Blij dat ik niet de enige ben...quote:
Pics!!!~!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Lui![]()
Dammit ik ben echt te verbrand.....een voordeel nu is mn Siemens Open truitje tenminste mooi weggekleurd...heb nu alleen de twee bandjes van mn cami in een zee van rood uitgelijnd staan op mn rug.
niet lui heb de hele nacht staan dansenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Lui![]()
Dammit ik ben echt te verbrand.....een voordeel nu is mn Siemens Open truitje tenminste mooi weggekleurd...heb nu alleen de twee bandjes van mn cami in een zee van rood uitgelijnd staan op mn rug.
welke cd heb je aan staan ik heb echt bergen lounge muziekquote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef ChimeraOffline het volgende:
*ligt nu in vensterbank te genieten van goeie lounge muziek met een tarwebok in m'n handen*
ik luister nu naar de CD Laurent Garnier - Retrospectivequote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet lui heb de hele nacht staan dansen![]()
[..]
welke cd heb je aan staan ik heb echt bergen lounge muziek
hotel costes moet je eens op zoeken bij bol.com dat zijn geweldige lounge cd's
je hebt mijn mailquote:Op zondag 23 juli 2006 23:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Grapjas...en trouwens hebben we niet geleerd van AnthonyZeus hoe slim het is om foute foto's/filmpjes op fok te plaatsen
je moet in de tuin zitten dan lekker knus tegen elkaar om elkaar warm te houden.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef ChimeraOffline het volgende:
ik doe wel mee
nee, maar iddlekker loungen, heerlijk! ik speel alles af in WinAmp en heb daar dat AVS bij aanstaan en op mijn TV draaien (van die kleuren visualisaties, stuk beter dan die van Media Player).
heerlijk
quote:
hmm iddquote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet in de tuin zitten dan lekker knus tegen elkaar om elkaar warm te houden.
en dan lekker in slaap vallen
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
![]()
.... deze smilie vind ik nu wel nasty:![]()
hey jill niet pesten hequote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
![]()
.... deze smilie vind ik nu wel nasty:![]()
quote:
Gewoon een amsterdammer die hier onze vrouwen komt wegpikkenquote:
Hoe kom je eraan?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef dahei het volgende:
Zoals beloofd een paar luchtfoto's van Den Haag.
[afbeelding]
Het Plein met daarachter het WIjnhavenkwartier
[afbeelding]
Een stuk centrum en de grote kerk.
idd een oude foto!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:05 schreef Atreidez het volgende:
Al wat oudere foto onder dan zeker? Ik zie nl. haagse bluf niet en die winkel van de Sting met dat grote glas in lood dak ook niet
Vroeger stonden vrouwen heel vroeg op, begonnen ze met de huis schoonmaak en kookten ons eten en uiteindelijk snachts kregen we onze portie sex zonder gemauw van "ikbenmoe" en de dag daarop stonden ze weer vroeg op en begon het van te voren aan. Tegenwoordig heh bepalen ze zelfs wie het grotere stuk vlees krijgt...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
idd....alhoewel ik graag met dr had geruild :p
Nee geen importbruid voor mij. ik vind de moderne vrouw wel watquote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Er zijn vast nog wel landen waaruit je bruiden kunt importeren waar dat nog de standaard is
Mijn werk heeft behoorlijk wat gebouwen gebouwd in die omgeving en we hebben een hoop (lucht) foto's van die omgeving.quote:
Dat klopt. Mijn werkgever heeft het gebouw waar o.a. de Sting in zit ontwikkeld en laten bouwen. Het heet overigens "de Snoeptrommel". Voor een project laten we vaak luchtfoto's maken en dit is er één van.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:05 schreef Atreidez het volgende:
Al wat oudere foto onder dan zeker? Ik zie nl. haagse bluf niet en die winkel van de Sting met dat grote glas in lood dak ook niet
Beschrijf de jeep eens? Me makker rijdt wel vaker in zijn jeep rond en hij heeft een godgloeiende hekel aan toeteraarsquote:Op maandag 24 juli 2006 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en wil ook ff zeggen tegen de meneer van de jeep in de Renbaanstraat dat ie voortaan voordat ie zn grote bek optrekt eens moet kijken naar de situatiie. Ik toeterde omdat jij plots midden op straat ging stil staan, zonder richtingaanwijzer of wat dan ook en ik half in je achterkant zat. En niet omdat ik haast had en graag erlangs wilde.
Apart, tussen Kijkduin en Duindorp is 't volop zon...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:55 schreef ook_gek het volgende:
zo en we zijn weer thuis
en er is hier veel mist
En toen vroeg ie zeker of jij hem even op wou warmenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:12 schreef bosnymfje het volgende:
Jullie weer blij daar in scheveningen... ook_gek was alweer steen en been aan het klagen dattie het koud had
Nou dat mag van mij nu wel ff hoor.....quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Het was fris....vooral als je al dik 3 weken 25+ gewend bent. Zodra er even geen zon is en een windje koelt het aardig af.
hoiquote:Op maandag 24 juli 2006 21:29 schreef ChimeraOffline het volgende:
iemand zin om morgen naar onefour te gaan?
zondag kan ik weer nietquote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
ik ga denk ik wel zondag naar sneakerz op het strand
ik mss. weet niet hoe het gaat lopenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
ik ga denk ik wel zondag naar sneakerz op het strand
werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:30 schreef PsyCha het volgende:
wat gaat iedereen vandaag doen?
das kutquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef Rnej het volgende:
ik blijf lekker ziek thuis zitten....
vnaaf een filmpje kijken...
We hebben een nieuwe kaart van google earthquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef Brupje het volgende:
jeej ben officieel ingeschreven als hagenees nu, dus mag ik hier ook posten
ik ga wonen in laakwartier, nr 23 dus.
Oh, woohoo! Alleen heb ikzelf geen zin om zover in te zoomen dat jullie aan mijn deur kunnen komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe kaart van google earth![]()
Als je even je coordinaten geeft zet ik je erbij![]()
Voeg je mij nog snel even toe dan...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe kaart van google earth![]()
Als je even je coordinaten geeft zet ik je erbij![]()
quote:
Dan gluur ik waarschijnlijk naar je zus, maar zeker niet naar jou...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ghehe, misschien ben je mijn gluurderige buurman wel
Heb je de wegen aangezet? Zoja, zoek een bekende op en "rijd" zo naar huisquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:28 schreef PsyCha het volgende:
kan me huis niet vinden
oeh slim!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
Heb je de wegen aangezet? Zoja, zoek een bekende op en "rijd" zo naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |