Klote situatiequote:Op zondag 23 juli 2006 16:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, geprobeerd, no dice.
Gelijk ff mailtje naar beiden gestuurd..quote:Beste Bob,
De foto's die u de eerste avond heeft gemaakt zijn wel gelukt? Wij kunnen zo
niet beoordelen wat er met de camera aan de hand kan zijn. Dan moeten wij
deze toch eerst zelf kunnen beoordelen. U kunt ook even bellen met de Nikon
Helpdesk. Misschien hebben zij een tip:
Wij zijn bereikbaar op:
Maandag t/m donderdag van 08.00 tot 12.30 en van 13.00 tot 16.30 uur;
Vrijdag van 08.00 tot 13.00 uur
Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
Wilco de Vries
Cameranu.NL B.V.
Industrierondweg 6/B
8321EA URK
Tel: 0527-690404
Fax: 0527-690484
Mob: 06-CAMERANU
Mail: info@cameranu.nl
Website: www.cameranu.nl
Uiteraard!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef WurM het volgende:
k, dan weet ik bij deze zeker dat ik mn cam niet online ga bestellen
De kans dat dit gebeurt is natuurlijk erg klein, maar als er iets aan de hand is, wil ik wel snel een oplossing eigenlijk.
Maar goed, als je weer wat hoort van Nikon oid, laat je t ons weten toch?
Leuke plaat, ik zou alleen ff wat contrast en USM toevoegenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
http://i34.photobucket.com/albums/d123/Orealo/DSC_0334.jpg
enjoy!
Mensen met slechte ervaringen zijn altijd eerder geneigd dat rond te vertellen dan mensen met goede ervaringen. (ik meen dat de cijfers zo lagen dat iemand met een slechte ervaring dat gemiddeld aan 13 mensen verteld en iemand met een goede ervaring maar aan 2.)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef ChatChewbacca het volgende:
Goede internetzaak? Veeeel klachten over service gehoord, dat ze kapotte sluiters niet willen vervangen, etc etc...
Idd, colportagewet geldt dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef veldmuis het volgende:
Als het ding echt klote werkt moet je zorgen dat je binnen 8 dagen na aankoop actie onderneemt, dan hebben zij nog geen poot om op te staan.
Althans, als je 'm via internet besteld hebt dan. Anders telt dat niet.
En da's hopelijk de slechtste foto die je ooit uit dat ding zult toverenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Orealo het volgende:
Its working!
[afbeelding]
't was opeens heel makkelijk..
"Hij doet 't niet"
*laat bonnetje zien*
*meneer test*
"yo ik pak ff nieuwe voor je!"
Moest wel m'n 'oude' kabeltjes e.d. gebruiken, maar die zijn ook pas een week oud!
Bedankt iedereen voor de tips hier
HIJ DOET 'T WEEEEEER!
Sorry, dat was dezequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En da's hopelijk de slechtste foto die je ooit uit dat ding zult toveren.
quote:
Niet iedereen heeft het geld voor een externe flitser hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef veldmuis het volgende:
En nou voor eens en altijd die gekke ingebouwde flitser uitzetten!
Dan gooi je de ISO maar omhoog, pak je een statief, of wat dan ook. Die interne flitser zuigt gewoon, beter niet flitsen dan dat ding gebruiken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het geld voor een externe flitser hè.
Jaaaa, maar dán moet je ook een statief hebben, en als je ISO te hoog zet wordt het korrelig hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan gooi je de ISO maar omhoog, pak je een statief, of wat dan ook. Die interne flitser zuigt gewoon, beter niet flitsen dan dat ding gebruiken.
Ja ik heb een externe flitser, maar die gebruik ik samen met een vriend, oude mecablitzquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan gooi je de ISO maar omhoog, pak je een statief, of wat dan ook. Die interne flitser zuigt gewoon, beter niet flitsen dan dat ding gebruiken.
True x2. Statief, sja. Over die iso, liever korrelig dan geflitst met die vieze flitser. De eerste meter overbelicht, de tweede meter redelijk belicht, de derde meter en verder onderbelicht. Nee, die flitser is echt zooi.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dán moet je ook een statief hebben, en als je ISO te hoog zet wordt het korrelig hè.
Ik ben niet zo van de flitsers, heb voor het donkerdere werk een 50mm 1.8, lekker lichtsterk, gaat prima (en kost geen drol), en verder een statief.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik heb een externe flitser, maar die gebruik ik samen met een vriend, oude mecablitz
Zelf heb ik ook nog een.. erm.. agfatronic 381 CAS liggen, maar daar heb ik nog geen batterijen voor gekocht..
Wat voor externe flitser gebruik je? (en op welke cam!)
als je de flitser handmatig instelt kun je ook met de ingebouwde flitser leuke foto's maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds ik daar achterben is dat zo ongeveer mijn favoriete gimmickquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je de flitser handmatig instelt kun je ook met de ingebouwde flitser leuke foto's maken.
die flitser van Orealo gebruikt 62-172v volgens metingen op internet.. maar volgens mij zijn die mensen niet zo slim want dat ding geeft verschillende voltages per situatie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
Oh, die flitser die je hebt, is die geschikt voor je DIGITALE cam? Let daarmee op, flitsers willen wel eens een redelijk voltage naar je flitsschoentje sturen, 600v is niks. Analoog zeurt daar niet over en gaat stug door. Digitaal zeurt ook niet, want voordat ie ook maar zou kunnen zeuren is-ie doorgebrand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |