quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef XiChico het volgende:
Ik wil de eerste ban wel vangen, als jullie geld naar mij overmaken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Cart_Man, blijft smijten met ziektes en blijft razen tegen andere users. Week vrijuit om eens lekker een strandwandeling te gaan maken en uit te waaien.
2 posts in BB6, ik zie de link niet?quote:
Kut, ik was benieuwd.quote:
Jij dacht zeker dat het Cartwoman was....heel begrijpelijk...dat is tenslotte ook een als "vuig" bekendstaande reluser...quote:
Ik heb slecht nieuws voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Peter6000 mijn held, ik ben je grootste fan.![]()
Boeit me niet, ik wacht op de 10 euro die ik van APK krijg ivm toppertje weddenschap.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je
Jij hoort niet bij de groep, hebben ze besloten
Dus je eerste ban telt niet mee, ook al omdat ie buiten BB is ontstaan.
En alle mensen die stom tegen mij deden zijn ineens verdwenen, dus het ziet ernaar uit dat ik ook geen ban krijg deze editie![]()
Toppertje hebben ze nog steeds niet gezongen hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik wacht op de 10 euro die ik van APK krijg ivm toppertje weddenschap.![]()
En misschien lok ik je wel uit de tent, want ik ga niet de hele rit je reet lopen likken maar ook opnaaien.![]()
Houden zo, dan krijg ik namelijk 10 euro van APK!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Peter6000 het volgende:
Toppertje hebben ze nog steeds niet gezongen hoor
Hopen dat hij onder die namen écht gestopt is met zuipen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef Pinball het volgende:
Het is nu wachten tot MrObjective, LadySnake of tanjafan ons met een bezoekje komen vereren.
Zeker weten. Wat een wanvertoning vannacht... en ook vreemd waarom de nog aanwezigen er niets van zeiden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:21 schreef Nostalgist het volgende:
En terecht!
Wat was het onderwerp van de schuimbekkerij en in welke bewoordingen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
Die had ie wel verdiend ja.
Hij zat zo te schuimbekken, lijkt wel alsof-ie het erom dééd. Hoewel hij gezien zijn warrige zinsopbouw ook weer behoorlijk in de lorum was.
Staat er nog steeds hoor. Is niet verwijderd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp van de schuimbekkerij en in welke bewoordingen?
Waar danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Staat er nog steeds hoor. Is niet verwijderd.
Dan is de ban ergens anders om, aangezien de berichten die ik bedoel er nog wel staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:51 schreef Gert het volgende:
Het is wél verwijderd.
Het nageslacht mocht eens gaan rondneuzen op dit forum en dan die vréselijke teksten tegenkomen.![]()
Ik heb het nog wel geprobeerd hoor, om hem nóg verder op te jutten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
en ook vreemd waarom de nog aanwezigen er niets van zeiden.
O, maar jouw verzameling posts in het crackhoer-topic is weggehaald.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is de ban ergens anders om, aangezien de berichten die ik bedoel er nog wel staan.
Nee hoor, het gaat om de betreffende berichten. Ik heb ze uit jouw post verwijderd, maar in de COS staan ze nog. We editten over het algemeen niet meer in gesloten topicsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is de ban ergens anders om, aangezien de berichten die ik bedoel er nog wel staan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs haar moeder is er aan overleden......
Nu wens ik die vette zieke zeekoe NU METEEN een keiharde dood toe....
Ze zit in BB en ze wil zielig doen over het lijk van haar moeder.....
Er stond nóg een ergere inquote:
Dat was er 1 ja... het werd alleen al snel een serie van dat soort b erichten.quote:
Ik had toch wel het idee dat hij zijn leven de laatste week aan het verbeteren was, ik ben het een paar keer zelfs met hem eens geweest. Dat was vorig jaar wel anders.....Helaas verviel hij weer in oud gedrag....quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
Er zijn toch geen posten van afgelopen nacht verwijderd?
Het lijken me namelijk wel een goede leermomenten voor mezelf, deze te bestuderen.
wat hij zegt.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijken me namelijk wel een goede leermomenten voor mezelf, deze te bestuderen.
Het is zo simpel, post geen reakties die je ook niet tegen je moeder zou zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees het net pas maar lees ook dat er 4 of 5 users iets van gezegd hebben........quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Wat een wanvertoning vannacht... en ook vreemd waarom de nog aanwezigen er niets van zeiden.
Dan lees ik het nog even na. Het was me op dat moment niet opgevallen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik lees het net pas maar lees ook dat er 4 of 5 users iets van gezegd hebben........
Doe geen moeite...zo uit mijn blote hoofd waren het Jij...Gert..Henk en Late vogel dacht ik...misschien nog iemand die me niet is opgevallen...maar dit zijn er dan iig al 4quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan lees ik het nog even na. Het was me op dat moment niet opgevallen.
Dat van Gert en Henk zie ik totaal niet als echte afkeuring van zijn walgelijke uitspraken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe geen moeite...zo uit mijn blote hoofd waren het Jij...Gert..Henk en Late vogel dacht ik...misschien nog iemand die me niet is opgevallen...maar dit zijn er dan iig al 4
Majh...je kunt het op jouw of Late-Vogel der manier zeggen...of je kunt het op een andere manier doen......ik kan natuurlijk niet voor Gert en al helemaal niet voor Henk spreken; maar ikzelf zou het wel op een manier als die van Gert hebben gebracht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van Gert en Henk zie ik totaal niets als echte afkeuring van zijn walgelijke uitspraken.
LateVogel zei er tot 2 keer toe wat van, die tot op dat moment nog helemaal niet in het topic was geweest en daarna ook meteen verdween. Later kwam er nog een opmerking van golfer (een hele terechte!). Dat was het.
Werkt misschien een beetje als een rode lap idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:57 schreef Jappie het volgende:
Liever niet al te straight forward............dat werkt niet echt bij LS was me al eens opgevallen.![]()
ah...kut...gemist...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef TwyLight het volgende:
E-10 heeft toppertje gezongen, hoor.
Ja, voor mij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
Mirrorman is gewoon een onderontwikkelde debiel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:59 schreef berney het volgende:
Ik snap deze ban niet zo goed.. Bij hotel big brother zat mirrorman mij tot in den treuren te bashen en werd ie niet geband. durfden ze niet zeker
Ik wil die verschillen wel eens zien waarom lekkersimpel nu geband is.
Belachelijk
Niet om het een of ander hoor, maar de eerste ban die vorig jaar viel had alles te maken met een bash richting jou. We zijn overigens niet 24/7 online en we gaan niet teruglezen in gesloten topics. Dus als niemand ons ergens op wijst kunnen we ook niet ingrijpen. Overigens wordt een ban niet gezet op verzoek van de 'geplaagde' maar op basis van de policy. Het wordt per geval bekeken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:59 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook..
Ik snap deze ban niet zo goed.. Bij hotel big brother zat mirrorman mij tot in den treuren te bashen en werd ie niet geband. durfden ze niet zeker
Ik wil die verschillen wel eens zien waarom lekkersimpel nu geband is.
Belachelijk
En jij moet ook niet komen zeuren nu, je bent dit jaar al een aantal keer goed weggekomen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mirrorman is gewoon een onderontwikkelde debiel.
Idd, sommige "mensen" durven ze niet te bannen, maar de mensen die mij treiterden zijn nu allemaal zelfstandig opgeflikkerd, hetgeen tot gevolg heeft dat BB6 voor mij een fijn feest is.
Terwijl ik juist diverse scheldpartijen en een permanente ban mijnerzijds had verwacht
ALS TIP KAN IK DAAROM GEVEN WOEDENDE MONOLOGEN IN HOOFDLETTERS TE TYPEN
Helpt echt![]()
Na bestudering van de posten is de conclusie overigens dat LS gewoon een stukje moeite heeft met de spiegelfunctie van Hilde (hij herkent zijn eigen alcoholisme in haar, en dat is een razend moeilijke confrontatie).
Gevolg was een bash, die eigenlijk bedoeld was voor zichzelf (zelfhaat).
Wat een nare toonzetting heb jij vanmorgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij moet ook niet komen zeuren nu, je bent dit jaar al een aantal keer goed weggekomen.
Het is zondagochtend, het is vóór tien uur en ik ben al wakker.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een nare toonzetting heb jij vanmorgen.
Ochtendhumeur??
Ik wist het, normaal ben je namelijk veel lieverquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is zondagochtend, het is vóór tien uur en ik ben al wakker.....![]()
Ja dus..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:43 schreef flugeltje het volgende:
[quote]
Niet om het een of ander hoor, maar de eerste ban die vorig jaar viel had alles te maken met een bash richting jou.
goh, ik voel me vereerd[ /quote]
We zijn overigens niet 24/7 online en we gaan niet teruglezen in gesloten topics.
[quote] beweer ik dat dan.
quote:Ik heb jullie er vaak genoeg op gewezen.[
Ochtend humeurtje.quote:hij had de "polciy" ver overschreden.
alleen deden jullie of je neus bloedde.
Zit je nou alwéér te zaniken over mirrorman?quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:59 schreef berney het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit je nou alwéér te zaniken over mirrorman?
Je mist hem hè?![]()
tubgirl is snel en makkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef itsme het volgende:
shit Ik heb in al die jaren (7) nog nooit een ban gehad.hoe doe ik dat.
![]()
JOEHOEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:34 schreef Peter6000 het volgende:
Idd, sommige "mensen" durven ze niet te bannen, maar de mensen die mij treiterden zijn nu allemaal zelfstandig opgeflikkerd, hetgeen tot gevolg heeft dat BB6 voor mij een fijn feest is.
Ik 1 ... omdat ik een link naar een torrentsite plaatste om iemand te matsenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef itsme het volgende:
shit Ik heb in al die jaren (7) nog nooit een ban gehad.hoe doe ik dat.
![]()
Ik heb berney wel eens uitgescholden voor dyslectische breezer, dat was goed voor een forumban, daar bleef na inflatiecorrectie een BB-ban van over.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik 1 ... omdat ik een link naar een torrentsite plaatste om iemand te matsen
wow.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de agenda van de bond van Kansloze Imbecielen bij de hand, kan ik daar de impact van mn opmerking op me laten inwerkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb berney wel eens uitgescholden voor dyslectische breezer, dat was goed voor een forumban, daar bleef na inflatiecorrectie een BB-ban van over.
Ik heb daar toen best veel over gemaild en gezeken, maar achteraf gezien was het gewoon een terechte ban. Misschien was die correctie zelfs overbodig en had het een volledige forumban moeten blijven.
Maar dat realiseerde ik me pas echt toen ik als gast op een bijeenkomst voor dyslectische breezers hoorde hoe ontzettend ik ze daarmee gekwetst had.
Ja, daar heb ik nu best spijt van.
Heel eerlijk van je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb berney wel eens uitgescholden voor dyslectische breezer, dat was goed voor een forumban, daar bleef na inflatiecorrectie een BB-ban van over.
Ik heb daar toen best veel over gemaild en gezeken, maar achteraf gezien was het gewoon een terechte ban. Misschien was die correctie zelfs overbodig en had het een volledige forumban moeten blijven.
Maar dat realiseerde ik me pas echt toen ik als gast op een bijeenkomst voor dyslectische breezers hoorde hoe ontzettend ik ze daarmee gekwetst had.
Agossie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jee, wat erg zeg. je helpt iemand en je wordt gestraft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, schandalig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:59 schreef berney het volgende:
[..]
Jee, wat erg zeg. je helpt iemand en je wordt gestraft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |