goed zo MaJo +1quote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef MaJo het volgende:
Phantom of the Opera, Miss Saigon, Lion King, Elisabeth en Aida
Zo denk ik er ook over, maar ik durf het niet te zeggen omdat ik er vijf weet te noemen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ahjohh, kut-Musicals
Lion King, Mamma Mia, Miss Saigon, Aida, Jesus Crhist Superstar
zeg danquote:Op zondag 23 juli 2006 20:25 schreef MaJo het volgende:
En in de juiste volgorde is het Phantom of the Opera, Miss Saigon, Elisabeth, Aida en Lion King. Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik ze elk daar gezien heb![]()
Ook heeft Les Miserables er een paar maanden gestaan
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef MaJo het volgende:
Wyccie: All that Jazz bestaat niet, wel Chicago
Okquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
OkPhantom 2x, Miss Saigon 6x, Elisabeth 6x, Aida 8x en Lion King 0x in het circus Theater
Overigens heb ik Phantom in totaal 5x, Miss Saigon 13x, Elisabeth 7x en Lion King 2x gezienEn Les Miserables ook nog eens 13x
En dan heb ik nog niet eens de +/- 25 andere musicals genoemd die ik gezien heb, waarvan een paar ook meerdere kerenquote:
lijkt me een dure hobbyquote:Op zondag 23 juli 2006 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens de +/- 25 andere musicals genoemd die ik gezien heb, waarvan een paar ook meerdere keren![]()
Zoals wyccie zegt hoeft dat helemaal niets te zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:32 schreef Gooitzen het volgende:
en dan luister je ook radiohead, en toch vind je musicals leuk...?
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:37 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht wel op de volgende vraag.
Het merk is goedquote:Op zondag 23 juli 2006 20:37 schreef dndiek het volgende:
een opel verctra stationwagen?
Ik zat wat te stangen. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals wyccie zegt hoeft dat helemaal niets te zeggenMaar zoals ik al eerder zei is dat meer iets uit het verleden, ik luister nog maar sporadisch naar musicals. Ik hou nu meer van de gitaarbandjes enzo.
En ik hou ook van auto's dus ik ben van alle markten thuis
mooiquote:
die waren in de sixties al hotquote:Op zondag 23 juli 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
Jeetje.... da's wel erg lang geleden.
Pink Floyd? Of waren die al veel eerder bekend...
Bedoel je Cream met Clapton? Die bestonden toen al niet meer volgens mij.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht The Cream...
Die bedoelde ik inderdaad..quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Bedoel je Cream met Clapton? Die bestonden toen al niet meer volgens mij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef Gooitzen het volgende:
Ik kan hem niet laden.
Ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef dndiek het volgende:
Het Zwanenmeer van Tsjaikovsky
Dan weet ik het niet.... * zet Slam!FM weer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |