abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40103194
Een topic om de ontwikkelingen te volgen van het nieuwste Nederlandse supertalent, Vincent van den Berg. Het leuke is dat niemand hem nog kent, terwijl hij gewoon al bij Arsenal speelt. Gisteren beleefde hij zijn finest hour toen hij mocht invallen in de testimonial van Dennis Bergkamp.

quote:
Vincent van den Berg Factfile

Name Vincent van den Berg
Position Attacking Midfielder
Previous Club(s) Heerenveen
Joined Arsenal July 14, 2006
Vincent van den Berg komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord, heeft afgelopen seizoen in de jeugd van Heerenveen gespeeld en is verder een vaste waarde in Oranje -17. Hier is hij ook ontdekt door Arsenal.
  zondag 23 juli 2006 @ 14:25:32 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40103234
Riemer heeft zitten snurken door deze vogel te laat een contract aan te bieden.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_40103262
Ook zijn oude clubje is er erg blij mee, zag ik gisteren toen ik hun site bekeek:
quote:
v.d. Berg in testimonial Bergkamp (22.07)
Vincent v.d. Berg heeft meegespeeld in de afscheidwedstrijd van Dennis Bergkamp tegen Ajax. De Maassluizer speelde twee seizoen geleden nog in de B1 van Excelsior-M, waarna Heerenveen hem een plaats in de opleiding van de ere-divisionist aanbood. Aan het eind van vorig seizoen contracteerde "The Gunners" het Maassluise talent.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40103298
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Gunner het volgende:
Zeker.
pi_40103339
quote:
V/d Berg verrast manager Wenger
22 juli 2006, 09:28
Door: Klaas Jan van der Veen
Vincent van der Berg heeft indruk gemaakt op Arsenal-manager Arsené Wenger. De aanvaller (17) verruilde deze zomer de jeugdopleiding van SC Heerenveen voor de Londense club. Vooralsnog met succes.
“Vincent van den Berg deed het prima bij zijn debuut”, zo laat Wenger weten tegenover het Algemeen Dagblad. “Hij gaf een aantal uitstekende ballen. We zoeken en halen vootdurend de allerbeste jonge spelers uit Europa. Ik heb het idee dat deze jongen exact bij onze filosofie past. Hij is een zeer jonge, maar veelbelovende speler.”

Van der Berg werd door Arsenal uit de jeugdopleiding van Heerenveen gehaald. De rechtsbuiten mocht in Londen direct meetrainen met de eerste selectie en mocht zelfs invallen tegen Barnett, hij verving Alexandre Song.

Ook de speler zelf is zeer content met de situatie. “Het is een prachtige club en ik voel na een paar weken al dat dit een goede stap in mijn carrière is. Ik train hier elke dag op het allerhoogste niveau. De mensen en de spelers zijn vriendelijk, helpen me en zorgen ervoor dat ik me thuisvoel.'
pi_40103379
Zijn exacte positie is me trouwens niet helemaal duidelijk. In oranje -17 is hij volgens mij voornamelijk spits, op de site van Arsenal is het een attacking midfielder en bij Heerenveen rechtsbuiten? Heb hem zelf (helaas) nooit zien spelen.
pi_40103440
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Gunner het volgende:
Wat moet je dan? 15 jarige en 16 jarige als Heerenveen zijnde al contracten aan gaan bieden? Daar kan je amper aan beginnen. En als het moment daar dan is en Arsenal onderneemt actie, ben je altijd gezien. Zonde, maar het is nu eenmaal zo.
pi_40103454
Stukje in het AD trouwens:
quote:
Talent verrast Wenger
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ROTTERDAM/LONDEN - Vincent van den Berg speelde vorig seizoen nog in de B-junioren van Heerenveen.

Zaterdagavond kan hij zich in het nieuwe stadion van Arsenal vergapen bij de afscheidswedstrijd voor Dennis Bergkamp. Niet als supporter, maar als voetballer van de Londense club.

Opeens stond hij daar zaterdag in noord-Londen tussen andere Arsenal-sterren. Vincent van den Berg, 17 lentes pas en afkomstig uit Maassluis, had een dag eerder van manager Arsène Wenger gehoord dat hij deel uitmaakte van de selectie voor de eerste oefenwedstrijd in de aanloop naar het nieuwe seizoen.

Van de B-junioren van Heerenveen in één klap naar het sterrenensemble bij de finalist van de Champions League. Van den Berg hoeft zich inmiddels niet meer in de arm te knijpen, de tijd van dromen is voorbij. Zijn wereld is die van de ‘Gunners’ in de metropool Londen, waar hij sinds zijn verhuizing in de zomermaanden dagelijks traint op het superieure trainingscomplex van Arsenal.

De jonge rechtsbuiten, in wie sommigen een nieuwe Marc Overmars zien, geeft wel toe dat hij afgelopen weekeinde dolgelukkig was met zijn debuut. Na een uur verving hij in het stadion van Barnett jeugdinternational Alexandre Song uit Kameroen op de rechtervleugel. Met een aantal fraaie acties en een handvol goede voorzetten was Van den Berg vervolgens in het laatste half uur een van de meest opvallende talenten bij Arsenal, dat het nog zonder z'n vakantie vierende WK-sterren moest stellen.

Arsène Wenger zegt dat de jonge Nederlander hem aangenaam heeft verrast. ,,Vincent van den Berg deed het prima bij zijn debuut. Hij gaf een aantal uitstekende ballen. We zoeken en halen vootdurend de allerbeste jonge spelers uit Europa. Ik heb het idee dat deze jongen exact bij onze filosofie past. Hij is een zeer jonge, maar veelbelovende speler,’’ aldus Wenger.

Van den Berg weet dat het op dit moment allemaal heel snel met hem gaat en dat hij straks zijn plaats weer moet vinden in het tweede elftal als de ‘grote kanonnen’ terug zijn. Misschien duurt het nog wel twee seizoenen voordat hij continu deel uitmaakt van het eerste elftal. Aan de andere kant weet de speler dat jong talent onder Wenger bij Arsenal een kans krijgt.

,,Het is een prachtige club en ik voel na een paar weken al dat dit een goede stap in mijn carrière is,’’ vertelt Van den Berg. ,,Ik train hier elke dag op het allerhoogste niveau. De mensen en de spelers zijn vriendelijk, helpen me en zorgen ervoor dat ik me thuisvoel.’’ De Nederlander is door Arsenal voorlopig ondergebracht in een gastgezin, waar de vroegere jeugdspeler van Feyenoord de tijd vooral doorbrengt met rusten en slapen.

Het is verkeerd om te stellen dat Van den Berg uit het niets is opgedoken. Bij de technische staf van de KNVB was hij al jaren bekend. De Maassluizer was de rechterspits van het Nederlands elftal onder 17 jaar op het moment dat Arsenal hem tijdens een interland dit voorjaar ontdekte. Wellicht krabt men zich bij Heerenveen achter de oren waarom zo’n talent niet eerder is vastgelegd. Arsenal haalde de speler gratis op, omdat Van den Berg als jeugdinternational op amateurbasis deel uitmaakte van de opleiding. In Londen heeft hij een contract getekend als professional van de A-selectie tot 2010.

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 23-07-2006 14:55:22 ]
  Trouwste user 2022 zondag 23 juli 2006 @ 14:51:22 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_40103887
Nou Bliksem als het werkelijk zo'n supertalent is mag je hem wel een contract aanbieden als je 17 bent. Dit is denk ik wel een grove inschattingsfout geweest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 juli 2006 @ 15:35:46 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40104892
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat moet je dan? 15 jarige en 16 jarige als Heerenveen zijnde al contracten aan gaan bieden? Daar kan je amper aan beginnen. En als het moment daar dan is en Arsenal onderneemt actie, ben je altijd gezien. Zonde, maar het is nu eenmaal zo.
Volgens mij heeft Wenger wel meer talenten op nog jongere leefttijd een contract aangeboden. Volgens mij was Cesc toen nog jonger dan dat die Vincent nu is.
pi_40104957
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:35 schreef Gunner het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Wenger wel meer talenten op nog jongere leefttijd een contract aangeboden. Volgens mij was Cesc toen nog jonger dan dat die Vincent nu is.
Klopt, Barcelona mocht Cesc nog geen aanbieding doen vanwege Spaanse wetgeving.
pi_40105012
quote:
We zoeken en halen vootdurend de allerbeste jonge spelers uit Europa
idd
pi_40105215
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:35 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja, maar moet je dat wel doen? Is dat normaal? Voor Arsenal en Chelsea zal een jeugdspelertje @ 30.00E per jaar niet zwaar op de begroting wegen. Gaat het mis is het jammer.

Voor Heerenveen maakt dat wel een verschil hoor; 15/16 jaar kan er nog best veel gebeuren in de ontwikkeling; ze zijn nog niet uitgegroeid, blessures kunnen altijd nog komen. En hoeveel jeugdinternationals hebben het uiteindelijk niet helemaal geredt? Er zijn genoeg redenen om iemand niet voor z'n 17de een contract aan te bieden.

Daarnaast denk ik dat wanneer Arsenal gekomen was en van den Berg had wel al een contract, ze het dan misschien wel hadden afgekocht oid en dan was ie uiteindelijk nog wel gegaan. Maar goed, het is een mooi avontuur voor die jongen. Zal wel veel contact hebben met die keeper die bij Newcastle zit.
pi_40105268
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]
Barnet met een dubbele T op het einde
pi_40105303
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, maar moet je dat wel doen? Is dat normaal? Voor Arsenal en Chelsea zal een jeugdspelertje @ 30.00E per jaar niet zwaar op de begroting wegen. Gaat het mis is het jammer.

Voor Heerenveen maakt dat wel een verschil hoor; 15/16 jaar kan er nog best veel gebeuren in de ontwikkeling; ze zijn nog niet uitgegroeid, blessures kunnen altijd nog komen. En hoeveel jeugdinternationals hebben het uiteindelijk niet helemaal geredt? Er zijn genoeg redenen om iemand niet voor z'n 17de een contract aan te bieden.

Daarnaast denk ik dat wanneer Arsenal gekomen was en van den Berg had wel al een contract, ze het dan misschien wel hadden afgekocht oid en dan was ie uiteindelijk nog wel gegaan. Maar goed, het is een mooi avontuur voor die jongen. Zal wel veel contact hebben met die keeper die bij Newcastle zit.
Dan kan je zo'n jongen wel een koelkast contract geven. Hij speelde in de B1 van Heerenveen en speelt nu in het eerste van Arsenal. Gewoon een dikke inschattingsfout van Heerenveen.
lollig
pi_40105311
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:50 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Barnet met een dubbele T op het einde
Op zn Hanegems
pi_40105746
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dan kan je zo'n jongen wel een koelkast contract geven. Hij speelde in de B1 van Heerenveen en speelt nu in het eerste van Arsenal. Gewoon een dikke inschattingsfout van Heerenveen.
Misschien. Maar ik heb niet het idee dat hij bij Heerenveen de sterren van de hemel speelde. Op het WK -17 in Zuid-Amerika schijnt hij wel heel goed gespeeld te hebben en naar aanleiding daarvan toonde Arsenal interesse. Toen bood Riemer ook een contract aan, maar dat was natuurlijk te laat.
  Trouwste user 2022 zondag 23 juli 2006 @ 16:16:42 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_40105904
Domme Riemer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 juli 2006 @ 16:20:50 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40105998
hopelijk wat voor de toekomst
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 23 juli 2006 @ 20:43:51 #20
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_40112296
Hè hè. Die Riemer toch. Zal er wel flink van balen want zoiets gebeurt hem niet zo vaak.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_40112482
Ik ben benieuwd of hij ooit echt zal doorbreken bij Arsenal. Volgens mij lopen daar wel 20 van dit soort talenten van rond en hopen ze dat er 1 doorbreekt. Er zijn natuurlijk al flink wat Nederlandse jeugdspelers geweest die vroegtijdig naar een buitenlandse club vertrokken en ik kan me eigenlijk niet meteen een succesverhaal voor de ogen halen. Wel spelers die het later dan via een omweg nog redden/
  zondag 23 juli 2006 @ 21:29:16 #22
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40113705
nou nou nou, super talent is wat overdreven. Arsenal haalt constant jeugdspelers weg bij clubs en maar een klein gedeelte word uiteindelijk succesvol. we zullen zien.

gisteren had hij 1 balcontact en toen verloor hij de bal
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 23 juli 2006 @ 22:07:03 #23
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40114922
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef mbn het volgende:
Ik ben benieuwd of hij ooit echt zal doorbreken bij Arsenal. Volgens mij lopen daar wel 20 van dit soort talenten van rond en hopen ze dat er 1 doorbreekt. Er zijn natuurlijk al flink wat Nederlandse jeugdspelers geweest die vroegtijdig naar een buitenlandse club vertrokken en ik kan me eigenlijk niet meteen een succesverhaal voor de ogen halen. Wel spelers die het later dan via een omweg nog redden/
Hoe heet die joker ook alweer die van de Ajax- naar de Juve-jeugd ging? Daar is het toch ook niet al te best mee afgelopen?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_40115284
Sergio de Windt.
pi_40115585
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:29 schreef BigFire het volgende:
gisteren had hij 1 balcontact en toen verloor hij de bal
Bij Barnet v Arsenal viel hij ook totaal niet op. We hadden niet eens in de gaten dat hij erin was gekomen. Zo onopvallend.
pi_40115634
niet opvallen is natuurlijk ook een gave he...

ik moet het nog zien met die jongen, alleen omdat hij bij de jeugd/ reserves van arsenal mag ballen zegt mij nog niet zoveel.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40136481
Quincy heeft het ook niet gered. Al lijkt dit me een veel nuchterdere jongen, die eventueel wel verhuurd zou willen worden aan een team in een lagere divisie en dan niet gelijk naar Rusland gaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_40137201
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Quincy heeft het ook niet gered. Al lijkt dit me een veel nuchterdere jongen, die eventueel wel verhuurd zou willen worden aan een team in een lagere divisie en dan niet gelijk naar Rusland gaat.
Die speelt de komende twee seizoenen gewoon in het tweede van Arsenal. Ze hebben hem natuurlijk gehaald om hem zelf verder te kunnen opleiden. Nu verhuren zou een achteruitgang in trainingsfaciliteiten en begeleiding van capabele trainers betekenen.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:40:51 #29
69066 cohen
immer 2.
pi_40137313
2 jaar geleden nog in de B1 van excelsior maassluis. ...die jongen weet toch ook niet wat hij meemaakt
wie zaait zal oogsten.....
pi_40137346
Is Quincy verkocht/verhuurd dan?
pi_40137504
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
2 jaar geleden nog in de B1 van excelsior maassluis. ...die jongen weet toch ook niet wat hij meemaakt
Weet je hoe cool.
pi_40137979
Die foto van hem doet me aan iemand denken...
pi_40138188
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Die speelt de komende twee seizoenen gewoon in het tweede van Arsenal. Ze hebben hem natuurlijk gehaald om hem zelf verder te kunnen opleiden. Nu verhuren zou een achteruitgang in trainingsfaciliteiten en begeleiding van capabele trainers betekenen.
Klopt, maar mocht hij in zo'n situatie komen.

Erasmusch: Quincy is verkocht aan Spartak Moskou ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_40140095
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:05 schreef Solstice het volgende:
Die foto van hem doet me aan iemand denken...
Kruising Ljungberg/Huntelaar

pi_40142044
en die andere speler van arsenal? ook donkere nederlander, type c. ronaldo..
ook al zo'n supertalent en marcel meeuwis zou de nieuwe cruijff zijn, paar jaar terug
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_40142170
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
en die andere speler van arsenal? ook donkere nederlander, type c. ronaldo..
ook al zo'n supertalent en marcel meeuwis zou de nieuwe cruijff zijn, paar jaar terug
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
  maandag 24 juli 2006 @ 21:59:49 #37
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_40146152
Toch jammer dat ze al zo vroeg naar het buitenland gaan zulke talenten.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_40146292
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:59 schreef 9christensen het volgende:
Toch jammer dat ze al zo vroeg naar het buitenland gaan zulke talenten.
misschien kan verdonk iets regelen
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  maandag 24 juli 2006 @ 22:07:27 #39
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40146465
Lekker slim van Heerenveen.
pi_56901010
Vanavond start hij voor het eerst op de bank bij GAE.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:11:40 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56901056
Is hij verkocht? Of verhuurd?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_56901110
quote:
Go Ahead huurt Arsenal-talent

Go Ahead Eagles heeft versterking uit onverwachte hoek binnengehaald. De Jupiler League-club uit Deventer huurt komend halfjaar de negentienjarige Vincent van den Berg van Arsenal, zo meldt het ANP zondag. De overgang kwam tot stand via Marc Overmars. De oud-speler van Go Ahead en de Gunners zit in de Raad van Commissarissen bij de Eagles.

Van den Berg speelde eerder in de jeugd van Feyenoord en sc Heerenveen. Arsenal haalde de Nederlander in 2006 naar Londen. Bij de Gunners speelde hij nog niet in de hoofdmacht. Op 2 januari sluit Van den Berg zich aan bij de selectie van Go Ahead, die op trainingskamp gaat in het Turkse Belek.
Raar dat ie nu pas op de bank zit dan
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:23:38 #43
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56901329
Volgens mij is al snel geblesseerd geraakt bij de Eagles op de training.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56901381
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:23 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens mij is al snel geblesseerd geraakt bij de Eagles op de training.
Werd op trainingskamp in een oefenpotje door een gekke turk de wedstrijd uitgeschopt
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:30:17 #45
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:32:30 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56901457
Hmm, goeie kick. Ik had nog van niets gehoord. Nu speelt hij dus weer met spelers van SCH. Tot over een paar jaar misschien ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56901553
alvast een tvp voor over 8 jaar, als ie door bondscoach seedorf wordt geselecteerd voor het nederlands elftal
pi_56901794
Hij kon ook verhuurd worden aan een aantal eredivisie clubs, maar hij heeft gekozen voor GAE na goede gesprekken met Overmars. Hij prefereert het (sub)topvoetbal in de 1e divisie boven het degradatievoetbal in de eredivisie. Het maakte hem niet veel uit waar hij speelde, al hij maar veel wedstrijden kan spelen.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:48:25 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56901817
lol @ sigs van Blawh en DutchGooner
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_56902023
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:48 schreef Catch22- het volgende:
lol @ sigs van Blawh en DutchGooner
Sota bedoelde daarmee dat het voetbal verder gaat dan alleen de wedstrijden. Hoe het kan leven in een stad onder de mensen, hoeveel supporters over kunnen hebben voor hun club. Het voetbal draait niet alleen om de punten, de resultaten van een club bepaald hoe iemand zich de rest van de week voelt, de trots van de supporter wordt bepaald door de resultaten.

DutchGooner bedoelt denk ik dat het niet uitmaakt hoe er gewonnen wordt, als er maar gewonnen wordt.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:58:00 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56902078
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:

DutchGooner bedoelt denk ik dat het niet uitmaakt hoe er gewonnen wordt, als er maar gewonnen wordt.
Over lijken!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:10:30 #52
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56902384
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

Sota bedoelde daarmee dat het voetbal verder gaat dan alleen de wedstrijden. Hoe het kan leven in een stad onder de mensen, hoeveel supporters over kunnen hebben voor hun club. Het voetbal draait niet alleen om de punten, de resultaten van een club bepaald hoe iemand zich de rest van de week voelt, de trots van de supporter wordt bepaald door de resultaten.

Ja dat snap ik wel, maar de tegenstelling is wel grappig.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_58247538
Ondertussen heeft ie nog geen koekenpan geraakt.
pi_58247566
Hij zit nu toch geblesseerd op de tribune bij de Eagles?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:22:00 #55
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58247591
Reza deed het bij de Eagles beter...
pi_58249942
Van den Berg kwam dan ook wel op een ongelukkig moment terug van z'n blessure. GAE draaide wel heel erg slecht toen hij terug kwam.
pi_58250413
Ik hoop dat hij komend seizoen bij een Nederlandse eredivisieploeg uit de top 5 speelt. Ik denk dat als hij een compleet seizoen aan zo'n club wordt uitgeleend hij veel meer van zijn kwaliteiten kan laten zien.
pi_58250837
Ik hoop het niet voor die club
  woensdag 23 april 2008 @ 13:15:22 #59
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58252023
Naar Twente
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:04:51 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59845706
Nu op proef bij FC Zwolle, als hij echt zo talentvol is, zou hij toch bij een eredivisieclub moeten ballen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59846279
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Nu op proef bij FC Zwolle, als hij echt zo talentvol is, zou hij toch bij een eredivisieclub moeten ballen?
Hetzelfde als die gast die nu bij GAE op proef speelt. Op het hoogste nivo krijgen ze geen speel minuten.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:48:19 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59846546
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Hetzelfde als die gast die nu bij GAE op proef speelt. Op het hoogste nivo krijgen ze geen speel minuten.
Oh, je bedoelt Vincent van den Berg of niet?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59846567
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt Vincent van den Berg of niet?
O dit is dezelfde?

Nou ik denk nog steeds om dezelfde reden..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59846596
Zwolle is voor dit soort spelers een goede club, ook Kleijzen leefde ineens op na wat gestruggled te hebben. Hopelijk krijgt hij z'n kans.
That's all folks!
pi_59862727
Mmm, supertalent. Ik vraag het me af.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59862816
Ja da's nu makkelijk praten natuurlijk. Normaal gesproken ben je een groot talent als je op je 17e naar Arsenal gaat.
pi_59863198
Wel opvallend natuurlijk dat je als talent van Arsenal niet eens naar een eredivisie club kunt natuurlijk. En dat zelfs FC Zwolle je eerst wil testen voordat ze je willen huren.
pi_59863819
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef MaxPower het volgende:
Ja da's nu makkelijk praten natuurlijk. Normaal gesproken ben je een groot talent als je op je 17e naar Arsenal gaat.
Sergio de Windt ging toch ook van Ajax A1 naar Juventus? Die voetbalde twee jaar later ergens bij de amateurs oid.
pi_59864204
Eeuwig zonde als deze gozer het niet maakt, hij moet toch wel enorm veel potentie hebben om door Arsenal gekocht te worden. Hoe hij dan zo afgezakt kan zijn dat zelfs bij Zwolle men twijfelt over hem...
pi_59864294
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend natuurlijk dat je als talent van Arsenal niet eens naar een eredivisie club kunt natuurlijk. En dat zelfs FC Zwolle je eerst wil testen voordat ze je willen huren.
De reden dat ie van Arsenal naar GAE ging, was vooral omdat Marc Overmars zich er mee ging bemoeien
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59881554
Max is niet echt goed in het voorspellen van goede voetballers volgens mij

Eerst Vd Berg en daarna die Ijslander :´)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:58:37 #72
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59888679
die ijslander had heimwee, maar was volgens Talan de beste man van het veld. Die zal wel terugkomen op termijn
pi_59890898
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef OmeCorn het volgende:
Eeuwig zonde als deze gozer het niet maakt, hij moet toch wel enorm veel potentie hebben om door Arsenal gekocht te worden. Hoe hij dan zo afgezakt kan zijn dat zelfs bij Zwolle men twijfelt over hem...
Las laatst dat Arsenal op twee verschillende manieren scout. Ten eerste heb je de talenten die Wenger haalt, dat zijn de grootste talenten, en die komen ook meteen bij de selectie. Dan heb je nog de talenten die voor de jeugd gescout worden, daar trekken ze gewoon karrenvrachten aan talenten voor aan, in de hoop dat er een keer wat goeds tussen zit. Chelsea en wat andere clubs moeten ook op die manier werken trouwens.
pi_59892497
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:24 schreef Solstice het volgende:

[..]

Las laatst dat Arsenal op twee verschillende manieren scout. Ten eerste heb je de talenten die Wenger haalt, dat zijn de grootste talenten, en die komen ook meteen bij de selectie. Dan heb je nog de talenten die voor de jeugd gescout worden, daar trekken ze gewoon karrenvrachten aan talenten voor aan, in de hoop dat er een keer wat goeds tussen zit. Chelsea en wat andere clubs moeten ook op die manier werken trouwens.
Volgens mij was hij eentje van Wenger. Kan me herinneren dat hij al vrij snel bij het eerste gehaald werd.
pi_60149997
Dus hij was het door wiens ogen je keek bij die nike-reclame

[ Bericht 1% gewijzigd door Cruoninga op 16-07-2008 18:59:55 ]
pi_60158060
Pakt Zwolle hem nou?
pi_60158098
Ben benieuwd hoe het gaat met deze jongen, ken hem verder niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67338226
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:19 schreef methodmich het volgende:
Vincent van den Berg van Arsenal naar Excelsior Maassluis

http://www.ad.nl/rotterda(...)arcel_de_Bruijn.html
quote:
Excelsior M hoopt ook nog op het jawoord van Vincent van den Berg, die deze zomer bij Arsenal vertrekt. De Maassluizer houdt zijn conditie op peil bij de Maassluizers. Als er geen nieuwe profclub meer voor hem komt, is een terugkeer naar Excelsior M voor de hand liggend.
pi_67338368
Wat een verval zeg
pi_67338449
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
Wat een verval zeg
Behoorlijk. inderdaad.

Maar zal er echt geen club zijn die hem wil hebben (waar hij zelf ook voor wil spelen)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_67338551
Als hij een beetje een handige zaakwaarnemer heeft dan wordt ie de komende tijd nog wel aangeboden bij diverse clubs in de JL denk ik. Alleen is de vraag of die veel kunnen bieden, want die gaan er meestal op achteruit.

Maar meer dan een vermoedelijke degradatiekandidaat in zaterdag A zou eventueel moeten lukken, al is het zijn oude clubje en zijn ze toch redelijk ambitieus bezig met spelers benaderen en aantrekken, eerder ook Sieme Zijm.
www.thuisuiteten.nl
pi_67339409
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef methodmich het volgende:
Als hij een beetje een handige zaakwaarnemer heeft dan wordt ie de komende tijd nog wel aangeboden bij diverse clubs in de JL denk ik. Alleen is de vraag of die veel kunnen bieden, want die gaan er meestal op achteruit.

Maar meer dan een vermoedelijke degradatiekandidaat in zaterdag A zou eventueel moeten lukken, al is het zijn oude clubje en zijn ze toch redelijk ambitieus bezig met spelers benaderen en aantrekken, eerder ook Sieme Zijm.
Dat moet wel een droom zijn voor zo'n jongen, voetballen met een klasbak als Sieme Zijm. Daarbij vallen Fabregas en van Persie volledig in het niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:58:47 #83
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67339562
Wow, bizar. Zou er echt geen profclub zijn die hem een kans wil geven? Ik neem aan dat hij niet de hoofdprijs vraagt.
pi_67352669
Van Arsenal naar Excelsior Maassluis. Das echt bizar.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:07:49 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67352761
klinkt net zo bizar als AC Milan die broertje Seedorf aan Haarlem verhuurt
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:09:54 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67352829

Laat dit een les zijn voor al die jeugdspelers die met gouden bergen in hun ogen naar het buitenland vertrekken.
pi_67352930
raar verhaal....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:21:58 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67353189
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef pfaf het volgende:

Laat dit een les zijn voor al die jeugdspelers die met gouden bergen in hun ogen naar het buitenland vertrekken.
Exact. Hoe zou het met Sergio Winklaar zijn.
pi_67353281
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

Exact. Hoe zou het met Sergio Winklaar zijn.
wie isdat? verhaal?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:28:37 #90
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67353363
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef fetss het volgende:

[..]

wie isdat? verhaal?
Oh sorry.. Winklaar..
Ik bedoel Sergio de Windt.
quote:
Sergio de Windt, wie kent deze voetballer nog? Beter gezegd: Wie kent deze voetballer überhaupt? Ik moet eerlijk zijn, ik kende hem ook niet voor Championship Manager 01-02. Het was een jongen die opgeleid werd door Ajax, maar al vroeg naar het grote Juventus ging. In dit artikel wordt de vierde speler besproken waarvan gedacht werd: Dit wordt een grote. Wat is er gebeurd met Sergio de Windt?

Zoals gezegd, Sergio de Windt een voetballer met potentie. Ajax zag iets in hem, maar Juventus was verkocht van de ballenkunstenaar. De Windt zou bij Ajax in de A2 komen, hijzelf wilde in de A1. Niet lang daarna benaderde Juventus hem. Veel te jong om zo’n grote transfer te maken, maar wie hield hem tegen? Wie is er überhaupt zo sterk om nee te zeggen tegen “de Oude Dame? De linksback vetrok naar Juventus op een jonge leeftijd.

Het plan van Juventus was dat hij de nieuwe linksback werd, dat is nooit gelukt. Hij heeft de hoofdmacht nooit gehaald, dit toch na intensieve trainingen bij Juventus. Zelf verklaart hij: ,,Ik leefde in een droom zonder te beseffen dat het de werkelijkheid was. Wat denk je? Ik kreeg zeven creditcards en ging van geen salaris naar een loon met vier nullen. Dan ga je kijken wat mogelijk is. Hoe ver kan je gaan? Voetballend ging ook alles goed. Toen ik geblesseerd raakte, voelde ik opeens druk. Alles werd anders.”

De Nederlander keerde na Juventus mentaal gesloopt terug naar Nederland. Hij probeerde het nog even bij HFC Haarlem en RKC Waalwijk door stages te lopen, maar na ook daar mislukt te zijn nam hij een beslissing voor zichzelf. Hij was helemaal met voetbal klaar, het was voorbij. Tweeënhalf jaar lang raakte hij nauwelijks een bal aan. Tenminste, voordat hij Akachar ontmoette, een oude vriend van zijn Ajax jeugd. Akachar reageerde als volgt wanneer hij Sergio de Windt op straat zag, die zijn zusje naar school bracht: ,,Wat doe jij hier op straat? Je zusje naar school brengen? Je verdoet je tijd. Jij moet weer gaan voetballen. Ik ga het wel voor je regelen.”

Akachar bleek de reddende engel voor Sergio de Windt, tenminste: Wat betreft een balletje trappen. Drie weken later stond de Windt weer op het veld. Hij ging meetrainen met Huizen, speelde zijn wedstrijden en hij kreeg weer plezier in het voetbal. Na zijn avontuur bij Huizen vetrok de inmiddels 26-jarige Amsterdamer naar hoofdklasser Argon. Stapje voor stapje een niveau hoger.

De Windt die voor mij groot werd door een voetbalspelletje, een voetballer waar ik jaren niks meer van hoorde. Jammer wat er gebeurd is met hem, maar de keuze naar Juventus gaan deed voor hem, denk ik, de das om. Helaas, het had heel veel kunnen worden. Wellicht hadden we dan nu wel een goede Nederlandse linksback.
pi_67354884
Voetbalt die niet meer in de JL?
pi_67362694
Djuric Winklaar speelt bij Quick Amersfoort volgens mij. Was wel geselecteerd voor de Nederlandse Antillen.

Sergio de Windt inderdaad bij Argon. Paar keer tegen gespeeld, vond het weinig bijzonders.
www.thuisuiteten.nl
pi_67391969
quote:
,,Het is een prachtige club en ik voel na een paar weken al dat dit een goede stap in mijn carrière is,’’
Aan de andere kant, als hij niet was gegaan had hij nu net zo goed voor dezelfde keuze hebben gestaan.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:09:06 #94
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67392036
Achteraf is altijd makkelijk praten. Op dat moment was het misschien wel een goede stap.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:14:42 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67392274
Vind het nogal makkelijk om te zeggen dat dit een wijze les moet zijn voor voetballers om niet te vroeg naar een grote club te vertrekken. Als hij echt zo goed zou zijn had hij vast wel een club gehad. Je gaat heus niet minder voetballen van twee jaar Arsenal hoor. Als hij niet naar Arsenal was gegaan had hij waarschijnlijk nu ook geen club gehad. Het enige verschil is dat hij nu een mooie periode met waarschijnlijk een prima salaris bij Arsenal heeft gehad, dat kunnen weinig spelers zeggen.
2000 light years from home
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:17:01 #96
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67392342
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef MaxPower het volgende:
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:24 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dit dus, grote clubs bieden alles wat los en vast zit een contract aan uit angst een groot talent mis te lopen.
Verpest het spelletje wel behoorlijk.. Maargoed.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:26:38 #97
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67392550
veel van die jonge spelers gaan er mentaal aan kapot natuurlijk. Als ze gewoon in Nederland waren gebleven hadden ze wellicht ene leuke eredivisie carriere gehad. Nah goed als ie een beetje slim is geweest heeft ie er vast nog een kleine 1,5 ton aan over gehouden.
pi_67468368
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef ASroma het volgende:
veel van die jonge spelers gaan er mentaal aan kapot natuurlijk. Als ze gewoon in Nederland waren gebleven hadden ze wellicht ene leuke eredivisie carriere gehad. Nah goed als ie een beetje slim is geweest heeft ie er vast nog een kleine 1,5 ton aan over gehouden.
Natte vingerwerk.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:24:47 #99
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_67468554
Kan een modje de topictitel veranderen in 'Vincent van den Berg, onbekend'?

Dank
  maandag 11 mei 2009 @ 21:18:24 #100
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68919085
quote:
Sparta Rotterdam gaat bekijken of Vincent van den Berg een welkome versterking zou zijn voor haar selectie. De twintigjarige aanvaller heeft een aflopend contract bij Arsenal en zal dinsdagmiddag meespelen in een oefenwedstrijd van Jong Sparta tegen Jong NEC. Ook de Zweedse jeugdinternational Armenteros wordt in dit duel bestudeerd.
pi_68937421
Ik geloof nog steeds dat van den Berg vooral veel pech met blessures en een mentaal probleem heeft gehad. Op het WK onder de 17 waar hij gescout werd door Arsenal was hij écht een kerel met potentie. Hoop dus ook dat hij bij Sparta slaagt. Op zich is dat ook wel de ideale club om te slagen voor hem. Geweldige begeleiding en niet meteen een druk om te presteren.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:38:08 #103
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68950867
Ai, dat komt wel erg slecht uit voor hem... Laten we hopen dat hij het later kan laten zien!
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:55:43 #104
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68971284
Hoe heeft ie het bij Zwolle gedaan dan? Heb er niet veel van gehoord.
pi_68984396
Zal nog lastig worden voor hem denk ik, want Sparta heeft voor de vleugels veel goede, jonge spelers. Hij zal dan dus echt aantoonbaar beter moeten zijn.

Bij Zwolle heeft hij volgens mij niet of nauwelijks gespeeld, Karrel.
www.thuisuiteten.nl
pi_68987237
Bij Zwolle kreeg hij volgens mij na de voorbereiding (deed het daarin niet goed, geef ik toe) niet eens de kans meer om zich te bewijzen.
pi_69022929
Nee, maar dat zegt wel iets, want Jan Everse is bij uitstek een man om jonge spelers te brengen. Maar hopelijk voor Vincent komt het nog goed en anders kan ie zo naar Excelsior Maassluis.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:44:44 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69628138
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:58:04 #109
214932 uwbftp
dsfargeg
pi_69628464
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:14:11 #110
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69628847
Boeiend, als hij uitblinkt kan hij zo naar haarlem ofzo. Daarna kan het nog best omhoog gaan. Hij is nu 20 ofzo?
pi_69635578
Het is definitief over en uit voor de beste jongen. Zijn contract met Arsenal loopt af en hij speelt vanaf volgend jaar weer bij zijn de amateur club Excelsior Maassluis. Zie hier Zijn voetbaldroom is dus over.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:37:39 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69635683
Weer een sukkeltje die gelijk voor het grote geld ging.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69635723
quote:
1. Faisal Achlioui Excelsior Rotterdam
2. Breuklin Almeida Top Oss
3. Hamit Alptekin Excelsior M A1
4. Vincent van den Berg Arsenal
5. Marcel de Bruijn Leonidas (zon.)
6. Illias El Bouazatti Excelsior M A1
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:40:00 #114
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_69635754
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig? Hij heeft het niet gered. So what?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:54:14 #115
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_69636155
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig? Hij heeft het niet gered. So what?
Als je daar de humor niet van in kan zien ben je gewoon triest.
Je ziet een heel rijtje met nieuwe spelers, met als vorige clubs andere amateurverenigingen, en dan staat er opeens:

Naam --------------------------------- Vorige seizoen
4. Vincent van den Berg -----------Arsenal

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:14:36 #116
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69636777
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:33 schreef dja het volgende:
Het is definitief over en uit voor de beste jongen. Zijn contract met Arsenal loopt af en hij speelt vanaf volgend jaar weer bij zijn de amateur club Excelsior Maassluis. Zie hier Zijn voetbaldroom is dus over.
definitief
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:16:29 #117
214932 uwbftp
dsfargeg
pi_69636836
Dit moet een teken zijn voor veel jonge kerels die denken dat ze ooit potten gaan breken als ze in de reserves van Arsenal/Liverpool/Man Utd/Chelsea spelen tegen de sterren van Leicester City Reserves
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:48:09 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69637744
beetje jammer verhaal dit.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:25:51 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69642875
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Catch22- het volgende:
beetje jammer verhaal dit.
Juist mooi. Laat het een waarschuwing zijn.
pi_69670908
Ongelooflijk. Paar jaar terug stond er in het AD nog een 2 pagina breed artikel over deze jongen "het supertalent van Heerenveen."
Bij Heerenveen waren ze diep teleurgesteld toen hij door Arsenal werd gestolen (sorry, geen andere woorden voor.) En kijk nu eens: een amateurvoetballer...
Die zal zich nog wel eens achter de oren krabben over zijn beslissing naar Londen te vertrekken. Andermaal de bevestiging dat voor het gros van de jonge voetballers geld dat ze beter eerst een bepalende eredivisiespeler kunnen proberen te worden voor ze voor de buitenlandse clubs zwichten.

Laat de huidige Oranje <17 talenten (persoonlijk doel ik dan vooral op het bataljon Feyenoorders onder hen) hier lering uit trekken.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:17:10 #121
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69671488
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:00 schreef UltraR het volgende:
Die zal zich nog wel eens achter de oren krabben over zijn beslissing naar Londen te vertrekken. Andermaal de bevestiging dat voor het gros van de jonge voetballers geld dat ze beter eerst een bepalende eredivisiespeler kunnen proberen te worden voor ze voor de buitenlandse clubs zwichten.
Wie zegt dat hij het bij Heerenveen wel gered had? Hij heeft een kans gekregen bij het grote Arsenal, en die niet gepakt, maar dat wil niet zeggen dat zijn leven nu helemaal geruineerd is. Hij heeft mooie herinneringen (Bergkamp-match/spelen voor 20000 man/etc), had hij die bij Heerenveen ook gehad? En had hij bij Heerenveen net zo lekker verdiend?

Ik geef hem groot gelijk, ook achteraf. Als hij het wel had gehaald, had nu de voetbalwereld aan zijn voeten gelegen. De overstap van Arsenal naar de amateurs is natuurlijk erg groot, maar hij heeft zijn leven nog voor zich: kan nog studeren, of nog een rentree maken in het betaalde voetbal. Als de economie straks aantrekt en een club geeft hem een kans kan dat nog zomaar gebeuren.
pi_69672234
Hij zat wel mooi in FIFA 09 .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69674999
Arsenal-speler naar Excelsior Maassluis

Wel een voordeel ergens dat Maassluis is gedegradeerd. Beginnen als favoriet aan de eerste klasse B en niet als degradatiekandidaat in de hoofdklasse. Kan hij mooi rustig weer werken aan zijn zelfvertrouwen en met een beetje geluk komt hij ooit nog terug. Maassluis is wel een club die altijd wel in de gaten werd gehouden door met name clubs uit de eerste divisie (Gudde, Vink, nu weer Stans).

Het zal alleen wel even wennen zijn om te gaan spelen tegen clubs als Voorschoten '97, SHO en 's-Gravenzandse SV ipv op mooie Engelse velden.
www.thuisuiteten.nl
pi_69776066
Vandaag was in Heerjansdam het HDO-toernooi voor teams onder 23 jaar. Ook Excelsior Maassluis nam deel en had Van den Berg al in de gelederen. Paar potjes van hem gezien. Je zag bij vlagen zijn kwaliteiten, maar hij viel niet heel erg op verder.

Toch wel apart, zo vind je jezelf ineens terug op de bijvelden van de Molenwei....

Begreep overigens van een lid van de TC van Maassluis dat de zaakwaarnemers van Van den Berg nog altijd zoekende zijn en stages en clubs proberen te regelen. Zolang hij geen bindend duel heeft gespeeld, hetgeen pas in augustus het geval kan zijn, kan hij dus nog bij een BVO gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:43:46 #125
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_74185280
Heb hem gisteren aan het werk gezien in de bekerwedstrijd tegen Baronie. Hij maakte geen indruk, in tegendeel zelfs.

Toch raar, van supertalent naar iemand die eigenlijk niet eens een basisplaats verdiend bij een eerste klasser.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')