Misschien veel homo`s of een zeer populaire hoer met AIDS of een grote intocht van mensen uit Afrikaanse AIDSlanden? Of ze gaan alllemaal voor anaal; in het hoge noorden naar het bruine zuiden.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Gek eigenlijk, in de omgeving Groningen werd de laatste jaren de grootste stijging hiv geinfecteerden gemeten.
Leuk. Dertig graden en meer en dan nog om vijf uur beginnen met werken ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:46 schreef zakjapannertje het volgende:
aanstaande woensdag kan het alweer 35 graden Celsius worden
Vanaf morgen hebben we weer een nieuwe huisphoet die in deze hitte al het werk kan opknappen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leuk. Dertig graden en meer en dan nog om vijf uur beginnen met werken ook.
How about de evil dead 3 way: I ... live ... à-gaín..quote:Op zondag 23 juli 2006 13:59 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Felicia Felix-Mentor, of Haiti, who died and was buried in 1907, found wandering the countryside in 1937. Is this the only known photograph of a zombie?
Zo voel ik me tegenwoordig ook.
?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vanaf morgen hebben we weer een nieuwe huisphoet die in deze hitte al het werk kan opknappen.
Duidelijker kan het toch niet, Harry?quote:
de zondagconstructiequote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
How about de evil dead 3 way: I ... live ... à-gaín..
Yup.. een veel gequotte zondagsuitspraakquote:
Ik ben er bijna zeker van.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
Is Clairy Polak Joods?
kweenie, is het familie van W. Polak ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
Is Clairy Polak Joods?
De naam ''Polak'' is, naar ik meen, een naam die vrijwel alleen bij Joden voorkomt. (Haar vader heet Abraham Polak, wat nog Joodser klinkt.) En ze is werkzaam bij het Auschwitzcomite, hoewel dat in wezen niets zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |