quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef yvonne het volgende:Of je alleen van foto's , haar blog en de uitzending kunt zeggen dat het een leeghoofd is?
Ja, imho wel, zonder haar ook maar 1 seconde gezien te hebben.
Die Shark.Bait, die vond je toch ook altijd zo'n irritant ettertje voordat je heb tegenkwam op de kasteelmeet een paar jaar gelee? En zei je niet een keer tijdens de meet te huize Doorn dat er een user was die jou uitkotste, maar die jou nooit gezien had? En dat je zulk gedrag niet begreep?
![]()
(afgezien van dat kan je nog steeds gelijk hebben, maar een mening vormen over iemand zonder die persoon zelf 5 a 10 minuten gesproken te hebben vind ik niet slim)
[dit is voor de rest]
Dat ze een oppertunist is, dat klopt, maar dat is de hele mensheid. Voorkruiperei, kortingen, alleen kopen als het in de reklame is, ff snel rechts inhalen, te weinig betaald hebben maar het niet zeggen, ook dat is oppertunisme.
Die spam actie, en dat je ervan moet kotsen,
ik geef je groot gelijk. Maar dat is al een tijdje voorbij, maar blijkbaar zit het jullie fokkers erg hoog dat die ene strohalm Toeps dankzij jullie boven de andere strohalmen uitsteekt. En dat doet pijn, dat frustreert.
![]()
Daar moet iets aan gedaan worden! En wat is er leuker dan tot een groep te behoren en een individu te bashen die anders is.
Toeps doet domme dingen, ik moet er ook om lachen, maar om nou zo'n moment opname uit te gaan kouwen omdat ze jullie held uitlacht op d'r log, en hij haar in de zijne. Ik zie hier veel jaloerse opmerkingen, ik moet daar even hard om lachen (misschien moet ik huilen, maar lachen is goed voor je)
Men, wat hebben jullie Nederlanders toch oogkleppen op
![]()
Tis maar internet
sorry voor eventuele spelfouten, ik zal mijzelf kastijden, ok?
Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef Disorder het volgende:Wow, jij zit driedubbel onder de plak :) Veel plezier in je Poeps support crew samen met Puckz, kneus.