Ik bedoelde idd de energiekaartquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Klonk het volgende:
de cape/lifted index is geen onweersvoorspelling, het geeft alleen aan dat in die gebieden de atmosfeer in principe de eigenschappen heeft voor onweer.
(als ik het fout heb, graag ff melden)
Wat Klonk zegt. In dat roze gebied zit zeer veel energie, maar dan heb je eerst een "trigger" nodig om een onweersbui te laten onstaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Wat wil die knalroze vlek over Tilburg nu eigenlijk zeggen?
Kan ik alvast een hulpactie op touw zetten?
Hier op een ander plekje in Zwolle dezelfde temperaturenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef highway101 het volgende:
In Zwolle nog 26 buiten... 31,7 op mn slaapkamer
* Klonk pdf gaat printen en rustig gaat lezen, bedanktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Wat Klonk zegt. In dat roze gebied zit zeer veel energie, maar dan heb je eerst een "trigger" nodig om een onweersbui te laten onstaan.
Heb ff een "cursus" online gezet over onweer. Staat wel aardig wat info in. Sommige dingen zijn wel moeilijk, maar er staan ook wel begrijpelijke dingen in.
http://rapidshare.de/files/27009804/cursus.pdf.html
Ook een linkje naar een paar hele mooie foto's: http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=499642&tid=499642
Ik woon niet aan het strand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:27 schreef piertje2 het volgende:
Wat voor weer is het bij het strand 2day?
17 juli 2004, wat een dagquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:28 schreef Nolius het volgende:
Tof, dit topic nog nooit gezien
Ik heb het ooit in Tilburg echt zien aankomen. Vreselijke wolken.
[afbeelding]
Was met de Tilburgse kermis.
Ook goed voor de agrariërs onder ons !!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
17 juli 2004, wat een dag![]()
Het begint hier overigens wat heiig te worden. Nu maar hopen dat er vanmiddag wat buien gaan ontstaan die eindelijk de broodnodige verkoeling brengen. We hebben hier al weken geen regen van betekenis meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |