij van d'r, ze heeft heel FOK! onder mogen spammen met die kutverkiezing, maar zonder FOK! had ze die verkiezing heus niet gewonnen.
Of je alleen van foto's , haar blog en de uitzending kunt zeggen dat het een leeghoofd is?
Juistquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd! En dan later nog gaan heulen met Geenstijl
Ten eerste dweep ik niet met haar. Ik heb me ook vaak geirriteerd wanneer ze enkel en alleen de FOT SC in kwam wandelen om te vertellen wat ze ging doen of had gedaan. Maar ik heb haar gewoon verteld dat ik dat vervelend vond. Of klets lekker mee, maar gebruik de SC niet als messageboard om je activiteiten te promoten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:59 schreef yvonne het volgende:
Het is in ieder geval een opportuniste pur sang.
En ik zie d'r ook wel jankzakken in FOT hoor, boehoehoe wat zijn ze onaardig,
nee op haar manier aandachstgeil zijn is aardig
En als klap op de vuurpijl het volgende gaan beweren in een blog:quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd! En dan later nog gaan heulen met Geenstijl
quote:Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen. Dat vind ik meestal een beetje goedkoop, gezien ik wel meer kwaliteiten heb.
quote:Maar in sommige gevallen komt het toch dondersgoed uit, dat ik voorzien ben van twee mooie grote blauwe ogen.
Tuukquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Maar hee! dat is natuurlijk mijn mening omdat ik een FOT-er ben![]()
Volgens Puckzzz ben je dan gewoon een "aardig meisje", als je dat soort dingen plaatstquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl het volgende gaan beweren in een blog:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, als ik toch bezig ben, meteen het volgende:
[..]!
http://toeps.web-log.nl/toeps/2006/06/miss_blue_eyes.html
quote:Ik zou je helemaal vol gespoten hebben met lekker lauwe bud.
Geplaatst door: Dr.R. Clavan | 14 juni 2006 om 15:03
irl is ze dat wel ja, ik zeg toch net dat ik ook niet alles goedkeur wat ze doet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens Puckzzz ben je dan gewoon een "aardig meisje", als je dat soort dingen plaatst![]()
Tuuk zijn er ergere, alleen is het programma van Rick op FOK! behoorlijk populair en was het te verwachten dat er topics over zouden komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat ik de basherij wat te ver vind gaan, er zijn veel ergere users...
ff promoten danquote:
Die Shark.Bait, die vond je toch ook altijd zo'n irritant ettertje voordat je heb tegenkwam op de kasteelmeet een paar jaar gelee? En zei je niet een keer tijdens de meet te huize Doorn dat er een user was die jou uitkotste, maar die jou nooit gezien had? En dat je zulk gedrag niet begreep?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef yvonne het volgende:
Generaliserenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Shark_Bait het volgende:
Men, wat hebben jullie Nederlanders toch oogkleppen op
Graag, naakt, fimpje van maken, submitten in KPD graag.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
sorry voor eventuele spelfouten, ik zal mijzelf kastijden, ok?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk zijn er ergere, alleen is het programma van Rick op FOK! behoorlijk populair en was het te verwachten dat er topics over zouden komen
Ohh!! Jij vuile reclame slet! ik ga ook een topic over jou openen hoor, en ook over je enge avatarquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:54 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er mis met alleen dingen kopen die in de reclame zijn?
Ga je gang.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohh!! Jij vuile reclame slet! ik ga ook een topic over jou openen hoor, en ook over je enge avatar![]()
Jij was toch net pas blauw?quote:
streep - stipquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij was toch net pas blauw?
Wat heb ik gemist?
het is z'n not so obvious kloonquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Wrom post die lul het niet in het blauw dan
Zodat we nu niet kunnen zeggen: "Ah, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Hij heeft ons mooi offtopicquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is z'n not so obvious kloon
Iets met blauw. Ogen misschien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft ons mooi offtopic
Waar waren we.
Omdat je als crew je mening niet mag geven. Jeweettog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat je als crew je mening niet mag geven. Jeweettog..
Houd je bek, Muts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat je als crew je mening niet mag geven. Jeweettog..
Wat is er fout aan dan? Want is wel MIJN TTquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Disorder het volgende:
Typefout in topicnaam. Graag verbeteren..
"Poeps niet geliefd #2"quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan? Want is wel MIJN TT![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef Disorder het volgende:
Kan iemand die typefout uit de titel halen trouwens?
Nou, zeg het eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Disorder het volgende:
Typefout in topicnaam. Graag verbeteren..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Ze zal ongetwijfeld wel meelezen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef n00cL30n het volgende:
Tot zover nog geen reaktie van Toeps hier???
quote:
Opdonderdag 27 juli 2006 09:17 schreef Toeps het volgende:quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef Disorder het volgende:
Ik zie haar trouwens niet mee op Fok. Good riddance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |