ja witte magnums met aarbeivullingquote:Op zondag 23 juli 2006 08:37 schreef Troel het volgende:
Geen gebak, maar ijsjes met dit weer!
Hee de mijne ook!quote:Op zondag 23 juli 2006 08:29 schreef Wennie het volgende:
Wij gaan vanmiddag ook BBQ-en, mijn vriend is vandaag jarigMaar we zijn zo druk met de BBQ bezig geweest dat we het gebak zijn vergeten
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
Zijn alle geldzorgen nu over ?
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef m@x het volgende:
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heeft die jongste sokken om haar handen tijdens het eten?
westelijke rand van de veluwequote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef Igraine het volgende:
Wat leuk, een eigen vakantiehuis! In welke omgeving?
Het gaat idd vrij hard, maar het gaat een beetje langs me heenquote:Op zondag 23 juli 2006 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
oe jouw trouwdag begint ook alweer op te schieten wennie
al zenuwen?
Ja, dat had ik al voorspeld. Als ik mijn airco krijg is het mooie weer natuurlijk meteen voorbijquote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Anitra het volgende:
Dus als het afgekoeld is krijg jij je auto met airco?
schoenmaker/sleutelboerquote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef m@x het volgende:
Zo eentje zoek ik er dus ook. Het lijkt hier wel of ik in een gevangenis werk. Drie deuren van het slot draaien met drie verschillende sleutels, één deur openen met een pasje en één deur openen met een cijferslot. Iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?
ja, die trek je te makkelijk van je broek af. Zo'n sleutelkoordding kan je door het lusje van je broek halen, moeten ze eerst je broek van je kont scheuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:33 schreef Jelief het volgende:
Is zo'n uittrekding niet ook gevaarlijk dan ivm wurgpogingen? Of denk ik nou weer te slecht?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Misschien bij een zaak als Bever Zwerfsport? Of een sleutelwinkel?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef snoopy het volgende:
Misschien toch handiger als ze een chip bij je i/n/m/planteren Mous?
doe dan maar in die plaat die er voor zitquote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef snoopy het volgende:
Tuurlijk kan er 1 in je voorhoofd. Het is een inkoppertje, maar ik zou zeggen: plek zat! :p
Dan loopt het daarna ook op straatquote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef snoopy het volgende:
Belachelijk zeg! Een kind van 3. Moet je die dan in zijn broek laten plassen ofzo?
ja maar ik wil niet met mijn eigen metalen rolding tussen jeugd lopen. Voorbeeld van vrijdag, "jongetje" staat te dreigen met gebalde vuisten, zijn begeleider stond er bij en keek er naarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:26 schreef Anitra het volgende:
Moussy ik heb een metalen rolding en die zijn behoorlijk veel steviger dan die plastig dingen. Want in de gevangenis moet het idd behoorlijk wat kunnen hebben en laat ik dat ding nou precies daar gebruikt hebben![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet met mijn eigen metalen rolding tussen jeugd lopen. Voorbeeld van vrijdag, "jongetje" staat te dreigen met gebalde vuisten, zijn begeleider stond er bij en keek er naar
jep, het is geen bajes he, het is een inrichting. In de grote mannen bajes ook trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Anitra het volgende:
[..]dat is ruk. Weinig "controle" van begeleiding dus? Stomme vraag, maar loop jij dan alleen over de afdeling heen zonder begeleiding?
Da's bij ons! Het had Tristan kunnen zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Groningse peuter op de bon voor wildplassen
Het moet niet gekker worden...
Toen ik het hoorde dacht ik meteen aan jou en Tristanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Da's bij ons! Het had Tristan kunnen zijn!Dit is echt te idioot voor woorden. .
De jeugd kan behoorlijk moeilijk zijn idd. Vond die jongens en meiden van net 18 het moeilijkste volk, die jutten ook iedereen op en dagen anderen uit, denk dat dat bij jonger nog meer het geval is.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:26 schreef moussy het volgende:
Je kan beter in het wild lopen tussen de grote mannen dan tussen jeugd hoor![]()
ja dat kan je wel stellen! wat heerlijk he dat je die zware operatie niet voor niks hebt gedaan!!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeDie 47 kilo maken een heel verschil hè?
Die foto is echt te schattig!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
En Igraine jullie veel plezier een dag later he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |