laatste beeld is van 17.50 uurquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier zie je hem ook, helemaal onderin de pagina
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Weerbericht
http://www.knmi.nl/waarsc(...)n/extra/guidance.phpquote:NEERSLAG:
Modellen houden de neerslag tot donderdag 18 UTC zo goed als buiten onze landsgrenzen. Alleen ukrm12 geeft in de ochtend wat neerslag voor het zuidwesten van het land. D11, de laatste (overigens nog niet operationeel ingezette) hirlam-versie doet dat ook. Donderdagmiddag geven de operationele modellen geen neerslag voor ons land, maar D11 doet dat wel (voor het zuidwesten van het land). Daarin ondersteunt door GFS. Donderdagavond berekenen zowel hir12, D11 als ukrm12 neerslag voor het zuidwesten van het land (GFS voor het noordoosten van het land). Al met al houden we het voor donderdag overdag op een toenemende buienkans met name voor het zuidwesten van het land. De kans op onweer is met name voor het zuidwesten van het land groot (meer dan 90%) en de conditionele kans op zwaar onweer (moet vermenigvuldigd worden met de kans op 1 ontlading om de absolute kans op zwaar onweer te krijgen) ligt voor de noordwestelijke helft van het land op ongeveer 50%. Dat brengt de absolute kans op zwaar onweer voor het zuidwesten van het land op ongeveer 45%.
Hier put ik hoop uit.. Veel hoopquote:. De kans op onweer is met name voor het zuidwesten van het land groot (meer dan 90%)
Voorspellingen zeggen andersquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen nog niet echt onweer/regen van betekenis (of misschien heel lokaal) maar vooral rustig en benauwd weer helaas...verwacht ik
Rtl4 meldde tot 18.00 morgenmiddag of vandaag dus eigenlijk rustig weer. Daarna vanuit het Zuid-Westen/Westen onweer en regen. Ik hoop dus dat het morgenavond van jetje gaatquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rtl4 meldde tot 18.00 morgenmiddag of vandaag dus eigenlijk rustig weer. Daarna vanuit het Zuid-Westen/Westen onweer en regen. Ik hoop dus dat het morgenavond van jetje gaat![]()
Even een kwijltje ook heur![]()
![]()
![]()
Dan word ik besprongenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:26 schreef ondeugend het volgende:
Naakt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:26 schreef ondeugend het volgende:
Naakt.
Doe het in de buurt van een stads-webcam.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:26 schreef ondeugend het volgende:
Naakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |