abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:57:17 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40090318
Ja we leven nog!

We sloten het vijfde deel af met kiekjes van de TV-/lounge-/lees-/-zitkamer boven. Wat inmiddels, sinds een week, onze tijdelijke slaapkamer is.
Én we eindigden het vorige topic met een dramaturgisch hoogstaand relaas van de zoektocht naar een keuken! Die is inmiddels ook afgerond.

Maar, zoals altijd, eerst een fotografisch resumé:











Overigens is er natuurlijk geen sprake van dat je verder leest zonder de voorgeschiedenis tot je te hebben genomen:

Dude & Arty's nieuwe Parkplatz
Dude & Arty's nieuwe Parkplatz (Teil zwei)
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
Dude en Arty's Parkplatz (Vierte Teil schon wieder!)
Dude en Artys Parkplatz (fünfte Teil, ganz geil!)
Lees Ze Allemaal!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 juli 2006 @ 00:27:31 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40091200
Welnu. Eerste zorg was dus de keuken. De kippenslachterij!
Een impressie:


En op tekening:


Een klein keukentje dus. Waaraan we toch wat 'eisen' hadden, indien mogelijk. Arty is héél kritisch op de kookplaat - aangezien hij een echte hobby-kok is. We wilden verder een goede afzuigkap, en een heel goede combi-magnetron. Verder een vaatwasser en koelkast.

En we hebben zo'n coole hippe onderbouw-vierkante-spoelbak zoals deze:


Voorts een gitzwart stenen blad, greeploze deuren en lades en alles hoogglans. De plinten hebben we in RVS genomen. We laten de houten vloer uit het huis doorleggen in de keuken en de muren worden gladgestuct en limoengroen.


Ander hoekje van de keuken waar de combiketel straks in een kast hangt:
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40092112
Deel zes alweer? tijd voor een hart onder de riem zeg maar weer... T wordt mooi hoor, ben hier nu al weer enige tijd op k&w maar ik vind een mooi knus huiske worden. En over arty als hobby kok, wat voor kookplaat wil ie dan? Ik wil nl. niet anders als GAS GAS GAS !
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  zondag 23 juli 2006 @ 01:11:43 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40092197
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:08 schreef Cybersijp het volgende:
Deel zes alweer? tijd voor een hart onder de riem zeg maar weer... T wordt mooi hoor, ben hier nu al weer enige tijd op k&w maar ik vind een mooi knus huiske worden. En over arty als hobby kok, wat voor kookplaat wil ie dan? Ik wil nl. niet anders als GAS GAS GAS !
Gas dus

Daar is hier nooit enig discussie over gewesst.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40092654
nou dacht ff, maybe inductie ofzo....

Hier en daar zie je wel eens in grootkeukens inductie platen etc , maar naast de prijs ervan ( mucho dinero's) is het gewoon niet zo "lekker"te regelen als GAS GAS GAS.... Dacht dus ff dat Arty wat op zijn mouw gespeld zou zijn zeg maar.

Zelf heb ik express een dikke oven genomen plus een combimagnetron omdat je hierdoor zo veel meer kan en zo veel sneller. (tenminste ik) Straks gewoon plek voor 8 pizza's tegelijk Leuk hoor ff deegje maken, rollen en beleggen zo klaar en jammie jammie.

Vindt het zelf ook leuk om af en toe met een heel kluppie te eten. lekker borreltje bij het koken, en rapido t eten op tafel. (ben ook duizendpoot in de keuken dus t kan wel degelijks nel hoor, ben altijd met drie vier dingen tegelijk bezig)

praktijk vandaag:

tapenade maken, pasta's koken, diverse soorten sla snijden, leiding geven, aardappels poffen, 3 buffeten maken. Allemaal tegelijk leuk dat koken.
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_40092761
en een sudderbrander zouden ze moeten verbieden de meest ongebruikte pit allertijden, zit geen "por"in en je hebt hem altijd als laatste pit "over". gewoon allemaal t zelfde formaat does the trick.

een "wok"brander is daarentegen wel weer erg handig, maar t liefst had ik die ook gezien in 20 kW uitvoering met waterkoeling erbij in me keuken maar dat kost wat knaken(ja zowel prive als @ work)

Koken rulez, the shizzle etc
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  zondag 23 juli 2006 @ 01:40:43 #7
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_40092854
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:30 schreef Cybersijp het volgende:
nou dacht ff, maybe inductie ofzo....

Hier en daar zie je wel eens in grootkeukens inductie platen etc , maar naast de prijs ervan ( mucho dinero's) is het gewoon niet zo "lekker"te regelen als GAS GAS GAS.... Dacht dus ff dat Arty wat op zijn mouw gespeld zou zijn zeg maar.

Zelf heb ik express een dikke oven genomen plus een combimagnetron omdat je hierdoor zo veel meer kan en zo veel sneller. (tenminste ik) Straks gewoon plek voor 8 pizza's tegelijk Leuk hoor ff deegje maken, rollen en beleggen zo klaar en jammie jammie.

Vindt het zelf ook leuk om af en toe met een heel kluppie te eten. lekker borreltje bij het koken, en rapido t eten op tafel. (ben ook duizendpoot in de keuken dus t kan wel degelijks nel hoor, ben altijd met drie vier dingen tegelijk bezig)

praktijk vandaag:

tapenade maken, pasta's koken, diverse soorten sla snijden, leiding geven, aardappels poffen, 3 buffeten maken. Allemaal tegelijk leuk dat koken.
maar jij bent pro

Dude& Arti: tijd voor mij om de vorige topics eens terug te lezen. (ben gestopt bij deel 2) Die vloer is mooi geworden
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_40097290
Hee deel zes alweer. Ik ben benieuwd hoe de keuken er in het 'echie' uit kom te zien.

Hadden jullie vooraf gedacht 6 topics te openen over jullie nieuwe huis?

p.s. Er zit een schrijffout in de TT
pi_40097522
.
teil SEX ... ik ws even héel benieuwd wat je ons laat zien ...

Fijn dat jullie eruit zijn met al die keukenboeren en - meneren.

Knap hoe de ruimte er groter uitziet op zo'n animatie. Komt natuurlijk ook door de grote vlakken en greeploos
Mogen we nog wat vragen stellen / ms tips geven?
Anders doe ik het toch

Hoe doen jullie het dan met de waterleidingen ? van de nieuwe ketel ? onder de vloer ?
Ik zie dat je langs een buitendeur "moet" en het is in een uitbouw (?) denk je aan isolatie voor als het bv gaat vriezen zoals het nu warm is ! --> Natuurlijk AnneX

De koud water leiding aanvoer bij ons is ín de (beton) vloer gefreesd om fris koud water te hebben ipv langs de muur óp/over de betonvloer.
De open bovenkast links in de hoek zou ik een deurtje voordoen.
Omgetwijfeld wordt het een rommelig - sorry - verzamelhoekje van vooral vettige aanslag naast/boven het koken ondanks de afzuig.
Zonde van de kookboeken oid. Het ziet er qua belijning toch ook rustiger uit ? om te zien vanuit de kamer.

Als je het nóg "luchtiger" wilt dan het effect alleen van de mooie rvs plinten, vraag dan de plinten verder terug te zetten. Dit wordt wél bepaald door de plint van de vaatwasser.
Dan kan schoenmaat 49 ook ónder de kast zonder de tenen te stoten.

Trouwens dan zou eerst de vloer erin moeten en daarna de keuken geplaatst.
En gaat Arty en jij ! de keuken zelf plaatsen ?

Jullie hebben toch wel een batterij wkd's gepland hier en daar ? als in links en rechts voor losse app. als een mixer, broodbakmachine en koffieapp. of zo?
En wáar heb je de afval en de handdoeken gedacht?

Mij viel tegen dat een (hoge) inbouwkoelkast beduidend smaller en ondieper is - dus minder ruimte- dan het tafelmodel dat wij daarvoor onder het aanrechtblad hadden geschoven ipv een onderkeukenkastje.

Affijn, wij waren hier ook maanden mee bezig voordat de kogel door de kerk was.
Een grote of kleinere keuken: het gaat om een bak geld.
En sommige tips kwamen niet van de keukenmannen.

En verder ben ik benieuwd hoe lime groen combineert ... met het leuke rode emmertje. Yeah
.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:22:46 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40098439
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:16 schreef Marsepein het volgende:
Hee deel zes alweer. Ik ben benieuwd hoe de keuken er in het 'echie' uit kom te zien.

Hadden jullie vooraf gedacht 6 topics te openen over jullie nieuwe huis?

p.s. Er zit een schrijffout in de TT
Ja we hadden precies gepland dat er zes delen zouden komen. Kijk, we hadden al lang klaar kunnen zijn met dat hele huis. maar ja. zes delen hè? Dus wij af en toe weer wat afbreken (er zat bijvoorbeeld een hele mooie keuken in. Maar dan kwamen we nooit aan zes delen!).



O dat kan best, van die schrijffout. Ik kan namelijk absoluut geen Duits Help me es?

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 23-07-2006 11:35:49 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40098487
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja we hadden precies gepland dat er zes delen zouden komen. Kijk, we hadden al lang klaar kunnen zijn met dat hele huis. maar ja. zes delen hè? Dus wij af en toe weer wat afbreken (er zat bijvoorbeeld een hele mooie keuken in. Maar dan kwamen we nooit aan zes delen!).



O dat kan best, van die schrijffout. Ik kan anmelijk absoluut geen Duits Help me es?
Ja hallo, ik bedoel het natuurlijk anders. Wie had van te voren kunnen weten dat het Sechs delen zou duren dat 'die Parkplatz' eindelijk een normaal huis werd, en slagerij af zou zijn

pi_40098498
Maar die coole hippe onderbouwspoelbak hebben wij in de variant koele hippe ingelegde spoelbak!
  zondag 23 juli 2006 @ 11:32:01 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40098616
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef AnneX het volgende:
.
teil SEX ... ik ws even héel benieuwd wat je ons laat zien ...

Fijn dat jullie eruit zijn met al die keukenboeren en - meneren.

Knap hoe de ruimte er groter uitziet op zo'n animatie. Komt natuurlijk ook door de grote vlakken en greeploos
Mogen we nog wat vragen stellen / ms tips geven?
Anders doe ik het toch

Hoe doen jullie het dan met de waterleidingen ? van de nieuwe ketel ? onder de vloer ?
Ik zie dat je langs een buitendeur "moet" en het is in een uitbouw (?) denk je aan isolatie voor als het bv gaat vriezen zoals het nu warm is ! --> Natuurlijk AnneX

De koud water leiding aanvoer bij ons is ín de (beton) vloer gefreesd om fris koud water te hebben ipv langs de muur óp/over de betonvloer.
De waterleidingen liepen al onder de vloer door. Ze zullen we geisoleerd zijn denk ik. De leidingen naar vaatwasser (nu wasmachine) en kraan lopen langs de muren misschien. Geen idee eigenlijk.
Het is trouwens geen uitbouw hoor!
quote:
De open bovenkast links in de hoek zou ik een deurtje voordoen.
Omgetwijfeld wordt het een rommelig - sorry - verzamelhoekje van vooral vettige aanslag naast/boven het koken ondanks de afzuig.
Zonde van de kookboeken oid. Het ziet er qua belijning toch ook rustiger uit ? om te zien vanuit de kamer.
Die open bovenkast zijn plankjes. die in werkelijkheid wat dieper naar achteren liggen. De reden dat daar geen kast komt, is dat je dan een kast voor het raam zou hebben. dat is geen gezicht. Vandaar daar nog wat plankjes. Het is een beetje redderen met ruimte in zo'n kleine keuken.
En dankzij onze enorme afzuiger hopen we niet zo veel vet-aanslag te hebben. Daar hebben we bij de keukze van de kap speciaal op gelet
quote:
Als je het nóg "luchtiger" wilt dan het effect alleen van de mooie rvs plinten, vraag dan de plinten verder terug te zetten. Dit wordt wél bepaald door de plint van de vaatwasser.
Dan kan schoenmaat 49 ook ónder de kast zonder de tenen te stoten.

Trouwens dan zou eerst de vloer erin moeten en daarna de keuken geplaatst.
En gaat Arty en jij ! de keuken zelf plaatsen ?
Goede tip van die plinten! Al denk ik dat het niet kan vanwege de vaatwasser... ik zal er eens naar vragen!
Vloer komt er inderdaad eerst in. en we gaan lekker niks nada noppes zelf doen
quote:
Jullie hebben toch wel een batterij wkd's gepland hier en daar ? als in links en rechts voor losse app. als een mixer, broodbakmachine en koffieapp. of zo?
En wáar heb je de afval en de handdoeken gedacht?

Mij viel tegen dat een (hoge) inbouwkoelkast beduidend smaller en ondieper is - dus minder ruimte- dan het tafelmodel dat wij daarvoor onder het aanrechtblad hadden geschoven ipv een onderkeukenkastje.
Wkd's! Niet eens over nagedacht! Dank voor de tip!
Handdoeken komen in een smal kastje dat over is naast de vaatwasser. Aan zo'n uitfloep-rekje.
Afvalbak: buiten om de deur. Ik ben sowieso geen fan van een afvalbak in de keuken. Maar we hebben er ook geen plek voor. Tijdens het koken voldoet een klein bakje op het aanrecht wel.
quote:

Affijn, wij waren hier ook maanden mee bezig voordat de kogel door de kerk was.
Een grote of kleinere keuken: het gaat om een bak geld.
En sommige tips kwamen niet van de keukenmannen.

En verder ben ik benieuwd hoe lime groen combineert ... met het leuke rode emmertje. Yeah
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 juli 2006 @ 11:35:20 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40098675
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:

- knip-

Die open bovenkast zijn plankjes. die in werkelijkheid wat dieper naar achteren liggen. De reden dat daar geen kast komt, is dat je dan een kast voor het raam zou hebben. dat is geen gezicht. Vandaar daar nog wat plankjes. Het is een beetje redderen met ruimte in zo'n kleine keuken.
En dankzij onze enorme afzuiger hopen we niet zo veel vet-aanslag te hebben. Daar hebben we bij de keukze van de kap speciaal op gelet
[..]

-knip-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40101929
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, keukzo kijk maar naar het aantal keukentopics deel X in dit forum hoe je er mee kunt bezig zijn. En dan hebben we het er maar niet over het Radarforum en zo.
Dus heel voorstelbaar: keukze

En later bedacht ik mij : licht ! op je werkblad en zo en niet in je schaduw werken.
Als je voor spots kiest, investeer in een dimmer.

ps. het is sechs en laat het maar staan. Keukzo !
.
  zondag 23 juli 2006 @ 13:56:58 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40102515
quote:
Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, keukzo kijk maar naar het aantal keukentopics deel X in dit forum hoe je er mee kunt bezig zijn. En dan hebben we het er maar niet over het Radarforum en zo.
Dus heel voorstelbaar: keukze

En later bedacht ik mij : licht ! op je werkblad en zo en niet in je schaduw werken.
Als je voor spots kiest, investeer in een dimmer.

ps. het is sechs en laat het maar staan. Keukzo !
.
Ja maar ik vond sex in de TT leuker dan sechs!

Of keuker dan sechs eigenlijk

O ja licht! De afzuigkap heeft een boel licht! Maar ik zal mijn hoofd nog eens breken op verlichting
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 juli 2006 @ 14:38:59 #17
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40103602
Op de tekening vand e keuken staat een opmerking. Min 12,5 en 15 cm. Is dat omdat je die ruimte wilt gaan gebruiken?

Keuken is mooi trouwens!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 23 juli 2006 @ 14:39:43 #18
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40103624
Ik vraag me trouwens af hoelang die schnee blijft liggen met dit weer
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40104891
TVP
pi_40111168
He toch een deel 6! Was al bang dat we na de loungekamer niet meer mochten meekijken in jullie prachtige woning!

Wat een geweldige keuken hebben jullie uit gezocht! Wordt een witte keuken of een zachtgele?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 23 juli 2006 @ 23:28:06 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40117659
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:05 schreef Cyan het volgende:
He toch een deel 6! Was al bang dat we na de loungekamer niet meer mochten meekijken in jullie prachtige woning!

Wat een geweldige keuken hebben jullie uit gezocht! Wordt een witte keuken of een zachtgele?
"Magnolia".

Gebroken wit dus
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 juli 2006 @ 23:29:33 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40117707
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef sanger het volgende:
Op de tekening vand e keuken staat een opmerking. Min 12,5 en 15 cm. Is dat omdat je die ruimte wilt gaan gebruiken?

Keuken is mooi trouwens!
Nee dat is de afmeting dat het gat naar buiten moet hebben voor de afzuigkap! We moeten nog even meten of het stukje muur daar breed genoeg is.

Meegekrabbeld in het telefoongesprek toen ik de keuken bestelde.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 juli 2006 @ 23:30:35 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40117742
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef gronk het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoelang die schnee blijft liggen met dit weer
Me snee leg d'r nog prima bij anders, dankuwelassublief!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 juli 2006 @ 23:30:57 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40117754
Zo nu mag iemand anders weer posten
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40118030
Ow ik wil! Ik wil! Kies mij! *springt op en neer met vinger in de lucht*

Wanneer word de keuken geplaatst? Enne wanneer komt die prachtige bank? En waarom is jullie loungekamer nu jullie tijdelijke slaapkamer? Ivm de warmte of *kijkt verheugd* staat er een nieuw project in de planning?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 23 juli 2006 @ 23:49:37 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40118286
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:40 schreef Cyan het volgende:
Ow ik wil! Ik wil! Kies mij! *springt op en neer met vinger in de lucht*

Wanneer word de keuken geplaatst? Enne wanneer komt die prachtige bank? En waarom is jullie loungekamer nu jullie tijdelijke slaapkamer? Ivm de warmte of *kijkt verheugd* staat er een nieuw project in de planning?
Oké, I will pick you!

Keuken: eind september/begin oktober
Bank: Any moment now
Loungekamer: Nieuw project inderdaad We zijn de slaapkamer aan het opknappen nu Foto's volgen later
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40118337
Goed bezig! Van welke ontwerper is jullie bank eigenlijk?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 23 juli 2006 @ 23:52:31 #28
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40118375
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Me snee leg d'r nog prima bij anders, dankuwelassublief!
Ik wist dat ik beter op had moeten letten tijdens die oersaaie lessen duits...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:54:01 #29
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40118417
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:51 schreef Cyan het volgende:
Goed bezig! Van welke ontwerper is jullie bank eigenlijk?
Iets Italiaans, verder weet ik het eigenlijk niet
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40118551
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Iets Italiaans, verder weet ik het eigenlijk niet
Ow

Heb je er nooit aan gedacht om met je huis in een of ander tijdschrift te gaan staan? In de Viva staat nu een meid die woont in een kerk! Zo ontzettend gaaf! En ze heeft ook een heus kerkbankje!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 24 juli 2006 @ 00:00:40 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40118607
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ow

Heb je er nooit aan gedacht om met je huis in een of ander tijdschrift te gaan staan? In de Viva staat nu een meid die woont in een kerk! Zo ontzettend gaaf! En ze heeft ook een heus kerkbankje!
Maar in een kerk wonen is wel héél bijzonder!

Mijn broer heeft ooit overwogen een WO II-bunker te kopen en om te bouwen tot huis. Had ik wel leuk gevonden
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40118704
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar in een kerk wonen is wel héél bijzonder!

Mijn broer heeft ooit overwogen een WO II-bunker te kopen en om te bouwen tot huis. Had ik wel leuk gevonden
Ow dat is helemaal bijzonder! Een bunker!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 24 juli 2006 @ 00:16:35 #33
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40119098
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar in een kerk wonen is wel héél bijzonder!

Mijn broer heeft ooit overwogen een WO II-bunker te kopen en om te bouwen tot huis. Had ik wel leuk gevonden
Lijkt me inderdaad wel ideaal. Geen geklooi met hitte in de zomer of kou in de winter, geen buren die klagen over overlast (en als ze wel klagen, laat ze maar de politie bellen: deur dicht en zie maar )

Alleen jammer dat 't objecttype 'bunker' op funda niet bestaat.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 24 juli 2006 @ 00:21:59 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40119249
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef gronk het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad wel ideaal. Geen geklooi met hitte in de zomer of kou in de winter, geen buren die klagen over overlast (en als ze wel klagen, laat ze maar de politie bellen: deur dicht en zie maar )

Alleen jammer dat 't objecttype 'bunker' op funda niet bestaat.
Zie er maar eens daglicht in te krijgen
Nog een aardig klusprojectje

het was wel midden in de duinen. Schitterende plek. Het is niets geworden omdat er echt te veel aan verspijkerd moest worden om het leefbaar te maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40119321
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
het was wel midden in de duinen. Schitterende plek. Het is niets geworden omdat er echt te veel aan verspijkerd moest worden om het leefbaar te maken.
Als je uberhaupt een woonvergunning zult krijgen, dat zal niet heel gemakkelijk gaan denk ik.

En inderdaad, planten kun je binnen wel vergeten.
  maandag 24 juli 2006 @ 00:25:47 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40119384
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zie er maar eens daglicht in te krijgen
Nog een aardig klusprojectje
Vriendjes van 't leger vragen of ze daar geen oplossing voor hebben
quote:
het was wel midden in de duinen. Schitterende plek. Het is niets geworden omdat er echt te veel aan verspijkerd moest worden om het leefbaar te maken.
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Volgens mij heb je ook allerlei gedoe om riolering en water/gas/licht op je stek te krijgen. En niet alleen de fysieke levering, maar ook al 't papierwerk..


volgens mij is een bunker ook veeeel te moeilijk voor UPC
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 24 juli 2006 @ 00:30:33 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40119553
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Als je uberhaupt een woonvergunning zult krijgen, dat zal niet heel gemakkelijk gaan denk ik.

En inderdaad, planten kun je binnen wel vergeten.
Werd verkocht met woonvergunning. Voor een symbolisch bedrag.

Maargoed, als je dat leefbaar wil maken mag je je buidel wel trekken
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40119596
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Werd verkocht met woonvergunning. Voor een symbolisch bedrag.

Maargoed, als je dat leefbaar wil maken mag je je buidel wel trekken
Inderdaad alhoewel dat wel een ontzettend gave woning zou kunnen worden! Dat meisje had in die kerk de originele tegels gelegd (ze kregen er allemaal een x aantal) en ze heeft ook de ornamenten laten zitten. Echt een geweldig huisje!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40120270
Parkweg, ik herkende het direct Nice what you did with the place! Ik kende die huizen alleen als studentenwoning (helemaal vooraan bij het bloemenzaakje)
pi_40120352
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Werd verkocht met woonvergunning. Voor een symbolisch bedrag.

Maargoed, als je dat leefbaar wil maken mag je je buidel wel trekken
Dus er zou nu iemand moeten wonen ....
  maandag 24 juli 2006 @ 01:17:27 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40120751
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:56 schreef tvdleur het volgende:
Parkweg, ik herkende het direct Nice what you did with the place! Ik kende die huizen alleen als studentenwoning (helemaal vooraan bij het bloemenzaakje)
Ja de Parkweg zit vol studenten. Gezellig hoor

Ik ken nog een FOK!ster die boven de bloemenzaak woont!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 juli 2006 @ 08:56:09 #42
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40124551
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef gronk het volgende:
volgens mij is een bunker ook veeeel te moeilijk voor UPC
WiFi

Overigens is het wel een originele manier van wonen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:06:35 #43
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40127112
Je moet natuurlijk wel een grote bunker uitzoeken: http://www.documentatiegroep40-45.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=417

60 m2 is wel krapjes...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 24 juli 2006 @ 22:39:15 #44
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40147748
Zeg mopjens van de elektriek?

In de slaapkamer zit hoog op de muur een kastje. Het lijkt op zo'n kastje waar een trekkoord uitkomt, alleen zit daar hier geen uitsparing voor in het plastic. Dit zit in het kastje:




Nu is mijn vraag: is dit een gewone centraaldoos?
Of toch een trekkoorddoos (goed stotterwoord)?
Of is er dan een trekkoorddoos van te maken misschien?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40148015
Daar is inderdaad een trekwisselschakelaar van te maken.
  maandag 24 juli 2006 @ 22:47:23 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40148039
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef Marsepein het volgende:
Daar is inderdaad een trekwisselschakelaar van te maken.
Pino

HOE????????????????????????????????????????????
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 juli 2006 @ 22:52:16 #47
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40148245
Optie 1: het is een contactdoos waar je een lamp aan kunt ophangen. Hang een lamp aan die blauwe en dat zwarte draadje, klik vervolgens op alle schakelaars die er te vinden zijn, en kijk of die lamp aan gaat.

Optie 2 (de meest waarschijnlijke): Als er helemaal niets gebeurt, dan kun je kijken of er ergens een lamp aangaat als je die blauwe draad met een van de zwarte draden verbindt. Omdat er twee zwarte draden uitkomen, vermoed ik dat je of fijn kunt prutsen met een wissel/hotelschakelaar, of dat je twee verschillende lampen kan schakelen.

Lekker puzzelen .


overigens vind gronk dit soort dingen vaak uit door onder stroom te staan. Of door een lamp in een fitting te draaien en dan te moeten ontdekken dat de schakelaar aan de andere kant van de kamer op 'aan' stond. 'Oef! Lamp heet!'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40148407
Ehhh, als ik het goed zie zitten er in 1 lasklem 2 zwarte draden? Test eens het volgende:

- Groep uitschakelen
- Meten of die groep uitgeschakeld is
- De lasklem waar de 2 zwarte inzitten, er 1 uithalen (Onthouden in welke klem die zat!)
- De losse zwarte draad even afklemmen met een nieuwe lasklem
- Groep inschakelen
- Met de normale schakelaar proberen het licht aan te doen
- Ik vermoed dat dat niet gaat.
- Groep uitschakelen
- Meten of de groep is uitgeschakeld
- Verkeerd uitgeschakelde groep weer inschakelen
- Juiste groep uitschakelen
- Meten of de juiste groep is uitgeschakeld
- De 2 zwarte draden weer in originele situatie terug brengen, je houdt 1 lasklem over nu.
- Groep aanschakelen
- Testen of je met de schakelaar het licht aan en uit kunt doen.
- Morgen naar de winkel gaan
- 1 Trek/wisselschakelaar kopen
- Goede groep uitschakelen
- Meten of de goede groep is uitgeschakeld
- Aansluiten volgens meegeleverd schema
- Groep inschakelen
- Testen

  maandag 24 juli 2006 @ 23:06:57 #49
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40148829
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg mopjens van de elektriek?

In de slaapkamer zit hoog op de muur een kastje. Het lijkt op zo'n kastje waar een trekkoord uitkomt, alleen zit daar hier geen uitsparing voor in het plastic. Dit zit in het kastje:

[afbeelding]
[afbeelding]

Nu is mijn vraag: is dit een gewone centraaldoos?
Of toch een trekkoorddoos (goed stotterwoord)?
Of is er dan een trekkoorddoos van te maken misschien?
Ik zou het niet weten wat het is vooral opdat er ook een nul bij zit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40148844
Volgens mij zit de pc ook op die groep
  maandag 24 juli 2006 @ 23:09:26 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40148925
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef Marsepein het volgende:
Ehhh, als ik het goed zie zitten er in 1 lasklem 2 zwarte draden? Test eens het volgende:

- Groep uitschakelen
- Meten of die groep uitgeschakeld is
- De lasklem waar de 2 zwarte inzitten, er 1 uithalen (Onthouden in welke klem die zat!)
- De losse zwarte draad even afklemmen met een nieuwe lasklem
- Groep inschakelen
- Met de normale schakelaar proberen het licht aan te doen
- Ik vermoed dat dat niet gaat.
- Groep uitschakelen
- Meten of de groep is uitgeschakeld
- Verkeerd uitgeschakelde groep weer inschakelen
- Juiste groep uitschakelen
- Meten of de juiste groep is uitgeschakeld
- De 2 zwarte draden weer in originele situatie terug brengen, je houdt 1 lasklem over nu.
- Groep aanschakelen
- Testen of je met de schakelaar het licht aan en uit kunt doen.
- Morgen naar de winkel gaan
- 1 Trek/wisselschakelaar kopen
- Goede groep uitschakelen
- Meten of de goede groep is uitgeschakeld
- Aansluiten volgens meegeleverd schema
- Groep inschakelen
- Testen

Pfoeh heee

Ander keertje hoor

Ken dat niet simpeler?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 juli 2006 @ 23:10:24 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40148962
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef gronk het volgende:
Optie 1: het is een contactdoos waar je een lamp aan kunt ophangen. Hang een lamp aan die blauwe en dat zwarte draadje, klik vervolgens op alle schakelaars die er te vinden zijn, en kijk of die lamp aan gaat.

Optie 2 (de meest waarschijnlijke): Als er helemaal niets gebeurt, dan kun je kijken of er ergens een lamp aangaat als je die blauwe draad met een van de zwarte draden verbindt. Omdat er twee zwarte draden uitkomen, vermoed ik dat je of fijn kunt prutsen met een wissel/hotelschakelaar, of dat je twee verschillende lampen kan schakelen.

Lekker puzzelen .


overigens vind gronk dit soort dingen vaak uit door onder stroom te staan. Of door een lamp in een fitting te draaien en dan te moeten ontdekken dat de schakelaar aan de andere kant van de kamer op 'aan' stond. 'Oef! Lamp heet!'
Gronkeponk

Het zit toch an de muuhuur. Daar hang je dan toch geen lahamp!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40149166
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Pfoeh heee

Ander keertje hoor

Ken dat niet simpeler?

Vergeet schakelaar S2, jij wilt schakelaar S3 in een trekuitvoering.
Zo simpel genoeg?
pi_40149322
ik heb een date met Dude en Arty Zaterdag komen ze ff me gepruts @ Casa bewonderen, gelukkig heb ik nog een dag om op te ruimen
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  maandag 24 juli 2006 @ 23:19:59 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40149378
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:07 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij zit de pc ook op die groep
'Owja'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 24 juli 2006 @ 23:22:00 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40149469
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef Cybersijp het volgende:
ik heb een date met Dude en Arty Zaterdag komen ze ff me gepruts @ Casa bewonderen, gelukkig heb ik nog een dag om op te ruimen
Ja het moet wel spick en span zijn hoor

Leuk
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 juli 2006 @ 23:22:00 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40149471
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gronkeponk

Het zit toch an de muuhuur. Daar hang je dan toch geen lahamp!
Mijn kluservaring heeft me geleerd om vooral geen logica te zoeken achter wat de vorige bewoners hebben achtergelaten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 24 juli 2006 @ 23:22:29 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40149492
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Marsepein het volgende:

[..]

[afbeelding]
Vergeet schakelaar S2, jij wilt schakelaar S3 in een trekuitvoering.
Zo simpel genoeg?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40150320
Vraag het anders even aan Vonkebrother
  maandag 24 juli 2006 @ 23:41:07 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40150378
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Marsepein het volgende:
Vraag het anders even aan Vonkebrother
Neuj die gaat vast iets nog ingewikkelders vertellen

Maar we schroeven het doosje mooi dicht hebben we besloten
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40150448
Het is echt niet ingewikkeld. Ik heb een stap voor stap -ik neem je aan het handje- oplossing gegeven. Daar zitten best wat stappen tussen die heel vanzelfsprekend zijn en dus nauwelijks tijd en moeite kosten.

Of heb je de multimeter nog steeds niet gekocht?
  maandag 24 juli 2006 @ 23:44:37 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40150517
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Marsepein het volgende:
Het is echt niet ingewikkeld. Ik heb een stap voor stap -ik neem je aan het handje- oplossing gegeven. Daar zitten best wat stappen tussen die heel vanzelfsprekend zijn en dus nauwelijks tijd en moeite kosten.

Of heb je de multimeter nog steeds niet gekocht?
Nou...




Ik zal er morgen nog eens naar kijken. Alles lijkt nu veel werk Dank je wel voor je uitleg
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 juli 2006 @ 23:47:34 #63
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_40150642
Nog geen multimeter. Maar ik zal het stappenplannetje wel eens ter hand nemen. Eerst doe ik weer netjes het doosje erop en wanneer de overige werkzaamheden allemaal klaar zijn of we van nieuwsgierigheid het gewoon móéten weten dan doen ik het doosje weer open en ga eens fijn prutsen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 23:52:42 #64
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_40150855
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg mopjens van de elektriek?

In de slaapkamer zit hoog op de muur een kastje. Het lijkt op zo'n kastje waar een trekkoord uitkomt, alleen zit daar hier geen uitsparing voor in het plastic. Dit zit in het kastje:

[afbeelding]
[afbeelding]

Nu is mijn vraag: is dit een gewone centraaldoos?
Of toch een trekkoorddoos (goed stotterwoord)?
Of is er dan een trekkoorddoos van te maken misschien?
Het is een lasdoos van een P25 en/of K25 goot systeem waarschijnlijk zitten in het kapje 5 uitbreekpoorten voor K25/P25/Z25-koker.


Denk dat dit een gevalletje creatief met materiaal is
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:00:45 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40151168
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het is een lasdoos van een P25 en/of K25 goot systeem waarschijnlijk zitten in het kapje 5 uitbreekpoorten voor K25/P25/Z25-koker.

[afbeelding]
Denk dat dit een gevalletje creatief met materiaal is
Ja dat is 'm hoor

Maargoed. Dat maakt het nog geen trekkoorddoos dus
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40156938
Nee, maar wel voorbereid denk ik.
pi_40157827
idd, dat even kijken of als je die draadjes van elkaar haalt (wel netjes spanning er af en een lasklem over de draad steken) je lamp het met de schakelaar bij de deur het niet meer doet. Is dit zo het rode plaatje verwijderen en een trekschakelaar er voor in de plaats.
pi_40158086
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef tnimble het volgende:
idd, dat even kijken of als je die draadjes van elkaar haalt (wel netjes spanning er af en een lasklem over de draad steken) je lamp het met de schakelaar bij de deur het niet meer doet. Is dit zo het rode plaatje verwijderen en een trekschakelaar er voor in de plaats.
Je zegt het iets beknopter als ik dat doe
pi_40158283
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Je zegt het iets beknopter als ik dat doe
Ik zie het, Dude kijk naar Marsepein voor een gedetaileerd stappen plan voor de meest veilige werkwijze
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:46:35 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40180411
Dank jullie wel jongens

We gaan ernaar kijken (en er ook wat mee doen dus ) En dan telkens als ik aan het touwtje trek, zal ik aan jullie denken

En nóg meer advies gevraagd. Vandaag hebben we de orderbevestiging voor de keuken getekend, puntjes op de i gezet zoals een kraan uitgezocht (somebody shoot me, ik werd oprecht gelukkig van het uitzoeken van een kraan!! ) etc.

Nu tijd om zachtjes aan de voorbereidingen te gaan treffen voor de keuken. Die arriveert in week 40. Wat nog te doen:
-Plavuizen (vloer) eruit
-Houten vloer erin + in de olie zetten + voorzien van luik
-Kastjes en tegels van muren
-Extra electriciteitsgroep laten aanleggen
-Muren voorzien van wcd's zoals aangegeven op de technische tekening + extra inbouw wcd's voor losse apparaten
-Muren laten stucen
-Onderkasten en blad eruit
-Evt. leidingen verleggen
-Alles schilderen
-Nieuwe keuken verwelkomen (wordt gemonteerd en aangesloten)
-Diverse zaken af laten timmeren

Pfffffffff

Nu wil ik jullie, de deskundigen, vragen: is dat zo een logische volgorde?
En met de bouwvak voor de deur en al, zou het me nog lukken dit allemaal te laten doen?
En zal ik maar gewoon een aannemer vragen alles te regelen, of zelf een stucadoor, vloerenlegger etc. regelen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40181951
.
Ha Dude, nog spannend ook terwijl jullie gekozen hebben.

Ik proef toch enige spanning als je zo het werklijstje neerzet met de vraag wie dit gaat doen !
Jullie dan niet - hoi hoi - en wel even regelen wie wat wel/niet doet.

Werkt de keukenmeneer niet met een aannemer ? die alles in de hand heeft ?
Als je zelf alle mannetjes moet gaan plannen is dat toch nog stressen, vrees ik.
Komt er een haastklus tussen of zo en schuift jouw prioriteits klus op.

Ik zou zeggen: vraag een offerte van een aannemer en bidden dat het voor de bouwvak. kan.


* volgt met belangstelling.

.
pi_40182293
Ik zou de houtenvloer als laatste leggen, kort voor het plaatsen van de keuken. Dan heb je de minste risico's op beschadigingen. Het oude spul wegslopen kun je toch prima allemaal zelf? Dan is als eerste verdient.

Maar laat bij het slopen zo lange mogelijk een kraan, een afvoer en iets om te koken heel. Daar heb je veel plezier van.

Verder klopt je lijstje wel aardig. Ik zou geen aannemer zoeken, maar iets van een klusjesman, zzp-er of klussenier oid. Vraag wel naar referentieprojecten als je met zulke mensen in zee gaat.

En er was een website (IK ben die link kwijt) Waar je een klus kunt aanbieden, en de aannemers en klussers kunnen daar op bieden. Je bent dan tot niets verplicht, dus ook niet om met de goedkoopste in zee te gaan. Jij bepaalt.

Succes!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:40:43 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40182467
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou de houtenvloer als laatste leggen, kort voor het plaatsen van de keuken. Dan heb je de minste risico's op beschadigingen.
heel slim, check!
quote:
Het oude spul wegslopen kun je toch prima allemaal zelf? Dan is als eerste verdient.
ja doen we zelf
quote:
Maar laat bij het slopen zo lange mogelijk een kraan, een afvoer en iets om te koken heel. Daar heb je veel plezier van.
Ja, vandaar dat ik voor het stucen ook alleen maar de bovenkant wil slopen, zodat we onder gewoon kunnen blijven koken en doen.
quote:
Verder klopt je lijstje wel aardig. Ik zou geen aannemer zoeken, maar iets van een klusjesman, zzp-er of klussenier oid. Vraag wel naar referentieprojecten als je met zulke mensen in zee gaat.

En er was een website (IK ben die link kwijt) Waar je een klus kunt aanbieden, en de aannemers en klussers kunnen daar op bieden. Je bent dan tot niets verplicht, dus ook niet om met de goedkoopste in zee te gaan. Jij bepaalt.
Die site ken ik (althans, ik ken er twee. Werken inderdaad wel goed.
Zou jij dan een klusjesman voor álles vragen? Of specialisten voor elk onderdeel?
quote:
Succes!
Dank! Ik word er opeens een beetje nerveus van
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:42:53 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40182547
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef AnneX het volgende:
.
Ha Dude, nog spannend ook terwijl jullie gekozen hebben.

Ik proef toch enige spanning als je zo het werklijstje neerzet met de vraag wie dit gaat doen !
Jullie dan niet - hoi hoi - en wel even regelen wie wat wel/niet doet.

Werkt de keukenmeneer niet met een aannemer ? die alles in de hand heeft ?
Als je zelf alle mannetjes moet gaan plannen is dat toch nog stressen, vrees ik.
Komt er een haastklus tussen of zo en schuift jouw prioriteits klus op.

Ik zou zeggen: vraag een offerte van een aannemer en bidden dat het voor de bouwvak. kan.


* volgt met belangstelling.

.
Nee de keukenmeneer heeft in onze regio al helemaal geen betrouwbare adresjes helaas (we hebben de keuken wat verderweg gehaald). We zullen er echt zelf achteraan moeten.

En vóór de bouwvak lukt het zéker niet meer denk ik. Hoeft ook niet, de keuken komt begin oktober pas. Maar door de bouwvak vraag ik me af of we zelfs dat kunnen halen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40182695
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Zou jij dan een klusjesman voor álles vragen?
Ja, puur ook om het feit dat hij weet wat hij in de volgende stap moet doen. Ik ken wel iemadn, maar als die reiskosten wil hebben, is die alsnog duur
  Lieve Belg dinsdag 25 juli 2006 @ 22:50:27 #76
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_40182824
Nog steeds schone plaats Dude

Marsepein, voeg me eens toe op msn
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:51:02 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40182839
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ja, puur ook om het feit dat hij weet wat hij in de volgende stap moet doen. Ik ken wel iemadn, maar als die reiskosten wil hebben, is die alsnog duur
Oké, dan ga ik daarvoor.

O ja?

Ja, het is allemaal zo verweg hè?

En ik zou inderdaad graag gewoon een vertrouwd adresje willen hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:51:33 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40182857
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:50 schreef Jump het volgende:
Nog steeds schone plaats Dude

Marsepein, voeg me eens toe op msn
Ja nét gestofzuigd
Snobs have more fun!
KLIK!
  Forum Admin dinsdag 25 juli 2006 @ 22:51:57 #79
58651 crew  murp
murp
pi_40182867
heb je koffie? dan kom ik langs..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:02:00 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40183232
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef murp het volgende:
heb je koffie? dan kom ik langs..
* Koffie zet *

ja ik heb koffie
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40192592
je kunt ook eens kijken bij vlok Dit is een keurmerk voor klusbedrijven. Zij hebben ook een geschillencommissie, voor als het niet naar wens is. Maar jullie hadden toch een mannetje gevonden dat ook de cv heeft gedaan? Heeft die geen handige vriendjes?

[ Bericht 7% gewijzigd door Schimmetje op 26-07-2006 09:24:49 (tags niet goed gezet) ]
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:33:01 #82
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40192773
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja nét gestofzuigd
En de sink geshined?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40263356
In je lijstje is de vloer inderdaad onlogisch, die kun je zoals Marsepein voorsteld als laatste doen. Wij hebben de keuken op de houten vloer laten zetten, dat is ook een optie... dus eerst de vloer, toen de keuken en daarna nog een keer olien.

Is in je lijstje eigenlijk het stucwerk niet het enige dat je wilt uitbesteden? Zo ja dan weet ik nog wel iemand... heeft bij mij ook de keuken voorbereidingen gedaan (en ook in mijn vorige huis superwerk geleverd

Voor het stucwerk is het denk ik wel handig om eerst blad en onderkastjes te verwijderen. Als de volgende keuken een stuk hoger wordt hoeft het misschien niet perse...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:09:00 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40264255
KeukenVindPost
***
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:47:42 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40265425
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:34 schreef Juleh het volgende:
In je lijstje is de vloer inderdaad onlogisch, die kun je zoals Marsepein voorsteld als laatste doen. Wij hebben de keuken op de houten vloer laten zetten, dat is ook een optie... dus eerst de vloer, toen de keuken en daarna nog een keer olien.

Is in je lijstje eigenlijk het stucwerk niet het enige dat je wilt uitbesteden? Zo ja dan weet ik nog wel iemand... heeft bij mij ook de keuken voorbereidingen gedaan (en ook in mijn vorige huis superwerk geleverd

Voor het stucwerk is het denk ik wel handig om eerst blad en onderkastjes te verwijderen. Als de volgende keuken een stuk hoger wordt hoeft het misschien niet perse...
Ik wil zo ongeveer alles uitbesteden uit dat lijstje, behalve het slopen van de keuken en het plaatsen van de keuken zelf (doet de keukenboer).

O hééél graag je tip!

Duderinnetje @ hotmail.com
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40265592
Overweeg heel goed of je de keuken wel op je houten vloer wilt zetten. Een houten vloer werkt altijd, en ik heb geen enkel idee of dat door de stelpoten van de keuken opgevangen wordt.

Bovendien maakt het niet uit, er komt immers een plint onder de keukenkastjes. En daarmee maak je het jezelf in de toekomst makkelijker met een eventuele nieuwe vloer (Hoewel ik niet denk dat die snel komt )

Als je ervoor kiest de keuken NIET op de houten vloer te zetten. Zet hem dan wel op klosjes, zodat de hoogte van het werkblad klopt!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:27:03 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40266964
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Marsepein het volgende:
Overweeg heel goed of je de keuken wel op je houten vloer wilt zetten. Een houten vloer werkt altijd, en ik heb geen enkel idee of dat door de stelpoten van de keuken opgevangen wordt.

Bovendien maakt het niet uit, er komt immers een plint onder de keukenkastjes. En daarmee maak je het jezelf in de toekomst makkelijker met een eventuele nieuwe vloer (Hoewel ik niet denk dat die snel komt )

Als je ervoor kiest de keuken NIET op de houten vloer te zetten. Zet hem dan wel op klosjes, zodat de hoogte van het werkblad klopt!
Oók weer waar!

Ik ga me nog even laten adviseren hier en daar
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:35:01 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40267232
Ik denk zelf niet dat de stelpoten het opvangen. Die stel je met een draai/schroefsysteem. Er zit geen vering in. Het draaien gaat behoorlijk stroef. Ik zal morgen wel een fotootje maken zodat je het kan zien.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40269973
Als de vloer verlijmd en gespijkerd is dan werkt hij nog maar minimaal, niet iets waar de keuken last van gaat krijgen (hoop ik ) Het is een optie, ze hebben beide voor en nadelen

Oh en Dude: You've got mail
pi_40626186
Hoe gaat het met de slaapkamerklus? Of liggen jullie al languit op jullie nieuwe bank ?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:10:55 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40626309
De slaapkamerklus gaat gestaag! Maar er moeten nog wat laatste priegeldingetjes gebeuren en dan komen we met een complete beeldroman van de totstandkoming van tha mastah bedroom

De bank kan inderdaad ook elk moment arriveren
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40626348
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
De slaapkamerklus gaat gestaag! Maar er moeten nog wat laatste priegeldingetjes gebeuren en dan komen we met een complete beeldroman van de totstandkoming van tha mastah bedroom

De bank kan inderdaad ook elk moment arriveren
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:53:22 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40627840
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:11 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de foto's!
Wat de boel enigszins op lijkt te houden is de metallic muurverf. We blijven maar de kwastrandjes zien, hoe vaak het ook al is overgedaan. Arty is al bezig geweest om de randjes een beetje te 'tamponeren' zeg maar, in de hoop dat zo een geleidelijkere overgang naar het grote vlak zou ontstaan. Maar het getamponeerde lijkt nu weer lichter dan de rest Gek worden we ervan.
Dus als iemand tips heeft over metallic muurverf: welkom
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40629192
heeeeeel klein rollertje gebruiken bij het randje ?
Dat tamponeren en lichter dat merk ik ook bij mijn rode muurtje....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:41:24 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40629302
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef Gompy58 het volgende:
heeeeeel klein rollertje gebruiken bij het randje ?
Dat tamponeren en lichter dat merk ik ook bij mijn rode muurtje....
Ja bij rood is het inderdaad ook wel. Onze rode muur is ook een keer of vijf gedaan.

Alleen was dat wel wat goedkopere verf
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40748980
Joehoe?! *echo*

Hoe gaat het daar op Parkplatz?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:51:57 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40750942
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:40 schreef Cyan het volgende:
Joehoe?! *echo*

Hoe gaat het daar op Parkplatz?
Ja goed! Slaapkamer loopt wat achter op schema Bank is er ook nog niet
Maar wat in het vat zit...
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40751073
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja goed! Slaapkamer loopt wat achter op schema Bank is er ook nog niet
Maar wat in het vat zit...
*Blaast topic nieuw leven in*

Heb je eigenlijk inmiddels al een salontafel gevonden? En wat zijn jullie in hemelsnaam aan het doen op die slaapkamer?

En de keuken? Wanneer staat die op de planning? Ben te lui om terug te lezen dus misschien heb je het al verteld
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:05:48 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40751292
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:57 schreef Cyan het volgende:

[..]

*Blaast topic nieuw leven in*
Nee nog geen salontafel. We wachten op de almachtige en allesbepalende bank
quote:
Heb je eigenlijk inmiddels al een salontafel gevonden? En wat zijn jullie in hemelsnaam aan het doen op die slaapkamer?
No comment

Nee, we hebben de vloer helemaal geschuurd en drie keer gelakt, verder alle muren geverfd (waaronder een gouden muur die morgen voor de tachtigste keer (give or take ) opnieuw in de latex gaat en al het houtwerk (en dat is weer best veel voor zo'n kamertje, klapdeuren naar balkon enzo) gelakt. Verder alle sloten gerepareerd (heel gepruts, niet interessant) en verder doen we het gewoon rustig aan . Maar volgende week hopen we er te slapen
quote:
En de keuken? Wanneer staat die op de planning? Ben te lui om terug te lezen dus misschien heb je het al verteld
Keuken komt begin oktober en ik moet alles en iedereen daarvoor nog regelen (stucadoor, vloerenlegger, elektricien, noem maar op).

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 12-08-2006 23:59:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:12:01 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40751412
Tipje van de sluier:




Vóór!

Na volgt nog komende week
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40755011
* Marsepein in spanning afwacht....
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:28:36 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40755042
Hopelijk heb je nog tot woensdag dan of zo
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:29:42 #103
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40755063
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Hopelijk heb je nog tot woensdag dan of zo
Werk eens door
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40755289
Ik heb trouwens een andere before foto gezien, in deel 1 kan ik me herinneren...
Ff zoeken.
pi_40755324
Bingo:



Dat dingetje ligt nog op de vensterbank
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:47:03 #106
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40755423
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:42 schreef Marsepein het volgende:
Bingo:
[afbeelding]


Dat dingetje ligt nog op de vensterbank
O echt ja!

Ja op deze kamer kwamen we eerder ook niet echt om iets te doen. Tot nu
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:49:09 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40755471
En dat dingetje was dus een onderdeeltje van het slotenprojectje dat onlangsje pas afgerondje is
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40755515
Ach juliie hebben iig wat afgerond...

Ik ben wel erg benieuwd ...


Raar he, geen enkele reactie in K&W dat je blauw bent ...
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:52:58 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40755552
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:51 schreef Marsepein het volgende:


Raar he, geen enkele reactie in K&W dat je blauw bent ...
Some things come naturally. Or they just don't care
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40755608
pi_40755627
Oh, dat was een smilie only post ... niet echt mijn stijl
pi_40755908
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Some things come naturally. Or they just don't care
we don't that's right. Just as long as you're here, thats what mathers
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zondag 13 augustus 2006 @ 10:40:17 #113
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40759267
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O echt ja!

Ja op deze kamer kwamen we eerder ook niet echt om iets te doen. Tot nu
Is dat de bewuste vensterbank die nu beschilderd is???
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_40759317
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou de houtenvloer als laatste leggen, kort voor het plaatsen van de keuken. Dan heb je de minste risico's op beschadigingen. Het oude spul wegslopen kun je toch prima allemaal zelf? Dan is als eerste verdient.

Maar laat bij het slopen zo lange mogelijk een kraan, een afvoer en iets om te koken heel. Daar heb je veel plezier van.

Verder klopt je lijstje wel aardig. Ik zou geen aannemer zoeken, maar iets van een klusjesman, zzp-er of klussenier oid. Vraag wel naar referentieprojecten als je met zulke mensen in zee gaat.

En er was een website (IK ben die link kwijt) Waar je een klus kunt aanbieden, en de aannemers en klussers kunnen daar op bieden. Je bent dan tot niets verplicht, dus ook niet om met de goedkoopste in zee te gaan. Jij bepaalt.

Succes!
Misschien wat laat maar was die link toevallig www.casius.nl ?
Bram! Boterham!
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:46:00 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40761445
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Is dat de bewuste vensterbank die nu beschilderd is???
Ja dat is nou de bewuste vensterbank

Het is wel spannend allemaal hè? Mysterieuze dingetjes op bewuste vensterbankjes.... Oh the suspense!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:47:31 #116
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40761471
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:

Het is wel spannend allemaal hè? Mysterieuze dingetjes op bewuste vensterbankjes.... Oh the suspense!
Als je echt suspense wilt creeren, dan leg je dat Mysterieuze Dingetje ook nog ergens anders neer.Om 'm vervolgens weer terug te leggen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:49:49 #117
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40761523
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef gronk het volgende:

[..]

Als je echt suspense wilt creeren, dan leg je dat Mysterieuze Dingetje ook nog ergens anders neer.Om 'm vervolgens weer terug te leggen.
Of je post een wat meer detail foto van de bewuste dingetje zonder dat je nog te veel ziet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:54:19 #118
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40761599
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Of je post een wat meer detail foto van de bewuste dingetje zonder dat je nog te veel ziet
Maarsubtiel, he. Niet dat we 't idee krijgen dat ze 't erom doet
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:57:04 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40761666
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Of je post een wat meer detail foto van de bewuste dingetje zonder dat je nog te veel ziet
Nee dat gaat niet, want het bewuste dingetje bevindt zich thans in een niet nader te duiden flubbeltje. Waarmee het bewuste dingetje dus niet meer als zodanig op de gevoelige plaat is vast te leggen. Ja oké, dééls. Het voetje van het bewuste dingetje is nog zichtbaar. De lotgevallen van het bewuste dingetje op de bewuste vensterbank waren echter de aanleiding tot speculatie. Die speculatie is thans weggenomen door het bewuste dingetje in het daartoe bestemde flubbeltje te bevestigen.


Snap je?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:59:57 #120
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40761725
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Duderinnetje het volgende:

Snap je?
Wij van de Stichting tot Bescherming van Mysterieuze Dingetjes en Flubbeltjes vragen ons af of hier wel oirbare dingen zijn gebeurd. Mochten wij tot de conclusie komen dat er ook maar enig Mysterieus Dingetje is beschadigd, mishandeld of anderszins ontzet, dan zullen wij niet nalaten om de nodige stappen te ondernemen!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:02:54 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40761791
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef gronk het volgende:

[..]

Wij van de Stichting tot Bescherming van Mysterieuze Dingetjes en Flubbeltjes vragen ons af of hier wel oirbare dingen zijn gebeurd. Mochten wij tot de conclusie komen dat er ook maar enig Mysterieus Dingetje is beschadigd, mishandeld of anderszins ontzet, dan zullen wij niet nalaten om de nodige stappen te ondernemen!
Oh oh...

* bewust dingetje snel uit flubbeltje trekt en afveegt *
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:05:33 #122
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40761840
Heb je dan geen detail foto van dat flubbertje?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:22:17 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40762234
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je dan geen detail foto van dat flubbertje?
Eeuhmmm....


Gaat weer de goeie kant op met dit topic
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:23:16 #124
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40762258
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Gaat weer de goeie kant op met dit topic
Wie begon er over?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:27:03 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40762357
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:23 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wie begon er over?
Ja ik ben gewoon zo'n ordinair type ook eigenlijk
Hand in eigen boezem hoor (Tietuuuuuuuuh )
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:50:40 #126
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40762875
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh oh...

* bewust dingetje snel uit flubbeltje trekt en afveegt *
*afveegt*??
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:52:03 #127
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40767595
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon zo'n ordinair type ook eigenlijk
Hand in eigen boezem hoor (Tietuuuuuuuuh )
*aanmeldt als rechterhand van Duudje
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 18:29:23 #128
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_40770316
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon zo'n ordinair type ook eigenlijk
Hand in eigen boezem hoor (Tietuuuuuuuuh )
Sinds wanneer ben jij weer blauw
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:30:32 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40770350
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij weer blauw
Nah
Doe's niet zo teleurgesteld

Stomme Vonkie
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 18:32:07 #130
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_40770406
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nah
Doe's niet zo teleurgesteld

Stomme Vonkie


*Foei Vonkie ! Foei !
*in hoekje schamen gaat
pi_40775886
* Marsepein zingt: "Dude is weer blauw, ole ole."
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:25:44 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40776749
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:

Hand in eigen boezem hoor (Tietuuuuuuuuh )


Maar waar ben je nou eigenlijk mod van?

't keldertje?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:12:22 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40778659
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:25 schreef gronk het volgende:

[..]



Maar waar ben je nou eigenlijk mod van?

't keldertje?
O ja, doe maar net of jij dat niet weet

Kom je zo weer naar dat topic over live-voorhuid-piercing? Er zijn heel veel positieve reacties op je filmpje. Dapper hoor

Gronks voorhuid live geperforeerd met spijker!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:20:50 #134
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40779051
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O ja, doe maar net of jij dat niet weet

Kom je zo weer naar dat topic over live-voorhuid-piercing? Er zijn heel veel positieve reacties op je filmpje. Dapper hoor

Gronks voorhuid live geperforeerd met spijker!
Die had eigenlijk in klusblunders gemoeten, maar daar was-ie te genant voor.

kijkt voortaan wel uit met nietmachines
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40781835
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:25 schreef gronk het volgende:

[..]



Maar waar ben je nou eigenlijk mod van?

't keldertje?
Misschjen een onnozele vraag maar wat is dat eigelijk, dat keldertje ??? Zit al best wel lang op Fok maar is me nog steeds niet helemaal duidelijk.

tikje oftopic maar toch
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:29:44 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40781922
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

Misschjen een onnozele vraag maar wat is dat eigelijk, dat keldertje ??? Zit al best wel lang op Fok maar is me nog steeds niet helemaal duidelijk.

tikje oftopic maar toch
Het keldertje is een besloten sub ( ) forum voor de wat gewaagdere SEX-topics zeg maar. Je kan er alleen posten met toestemming van Knorretje.
Zie ook: Wel het forum - niet de topics
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:01:23 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40782944
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het keldertje is een besloten sub ( ) forum voor de wat gewaagdere SEX-topics zeg maar. Je kan er alleen posten met toestemming van Knorretje.
Zie ook: Wel het forum - niet de topics
Wij van de Bond van Voor De Hand Liggende Woordspelingen zouden bij deze willen protesteren tegen deze woordspeling!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:03:19 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40783009
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Wij van de Bond van Voor De Hand Liggende Woordspelingen zouden bij deze willen protesteren tegen deze woordspeling!
Jij bent echt lid van álle bonden hè?

Hoer


En nu weer on topic!

* Zichzelf een klap geeft *
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:11:11 #139
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40783302
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij bent echt lid van álle bonden hè?

Hoer
Ik krijg graag post. Dat zal 't zijn.
quote:
En nu weer on topic!

* Zichzelf een klap geeft *
Weet je zeker dat je in 't juiste forum zit?

[ Bericht 23% gewijzigd door gronk op 14-08-2006 00:24:49 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:54:00 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40796541
Stucadoor geregeld (juleh, bedankt voor de tip! ) en waarschijnlijk een electricien
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40796702
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:32:11 #142
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_40816516
Zo hey Dude. Jouw vloer is echt zo mooi hè. Je kan er bijna zeker op schaatsen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_40832472
Ik kom nog even terug op dat rode plaatje en die trekschakelaar.
Je kan dat plaatje laten zitten en met een K25 gootje een trekschakelaar monteren.
Met zo'n zelfde type goot kun je dan ook nog extra stopcontacten aanleggen ( blauwe en bruine draad )
Op die manier kun je wat extra comfort maken in je ruimte......
Het hoeft natuurlijk niet, maar ik denk ff mee.......
Een probleem is pas een probleem als je de oplossing niet kan vinden.......... Dan heb je pas een probleem!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:26:18 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40832792
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Meelertje het volgende:
Ik kom nog even terug op dat rode plaatje en die trekschakelaar.
Je kan dat plaatje laten zitten en met een K25 gootje een trekschakelaar monteren.
Met zo'n zelfde type goot kun je dan ook nog extra stopcontacten aanleggen ( blauwe en bruine draad )
Op die manier kun je wat extra comfort maken in je ruimte......
Het hoeft natuurlijk niet, maar ik denk ff mee.......
Nou dat is erg aardig!

Moet je me alleen nog vertellen wat een K25-gootje is, want nu zie ik allemaal Belgische kinderpop-zangeresjes voor me
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40833178
Dat is de ultieme kinderdroom Dude, K25.

K25 is een plattekabelgoot voor in huis.


Maar als je alleen googlet op K25 zie je inderdaad vage foto's.
pi_40833442
Marsepein, volgens mij is de op je plaatje getoonde goot een K40 goot.
K25 is een heel stuk smaller maar wel te combineren met een K40 goot.
http://www.attema.nl/cgi-bin/ecat/index.html?mv_arg=I00080&previous=ITOP&id=7YrPJCSn K25 goot en http://www.attema.nl/cgi-bin/ecat/index.html?mv_arg=I00090&previous=ITOP&id=7YrPJCSn K40 goot
Een probleem is pas een probleem als je de oplossing niet kan vinden.......... Dan heb je pas een probleem!
pi_40833498
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:44 schreef Meelertje het volgende:
Marsepein, volgens mij is de op je plaatje getoonde goot een K40 goot.
K25 is een heel stuk smaller maar wel te combineren met een K40 goot.
http://www.attema.nl/cgi-bin/ecat/index.html?mv_arg=I00080&previous=ITOP&id=7YrPJCSn K25 goot en http://www.attema.nl/cgi-bin/ecat/index.html?mv_arg=I00090&previous=ITOP&id=7YrPJCSn K40 goot
Je hebt gelijk, maar het gaat om het idee.
pi_40834245
Het was nog iets wat ik mij herinnerde uit mijn tijd als electromonteur ( ben ik mee gestopt, de spanning werd me teveel ) voordat ik zakkenvuller werd.......
Je kan er gewoon installatiedraad inleggen, ik gebruik het vaak nog om computerkabels netjes mee weg te werken.
Een probleem is pas een probleem als je de oplossing niet kan vinden.......... Dan heb je pas een probleem!
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:19:01 #149
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:24:24 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40834859
Ik ga jullie hulp nog nodig hebben want een aantal stopcontacten in huis zit op een onhandige plek. Dwz: er komen kasten voor te staan. Maar ik wil ze wel doortrekken (niks ingewikkelds in de muur hoor, gewoon een draadje, al dan niet in een gootje) naar verderop op de plint om er daar dan weer een wandcontactdoos op te zetten. Is dat een beetje te doen? met jullie hulp hopelijk, tzt?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40835233
Met dat K25 systeem kun je dat vrij simpel doen.
Per te verplaatsen stopcontact heb je 1 lasdoos en 1 einddoos nodig ( en natuurlijk de goot zelf )
Huidige stopcontact verwijderen, lasdoos erop, vandaar leiding leggen naar het nieuwe punt, einddoos daar plaatsen, draadjes erin leggen, deksel erop doen, alles aansluiten/afmonteren en klaar.......
Ik wil je daar wel mee helpen maar de afstand kan misschien een probleem worden.......
Een probleem is pas een probleem als je de oplossing niet kan vinden.......... Dan heb je pas een probleem!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:52:38 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40837437
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef Meelertje het volgende:
Met dat K25 systeem kun je dat vrij simpel doen.
Per te verplaatsen stopcontact heb je 1 lasdoos en 1 einddoos nodig ( en natuurlijk de goot zelf )
Huidige stopcontact verwijderen, lasdoos erop, vandaar leiding leggen naar het nieuwe punt, einddoos daar plaatsen, draadjes erin leggen, deksel erop doen, alles aansluiten/afmonteren en klaar.......
Ik wil je daar wel mee helpen maar de afstand kan misschien een probleem worden.......
Met jullie hulp via dit topic gaat dat lukken hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:57:50 #153
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_40837617
Hey Duderinnetje. Het hout is echt heeeel mooi. Het is net photoshop zo mooi is dat aangelegd
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_40858702
Dude, al slaapkamerupdates? Het is woensdag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:33:09 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40859628
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:52 schreef clauwheee het volgende:
Dude, al slaapkamerupdates? Het is woensdag
Nou kijk


Lieve K&W'ers


Ik moet even wat uitleggen jongens


Hij is niet af

Vandaag ga ik nog één keer die fucking muur doen en dan hopelijk is 'ie eindelijk egaal
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40859851
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:

Hij is niet af

Vandaag ga ik nog één keer die fucking muur doen en dan hopelijk is 'ie eindelijk egaal
Welk merk gebruik je dan, ik kan me maar 1 soort muurverf herinneren die moeilijk egaal te krijgen is, en die willen wij in de keuken. Dus als je tips hebt .... (Ik geef geen hints weg over wat jullie erop smeren.)

Welk merk gebruik je?

Ik lees ff terug en zie dat je zelf al een tipje hebt gegeven over wat je op de muur smeert.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:43:07 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40859929
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Welk merk gebruik je dan, ik kan me maar 1 soort muurverf herinneren die moeilijk egaal te krijgen is, en die willen wij in de keuken. Dus als je tips hebt .... (Ik geef geen hints weg over wat jullie erop smeren.)

Welk merk gebruik je?
Het is metallic verf, VT-Wonen-lijn van eh Flexa denk ik. In elk geval een 'merk'. Ben gisteren in een speciaalzaak geweest en heb daar een viltroller gekocht. dat adviseerden ze me. En niet te zuinig smeren.

Op hoop van zegen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40860131
En de laatse rol altijd dezelfde kant op. Maar (jammer voor jullie) meer klachten gehoord over de Flexa Metallic verf, er is nog een merk dat het maakt, en die schijnt beter te zijn, maar die vooral nog meer metallic.

Ja, dat merk weet ik dus even niet meer
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:52:29 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40860195
Van de site:





Bij benadering deze kleur.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40860226
Ik ken hem van het stalenkaartje
Mooi dus!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:55:29 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40860283
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef Marsepein het volgende:
Ik ken hem van het stalenkaartje
Mooi dus!
Ja erg chic, wij zijn er ook heel verguld ( ) mee, vandaar dat we het toch nog maar een keertje proberen.

Ik riep bvan de week al even: we gooien en er een gewone kleur overheen Maar goed.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:43:55 #162
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_40861817
Om die reden durfde ik dus ook geen Metallic aan, had er meer slechte berichten over gehoord. Maar als het wel lukt is het wel erg mooi. Misschien is die verf meer geschikt voor kleine kleurvlakken op de muur, maar da's alweer uit hè
pi_40863253
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef Marsepein het volgende:
En de laatse rol altijd dezelfde kant op. Maar (jammer voor jullie) meer klachten gehoord over de Flexa Metallic verf, er is nog een merk dat het maakt, en die schijnt beter te zijn, maar die vooral nog meer metallic.

Ja, dat merk weet ik dus even niet meer
Hmm, jammer dat ik dit nu pas lees...
Mij is het namelijk ook niet gelukt om met die Flexa metallic (ijs) de muur egaal te krijgen.
Hopelijk lukt het bij jou nog wel Dude, succes

en dan wel ff mooie foto's plaatsen van het resultaat heh
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:36:23 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40863494
Ik word steeds pessimistischer

* Maar even koffie zetten nog eerst *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40865934
En als je nu de inhoud van het blik van je 1-2-3-hotseflots tegen de muur aangooit?
pi_40865967
Dude

Nou euh...succes!

Komt goehoed!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:47:52 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40914846
DE SLAAPKAMER IS AF!!!!!!!!!!!!!


Zou tijd worden hè?

Nou, zo achteraf ziet het er simpel uit, maar er zijn toch heel wat bloed, zweet en tranen in het kamertje gaan zitten. Arty heeft de vloer geschuurd en drie keer in de lak gezet - altijd een kolere-werk. En de metallic muur heeft veel tijd gekost omdat we, zoals eerder gemeld, maar strepen bléven zien. Verder heb ik een boel geprutst met het hang- en sluitwerk, rotte glaslatjes en ga zo maar door. Boeit allemaal niet meer, we hebben een slaapkamer!

Stapsgewijs beeldverslag:
Voor:



Vloer vóór (afgesleten bende):



En kaal:


En alles klaar:






De muur is fantastisch. Geen zilver, geen goud, maar ergens er tussenin. Gordijnen (ook glanzend) zijn besteld en komen over een week of twee. Verder komt er in september nog een antieke kast van onze (schoon)moeder en natuurlijk moet er nog een bed in Gaan we zo doen.

Morgen de stad in voor mooie hoeslakens en kussens en de welbekende 'verder-echt-niet-zo-veel-snuisterijen-hoor-Arty!'

De bedoeling: een rustige, beetje luxe kamer, maar óók een beetje een stoere oase tussen al die kleurtjes hier in huis (wat klinkt dat even profi he? )

Mensen, ik slaap vannacht in een bed!!!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:48:56 #168
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_40914887
Schitterend!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_40914909
Dude

Hulde

Erg nice. Kostte wat bloed, zweet en tranen maar dan heb je ook wat! Mag ik morgen mee??? Ah toeeeee??? Snuisterijen

[ Bericht 11% gewijzigd door clauwheee op 17-08-2006 20:59:52 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:56:17 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40915154
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Dude

Hulde _ O_

Erg nice. Kostte wat bloed, zweet en tranen maar dan heb je ook wat! Mag ik morgen mee??? Ah toeeeee??? Snuisterijen
Nee ik koop geen snuisterijen hoor, alleen functionele zaken
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40915309
Waarom geloof ik je nu toch niet?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:03:21 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40915400
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef clauwheee het volgende:
Waarom geloof ik je nu toch niet?
Eén prieleprulletje hooguit
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40915466
We komen hier morgenavond even op terug
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40915563
Even wat smilies:



Geweldig wat mooi! Die vloer is echt heel erg opgeknapt, Arty je kunt er trots op zijn! En het mooie schilderwerk, ziet er echt puik uit!

Die muur is ook mooi geworden, al komt het metallic op de foto er niet erg goed uit. Ah, het dingetje is ook weg van de vensterbank

Erg mooie match zo hoor.

Ach, en die snuisterijen? Zoveel is dat toch niet. Een potje voor mijn oorbellen, een kastje voor mijn luchtjes. 2 mooi standaards voor het raam. Een mooi spiegeltje op de muur etc etc etc

En slapen in een bed, waarom geloof ik dat nu weer niet

1 Vraagje, en jullie zullen vast wel al ingeschat hebben dat Pino die ging stellen: "Wat zit er als je door de deur binnenkomt voor pijpje(s) op de grond? En zit daar een raam naar de overloop ofzo?"

Maar echt, wees er trots op!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:10:37 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40915651
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef Marsepein het volgende:
Even wat smilies:



- knip-

1 Vraagje, en jullie zullen vast wel al ingeschat hebben dat Pino die ging stellen: "Wat zit er als je door de deur binnenkomt voor pijpje(s) op de grond?"
Dank Pino

Pijpjes: Zijn verwarmingsbuisjes die van onder de vloer richting naastgelegen badkamer lopen. Vraag me niet verder waarom, waarheen en waarvoor
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40915733
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank Pino

Pijpjes: Zijn verwarmingsbuisjes die van onder de vloer richting naastgelegen badkamer lopen. Vraag me niet verder waarom, waarheen en waarvoor
Ehh, waarheen Nee doe maar niet, ik denk dat die juist naar de radiator in de slaapkamer lopen, maar geen probleem.

Dat dingetje op de vensterbank was zeker van de spanjoletsluiting?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:15:46 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40915820
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ehh, waarheen Nee doe maar niet, ik denk dat die juist naar de radiator in de slaapkamer lopen, maar geen probleem.

Dat dingetje op de vensterbank was zeker van de spanjoletsluiting?
Als je daarmee het voetje van een klikslotje met zo'n veertje erom bedoelt: ja inderdaad!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40916541
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Als je daarmee het voetje van een klikslotje met zo'n veertje erom bedoelt: ja inderdaad!
Een echte klusbabe
pi_40917995
.
Good night - sleep tight (?) - dream right

Dus bleue Dude gaat slapen in een chique boudoir. Weltrusten
.
pi_40922411


WAUW!

Geweldig! Die vloer, die muur ... Mag ik trouwens even vragen wat voor apparaten je hebt gebruikt om de vloer te schuren? *Moet namelijk ook nog een houten vloer schuren*
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:09:27 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40922624
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef Cyan het volgende:


WAUW!

Geweldig! Die vloer, die muur ... Mag ik trouwens even vragen wat voor apparaten je hebt gebruikt om de vloer te schuren? *Moet namelijk ook nog een houten vloer schuren*
Ik stuur Arty even hier naartoe, moment!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40922662
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik stuur Arty even hier naartoe, moment!
Thnx! Wij hebben namelijk een eikenhouten vloer die voor zover ik weet nooit behandeld is. En nu nodig geschuurd en behandeld moet worden. Dus Master Vloeren Opschuren, tell us!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40922910
ziet er toppie uit dacht ik zo!!

Die vloer ziet er echt 100x beter uit, ook de kleur is super hetzelfde geld voor de muur natuurlijk
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:22:49 #184
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_40923019
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef Cyan het volgende:


WAUW!

Geweldig! Die vloer, die muur ... Mag ik trouwens even vragen wat voor apparaten je hebt gebruikt om de vloer te schuren? *Moet namelijk ook nog een houten vloer schuren*
Die twee oranje apparaten die je ziet op één van die plaatjes hierboven, zijn gehuurd bij de Gamma. Die grote met die kromme pijp is een bandschuurmachine. Die ronde (beetje gevouwen) rollen daarachter gaan daarop. Met dat apparaat loop je baantjes over je houten vloer. Omdat die grote rol niet goed bij de randen komt, houd je zo'n 15 à 20 cm over waar je niet kunt schuren.

Daarvoor is dat kleinere apparaat. Hier gaan ronde schijven op waarmee je de vloer langs de plinten doet.

Schuren met het grote apparaat vereist enige oefening, beleid en vooral: concentratie. Omdat hij met zoveel geweld de vloer schuurt heb je in no-time òf een kuil in je vloer òf verschroeid hout omdat het te heet wordt. Rijd vooral niet over een snoer heen; da's vrij funest.

En verder de standaard schuurmethode: Met de groffe korrel het hout kaal maken en naschuren met fijne korrel. In ons geval was de vloer niet geheel vlak en wilde ik er niet teveel hout vanaf halen (geen door-en-door hout), dus ik heb ook nog een middagje met een schuurpapiertje de laatste loodjes gedaan.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_40926504
Oh dude en Arty, die kamer....

WOW...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 06:11:32 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40927633
Mooi!
***
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 06:40:30 #187
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40927676
absoluut erg mooi!!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:08:37 #188
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_40927736
Echt heel erg mooi geworden!

Chic hoor, beetje luxehotel-idee zo.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:18:55 #189
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40927774
Ik vind hem chique

Die muur is wel erg apart zo!!!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40930797
Thnx Arty voor de uitleg!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Jubileum moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:53:00 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40945306
Arty & Dude ik ben helemaal onder de indruk van de vloer Waanzinnig mooi geworden, en ook de kleur op de muur vind ik erg chic. Ben benieuwd naar het eindresultaat compleet met tuttemerul.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40945394
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef clauwheee het volgende:
We komen hier morgenavond even op terug
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:05:17 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40945716
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:

[..]




Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40947024
Wauw Dude en Arty! Wat mooi! Mooie kleurencombi hebben jullie gekozen!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40947065
Ik vind het echt heel erg leuk Dude (en Arty!)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40947469
.
ach wat een mooie kleurencombi!

En de detailfoto van muurkleur/hoofdeind bed is helemaal tof om te zien waarop je zóóó hebt geploeterd.

En het volgende projekt is de keuken? Nou dan schieten jullie lekker op.
.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:07:39 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40947755
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:58 schreef AnneX het volgende:
.
ach wat een mooie kleurencombi!

En de detailfoto van muurkleur/hoofdeind bed is helemaal tof om te zien waarop je zóóó hebt geploeterd.

En het volgende projekt is de keuken? Nou dan schieten jullie lekker op.
.
Dank je wel allemaal Er komen nog gordijnen en een antieke legkast en een lamp en nachtkastjes etc etc.

Volgende project: werkkamer/kantoortje. Weer een kleurtje verzinnen
(en de keuken inderdaad, maar dat is voornamelijk uitbesteed)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40947956
Prachtig
en subtiel de kleuren terug laten komen in de vaasjes
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:52:31 #199
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_40949193
Ziet er heel mooi uit hoor!
Mooie kleurencombinatie ook, zo begon ik in de woonkamer, inmiddels is daar ook een heel kleurencircus bijgekomen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:57:03 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40949359
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef Tan het volgende:
Ziet er heel mooi uit hoor!
Mooie kleurencombinatie ook, zo begon ik in de woonkamer, inmiddels is daar ook een heel kleurencircus bijgekomen.
Ja dat gaat hier ook gebeuren natuurlijk
Nou ja, dan hebben we de foto's nog
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:19:47 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_40961341
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat gaat hier ook gebeuren natuurlijk
Nou ja, dan hebben we de foto's nog

Geniet ervan zolang het nog kan! Gelukkig heb je nog heel wat kamers over waar je eerst wat kunt gaan schuiven met kleurige prullaria, voordat je overgeleverd bent tot de slaapkamer.
pi_40963540
Ahh eindelijk weer online en wat een geweldige update weer! Echt weer heel stijlvol!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:26:49 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41320751
HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:30:03 #204
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41320871
de bank??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:31:33 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41320921
Fotooooooooooooooooooooo!!!!11111einszweidrei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
***
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:43:28 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41321347


270 lang, meter diep en heel laag

Let niet op de rommel, we moesten alle meubels aan de kant schuiven voor dit gevaarte Arty gaat met een vriend de oude bank naar boven sjouwen deze week en dan kunnen we echt een beetje gaan inrichten

O en de muur achter de bank moet dus nog oranje
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:45:18 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41321406
Mooi strak!

Ik dacht alleen dat hij aan de andere kant zou komen?
***
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:45:33 #208
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41321413


Hij is mooi Duud!!!!!!!
Maaruh, waar staat er rommel op de foto, ik zie het niet
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:51:40 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41321626
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi strak!

Ik dacht alleen dat hij aan de andere kant zou komen?
Nee, de muur gaat naar de andere kant (nou ja, de kleur dus).

Wij houden van moeilijk doen, ga je denken hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41321662
heeele mooi bank
pi_41321682
Mooi hoor!
pi_41321859
Jezus...krijg je kaarten voor TomTom bij die bank?? Daar kan je op verdwalen zo groot is ie joh!!

wel heel gaaf ding trouwens
pi_41322229
Gaaaaaf Dude!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:15:00 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41322315
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, de muur gaat naar de andere kant (nou ja, de kleur dus).

Wij houden van moeilijk doen, ga je denken hè?
Oh ja, dat had je gezegd idd.
Moeilijk? Welnee...
***
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:34:14 #215
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41322955
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]

270 lang, meter diep en heel laag
Da's bijna een bed.

(gronk vind overigens dat 'kun je erop slapen' een aankoopcriterium is...niets zo fijn als een bank waar je op kan doezelen als je een beetje grieperig bent.)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_41323103
Dude, wat een kanjer! Stoer ding hoor. Voor een oranje muur zou die inderdaad heel mooi uitkomen
pi_41323425
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef gronk het volgende:

[..]

Da's bijna een bed.

(gronk vind overigens dat 'kun je erop slapen' een aankoopcriterium is...niets zo fijn als een bank waar je op kan doezelen als je een beetje grieperig bent.)
Dat is ook onze bedoeling als we een bank gaan kopen Maar dan ook eigenlijk voor mijn man want die slaapt als het té warm is liever in de zetel

Heel mooi hoor dude en arty.. alles dan

En dit topic toon ik maar niet aan phille want die zou direct jaloers zijn op jullie huis
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:23:37 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41324690
Meteen even onze nieuwe suikerbal opgehangen in de gang:


Ter compensatie van de bank is deze gewoon van de Praxis
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41325180
Nou staat er gewoon goed bij hoor! ook al is die dan van de Praxis.
pi_41327576
.
leuke suikerbol ! in de gang
en ook een sjees van een bank = heel groot en uitnodigend lui in de kamer:Y
.
pi_41327728
Geweldige bank! En een geweldige lamp!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41347057
leuk bankie Dude, heeft heel wat" bankies" gekost geloof ik zo

Hijs nice
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:14:54 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41347736
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef Cybersijp het volgende:
leuk bankie Dude, heeft heel wat" bankies" gekost geloof ik zo

Hijs nice
Jaaaaaaaaaa, was niet heel goedkoop op zich

Maar daar probeer ik niet aan te denken. Cadeautje voor mezelf uit de winst van mijn vorige huis
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41348021
Toch lekker om jezelf soms eens ff lekker te verwennen? Hoewel ik het meer heb met gereedschap(makita fan hiero ) kan ik je goed begrijpen. ps: pics van de nieuwe trap @ casa deel 3
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_41348313
Wat een lel van een bank! Mooi! En de lamp ook!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:27:15 #226
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_41408052
Mja. Mooie bank welteverstaan, maar ik vond 'm een beetje in de weg staan. Hij stak in het natuurlijke looppad en visueel kwam hij teveel de kamer in. Een beetje geschoven met de meubels dus.

En wat blijkt? Hij staat eigenlijk veel mooier aan de andere kant. Totaal niet verwacht! Ik dacht dat hij veel te groot zou zijn (we hadden met kistjes en andere attributen het nagebootst). Maar nu laten we 'm maar waar hij staat denk ik. Als bijkomend voordeel: De oranje muur hoeft dan niet verplaatst te worden.

Een impressie van een verder nog erg lege kamer:

Wordt nog wel eens wat.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_41408361
Oef, dat hoekje zo is wel mega ... ehhh .... ehhh, Pino hou je in, .... romantisch. Met die warme kleuren. En wat een geluk dat dan de muur niet verhuisd hoeft te worden.

Ik hoor een zwoel muziekje, zie een open bijna lege fles rode wijn op tafel en gesloten gordijnen. Zo'n hoekje is het
pi_41409812
Die bank is echt fantastisch. Staat ontzettend goed daar, zeker icm de lamp enzo.
Ligt ie ook lekker?

Enneh...ik ben natuurlijk veels te laat met reageren... maarreh... jullie slaapkamer is zo onwijs mooi geworden. Wat een werk is daar in gaan zitten, maar het resultaat is er echt wel naar.

Die kleurencombi is heel mooi.
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:31:05 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41410212
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:19 schreef arithaterhorst het volgende:
Die bank is echt fantastisch. Staat ontzettend goed daar, zeker icm de lamp enzo.
Ligt ie ook lekker?

Enneh...ik ben natuurlijk veels te laat met reageren... maarreh... jullie slaapkamer is zo onwijs mooi geworden. Wat een werk is daar in gaan zitten, maar het resultaat is er echt wel naar.

Die kleurencombi is heel mooi.
Aritha
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 september 2006 @ 03:59:55 #230
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41415884
De poes staat ook goed bij/op de bank
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_41419719
Gaat de poes niet in de bank hangen met zijn nagels; de mijne is daar helemal gek op; krijg het hem ook niet meer afgeleerd. Nieuwe bank komt er dus voorlopig niet.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:23:41 #232
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41419927
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 03:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
De poes staat ook goed bij/op de bank
Da's mooi want anders had je een andere moeten nemen
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_41420087
Wat komt er boven de bank te hangen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:47:00 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41420465
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:14 schreef Katinkat het volgende:
Gaat de poes niet in de bank hangen met zijn nagels; de mijne is daar helemal gek op; krijg het hem ook niet meer afgeleerd. Nieuwe bank komt er dus voorlopig niet.
Ja dat gaat die poes wel als ze de kans krijgt
En de andere twee poezen ook
Daarom gaan de suitedeuren ook dicht als we er niet zijn, en moeten ze de rest van het huis maar afbreken

En verder sluiten we onze ogen voor de mogelijke staat van vernieling van de bank over een jaartje of zo
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:48:53 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41420520
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:30 schreef Oblivion het volgende:
Wat komt er boven de bank te hangen?
Niks!

Moet toch niet per se?

Neu, laat maar lekker leeg oranje hoor. We gaan binnenkort wel bij de Kunstuitleen kijken, maar dat is waarschijnlijk voor aan de overkant van de bank.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:53:49 #236
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41420629
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat gaat die poes wel als ze de kans krijgt
En de andere twee poezen ook
Daarom gaan de suitedeuren ook dicht als we er niet zijn, en moeten ze de rest van het huis maar afbreken

En verder sluiten we onze ogen voor de mogelijke staat van vernieling van de bank over een jaartje of zo
Poezen zijn dus eigenlijk een soort van overtreffende trap op kinderen, die na drie jaar d'r wel zo'n beetje overheen zijn om van je huis een oorlogsgebied te maken? Voor mensen die iedere dag met 'n bonzend hart de voordeur open willen maken?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:58:33 #237
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41420754
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:53 schreef gronk het volgende:

[..]

Poezen zijn dus eigenlijk een soort van overtreffende trap op kinderen, die na drie jaar d'r wel zo'n beetje overheen zijn om van je huis een oorlogsgebied te maken? Voor mensen die iedere dag met 'n bonzend hart de voordeur open willen maken?
Het zijn terroristjes verkleed als zachte knuffelkontjes

Alles maken ze stuk/vies/lelijk

Overal komen ze mee weg

En ze kosten handen vol geld aan eten (niets dan het beste voor die rotzakjes ), dierenarts (nageltjes knippen, prikjes zodat ze heeeeeeeeel oud worden ), kattenbakvulling (dat dure voer ), stofzuigerzakken (overal altijd handenvol haar )

Maar gelukkig krijg je er zo veel voor terug!! Aan liefde en dankbaarheid!!

O nee niet eens

Katten

Ik kan niet zonder ze
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:02:58 #238
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_41420856
Wauw! Mooie bank!
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:11:21 #239
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41421074
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef Duderinnetje het volgende:

Het zijn terroristjes verkleed als zachte knuffelkontjes
Heb ik wel eens verteld dat een collega van me z'n kinderen thuis aantrof terwijl ze met 'n schaar in het net-aangelegde stucwerk stonden te hakken? en katten kunnen ook geen deuren opendoen
quote:
Maar gelukkig krijg je er zo veel voor terug!! Aan liefde en dankbaarheid!!

O nee niet eens
Ah, 't zijn echt net kinderen
quote:
Ik kan niet zonder ze
Ja, precies
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_41425360
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het zijn terroristjes verkleed als zachte knuffelkontjes

Alles maken ze stuk/vies/lelijk

Overal komen ze mee weg

En ze kosten handen vol geld aan eten (niets dan het beste voor die rotzakjes ), dierenarts (nageltjes knippen, prikjes zodat ze heeeeeeeeel oud worden ), kattenbakvulling (dat dure voer ), stofzuigerzakken (overal altijd handenvol haar )

Maar gelukkig krijg je er zo veel voor terug!! Aan liefde en dankbaarheid!!

O nee niet eens

Katten

Ik kan niet zonder ze
Dude ik raad je aan om een Dyson stofzuiger te kopen of een DirtDevil. Nooit meer stofzuigerzakken die vol zijn of die je bent vergeten te kopen

En ik raad je ook aan om straks als het helemaal af is in 101woonideeën te gaan staan met je huis!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41425896
.
wist je dat je - als behoud van houten vloeren - een losse borstel voor de stofzuiger kunt kopen met extra lange en zachte haren.
Toen ik die vergeleek met de gebruikte standaardborstel, bleek de laatste hard en stug te zijn en makkelijker krassen te maken.

wilde ik al eerder eens neerzetten en sluit nou mooi aan bij voorgaande post !

.
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:37:08 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41425952
Mooi zo!
***
pi_41426053
Wat mooi
En niets is compleet zonder een p es
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:09:43 #244
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41428518
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Niks!

Moet toch niet per se?

Neu, laat maar lekker leeg oranje hoor. We gaan binnenkort wel bij de Kunstuitleen kijken, maar dat is waarschijnlijk voor aan de overkant van de bank.
En zo hoort het!!
Alleen lelijke (gekregen) schilderijen hang je boven een bank..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:15:47 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41428673
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:34 schreef AnneX het volgende:
.
wist je dat je - als behoud van houten vloeren - een losse borstel voor de stofzuiger kunt kopen met extra lange en zachte haren.
Toen ik die vergeleek met de gebruikte standaardborstel, bleek de laatste hard en stug te zijn en makkelijker krassen te maken.

wilde ik al eerder eens neerzetten en sluit nou mooi aan bij voorgaande post !

.
O waar koop je die?

Goede tip namelijk
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41428713
Super, Dude en Arty
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41431727
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Niks!

Moet toch niet per se?

Niet als jullie niks willen...
quote:

Neu, laat maar lekker leeg oranje hoor. We gaan binnenkort wel bij de Kunstuitleen kijken, maar dat is waarschijnlijk voor aan de overkant van de bank.
Dan zie je het zelf tenminste!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_41433015
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O waar koop je die?

Goede tip namelijk
ik ben gewoon een witgoedzaak binnengelopen en heb gevraagd.
De borstel heeft een universele aansluiting op de stang. Kostte slechts 15 euri.

.
dat hebben we er toch voor over na al dat werk om de vloer mooi te krijgen.
pi_41433124
.
PS wat een heerlijk sfeervol plekje op/rond de bank.
I love gordijnen ruim geplooid en tot op de grond.
.
pi_41433141
Mag ik vragen waar die bank vandaan komt? Zit ie een beetje fatsoenlijk (ook nog na 2 uur bankhangen, zeg maar)?
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:26:30 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41434225
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:55 schreef Modus het volgende:
Mag ik vragen waar die bank vandaan komt? Zit ie een beetje fatsoenlijk (ook nog na 2 uur bankhangen, zeg maar)?
Bij Vesta in Groningen. Is van Italiaanse makelij. Zit prima, maar níet als je houdt van netjes rechtop en een kopje koffie op je schoot. Je moet erop kruipen en dan verdwalen in een goed boek en aan een glas wijn nippen enzo. Ja of er gewoon op in slaap pleuren
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41434263
Dude dat klinkt te heerlijk gewoon
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 22:49:30 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41437225
Wat onwijs mooooooi!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:37:24 #254
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41439042
mooi, echt
  zondag 3 september 2006 @ 09:25:22 #255
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41445358
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef Lois het volgende:
Wat onwijs mooooooi! [afbeelding]
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:42:53 #256
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41509157
Wat een supermooie bank, en nee, NIETS boven die muur hangen, dat zeggen ze dus bij mij ook altijd als ze binnenkomen, maar ik hou nu eenmaal van lege muren (en die lamp, waar waar waar heb je die vandaan )

V.w.b. katten, die van mij mag niet eens naar binnen (vanwege allergie; het is overigens een aangewaaide boerderijpoes en heeft nooit binnen gewoond), maar hij krijgt het toch voor elkaar om de meubels op de veranda te slopen, het kussen op de verandastoel te bevuilen, stiekem naar binnen te glippen om de bedden te versieren met modderpootjes en haar en nog meer haar.

Maar hij is nog een engeltje vergeleken bij wat mijn kinderen allemaal aanrichten. Nee, zuinig zijn op je meubels lukt alleen maar als je niets onder de 1m50 hebt rondlopen.
pi_41512768
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef AnneX het volgende:
.
PS wat een heerlijk sfeervol plekje op/rond de bank.
I love gordijnen ruim geplooid en tot op de grond.
.
Yep, ziet er verdomde goed uit, maar dude, daar zit tioch een radiator achter ?

Ik wil ook van die gordijnen, lang veel plooi enzo. Iedereen roept echter dat je voor J.L. gaat stoken als je er gordijnen dus voor laat hangen....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:17:25 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41513262
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

Yep, ziet er verdomde goed uit, maar dude, daar zit tioch een radiator achter ?

Ik wil ook van die gordijnen, lang veel plooi enzo. Iedereen roept echter dat je voor J.L. gaat stoken als je er gordijnen dus voor laat hangen....
The keyword is in betweens

Daar komt wat warmte doorheen. Maar je zal vast wel wat verliezen ja, soit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:22:29 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41513424
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:42 schreef Tan het volgende:
Wat een supermooie bank, en nee, NIETS boven die muur hangen, dat zeggen ze dus bij mij ook altijd als ze binnenkomen, maar ik hou nu eenmaal van lege muren (en die lamp, waar waar waar heb je die vandaan )

V.w.b. katten, die van mij mag niet eens naar binnen (vanwege allergie; het is overigens een aangewaaide boerderijpoes en heeft nooit binnen gewoond), maar hij krijgt het toch voor elkaar om de meubels op de veranda te slopen, het kussen op de verandastoel te bevuilen, stiekem naar binnen te glippen om de bedden te versieren met modderpootjes en haar en nog meer haar.

Maar hij is nog een engeltje vergeleken bij wat mijn kinderen allemaal aanrichten. Nee, zuinig zijn op je meubels lukt alleen maar als je niets onder de 1m50 hebt rondlopen.
De lamp is van de Trendhopper.

Ik ga bij de voordeur een streepje zetten op 1m50 en alles wat eronder komt, komt er niet in!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41514907
Je zit overdag toch al genoeg ondermaats spul ?

Wat bedoel j etrouwens met inbetweens?? Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken, maar ze sluiten onder en boven toch echt aan.

*zijn haar kleur controleerd
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:29:08 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41515289
'in betweens' is een term voor gordijnen die het midden houden tussen vitrage en gordijnen.
Of zoiets iig. Het heeft dus niets met de lengte te maken maar meer met het materiaal en de doorzichtigheid van de stof.
***
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:29:19 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41515299
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef Gompy58 het volgende:
Je zit overdag toch al genoeg ondermaats spul ?

Wat bedoel j etrouwens met inbetweens?? Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken, maar ze sluiten onder en boven toch echt aan.

*zijn haar kleur controleerd
Nee knurft , ik geef les aan studenten, niet aan kleine kinderen! (Stel je voor ). Zijn lange lijzen allemaal hoor, tegenwoordig!

In betweens zijn vitrages die je gebruikt als gordijnen. Dunne stof dus. Als je van die dikke gordijnen voor je verwarming hangt dan houdt het alles tegen, maar door in betweens (die je ook weer in 1000 soorten en diktes hebt) sijpelt de warmte wel.

Ga maar eens gewoon vragen in een gordijnenzaak voor wat voorbeelden
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41517064
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee knurft , ik geef les aan studenten, niet aan kleine kinderen! (Stel je voor ). Zijn lange lijzen allemaal hoor, tegenwoordig!

In betweens zijn vitrages die je gebruikt als gordijnen. Dunne stof dus. Als je van die dikke gordijnen voor je verwarming hangt dan houdt het alles tegen, maar door in betweens (die je ook weer in 1000 soorten en diktes hebt) sijpelt de warmte wel.

Ga maar eens gewoon vragen in een gordijnenzaak voor wat voorbeelden
zoiets liefs heeft nog nooit ieman dtegen me gezegt

ik word er gewoon helemaal emotioneel van
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:21:52 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41518918
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:29 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

zoiets liefs heeft nog nooit ieman dtegen me gezegt

ik word er gewoon helemaal emotioneel van
Och horkje toch....
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 september 2006 @ 21:13:00 #265
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_41782829
Er schijnt binnenkort een keuken voor ons klaar te staan. Mja, maar dan moet er dus eerst nog het één en ander gebeuren. Elektriek, vloertje en alles slopen wat in de weg ligt.

Vandaag een dagje vrij genomen omdat èn de vloerenmeneer langskwam èn ik de keuken graag een eindje wilde afbreken.

De vloerenmeneer had het dit jaar nog nooit zo druk gehad met vloeren die het huis ontgroeiden en vereerde op ons aangeven ook ons met een bezoekje de vloer op een aantal punten langs de randen bij te zagen. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen hij zich 's ochtends voorstelde als van der Zaag.

Goed, de vloer heeft weer wat ademruimte en we kunnen weer onder de vloer bij de hoofdkraan. Erg prettig.


Hij is weer los.

Wat betreft de keuken:


De gestripte kastjes.


Zonder kastjes.


Gruisgordijntje om de ravage enigszins lokaal te houden.




Agressie botvieren op onschuldige witte tegeltjes.

Dus. Het huis weer één grote bende. Zaagsel tot aan het plafond door de zaagmachine, keuken onder de grijze poeier... Maar alles is weer schoon.

Volgend weekend meer.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  woensdag 13 september 2006 @ 21:22:14 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41783189
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef ArtyShock het volgende:
-hak breek splinter -

Dus. Het huis weer één grote bende. Zaagsel tot aan het plafond door de zaagmachine, keuken onder de grijze poeier... Maar alles is weer schoon.

Volgend weekend meer.
Jeuj!

O en Arty? Ik heb me bedacht! Vond de kippenslachterij toch wel wat hebben. Dat kraakheldere, dat serene rustieke, dat eenvoudig gebruik van materiaal, kleur en dessin...


Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41784147
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jeuj!

O en Arty? Ik heb me bedacht! Vond de kippenslachterij toch wel wat hebben. Dat kraakheldere, dat serene rustieke, dat eenvoudig gebruik van materiaal, kleur en dessin...


Zonde van zo'n prachtige keuken! In menig slagerij zouden ze hier een moord voor doen (leuke woordspeling in deze context)

Veel succes met de volgende verbouwing!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41792704
Duderinnetje, volgens mij heb ik ergens al een keer een plattegrond van de keuken voorbij zien komen, maar kan hem niet meer vinden.

Kan je die hier nog een keer spammen? Ben wel benieuwd naar de plannen
  donderdag 14 september 2006 @ 09:06:14 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41792941
Succes met de verbouwing, zal ongetwijfeld weer een juweeltje worden. Heb er de volste vertrouwen in gezien jullie smaak en styleertalenten (schrijf je dat zo )
pi_41793934
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef Gurb het volgende:
Duderinnetje, volgens mij heb ik ergens al een keer een plattegrond van de keuken voorbij zien komen, maar kan hem niet meer vinden.

Kan je die hier nog een keer spammen? Ben wel benieuwd naar de plannen



Zoiets.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41794105
Van der Zaag, ja ja, die heeft mijn vloer er ook in gelegd. Had je jr. of sr. ?
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  donderdag 14 september 2006 @ 10:02:47 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41794205
Welke kleur wordt de keuken eigenlijk?
***
pi_41794858
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:58 schreef Gompy58 het volgende:
Van der Zaag, ja ja, die heeft mijn vloer er ook in gelegd. Had je jr. of sr. ?
Geen idee. Goeie gozer
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41794899
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Welke kleur wordt de keuken eigenlijk?
Wit (niet spier-), hoogglans, greeploos, met een dik zwart stenen blad met een pietsie pikkeltje. Hout op de vloer, appelgroen (hoe origineel ) op de muren

Geen avontuurlijke keuken dus, maar wel strak en stoer
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41795642
Top Dude en Arty! Strak en stoer is ok
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator donderdag 14 september 2006 @ 20:55:54 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41813444
Mijn hemel wat een troep! Gelukkig doe je het ergens voor, het eindresultaat zal ongetwijfeld fantastisch worden maar ik snap de kippenslachterijsuggestie volledig

Wij gaan morgen de huiskamervloer onder handen nemen en is naar aanleiding van dit topic helemaal overtuigd en heeft 2 van die geweldige schuurmachines gehuurd die jullie ook hebben gebruikt in de slaapkamer.
Morgenochtend gaan we de woonkamer leeghalen, de vloer helemaal kaal schuren (met beleid, ik heb goed opgelet Arty ) en dan lakken. Dit alles moet toch wel in 1 weekend gebeuren omdat ik simpelweg niet zolang zonder mijn bloedjes van kinderen kan die we hebben ondergebracht bij opa en oma.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41818815
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Lois het volgende:
Mijn hemel wat een troep! Gelukkig doe je het ergens voor, het eindresultaat zal ongetwijfeld fantastisch worden maar ik snap de kippenslachterijsuggestie volledig

Wij gaan morgen de huiskamervloer onder handen nemen en is naar aanleiding van dit topic helemaal overtuigd en heeft 2 van die geweldige schuurmachines gehuurd die jullie ook hebben gebruikt in de slaapkamer.
Morgenochtend gaan we de woonkamer leeghalen, de vloer helemaal kaal schuren (met beleid, ik heb goed opgelet Arty ) en dan lakken. Dit alles moet toch wel in 1 weekend gebeuren omdat ik simpelweg niet zolang zonder mijn bloedjes van kinderen kan die we hebben ondergebracht bij opa en oma.
Wat goed!

Hoe vaak ga je het lakken?

En plaats je ergens foto's van voor en na toevallig, dat we het kunnen zien?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 14 september 2006 @ 23:41:06 #278
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_41820530
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Lois het volgende:
Mijn hemel wat een troep! Gelukkig doe je het ergens voor, het eindresultaat zal ongetwijfeld fantastisch worden maar ik snap de kippenslachterijsuggestie volledig

Wij gaan morgen de huiskamervloer onder handen nemen en is naar aanleiding van dit topic helemaal overtuigd en heeft 2 van die geweldige schuurmachines gehuurd die jullie ook hebben gebruikt in de slaapkamer.
Morgenochtend gaan we de woonkamer leeghalen, de vloer helemaal kaal schuren (met beleid, ik heb goed opgelet Arty ) en dan lakken. Dit alles moet toch wel in 1 weekend gebeuren omdat ik simpelweg niet zolang zonder mijn bloedjes van kinderen kan die we hebben ondergebracht bij opa en oma.
Doe er ook zo'n leuke uitglijer bij. Altijd goed voor wat komische reacties zo'n actie.

Als je met kleur gaat lakken: plan je route vooruit zodat je zo lang mogelijk lange banen kunt blijven maken. Niet te lang stoppen tussendoor en niet te vaak nastrijken. Vuiltjes en haren met iets scherps er uit halen en heel lichtjes nastrijken met een kwast (niet opnieuw gaan rollen). Wellicht overbodig: werk met de lijnen van de vloer mee.

Succes!
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  Jubileum moderator vrijdag 15 september 2006 @ 21:51:38 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41847016
Op aanraden van de verhuurmevrouw hadden we vandaag niet dezelfde machine als jullie gehuurd maar een roterende schuurmachine. Nou dat was grappig zet hem aan en als de voordeur open had gestaan was hij gelijk aan het einde van de straat geweest. Dat ding ging er dus echt met je vandoor. Een paar uur mee staan klooien maar we schoten amper op, de keiharde laklaag die op de vloer zat wilde er echt niet af. Terug naar de Praxis en toch maar die brute machine die Arty ook had gehuurd. Binnen 3 kwartier was de hele vloer kaal
We zijn nog wel lang bezig geweest met het steeds fijner schuren, zodat het goed glad werd en om half 7 vanavond kon eindelijk de primer erop. Terwijl de primer droogde zijn wij lekker gaan eten en een uurtje geleden is de eerste laklaag (1 component lak) erop gegaan.
Morgenochtend de eerste laag 2 componentenlak, als alles meezit morgenmiddag de 2e (en laatste) laag en dan is het drogen geblazen.
Foto's hebben we niet gemaakt, het was zo enorm onvoorstelbaar stoffig dat ik de camera van niet durfde te gebruiken.
Het wordt wel heeel heeeel erg mooi
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:05:22 #280
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_42062262
Een opmaat voor wat komen gaat...

Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:06:18 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42062290
Wanneer gaat de boel geplaatst worden?

Ja, lui ja...
***
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:13:09 #282
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42062527
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer gaat de boel geplaatst worden?

Ja, lui ja...
5 oktober.

Maar dat plaatsen is the big deal niet. Het voorwerk... jezusmina wat een gedoe. Morgen komt de elektricien sleuven slijpen en alle benodigde zooi aanleggen (inclusief een extra groep). Zondag breken Arty en zijn broer de rest van de keuken af, inclusief de plavuizen. Dinsdag (en misschien ook woensdag) komt de loodgieter. Ergens die week komt ook de stucadoor. Wij willen dan nog het houtwerk schuren zodat daar binnenkort verf op kan en o ja, een betonboorbedrijf moet ook nog een gat voor de afzuigkap komen maken.

Nádat de keuken er is moet er nog een timmerman komen en moet de houten vloer er nog in. Ook komt er iemand van Royal stone het aanrechtblad inmeten, want dat moet héél precies gebeuren. Een week later wordt dat gemonteerd (we krijgen een tijdelijk blad eventjes).

Dan gaan we schilderen en de muren sauzen.

Daarna krijg ik de zenuwinzinking die ik halverwege al had moeten krijgen maar waar ik geen tijd voor had.

Dat was de hele to do-list zo ongeveer
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:24:58 #283
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42062963
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:

Daarna krijg ik de zenuwinzinking die ik halverwege al had moeten krijgen maar waar ik geen tijd voor had.
Op zich wel een goed plan om zenuwinzinkingen een half jaar vantevoren te melden bij 't RIAGG. Briljant. Bij mij sneeuwen dat soort dingen altijd onder door alle andere dingen die op de boodschappenlijstjes staan. Dan krijg je dat gevoel dat je toch iets vergeten bent bij het naar boven sjouwen van tien zakken roodband en een sleuvenfrees, maar wat was 't nou.....
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:42:28 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42063701
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Op zich wel een goed plan om zenuwinzinkingen een half jaar vantevoren te melden bij 't RIAGG. Briljant. Bij mij sneeuwen dat soort dingen altijd onder door alle andere dingen die op de boodschappenlijstjes staan. Dan krijg je dat gevoel dat je toch iets vergeten bent bij het naar boven sjouwen van tien zakken roodband en een sleuvenfrees, maar wat was 't nou.....
Je kan het ook even in je mobiele telefoon zetten. Dat er een alarmpje afgaat:

* NIET VERG.: INSTORTEN! *
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:54:54 #285
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42064225
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je kan het ook even in je mobiele telefoon zetten. Dat er een alarmpje afgaat:

* NIET VERG.: INSTORTEN! *
'Schat, d'r staat hier een busje met mannen in witte pakken en 'n dwangbuis. Kwamen die nou voor jou of voor mij? Ik weeeheeet het niehihhihiet mehheheer *snobbber*''
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:58:34 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42064357
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef gronk het volgende:

[..]

'Schat, d'r staat hier een busje met mannen in witte pakken en 'n dwangbuis. Kwamen die nou voor jou of voor mij? Ik weeeheeet het niehihhihiet mehheheer *snobbber*''
Kan ook nog de asbest-dienst zijn hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:02:07 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42064490
Strak schema hoor!
Maarreh... je krijgt er zoveel moois voor terug.
***
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:03:33 #288
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42064557
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kan ook nog de asbest-dienst zijn hè?
Ow, dat zou een domper zijn. Mag je hopen dat je de rest van de week in bed mag blijven liggen met een stapeltje verflatjes tussen je kaken. En natuurlijk wel even opzijrollen als Arty ergens een gaatje moet boren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:04:24 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42064589
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
Strak schema hoor!
Maarreh... je krijgt er zoveel moois voor terug.
Ikke wel, Arty betaalt die hele shitload aan keuken


Maar ik zet straks wel de kopjes in de vaatwassert en zulks
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42069920
Jullie zijn gewoon verslaafd aan teringzooi.
For great justice!
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:04:05 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42070074
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 08:27 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn gewoon verslaafd aan teringzooi.
Als we klaar zijn breken we de hele boel weer af hier
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42070347
Succes vandaag dan maar he
  Moderator zaterdag 23 september 2006 @ 10:26:43 #293
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_42070861
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 08:27 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn gewoon verslaafd aan teringzooi.
Hehe die uitspraak heb ik hier ook al eens gedaan
Maar ziet er prachtig uit Dude
pi_42071143
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:05 schreef ArtyShock het volgende:
Een opmaat voor wat komen gaat...

[afbeelding]
Staat er nou een bank buiten daar?
En is Dude aan het fokken

Veel succes vandaag, met al het stof enzo van sleuventrekken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:50:36 #295
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42071244
Ik zie die teringzooi dus echt niet
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:13:37 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42071628
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Staat er nou een bank buiten daar?
En is Dude aan het fokken

Veel succes vandaag, met al het stof enzo van sleuventrekken.
Ja, die gaat naar het grofvuil.

En ja, ik ben aan het FOK!ken daar

Het is hier nu één grote stofbende. Echt een bouwput
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:16:42 #297
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42071695
Heeft dat gruisgordijn een beetje gewerkt?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:23:54 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42071823
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft dat gruisgordijn een beetje gewerkt?
Nou dat was door de mannen meer bedoeld om mij van te voren enigszins rustig te houden, maar je begrijpt dat het hele huis toch gewoon bedekt is met een fijn laagje gruis. Jullie weten dat gewoon hè? Jullie mannen. Jullie weten dat er niet zoiets bestaat als 'schoon klussen'. Gruisgordijn? Een mistgordijn om ons vrouwen voor de gek te houden. Rustig te houden. De hysterie tegen te gaan. Ja hè martijn? Jij wist het ook hè? Alle mannen weten het. Altijd al. Van jongsaf aan. Dat het gruis tóch wel tot in de gordijnen zal zitten. Maar dat jullie dat niet bekend moeten maken. Stilhouden. Het is part of the big conspiracy. Ik zie het nu Martijn. Ik zie het opeens zo helder voor me. Wat ben ik altijd blind geweest Martijn. Naïef en blind.

* van flat af springt *
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:29:57 #299
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42071927
Piccies:

De janboel in de huiskamer. Dit is onze 'keuken' voor de komende twee weken:


In de keuken is inmiddels een gootje gedingest:


Verdere teringzooi:


En straks gaat de elektricien ook verder met het aanleggen van extra groepen:
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:39:45 #300
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42072104
Dat je de huiskamer wat rommelig vind kan ik me nog voorstellen. Maar verder zie ik nergens een teringzooi hoor..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:45:14 #301
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42072213
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou dat was door de mannen meer bedoeld om mij van te voren enigszins rustig te houden, maar je begrijpt dat het hele huis toch gewoon bedekt is met een fijn laagje gruis. Jullie weten dat gewoon hè? Jullie mannen. Jullie weten dat er niet zoiets bestaat als 'schoon klussen'. Gruisgordijn? Een mistgordijn om ons vrouwen voor de gek te houden. Rustig te houden. De hysterie tegen te gaan. Ja hè martijn? Jij wist het ook hè? Alle mannen weten het. Altijd al. Van jongsaf aan. Dat het gruis tóch wel tot in de gordijnen zal zitten. Maar dat jullie dat niet bekend moeten maken. Stilhouden. Het is part of the big conspiracy. Ik zie het nu Martijn. Ik zie het opeens zo helder voor me. Wat ben ik altijd blind geweest Martijn. Naïef en blind.

* van flat af springt *
Nee, Dude je snapt het verkeerd. Jullie vrouwen verwachten de grootste klussen van ons mannen zonder dat er ergens rommel en herrie ontstaat. Jullie verwachtingen als vrouwen ligt gewoon veel te hoog.

Daarnaast werkt het gewoon niet makelijk als je constant op moet letten dat er nergen een stofvlokje ontstaat.

Klussen, rommel en stof horen bij elkaar als Kwik, Kwek en Kwak
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
En straks gaat de elektricien ook verder met het aanleggen van extra groepen:
[afbeelding]
Dat gaat nog een leuke verbouwing worden al ik die kast zo zie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:57:57 #302
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42072459
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')