Ok nu word ik spontaan verliefd op jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is idd wel heel mooi
maar dat heb ik ook met city of angels
toffe film mooi en zo maar ik moet er altijd zo van huilen
ik vind die films helemaal niet leuk! en idd meet joe black hoort ook in dat rijtjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok nu word ik spontaan verliefd op je![]()
City of angels![]()
Nu nog zeggen dat je Meet Joe Black fan bent en we gaan trouwen![]()
En zo hoort t ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind die films helemaal niet leuk! en idd meet joe black hoort ook in dat rijtje
ik vind ze wel mooi maar ik ben er daarna helemaal van over de zeik![]()
nou als je van dat soort films geen emoties krijgt zit er iets mis als je t mij vraagtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En zo hoort t ook![]()
Ik ging samen met mn vriendinnetje Meet Joe Black kijken. En ze kreeg er geen emoties door![]()
Serieuze afknapper vond ik dat...
Mijn motto in t leven en zij snapt t niet![]()
Dat vond ik ookal... Ik irriteerde me daarna ook mateloos aan haarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als je van dat soort films geen emoties krijgt zit er iets mis als je t mij vraagtmaja
of hij dringt niet door of zo
aha en borderliners hebben geen emoties?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
kipje.. met borderlinesaus..
En jij staat hoe lang ookal weer droog?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
kipje.. met borderlinesaus..
Hij heeft wel gelijk... Mijne heeft idd vrij weinig emoties die ze kan tonenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha en borderliners hebben geen emoties?
toch vreselijk andersom?
serieus? en ze heeft bps?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk... Mijne heeft idd vrij weinig emoties die ze kan tonen
Ja ik had mn pc in een uur vanuit de doos op internetquote:
Nopez, je kan het op heel veel verschillende manieren hebben. Al die rare emotionele trekjes waar je altijd over hoort heeft zij totaal niet...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? en ze heeft bps?
vreemd want een kenmerk is toch dat bpsers handelen denken en voelen vanuit emotie zonder ratio
toch?
maar is ze dan wel rationeel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nopez, je kan het op heel veel verschillende manieren hebben. Al die rare emotionele trekjes waar je altijd over hoort heeft zij totaal niet...
Ik ben veel emotioneler dan dat zij is...
Nogmaals het bestaat op heel veel verschillende manieren. Ze is totaal rationeel, net afgestudeerd HBO, nu universiteit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar is ze dan wel rationeel?
want dat is namelijk totaal niet wat ik ken van bpsers
wel boeiend
en hoe kwamen ze dan toch bij de diagnose?
als je t niet wil zeggen om haar privacy en zo snap ik dat wel hoor
(en nee ik zit niet te stangen ik vind het echt boeiend en dergelijke)
maar hoe zijn ze dan tot de diagnose gekomen? want het is echt duidelijk geen textbook casequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals het bestaat op heel veel verschillende manieren. Ze is totaal rationeel, net afgestudeerd HBO, nu universiteit.
Geen rare manipulaties, niet janken, niet schreeuwen, niet dreigen... Allemaal fabeltjes. Niemand merkt t behalve degene die dichtbij haar staan. En t is juist te merken doordat ze dingen juist NIET snel voelt. Geen jaloezie of dergelijke eigenschappen, maar daar tegenover staat ook dat ze haar emoties niet goed kan tonen. Moeilijk liefde geven etc.
Jawel hoor, je hebt je er blijkbaar gewoon niet erg in verdiept. Al die FOK! borderline verhaaltjes zijn gewoon onzin, of de extreme gevallen. Het kan alle kanten op. Iedereen heeft borderline weer op een andere manierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar hoe zijn ze dan tot de diagnose gekomen? want het is echt duidelijk geen textbook case
Het is gewoon door een psychiater vastgesteld en ze is er voor in behandelingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een fok bps verhaaltje heb gelezen...
het leek me alleen ingewikkelder om het zo vast te stellen omdat psychs tegenwoordig al zo ingewikkeld doen over bps of het juist aan iedereen toedichten
nou dat is dan iig tof voor dr!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is gewoon door een psychiater vastgesteld en ze is er voor in behandeling
Jaquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
JaKlote Brad Pitt, gaat ie weg bij zo'n mooie vrouw.
![]()
Behandeling is een technisch verhaal en ik houd t voor gezien voor vanaaf. Bedankt voor je belangstelling en tot spoedigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dat is dan iig tof voor dr!
mag ik ook vragen wat voor behandeling?
pfoe ik ben wel erg nieuwsgierig en geintereseert
wat eng van me
Ja, en dan jarenlang op iemand wachten zeker.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Hij komt toch weer terug...
Moest ze maar niet met zn broer trouwen...
Tsja dat had ze blijkbaar toch beter kunnen doen... Nu pleegt ze zelfmoordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, en dan jarenlang op iemand wachten zeker.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:41 schreef Thisbe het volgende:
Die Isabel Two vind ik overigens ook een prachtige vrouw, ze heeft wel wat weg van Catharina Zeta Jones (of is ze het ook?)
Ja, daar is zeker niks mis mee.quote:
zwijmelen klinkt te lief voor de dingen die mijn hoofd binnen schieten als ik zo'n foto ziequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef nozem het volgende:
Leuk. Samen met twee vrouwen zwijmelen over een andere vrouw.
Onderschat me niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat ik de enige hier ben die zo'n vrouw kan bewonderen, gewoon omdat ze mooi is. zonder vieze geile gedachtes.
Hahaha, jij bent anders wel degene die denkt dat mijn mannelijke vrienden mij willen bespringen.quote:
Ik geef ze in ieder geval geen ongelijk nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent anders wel degene die denkt dat mijn mannelijke vrienden mij willen bespringen.![]()
aha het is vast de lieflijke outfit?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef nozem het volgende:
Ze heeft stijl en klasse. Bij deze prachtvrouw denk ik niet direct aan perverse zaken. Meer aan romantiek en tederheid.
Een prima outfit voor feesten en partijen als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha het is vast de lieflijke outfit?
Het is niet gebeurd. Sterker nog: de vriend in kwestie zwoer plechtig dat hij nooit meer 'in dat tyfuswarme klote-hok' van me wilde logeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geef ze in ieder geval geen ongelijk nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |