Ik kreeg het advies om naar de borstvoedingswinkel in Amsterdam te gaan en daar schijnen ze je echt goed advies te geven over welke kolf het beste bij jouw situatie past. Moet je op je werk gaan kolven, of niet etc. En daar laten ze je horen hoeveel lawaai een kolf maakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef Neuk het volgende:
Zijn er nog goeie tips voorhanden over kolfapparatuur? Kan ik dat beter gaan huren of toch maar kopen?
aha.. ik heb geen idee waar ik aan moet denkenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:44 schreef Belana het volgende:
Op je werk zul je hem dagelijks nodig hebben neem ik aan
elektrisch gaat sneller vind ik, maar maakt wel herrie. (ik heb daar persoonlijk helemaal geen last van trouwens)
Ik gebruik hem bv ook thuis, omdat ik ook wel eens voor een oppas wil kunnen kolven.
zulke dingen moet je jezelf dus afvragen
Hoe duur denk je dat kunstvoeding is?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:12 schreef Neuk het volgende:
Wat zijn die krengen duur! De eventuele lol van het borstvoeden is me bij deze al ontgaan. Ik zal morgen eens navraag doen waar ik kan kolven. Misschien ook maar eens gaan vragen wat ze bijdragen aan kinderopvang e.d. Ik werk er nog maar pas vandaar...
Dit was de kinderarts van het ziekenhuisquote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef poemojn het volgende:
Evt kun je nog contact opnemen met een lactatiekundige, je verloskundige of een internetdokter.. maar huisartsen die niet bijzijn met hun kennis zijn wel vervelend
Gelijk heb je. Ik heb ook vlakke tepels trouwens, dus ik ben voor jou de levende hoop dat het vanzelf beter zal gaanquote:Op zondag 23 juli 2006 18:37 schreef Belana het volgende:
het probleem hier is dat ik hele vlakke tepels heb en dat maakt het ten eerste lastig voor Ezra om de tepel te pakken, maar ook om hem achter in zijn mondje te houden. de tepel rekt uit begrijp ik, dus ik merk ook wel dat het steeds beter gaat. en ik heb lekker geslapen vandaag, dan heb ik ook weer meer geduld.
randa, ik zat vandeweek ook tegen een ontsteking aan en er was in eerste instantie niks te zien, ik had alleen koorts. de dag erop had ik roze vlekken.
pv, ik ga nog wel eens oefenen, maar voor nu hou ik het even bij hoe ik het nu doe om allebei meer zekerheid te krijgen daarin en gefrustreerde situaties te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |