quote:
Gewoon een amsterdammer die hier onze vrouwen komt wegpikkenquote:
Hoe kom je eraan?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef dahei het volgende:
Zoals beloofd een paar luchtfoto's van Den Haag.
[afbeelding]
Het Plein met daarachter het WIjnhavenkwartier
[afbeelding]
Een stuk centrum en de grote kerk.
idd een oude foto!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:05 schreef Atreidez het volgende:
Al wat oudere foto onder dan zeker? Ik zie nl. haagse bluf niet en die winkel van de Sting met dat grote glas in lood dak ook niet
Vroeger stonden vrouwen heel vroeg op, begonnen ze met de huis schoonmaak en kookten ons eten en uiteindelijk snachts kregen we onze portie sex zonder gemauw van "ikbenmoe" en de dag daarop stonden ze weer vroeg op en begon het van te voren aan. Tegenwoordig heh bepalen ze zelfs wie het grotere stuk vlees krijgt...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
idd....alhoewel ik graag met dr had geruild :p
Nee geen importbruid voor mij. ik vind de moderne vrouw wel watquote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Er zijn vast nog wel landen waaruit je bruiden kunt importeren waar dat nog de standaard is
Mijn werk heeft behoorlijk wat gebouwen gebouwd in die omgeving en we hebben een hoop (lucht) foto's van die omgeving.quote:
Dat klopt. Mijn werkgever heeft het gebouw waar o.a. de Sting in zit ontwikkeld en laten bouwen. Het heet overigens "de Snoeptrommel". Voor een project laten we vaak luchtfoto's maken en dit is er één van.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:05 schreef Atreidez het volgende:
Al wat oudere foto onder dan zeker? Ik zie nl. haagse bluf niet en die winkel van de Sting met dat grote glas in lood dak ook niet
Beschrijf de jeep eens? Me makker rijdt wel vaker in zijn jeep rond en hij heeft een godgloeiende hekel aan toeteraarsquote:Op maandag 24 juli 2006 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en wil ook ff zeggen tegen de meneer van de jeep in de Renbaanstraat dat ie voortaan voordat ie zn grote bek optrekt eens moet kijken naar de situatiie. Ik toeterde omdat jij plots midden op straat ging stil staan, zonder richtingaanwijzer of wat dan ook en ik half in je achterkant zat. En niet omdat ik haast had en graag erlangs wilde.
Apart, tussen Kijkduin en Duindorp is 't volop zon...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:55 schreef ook_gek het volgende:
zo en we zijn weer thuis
en er is hier veel mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |