abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60158060
Pakt Zwolle hem nou?
pi_60158098
Ben benieuwd hoe het gaat met deze jongen, ken hem verder niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67338226
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:19 schreef methodmich het volgende:
Vincent van den Berg van Arsenal naar Excelsior Maassluis

http://www.ad.nl/rotterda(...)arcel_de_Bruijn.html
quote:
Excelsior M hoopt ook nog op het jawoord van Vincent van den Berg, die deze zomer bij Arsenal vertrekt. De Maassluizer houdt zijn conditie op peil bij de Maassluizers. Als er geen nieuwe profclub meer voor hem komt, is een terugkeer naar Excelsior M voor de hand liggend.
pi_67338368
Wat een verval zeg
pi_67338449
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
Wat een verval zeg
Behoorlijk. inderdaad.

Maar zal er echt geen club zijn die hem wil hebben (waar hij zelf ook voor wil spelen)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_67338551
Als hij een beetje een handige zaakwaarnemer heeft dan wordt ie de komende tijd nog wel aangeboden bij diverse clubs in de JL denk ik. Alleen is de vraag of die veel kunnen bieden, want die gaan er meestal op achteruit.

Maar meer dan een vermoedelijke degradatiekandidaat in zaterdag A zou eventueel moeten lukken, al is het zijn oude clubje en zijn ze toch redelijk ambitieus bezig met spelers benaderen en aantrekken, eerder ook Sieme Zijm.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67339409
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef methodmich het volgende:
Als hij een beetje een handige zaakwaarnemer heeft dan wordt ie de komende tijd nog wel aangeboden bij diverse clubs in de JL denk ik. Alleen is de vraag of die veel kunnen bieden, want die gaan er meestal op achteruit.

Maar meer dan een vermoedelijke degradatiekandidaat in zaterdag A zou eventueel moeten lukken, al is het zijn oude clubje en zijn ze toch redelijk ambitieus bezig met spelers benaderen en aantrekken, eerder ook Sieme Zijm.
Dat moet wel een droom zijn voor zo'n jongen, voetballen met een klasbak als Sieme Zijm. Daarbij vallen Fabregas en van Persie volledig in het niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:58:47 #83
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67339562
Wow, bizar. Zou er echt geen profclub zijn die hem een kans wil geven? Ik neem aan dat hij niet de hoofdprijs vraagt.
pi_67352669
Van Arsenal naar Excelsior Maassluis. Das echt bizar.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:07:49 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67352761
klinkt net zo bizar als AC Milan die broertje Seedorf aan Haarlem verhuurt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:09:54 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67352829

Laat dit een les zijn voor al die jeugdspelers die met gouden bergen in hun ogen naar het buitenland vertrekken.
pi_67352930
raar verhaal....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:21:58 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67353189
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef pfaf het volgende:

Laat dit een les zijn voor al die jeugdspelers die met gouden bergen in hun ogen naar het buitenland vertrekken.
Exact. Hoe zou het met Sergio Winklaar zijn.
pi_67353281
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

Exact. Hoe zou het met Sergio Winklaar zijn.
wie isdat? verhaal?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:28:37 #90
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67353363
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef fetss het volgende:

[..]

wie isdat? verhaal?
Oh sorry.. Winklaar..
Ik bedoel Sergio de Windt.
quote:
Sergio de Windt, wie kent deze voetballer nog? Beter gezegd: Wie kent deze voetballer überhaupt? Ik moet eerlijk zijn, ik kende hem ook niet voor Championship Manager 01-02. Het was een jongen die opgeleid werd door Ajax, maar al vroeg naar het grote Juventus ging. In dit artikel wordt de vierde speler besproken waarvan gedacht werd: Dit wordt een grote. Wat is er gebeurd met Sergio de Windt?

Zoals gezegd, Sergio de Windt een voetballer met potentie. Ajax zag iets in hem, maar Juventus was verkocht van de ballenkunstenaar. De Windt zou bij Ajax in de A2 komen, hijzelf wilde in de A1. Niet lang daarna benaderde Juventus hem. Veel te jong om zo’n grote transfer te maken, maar wie hield hem tegen? Wie is er überhaupt zo sterk om nee te zeggen tegen “de Oude Dame? De linksback vetrok naar Juventus op een jonge leeftijd.

Het plan van Juventus was dat hij de nieuwe linksback werd, dat is nooit gelukt. Hij heeft de hoofdmacht nooit gehaald, dit toch na intensieve trainingen bij Juventus. Zelf verklaart hij: ,,Ik leefde in een droom zonder te beseffen dat het de werkelijkheid was. Wat denk je? Ik kreeg zeven creditcards en ging van geen salaris naar een loon met vier nullen. Dan ga je kijken wat mogelijk is. Hoe ver kan je gaan? Voetballend ging ook alles goed. Toen ik geblesseerd raakte, voelde ik opeens druk. Alles werd anders.”

De Nederlander keerde na Juventus mentaal gesloopt terug naar Nederland. Hij probeerde het nog even bij HFC Haarlem en RKC Waalwijk door stages te lopen, maar na ook daar mislukt te zijn nam hij een beslissing voor zichzelf. Hij was helemaal met voetbal klaar, het was voorbij. Tweeënhalf jaar lang raakte hij nauwelijks een bal aan. Tenminste, voordat hij Akachar ontmoette, een oude vriend van zijn Ajax jeugd. Akachar reageerde als volgt wanneer hij Sergio de Windt op straat zag, die zijn zusje naar school bracht: ,,Wat doe jij hier op straat? Je zusje naar school brengen? Je verdoet je tijd. Jij moet weer gaan voetballen. Ik ga het wel voor je regelen.”

Akachar bleek de reddende engel voor Sergio de Windt, tenminste: Wat betreft een balletje trappen. Drie weken later stond de Windt weer op het veld. Hij ging meetrainen met Huizen, speelde zijn wedstrijden en hij kreeg weer plezier in het voetbal. Na zijn avontuur bij Huizen vetrok de inmiddels 26-jarige Amsterdamer naar hoofdklasser Argon. Stapje voor stapje een niveau hoger.

De Windt die voor mij groot werd door een voetbalspelletje, een voetballer waar ik jaren niks meer van hoorde. Jammer wat er gebeurd is met hem, maar de keuze naar Juventus gaan deed voor hem, denk ik, de das om. Helaas, het had heel veel kunnen worden. Wellicht hadden we dan nu wel een goede Nederlandse linksback.
pi_67354884
Voetbalt die niet meer in de JL?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_67362694
Djuric Winklaar speelt bij Quick Amersfoort volgens mij. Was wel geselecteerd voor de Nederlandse Antillen.

Sergio de Windt inderdaad bij Argon. Paar keer tegen gespeeld, vond het weinig bijzonders.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67391969
quote:
,,Het is een prachtige club en ik voel na een paar weken al dat dit een goede stap in mijn carrière is,’’
Aan de andere kant, als hij niet was gegaan had hij nu net zo goed voor dezelfde keuze hebben gestaan.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:09:06 #94
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67392036
Achteraf is altijd makkelijk praten. Op dat moment was het misschien wel een goede stap.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:14:42 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67392274
Vind het nogal makkelijk om te zeggen dat dit een wijze les moet zijn voor voetballers om niet te vroeg naar een grote club te vertrekken. Als hij echt zo goed zou zijn had hij vast wel een club gehad. Je gaat heus niet minder voetballen van twee jaar Arsenal hoor. Als hij niet naar Arsenal was gegaan had hij waarschijnlijk nu ook geen club gehad. Het enige verschil is dat hij nu een mooie periode met waarschijnlijk een prima salaris bij Arsenal heeft gehad, dat kunnen weinig spelers zeggen.
2000 light years from home
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:17:01 #96
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67392342
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef MaxPower het volgende:
Ja da's nu makkelijk praten natuurlijk. Normaal gesproken ben je een groot talent als je op je 17e naar Arsenal gaat.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:24 schreef Solstice het volgende:

[..]

Las laatst dat Arsenal op twee verschillende manieren scout. Ten eerste heb je de talenten die Wenger haalt, dat zijn de grootste talenten, en die komen ook meteen bij de selectie. Dan heb je nog de talenten die voor de jeugd gescout worden, daar trekken ze gewoon karrenvrachten aan talenten voor aan, in de hoop dat er een keer wat goeds tussen zit. Chelsea en wat andere clubs moeten ook op die manier werken trouwens.
Dit dus, grote clubs bieden alles wat los en vast zit een contract aan uit angst een groot talent mis te lopen.
Verpest het spelletje wel behoorlijk.. Maargoed.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:26:38 #97
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67392550
veel van die jonge spelers gaan er mentaal aan kapot natuurlijk. Als ze gewoon in Nederland waren gebleven hadden ze wellicht ene leuke eredivisie carriere gehad. Nah goed als ie een beetje slim is geweest heeft ie er vast nog een kleine 1,5 ton aan over gehouden.
pi_67468368
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef ASroma het volgende:
veel van die jonge spelers gaan er mentaal aan kapot natuurlijk. Als ze gewoon in Nederland waren gebleven hadden ze wellicht ene leuke eredivisie carriere gehad. Nah goed als ie een beetje slim is geweest heeft ie er vast nog een kleine 1,5 ton aan over gehouden.
Natte vingerwerk.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:24:47 #99
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_67468554
Kan een modje de topictitel veranderen in 'Vincent van den Berg, onbekend'?

Dank
  maandag 11 mei 2009 @ 21:18:24 #100
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68919085
quote:
Sparta Rotterdam gaat bekijken of Vincent van den Berg een welkome versterking zou zijn voor haar selectie. De twintigjarige aanvaller heeft een aflopend contract bij Arsenal en zal dinsdagmiddag meespelen in een oefenwedstrijd van Jong Sparta tegen Jong NEC. Ook de Zweedse jeugdinternational Armenteros wordt in dit duel bestudeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')