bij mij doet ie het wel, maar ik heb geen idee wat het isquote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Bij de anderen doet ie het wel toch?
Misschien moet je de pagina verversen, Gooitzen? Of control F5.
Hoppa!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef Zap het volgende:
Pachelbels Canon?
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:58 schreef Neleos het volgende:
2 brothers on The Fourth Floor - Fairytales?
Hangt er ook wel vanaf welke versie het is (welke instrumenten), maar soms voelt het alsof mijn hart even dichtgeknepen wordt, zo prachtig vind ik het.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Asmodian het volgende:
Jammer dat ik hier geen geluid heb... Pachelbel's Canon is echt, zoals Wyccie zegt, zoooooo mooi![]()
Dan ken je asmo nog nietquote:
We zijn alweer een vraag verder hequote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Gooitzen het volgende:
Ja, bij mij nog steeds niet. Weet ook niet waar het aan ligt.
Yayquote:
quote:was een Nederlands geograaf die vooral bekend is geworden als schrijver. Hij behoort met Harry Mulisch en Gerard Reve tot De Grote Drie, de drie belangrijkste naoorlogse Nederlandse auteurs.
Jammer dat je die hebt gemist danquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Gooitzen het volgende:
Pachelbels Canon is zeker mooi.
Whoa, allemaal heel snel, maar Gooitzen gaat er met het goud vandoorquote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Gooitzen het volgende:
WF HErmans
je moet ook geen punten tussen de initialen tikkenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat mijn trademark is dat ik altijd te laat ben![]()
Dat was ik nietquote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Homdeck het volgende:
je moet ook geen punten tussen de initialen tikken![]()
Klopt.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef MaJo het volgende:
Mandarijnen op Zwavelzuur?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's typisch Asmo's manier om een TVP te maken in elk topic![]()
Ik had WFH goedgerekendquote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef Gooitzen het volgende:
Nee, niet gelijk. Ik wilde alleen WFH intikken, maar dat vond ik iets te link.
Nooit meer slapen, De donkere kamer van Damocles, Au Pair en Uit talloos veel miljoenen. Nooit meer Slapen is mijn favoriete Nederlandse boek dus dat maakte hem meteen mijn favo schrijverquote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef Gooitzen het volgende:
Dat scheelt, maar ik durfde het er niet op te wagen.
MaJo, WFH je favoriete schrijver, maar nog maar vier gelezen? Welke dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |