quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Me god ik ga me kapot lachen als die zometeen voorledig uitpuft en net voor maastricht stopt![]()
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Me god ik ga me kapot lachen als die zometeen voorledig uitpuft en net voor maastricht stopt![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef Xenwolfie het volgende:
En weer loop ik de boot mis lijkt het.
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke 1 ding
www.buienradar.nl
Kijk nou eens goed, vooral naar de bovenste bui, je ziet er gewoon een monster en spoken in![]()
prachtig gewoon!
en hij steekt zijn tong uit alsof hij wil zeggen, ik ga lekker toch niet verder.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!!
.
Huilen! Huilen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:49 schreef Vava het volgende:
Nou, volgens die buienradar had het hier moeten hozen.......er zijn misschien 5 druppels gevallen
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
op 22.30 heeft-ie prachtige oogjes!!
.
donderdag en vrijdag worden weer leuke onweersdagen als ik de CAPE, temp en neerslagkaartjes mag geloven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg een stil vermoede dat alles echt lichterlijk voor maastricht inzakthet zal toch niet waar zijn
![]()
Post eens, of de linkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag worden weer leuke onweersdagen als ik de CAPE, temp en neerslagkaartjes mag geloven.
is van wetterzentrale.de, die had je vast wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Post eens, of de linkdan kan ik die toevoegen aan mijn website
Dank ik weet em weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
is van wetterzentrale.de, die had je vast wel.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |