ja witte magnums met aarbeivullingquote:Op zondag 23 juli 2006 08:37 schreef Troel het volgende:
Geen gebak, maar ijsjes met dit weer!
Hee de mijne ook!quote:Op zondag 23 juli 2006 08:29 schreef Wennie het volgende:
Wij gaan vanmiddag ook BBQ-en, mijn vriend is vandaag jarigMaar we zijn zo druk met de BBQ bezig geweest dat we het gebak zijn vergeten
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
Zijn alle geldzorgen nu over ?
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef m@x het volgende:
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heeft die jongste sokken om haar handen tijdens het eten?
westelijke rand van de veluwequote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef Igraine het volgende:
Wat leuk, een eigen vakantiehuis! In welke omgeving?
Het gaat idd vrij hard, maar het gaat een beetje langs me heenquote:Op zondag 23 juli 2006 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
oe jouw trouwdag begint ook alweer op te schieten wennie
al zenuwen?
Ja, dat had ik al voorspeld. Als ik mijn airco krijg is het mooie weer natuurlijk meteen voorbijquote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Anitra het volgende:
Dus als het afgekoeld is krijg jij je auto met airco?
schoenmaker/sleutelboerquote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef m@x het volgende:
Zo eentje zoek ik er dus ook. Het lijkt hier wel of ik in een gevangenis werk. Drie deuren van het slot draaien met drie verschillende sleutels, één deur openen met een pasje en één deur openen met een cijferslot. Iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?
ja, die trek je te makkelijk van je broek af. Zo'n sleutelkoordding kan je door het lusje van je broek halen, moeten ze eerst je broek van je kont scheuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:33 schreef Jelief het volgende:
Is zo'n uittrekding niet ook gevaarlijk dan ivm wurgpogingen? Of denk ik nou weer te slecht?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Misschien bij een zaak als Bever Zwerfsport? Of een sleutelwinkel?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef snoopy het volgende:
Misschien toch handiger als ze een chip bij je i/n/m/planteren Mous?
doe dan maar in die plaat die er voor zitquote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef snoopy het volgende:
Tuurlijk kan er 1 in je voorhoofd. Het is een inkoppertje, maar ik zou zeggen: plek zat! :p
Dan loopt het daarna ook op straatquote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef snoopy het volgende:
Belachelijk zeg! Een kind van 3. Moet je die dan in zijn broek laten plassen ofzo?
ja maar ik wil niet met mijn eigen metalen rolding tussen jeugd lopen. Voorbeeld van vrijdag, "jongetje" staat te dreigen met gebalde vuisten, zijn begeleider stond er bij en keek er naarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:26 schreef Anitra het volgende:
Moussy ik heb een metalen rolding en die zijn behoorlijk veel steviger dan die plastig dingen. Want in de gevangenis moet het idd behoorlijk wat kunnen hebben en laat ik dat ding nou precies daar gebruikt hebben![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet met mijn eigen metalen rolding tussen jeugd lopen. Voorbeeld van vrijdag, "jongetje" staat te dreigen met gebalde vuisten, zijn begeleider stond er bij en keek er naar
jep, het is geen bajes he, het is een inrichting. In de grote mannen bajes ook trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Anitra het volgende:
[..]dat is ruk. Weinig "controle" van begeleiding dus? Stomme vraag, maar loop jij dan alleen over de afdeling heen zonder begeleiding?
Da's bij ons! Het had Tristan kunnen zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Groningse peuter op de bon voor wildplassen
Het moet niet gekker worden...
Toen ik het hoorde dacht ik meteen aan jou en Tristanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Da's bij ons! Het had Tristan kunnen zijn!Dit is echt te idioot voor woorden. .
De jeugd kan behoorlijk moeilijk zijn idd. Vond die jongens en meiden van net 18 het moeilijkste volk, die jutten ook iedereen op en dagen anderen uit, denk dat dat bij jonger nog meer het geval is.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:26 schreef moussy het volgende:
Je kan beter in het wild lopen tussen de grote mannen dan tussen jeugd hoor![]()
ja dat kan je wel stellen! wat heerlijk he dat je die zware operatie niet voor niks hebt gedaan!!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeDie 47 kilo maken een heel verschil hè?
Die foto is echt te schattig!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
En Igraine jullie veel plezier een dag later he!
Zal morgen is ff kieken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ga jij dan even leuke foto's van je dochter plaatsen ofzo. Die mis ik.
Ja is ook goed maar ik wil me niet opdringen hoor, even afgeven is ook prima als je geen zin hebt in extra drukte.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oh tutjes middags s middags dan even kletsen ook even?
Nah dat was geen hint natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef moussy het volgende:
Beebjes, volgens mij weet ik het wel, jullie zijn toch geenen, cool he?!
Ik ga zo mn auto ophalen
Kun je je msn nog vinden denk je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:12 schreef jessie het volgende:
Is Clauwhee niet pas verhuisd? Ik weet ook niet wie het is andersIk haat zulke spelletjes grrrrr
Als je die post van Moussy goed leest moet je erachter kunnen komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:40 schreef m@x het volgende:
[drein mode aan] Zeg het ons nouhou![]()
[drein mode uit]
ik snap er ook niks vanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef dutchie het volgende:
Ja hé, maar ik nog steeds niet. Ik kan hier dus ook niet tegen hè.
-edit- ik ben dus wel een, maar dat wisten jullie dus al hè?
ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef Belana het volgende:
god wat irritant ET... ik heb zo'n hekel aan herrie...
Ow, zo'n enorm GORE lucht is dat !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:20 schreef Saffier het volgende:
Nu nog de hashrokende buren...
das toch ook geen tijd om zulke dingen te doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ook
En als iemand net verhuisd is ofzo.. of er wordt eens een kamertje veranderd ofzo vind ik geen probleem... maar niet 9 maanden lang.
Hij staat nu trouwens nog met een cirkelzaag of slijptol stenen kleiner te maken. (zo klinkt 't tenminste)
ehm, nou ehhh... ik ben nogal een "sportieve" rijderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:51 schreef Saffier het volgende:
Is het stil gebleven ET?
Mous, valt erg mee he, een automaatje, heb je zó onder de knie!
Ik ben ook erg benieuwd meiden
ja, maar met een 1.4 injectie moet je dan ook zo weer stil staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Belana het volgende:
ik rij automaat en ik vind het zalig! weet je al van de kickdown in een automaat mous? als je optrekt kan je heel snel hoor, gewoon vol gas geven, dan voel je de kickdowndan gaat ie hard joh!
Zonnesteekje?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef Neuk het volgende:
ik lees continu 'een afgekolfd vakantiebankje'![]()
Nee hopelijk niet meer (vanwege de spam)quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef YPPY het volgende:
Heb ik je niet gemaild dan? Dan kan ik je wat msn'en? Je heb nu toch ook nog een @fok adres?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zonnesteekje?![]()
![]()
Vandaag hebben we zowaar uit kunnen slapen tot vijf over half negen!![]()
Natuurlijk sprong ik meteen mijn bed uit om te checken of alles goed was met Tristan (hij slaapt nóóit zo lang). Maar hij was gewoon ook lamlendig van de warmte.
quote:Moussy, je auto klinkt lekker pittig! Hartstikke leuk! Wat idioot trouwens dat die garagehouder niet wilde zeggen waar die knop voor is.Van zulke dingen word ik nou pissig. Het is toch jouw auto?!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Phluphy. het volgende:
Voor Bar:
Het is vlindertijd. Overal zie je ze. Bij elke vlinder die ik zie denk ik aan Danyel. Vandaag zag ik twee vlinders samen, speels om mekaar heen vliegend. Niet even, maar lang, en steeds bij mij in de buurt. Danyel en Thijs op bezoek
.
Ik denk veel aan je![]()
Haha, ik wilde net zo een zelfde post maken. Ik kom er dus ook bijna nooit. De lidl ben ik nog nooit in geweest, de Aldi een paar keer voor de Golden Power (ofzoiets, die RedBull achtige zooi, dat drinkt mijn schoonmoeder namelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef E.T. het volgende:
Ik heb een Lidl en een Aldi op loopafstnad en ik kom er bijna nooit. Weet nooit wat ik er moet kopen.. Komt ook wel omdat we hier wel een beetje A-merken-geil zijn.. dat pakt zo lekker weg in een supermarkt
Heb ik ook hoor. Maar weet je, ik zag gewoon Smarties (ja de echte!) liggen bij de Lidl! En bij bepaalde producten maakt mij het merk niet uit. Kijk, ik ga geen andere vlokken kopen dat de Ruijter (want die vind ik gewoon het lekkerst), maar als je pindakaas voor pindasaus nodig hebt, kan dat net zo goed een Lidlpotje zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef E.T. het volgende:
Ik heb een Lidl en een Aldi op loopafstnad en ik kom er bijna nooit. Weet nooit wat ik er moet kopen.. Komt ook wel omdat we hier wel een beetje A-merken-geil zijn.. dat pakt zo lekker weg in een supermarkt
heel decadent, maar wij hebben dat dus ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef E.T. het volgende:
De lekkerste pindakaas is Panda van de Aldiquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb ik ook hoor. Maar weet je, ik zag gewoon Smarties (ja de echte!) liggen bij de Lidl! En bij bepaalde producten maakt mij het merk niet uit. Kijk, ik ga geen andere vlokken kopen dat de Ruijter (want die vind ik gewoon het lekkerst), maar als je pindakaas voor pindasaus nodig hebt, kan dat net zo goed een Lidlpotje zijn.
Kijk, aan zo'n tip heb ik wat!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en bij de Aldi hebben ze tegenwoordig Chocoman chocoladepasta. Als je heimwee hebt naar Chocopasta - Beregoed moet je die eens proberen. Iets minder vloeibaar maar echt net zo lekker
Dat zou je kunnen proberen, aan de andere kant is de smaak echt hetzelfde dus ik stoor me niet aan de dikte en eet er lekker vanquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijk, aan zo'n tip heb ik wat!Mijn zus en ik hebben al stad en land afgelopen om iets vergelijkbaars te vinden als die Pastachoca pasta. Want die hadden wij vroeger altijd. Met rode (mjam puur was het lekkerst!) of blauwe of groene deksel. Ik wou dat het nog bestond
Misschien als ik die Chocoman chocoladepasta even in de magnetron doe? Dat ie dan net zo dunnig wordt?
Maar de rode was het lekkerst en de nieuwe pastachoca smaakt niet zoals vroegerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef E.T. het volgende:
pastachoca bestaat nog wel![]()
De blauwe is hier gewoon bij Bas v/d Heiden te koop
Echt waar?!?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef E.T. het volgende:
pastachoca bestaat nog wel![]()
De blauwe is hier gewoon bij Bas v/d Heiden te koop
Anitra volgens mij hebben wij een gigant van zo een vlinderstruik in de tuin staan dus je hoeft er geen meer mee te brengen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:26 schreef Anitra het volgende:
Phluphy wat mooi
De buuv heeft een vlinderstruik staan, dast is zo mooi. Bar zodra wij bij jullie zijn dan neem ik er 1 voor je mee, gewoon omdat ik de post van Phluphy zo mooi vind en gelijk aan die struik die struik dacht.
je kan niet alles hebben he, ik heb geen geld voor een nieuwe auto.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ah zo'n Kitt heb ik ook, ietsje moderner, dat wel
Hij ziet er goed uit zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |