idem hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:56 schreef FCDB het volgende:
[..]
pff... inderdaad...
Tranen staan in mn ogen![]()
![]()
waar lig je allemaal danquote:
"maar pap, waarom moet ik nou weg?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef Pek het volgende:
Die kleine Bergkamp baalt dat ie niet mee mag doen![]()
Wat een bal inderdaadquote:
mooi he!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik moet wel een beetje wennen aan Stam in een ajax shirt....![]()
Geniaal tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Stam is stoer in een Ajax-uitshirtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef venomsnake het volgende:
laat ik het zo zeggen, leuk dat Stam weer in de Nederlandse competitie speelt..quote:
Doe jij het ff.Ik had gen tijd ik had het koud en was net erwtensoep aan het maken.Maar jij kent vast al die tweede elftalspelers van Arsenal wel. Wel de goede spelling graag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Lekker OP...
Geen OPstelling?
Achossiequote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe jij het ff.Ik had gen tijd ik had het koud en was net erwtensoep aan het maken.Maar jij kent vast al die tweede elftalspelers van Arsenal wel. Wel de goede spelling graag.
Ik mis Cescquote:
dat is knusser.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn die stadiums zo klein in Engeland? Tenminste, relatief klein.
Omdat de stadions in een ander stadium zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn die stadiums zo klein in Engeland? Tenminste, relatief klein.
Valt nog mee in vergelijking met die metershoge flitsdingen in een aantal stadions in Duitsland.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:06 schreef pberends het volgende:
Hmm, dat elektronische reclameborderij is ook maar irritant.
http://www.ajaxfanz.nl/?p=lees&id=944quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
60.000 klein?
Het is niet eens uitverkocht trouwens, hoe kan dat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |