Gaan die Hizbullah gasten hun zelzal's ooit gebruiken?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:26 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Hezbollah-raket gevuurd vanuit Tyrus.

bronquote:Israël voor vredesmacht Libanon
JERUZALEM - Jeruzalem steunt het idee om in het Zuid-Libanese grensgebied met Israël een internationale troepenmacht te stationeren. Een dergelijke bufferzone moet Israël vrijwaren van raketaanvallen door de radicaalislamitische Hezbollah-militie.
Jeruzalem zou de voorkeur geven aan een NAVO-troepenmacht, stelde de Israëlische minister van Defensie, Amir Peretz, zondag. Hij zei dat na een gesprek met de Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Frank-Walter Steinmeier. Volgens Peretz is het Libanese leger te zwak om Hezbollah in toom te houden.

Die zit er toch al ?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Ik geef de voorkeur aan een Arabische troepenmacht. Laat ze nu maar eens de daad bij het woord voegen. Ja toch?

Dit is dus even tussen jou en mij NorthenStar.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Libanon/Hizbollah eerst, voordat een aanval op Syrië en Iran mogelijk is. Zou kunnen. Dat is iig ook de volgorde die in "A Clean Break" wordt voorgesteld. Eerst Irak, dan Libanon (en de installatie van een Christelijk regime daar) en dan Syrie en Iran (met gebruikmaken van de VS)
Verkapte TVP
[afbeelding]

Tssssquote:Op zondag 23 juli 2006 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Ik geef de voorkeur aan een Arabische troepenmacht. Laat ze nu maar eens de daad bij het woord voegen. Ja toch?

Jammer toch, dat die "God van Israël" dus een land waar 40 procent christenen wonen, wil vernietigen.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef Tiesemans het volgende:
Vergeet niet: wie Israël vervloekt is zelf vervloekt..
De duivel heeft Arabieren de illusie gegeven dat ze met terreur de strijd tegen Israël kunnen winnen.
Ze hebben niets geleerd van alle nederlagen die ze tot dusver hebben geleden en experimenteren rustig verder hun volledige ondergang tegemoet.
Mohammeds volgelingen hebben geen enkele kans want wie kan er winnen van de God van Israël? Verschillende bijbelteksten maken duidelijk dat Libanon (Tyrus en Sidon in bijbelse tijden) nog een vernietigend oordeel te wachten staat.
Tyrus wordt ook genoemd in Psalm 83 waar het onderdeel uitmaakt van de volken die Israël willen verdelgen.
Verschillende Bijbelse profeten, waaronder Ezechiël en Amos zeggen daar het volgende over.
[-knip]

Mja, met hetzelfde soort gepreek van Tiesemans hebben ze in de VS wel al die evangelicals zo gek dat ze onvoorwaardelijk achter "Israel" staan. Omdat het dezelfde naam heeft denken ze dat het iets te maken heeft met het bijbelse Israel en God enzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Jammer toch, dat die "God van Israël" dus een land waar 40 procent christenen wonen, wil vernietigen.Nooit bij stilgestaan zeker.
![]()
Of heb je je inmiddels tot het jodendom bekeerd?

De Wet-Tiesemans? En sinds wanneer is die precies in gegaan?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dit is dus even tussen jou en mij NorthenStar.
Als moderator behoor je je neutraal op te stellen dus ook in politieke/religieuze conflicten.
Als heiden weet ik natuurlijk niet zoveel van de bijbel als een echte Christen zoals jij, maar toch wel iets.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
..vervloekt is zelf vervloekt.. De duivel... vernietigend oordeel ...de pest ...bloed op haar straten.. doden.. het zwaard ....vuur werpen ...zeer slecht aflopen ....de duivel
Nu kan ik het mis hebben, maar volgens mij stelt Jezus daar dat "heb uw naaste lief als uzelf" even belangrijk is als het liefhebben van God - en dezen het grootste gebod in de wet zijn.quote:
Nadat de Farizeeën hadden vernomen dat hij de Sadduceeën tot zwijgen had gebracht, kwamen ze bij elkaar. Om hem op de proef te stellen vroeg een van hen, een wetgeleerde: ‘Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’
Jezus antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod.
Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf.
Deze twee geboden zijn de grondslag van alles wat er in de Wet en de Profeten staat.’

Dus het gaat enkel en alleen om de verovering van Libanon (wat toch bij Israel hoort ) ?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dit is dus even tussen jou en mij NorthenStar.
Als moderator behoor je je neutraal op te stellen dus ook in politieke/religieuze conflicten.
Zo niet stap dan af van je zetel van relatieve "macht" om op Fok te 'modereren'.
En tragisch dat uitgerekend jij als zoeker van waarheid en voorbeeld functie fungerend persoon op Fok besluit om je te scharen achter (arabische/moslim) lieden die doormiddel van anti semitische propaganda (lees lukraak verkregen foto's) de 'publieke' oppinie proberen te beinvloeden.
Echter foto's van de doden en gewonden die bijv in Haifa vielen door de vele Kazaam raketten kan ik niet ontdekken. ?!
Ik heb ze daarintegen wel gezien en er is geen onderscheid in leed..
En tevens hoe toch dat er foto's uit Irak kunnen worden misbruikt om te dienen in een ander conflict namelijk dat van Syrië & Iran VS Israël...
De duivel heeft Arabieren de illusie gegeven dat ze met terreur de strijd tegen Israël kunnen winnen.
Ze hebben niets geleerd van alle nederlagen die ze tot dusver hebben geleden en experimenteren rustig verder hun volledige ondergang tegemoet.
Mohammeds volgelingen hebben geen enkele kans want wie kan er winnen van de God van Israël? Verschillende bijbelteksten maken duidelijk dat Libanon (Tyrus en Sidon in bijbelse tijden) nog een vernietigend oordeel te wachten staat.
Tyrus wordt ook genoemd in Psalm 83 waar het onderdeel uitmaakt van de volken die Israël willen verdelgen.
Verschillende Bijbelse profeten, waaronder Ezechiël en Amos zeggen daar het volgende over.
Ezechiël 28:22-23 zo zegt de Here Here: zie Ik zal u, Sidon! In uw midden zal Ik mij verheerlijken; en zij zullen weten, dat Ik de Here ben, wanneer Ik gerichten aan die stad voltrek en Mij aan haar de heilige betoon.
Ik zal daarin de pest zenden, bloed op haar straten; doden zullen daar vallen door het zwaard dat aan alle kanten tegen haar gericht is.
Amos 1:10 …, zal Ik vuur werpen binnen de muren van Tyrus, zodat het zijn burchten verteert.
Het zal zeer slecht aflopen met de landen die in Psalm 83 worden genoemd.dit vers worden genoemd.
De Bijbel maakt duidelijk dat een groot deel van Libanon een officieel onderdeel uitmaakt van het aloude Bijbelse land.
In Jozua 18 staat dat dit gebied door Mozes is toegewezen aan Aser, één van de stammen van Israël.
Numerie 34, geeft een beschrijving van de grenzen van het land.
De noordelijke grens ligt in het noorden van het huidige Libanon in de buurt van Tripoli.
En verder lees Zacharia maar eens als je nog niet verbijsterd genoeg bent om in te zien dat je met de duivel partij kiest !!!

quote:Israel faces fierce battles with Hezbollah
Israeli troops returning from the front described Hezbollah guerrillas hiding among civilians and in underground bunkers two or three stories deep — evidence, they say, that Hezbollah has been planning this battle for many years.
"It's hard to beat them," one soldier said. "They're not afraid of anything."
The soldiers, most of whom declined to give their names under orders from superiors, described exchanges of gunfire in between houses on village streets, with Hezbollah guerrillas sometimes popping out of bushes to fire Kalashnikovs, rocket-propelled grenades and anti-tank missiles.

- offtopic -quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef Tiesemans het volgende:
[knip
Zo niet stap dan af van je zetel van relatieve "macht" om op Fok te 'modereren'.
[/knip

http://www.bndestem.nl/buitenland/article522600.ecequote:Dat de slachtoffers van de raketaanval burgers zijn, is duidelijk. Maar hoogst merkwaardig is dat op de parkeerplaats van het ziekenhuis een tank van het oude Russische type T-55 en een militaire vrachtwagen staan.
„Tja, wij vinden het ook merkwaardig. Wij hebben het Libanese leger gevraagd om dat spul weg te halen, want zoiets lokt natuurlijk alleen maar Israëlische aanvallen uit en dat zo dichtbij het ziekenhuis“, zegt Kassem Zamat, een ziekenhuismedewerker.

En de moslims maar als extremisten afschilderen...quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef Tiesemans het volgende:
De duivel heeft Arabieren de illusie gegeven
van de God van Israël
vernietigend oordeel te wachten staat.
. dat je met de duivel partij kiest !!!
een klein en taai God's volk keihard afgeslagen..

Een bevestiging dat er gebruik wordt gemaakt van menselijke schilden. Een ziekenhuis dat wordt geraakt is natuurlijk goed voor het plaatje, om het aantal burgerslachtoffers omhoog te krikken.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef Incomplete het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/buitenland/article522600.ece
![]()

Sorry dat mag dan wel zo zijn, maar als jij bv wordt gegijzeld hoop je toch ook dat degen die je komt ontzetten zo voorzichtig mogelijk is ?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Een bevestiging dat er gebruik wordt gemaakt van menselijke schilden. Een ziekenhuis dat wordt geraakt is natuurlijk goed voor het plaatje, om het aantal burgerslachtoffers omhoog te krikken.

Hoe sneu kan je wezen? 300 to 400 miljoen Arabieren die in fascistoide omstandigheden leven, maar het lukt ze toch om zich veel drukker te maken over een paar miljoen Joden (en Arabieren die voor geen goud zouden willen ruilen met hun broeders die niet in die "afschuwelijke apartheidsstaat" wonen) die op een postzegel ter grootte van 0.1% van het Midden-Oosten leven...quote:

Je weet zelf toch ook wel dat het daar allang niet meer om gaat, zo het er al ooitquote:

quote:Op maandag 24 juli 2006 11:12 schreef Incomplete het volgende:
ps: Het gedeelte over A'dam platgooien spreekt me wel aan als Feyenoorder.![]()

quote:Op maandag 24 juli 2006 11:12 schreef Incomplete het volgende:
ps: Het gedeelte over A'dam platgooien spreekt me wel aan als Feyenoorder.![]()

Dat probeerde ik ook duidelijk te makenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:12 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat het daar allang niet meer om gaat, zo het er al ooit
om heeft gegaan.
Dat het een aanleiding was voor deze acties is leuk voor de geschiedenisboeken
maar het IDF had- en heeft andere doelstellingen.
Ik geef helemaal geen voorstelling hoe de politie gijzelaars bevrijd ?quote:Daarnaast geef je een simplistische voorstelling van hoe gijzelaars te bevrijden.![]()
Je werkt hopelijk niet bij de politie.
Er zijn hier vast wel Ajax fans die Rotterdam hetzelfde toewensenquote:ps: Het gedeelte over A'dam platgooien spreekt me wel aan als Feyenoorder.![]()

Geen interesse lijkt me sterk. Dat de prioriteiten verschoven zijn neem ik direct aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
[quote]Vandaar mijn vb ,als je dat ook in NL zou doen ...![]()
Maar dit bewijst idd dat Israel geen interesse meer heeft in die militairen
Ach, het was maar een geintje, dat meende ik natuurlijk niet echt.quote:Er zijn hier vast wel Ajax fans die Rotterdam hetzelfde toewensen![]()

hehehehehequote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef Limburger_noord het volgende:
Er zijn hier vast wel Ajax fans die Rotterdam hetzelfde toewensen![]()

Gijzelaars bevrijden in een hezbollah gebied door israelische militairen is nagenoegquote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen voorstelling hoe de politie gijzelaars bevrijd ?
Ik geef juist aan hoe Israel blijkbaar denkt dat het moet ! (gooi het hele gebied plat )
In NL sturen ze een groep die het huis bestormt (eenvoudig samengevat) en is hun 1ste prioriteit de slachtoffers te bevrijden en de daders uit te schakelen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |