mja, het is een schandequote:Op zondag 23 juli 2006 09:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'tegenmoed'? -> 'tegemoet'
komt doordat ik in het weekend ook slapen moetquote:Op zondag 23 juli 2006 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Slap excuus.
Je postcount gaat achteruit.![]()
Heb je nu al een hekel aan je baan?quote:
Dat zeg ik, je wilt liever niet naar je werk toe morgen.quote:
je verdraait mijn woordenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je wilt liever niet naar je werk toe morgen.![]()
Nee hoor, ik benoem alleen het probleem in bewoordingen die ook voor het gepeupel begrijpelijk zijn. Ik zou me nu dus Jan Marijnissen moeten voelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
je verdraait mijn woordenik voel me net jan marijnissen
Dat is op zich ook niet zo moeilijk.quote:
jij?quote:
Waarom zou de situatie van Q. niet plotseling veranderd kunnen zijn?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou de situatie van Q. niet plotseling veranderd kunnen zijn?![]()
de gravitatieconstante en de lichtsnelheid veranderen ook niet..quote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan geldt dat voor jou net zo goed.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
de gravitatieconstante en de lichtsnelheid veranderen ook niet..sommige dingen zijn nou eenmaal constant
ik ben te nederig om mezelf te vergelijken met de Q.quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist, ik heb een grenzeloos vertrouwen in je.quote:
En dan wordt Twisted_feauk zijn first lady.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Q. for president! Ofzeau.
nu dan?quote:
Nee, not my style. Sorry babe.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan wordt Twisted_feauk zijn first lady.![]()
Of jij wordt president en Q. jouw first husband.quote:
Melis als first lady.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ik president moet worden doen we het wel gelijk helemaal anders en neem ik een vrouw aan mijn zijde.
Niet in dit land hoop ik?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:14 schreef nixxx het volgende:
liefie for first lady!
Wat is erger: Verdonk als premier of liefie als first lady?quote:
ik wil allebei!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is erger: Verdonk als premier of liefie als first lady?![]()
Toch het laatste.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is erger: Verdonk als premier of liefie als first lady?![]()
ik druk wel een mooi postoverhemdje achterover voor melisquote:Op zondag 23 juli 2006 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nieuwe wet: Alle postbrengjongens moeten met Melis praten.![]()
Ik heb er nog wel één liggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik druk wel een mooi postoverhemdje achterover voor melis
Je wil graag met melis praten?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik druk wel een mooi postoverhemdje achterover voor melis
Nixxx en Melis hebben elkaar al talloze keren ontmoet.quote:
ach waarom niet, maar twist kan em ook afleveren hoor.. heeft melis een postbode aandenkenquote:
Oeh gossip!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx en Melis hebben elkaar al talloze keren ontmoet.
wil je ook een tpg overhemdje dan? of een trui? of sokkenquote:
Of wellicht een tas?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je ook een tpg overhemdje dan? of een trui? of sokken
Ze hebben best mooie spullen, de regenpakken zijn bijvoorbeeld erg goed.quote:
ik heb een mooie rood leren schoudertas.. die is van mijquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een mooie rood leren schoudertas.. die is van mij
Liep er een keer een platenwinkel mee binnen, gozer achter de kassa.. hey das een mooie platentas, wat moet die kosten?
die zooi gaat nu toch naar de derde wereld nu die nieuwe kleurtjes komen.. die tas, regenpak en een trui hou ik handig voor bij klussen etcquote:Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Op m'n regenpak en broek na heb ik alles ingeleverd.![]()
bier is pijnstillendquote:
Je ontkent dat de passionele nachten niet gebeurd zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:41 schreef nixxx het volgende:
ok, dan zal ik ontkennen dat ik melis ooit gezien heb, laat staan die passionele nachten die dus niet gebeurd zijn voor de duidelijkheid
-Are you ready to take over the world Pinky?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef liefie_ het volgende:
oeh wauw bijna roze maandag
en ik de beetje-baas van nederland aan de zijde van twist
Dat ga ik vanmiddag doen. Op het strand.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Aarti het volgende:
Ik denk dat ik nog nog maar eventjes doorslaap vandaag
is het bij jou al zonnig dan? Of maakt dat je niks uitquote:Op zondag 23 juli 2006 12:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ga ik vanmiddag doen. Op het strand..
Zort!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
-Are you ready to take over the world Pinky?
-Narf!!
überzonnig hierquote:Op zondag 23 juli 2006 12:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
is het bij jou al zonnig dan? Of maakt dat je niks uit![]()
en dan ben jij zeker de slimmequote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
-Are you ready to take over the world Pinky?
-Narf!!
Lekker zeg!!quote:
Dat hadden wij hier gisteren. Toen wilde ik ook naar het strand, maar het regendequote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lekker zeg!!
Hier in Amsterdam wil het nog niet lukken
Geeft ook niet, ff een miezerig dagje is ook een keer leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |