Over lijken!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
DutchGooner bedoelt denk ik dat het niet uitmaakt hoe er gewonnen wordt, als er maar gewonnen wordt.
Ja dat snap ik wel, maar de tegenstelling is wel grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sota bedoelde daarmee dat het voetbal verder gaat dan alleen de wedstrijden. Hoe het kan leven in een stad onder de mensen, hoeveel supporters over kunnen hebben voor hun club. Het voetbal draait niet alleen om de punten, de resultaten van een club bepaald hoe iemand zich de rest van de week voelt, de trots van de supporter wordt bepaald door de resultaten.
DutchGooner bedoelt denk ik dat het niet uitmaakt hoe er gewonnen wordt, als er maar gewonnen wordt.
Hetzelfde als die gast die nu bij GAE op proef speelt. Op het hoogste nivo krijgen ze geen speel minuten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Nu op proef bij FC Zwolle, als hij echt zo talentvol is, zou hij toch bij een eredivisieclub moeten ballen?
Oh, je bedoelt Vincent van den Berg of niet?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hetzelfde als die gast die nu bij GAE op proef speelt. Op het hoogste nivo krijgen ze geen speel minuten.
O dit is dezelfde?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Vincent van den Berg of niet?
Sergio de Windt ging toch ook van Ajax A1 naar Juventus? Die voetbalde twee jaar later ergens bij de amateurs oid.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef MaxPower het volgende:
Ja da's nu makkelijk praten natuurlijk. Normaal gesproken ben je een groot talent als je op je 17e naar Arsenal gaat.
De reden dat ie van Arsenal naar GAE ging, was vooral omdat Marc Overmars zich er mee ging bemoeienquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend natuurlijk dat je als talent van Arsenal niet eens naar een eredivisie club kunt natuurlijk. En dat zelfs FC Zwolle je eerst wil testen voordat ze je willen huren.
Las laatst dat Arsenal op twee verschillende manieren scout. Ten eerste heb je de talenten die Wenger haalt, dat zijn de grootste talenten, en die komen ook meteen bij de selectie. Dan heb je nog de talenten die voor de jeugd gescout worden, daar trekken ze gewoon karrenvrachten aan talenten voor aan, in de hoop dat er een keer wat goeds tussen zit. Chelsea en wat andere clubs moeten ook op die manier werken trouwens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef OmeCorn het volgende:
Eeuwig zonde als deze gozer het niet maakt, hij moet toch wel enorm veel potentie hebben om door Arsenal gekocht te worden. Hoe hij dan zo afgezakt kan zijn dat zelfs bij Zwolle men twijfelt over hem...
Volgens mij was hij eentje van Wenger. Kan me herinneren dat hij al vrij snel bij het eerste gehaald werd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:24 schreef Solstice het volgende:
[..]
Las laatst dat Arsenal op twee verschillende manieren scout. Ten eerste heb je de talenten die Wenger haalt, dat zijn de grootste talenten, en die komen ook meteen bij de selectie. Dan heb je nog de talenten die voor de jeugd gescout worden, daar trekken ze gewoon karrenvrachten aan talenten voor aan, in de hoop dat er een keer wat goeds tussen zit. Chelsea en wat andere clubs moeten ook op die manier werken trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |